ikuisesti, eikä tämä ikävä päästä otteestaan, vaikka välillä luulin jo vähän helpottavan. Miten voi kaivata ja tuntea näin voimakkaasti, vaikka nykyään näemme niin harvoin enkä ole enää ollenkaan varma siitä, mitä tunnet minua kohtaan. Olet niin viileä minua kohtaan.
Ajatuksissani sinä pysyt
12
1019
Vastaukset
- sitä se on
Rakastunut olet.
- Newer too late- axo
Viileän pinnan alla hikiset haaveet saa väristyksiä vatsanpohjaan ja nieleskelemään tahattomasti.
Harvoin saa nautinnolleen vastakaikua. Sykkivä liha värähtää. Välkähdys pinnan pilkahdus. Pieni pihahdus onnen kihahdus. - odotan
on kuin minun kirjoittama,ikävä ei tosiaan päästä otettaan ,myös luulin että on jo helpotus ,mut ei ,näemme tosiaan tosi harvoin ,joskus tekisi mieli soittaa missä olet menossa niinkuin ennen,tunteeni ei ole muutunut miksikään häntä kohtaan ,kyllä monesti kuten tänäänkin hän on ollut mielessäni ,sydämmeni EI anna rauhaa.
ain hän on sydämmessäni .koska saan koskettaa. - se jokin
Kuule mies ei sinua voi olan yli kohauttaa ,sä askarrutat mun mielessä aina vaan.
- ap.
Rakkautta tämä on.
- todellako
hei nytkin ajattelen sinua ,että näemmekö ensiviikolla .vai emmekö .
- Kaihoisa mies
Ajatuksissa aamusta iltaan ja unissakin.Viileä ulkokuori voi pettää.Kaveri on voinut niellä rautakangen.Yritä siinä sitten hymyillä...
- kaivatulle...
laittakaa viestiä!
- <3m
ikävä minullakin on häntä, miestä joka vei jo aikoja sitten sydämeni. Eikä sydäntäni ole vieläkään palautettu takaisin. Saatan vaikuttaa alussa olevani viileä, mutta haluan seurata asioita sivusta alussa. Toinen puoliskoni onkin sitten kälkättäjä ja (huonojen) vitsien heittäjä. Haluaisin niin palata muutaman vuoden ajassa taaksepäin, jotta näkisin hänet lähes joka päivä... Haluaisin kiittää häntä vielä avustaa mitä hän minulle antoi aikoinaan.
- exää
Ei vois vähempää kiinnostaa vanhat jutut.
Mieti miksi ex on ex. - ei voi mitään:/
Samalta tuntuu..
Vaikka mikään ei etene.. - Niin...
Tää menee miehelle.En muuten haluu tarkentaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2284599Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4473322Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142248Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211899Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja61220Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat271050- 741043
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77976
- 54926