Hintakin pitäisi olla suunilleen kohdallaan.Auto on E 270cdi farkku mallia 2001 aika siisti ja ajettu 430000km hinta 3300e.Mutta ei ole kysyntää.Auto vielä lapin auto.
Mikähän on kun mersu ei mene kaupaksi?
36
531
Vastaukset
- mietis sitä
tuontiauto, jolla oikeasti ajettu 830000 km
- vaan toisaalta
Vielähän sillä ajaa yhden Corollan iän.
- aloittaja lapista
Kun ei pirise edes puhelin,ja onko se tuonti auto sitten huonompi juttu?
- aumebe
AUDIIIIIIII!!!!!!! MERSUUUUUUU!!!!!!!!!! BEMARIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!
- Eemelillä eteenpäin
Tuo aumebe huuto ei ole vieläkään oikein auennut merkitykseltään. Ilmeisesti siinä täytyy olla syvempiä alitajunnallisia elementtejä. Jotain kuten Edward Munckin taulussa "Huuto" joku syvempi viesti tai sitten se on istunut naulaisille lauteille.
- Eemelillä eteenpäin
Piti olla Edvard Munch, pahoittelen.
- aumebe
AUDIIIIIIII!!!!!!!! MERSUUUU!!!!!!! BEMARIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!
- Eemelillä eteenpäin
?
- kokenut4
ei kukaan maksa ruostekasasta 3300e
- Eemelillä eteenpäin
Meidän provot on taas liikkeellä heti aamusta, en maksa siitä enkä tästä ja matkamittari täytyy olla ainakin miljoona sekä ruostetta siellä täällä. Tuo hinta on ihan hyvä jos kori ja tekniikka on kunnossa.
- pieni ongelma
Eemelillä eteenpäin kirjoitti:
Meidän provot on taas liikkeellä heti aamusta, en maksa siitä enkä tästä ja matkamittari täytyy olla ainakin miljoona sekä ruostetta siellä täällä. Tuo hinta on ihan hyvä jos kori ja tekniikka on kunnossa.
Kukaan ei tuollaista halua riesakseen, oli hinta mikä hyvänsä.
- mulle ilmanen Meke
pieni ongelma kirjoitti:
Kukaan ei tuollaista halua riesakseen, oli hinta mikä hyvänsä.
Luulet olevasi yksin maailmassa. Et ole yksin. Kyllä luultavasti olet kaksineuvoinen.
- Älä osta Toyotaa
Keskustelu osiossa kuka ottaisi väyrysmersun ilmaiseksi valtaosa keskustelijoista eri mieltä kuin sinä.
- kohtalotoveri
Eipä kelpaa miun hiasekaan kuin mustilaisille, aj.199300km, vm. 2004. Eikä ole muuten mittariakaan ruuvattu ja täytellinen huoltokirja.
- ruuvaajamiäs....
kohtalotoweri hiace-tyypille...
On se sitten hyvä että ei mittariakaan ruuvattu (vaan vaihdettu koko mittaristo ?) ja sekin hyvä, että on TÄYTELLINEN huoltokirja ! LOL !!!! - ammattilainen8
270 huonoin malli mesein koneista
- hesu.
Mikä erityisesti tekee 270:stä mersun koneesta huonon?
- Uudet tuulet
Tuolla rahalla saa ihan kelvollisen 2006-2008 diesel auton, isonkin. Sillä erotuksellaa, että km on selvästi autoasi vähemmän.
Edullisen auton ostajat hakevat usein kokonaistaloudellisuutta eivät niinkään tiettyä merkkiä. Iso, paljon ajettu dieselkone ei äkkiseltään kuulosta kovin kokonaistaloudelliselta vaihtoehdolta. - ???????
Ei ole minkhään arvonen lophuun ajettu lintta , remonttia tieroos luultavammin.
- Aloittaja...
Hä
No kumminkin sain sen nyt myytyä tosin hintaan 1480e mutta kun ei ollut kysyntää. - hahhahahah
Myin juuri saman ikäisen mersuni 6000eurolla. Jotkut osaa tehdä kauppaa, jotkut vaan itkee.
- eikö hävetä
kun huijasit dementikkoa?
- syylingin sihinä
eikö hävetä kirjoitti:
kun huijasit dementikkoa?
Jos dementikkojen kanssa ei saa tehdä kauppoja, niin Tojotaa ei voi ollenkaan ottaa vaihdossa.
- mersulla mennään
syylingin sihinä kirjoitti:
Jos dementikkojen kanssa ei saa tehdä kauppoja, niin Tojotaa ei voi ollenkaan ottaa vaihdossa.
No minä taa ottaisin vain toyotan vaihdossa kun sen tekniikka on sata varma vanhemmissa autoissa.
- semmoinen kesti
mersulla mennään kirjoitti:
No minä taa ottaisin vain toyotan vaihdossa kun sen tekniikka on sata varma vanhemmissa autoissa.
Jos haluat ajaa79-mallin Korollalla, niin järjestetään sinulle semmoinen kalliilla.
- otan osaa
ostajan kärsimyksiin...
- muilta onnistuu
"Mikähän on kun mersu ei mene kaupaksi?"
Pääsyy on siinä, että olet niin kertakaikkisen taitamaton myyjänä. Se selittää eniten. Lisäksi yleinen uskottavuuden puutteesi pilaa sen vähänkin, mitä sinulla olisi annettavana kaupan eteen.
Älyssäkin on sanomista. Myyntiä ei juuri edistä se, että valittaa vali-vali-vali jossain keskustelupalstalla.- Imatran impi
Vaikutusta olisi silläkin, jos ko. auto olisi oikeasti olemassa.
- Etiäismersu?
Imatran impi kirjoitti:
Vaikutusta olisi silläkin, jos ko. auto olisi oikeasti olemassa.
On sitä autojobbarit onnistuneet olemattomiakin autoja myymään. Oikeuden pöytäkirjoista löytyy paljon semmoista vilkasta yritteliäisyyttä. Mutta selvähän se, että auton myyntiä helpottaa, jos se on oikeasti olemassa.
- vettenriemut
minkälaiset jakkarat siinä on, noissa tuppaa olee niin onnettomat istuimet, ja sitten tietty tuontiauto jos on, niin ei se käy edes mustalaisille kaupaks
- onneksi sain myytyä
No se on jo myyty, ettekö mitään tollot lue.
Vit..tut se ollut mikään tuonti härpäke vaan olin toinen omistaja ja kun lapissa on niin ei ole suurta kysyntää ja renkaiden potkijoita.
Joten pitäkää tollot ne mersunne vaan ,saatte niitä oikeasti nyt pitää,kukaan ei tule ostamaan enään vanhoja lanttoja sillä hintaa mitä itse sen kuvittelee olevan. - ja tuskaakin vielä
onneksi sain myytyä kirjoitti:
No se on jo myyty, ettekö mitään tollot lue.
Vit..tut se ollut mikään tuonti härpäke vaan olin toinen omistaja ja kun lapissa on niin ei ole suurta kysyntää ja renkaiden potkijoita.
Joten pitäkää tollot ne mersunne vaan ,saatte niitä oikeasti nyt pitää,kukaan ei tule ostamaan enään vanhoja lanttoja sillä hintaa mitä itse sen kuvittelee olevan.Entä onko se shitikkasi jo myyty. Ja tojota?
- Syysiinä
Eihän autolla ajeta 150 tkm enempää.
- uutiskatsaus
Noin siis Tojoteron elämässä. Täältä tähän!
- W211 2 kpl
Ihan kiinnostavan kuuloinen aito, jos noin halpaa etsii. Itse haluan ajaa vähän tuoreemmalla Mersulla, siksei tollaselle ole just nyt kysyntää.
- karu-totuus
Syy on ihan selvä, tuo 3300 on enempi kuin auton arvo. Ei tuollanen lähemmäs puol miljoonaa ajettu mersu ole juur minkään arvonen normi tavikselle, kun ottaa huomioon et E mersu ja cdi jne. Tuollanen on vaan niin kallis korjata ja ylläpitää ettei järkeä ellei tasan varmana tiedä auton mahdollisia piilovikoja.
Jollekin tee-se-itse korjaajalle mahdollisesti hyvä hankin mut sellasia rajallinen määrä ja itse en riisseliä ostas vanhana, kun korjaaminen ei oikein itse tekemällä onnistu. Bensa kone on helppo korjata itse ja niitä mulla onkin pihat täys.. ei nuo nykyiset cdi koneet kestä ajamista perinteisen riisseliin mukaisesti (kone loppu jo). Pelkät ruiskusuuttimet tuohon maksaa varmaan tuon 3 donaa töines päivines.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697