Ensimmäisenä on paikalla tuhnut joiden aktiivisuus on lisääntynyt moninkertaiseksi -70 % tarjouksia satelee ovista ja ikkuinoista päin hölmistyneen muulin näköä. Mihin tämä kaikki johtaa? Vastaus on että ei mihinkään.
Tuhnu haistaa tulevan kalman hajun jo kaukaa
4
103
Vastaukset
- ex ASO
HAhahhahah!
Tämä palsta ei petä koskaan. Kuusi vuotta sitten haimme
asuntoa ja täällä tuli poikettua useamminkin. Nyt kun ollaan
jo täysin tuulipukukansaa, niin en ole täällä juuri käynyt.
Mutta samat taistelut ja termit käytössä näköjään edelleen :-D
ASO oli meille hyvä vaihtoehto tietyssä elämänvaiheessa.
Tällä hetkellä okt tuntuu olevan meille mielekkäin.
En vanno omistamisen tai vuokralla asumisen puolesta tai
vastaan. Muistelen jostain lukeneeni, että keski-euroopassa
asutaan paljon enemmän vuokralla kuin suomessa.
Ovatko siis keski-eurooppalaiset tyhmempiä kuin me? - end1
Tilannehan on aika pitkälti siitä kiinni kun pystyy kustantamaan oman elämisensä. Nähtävästi pystyt kustantamaan okt:n. Minä pystyn kustantamaan tämän yksiöni. Itse seuraan yhteiskunnallisten asioiden takia näitä palstoja. Monesti puhutaan velkaantumisesta ja kuinka koko korttitalo romahtaa niskaan? Onko tämä jotain kärjistystä vai onko asiat todellakin näin huonosti. Tehdäänkö kärpäsestä härkänen? Itsellä ei ole velkaa olenkaan ja säästöjä vähän.
- Ok-Loordi
Loordillakaan ei ole velkaa yhtään ja säästöjä on paljon. Lisäksi uudehkossa omassa ok-talossa asun ja on yksi sijoitusasuntokin omistuksessa, se on vuokrattu tietysti. Säästöistä suurin osa pörssiosakkeissa on, hyvä tuotto ollut sekä osinkotuotto että arvonnousu. Lisäksi on lomaosakkeita myös hankittuna kesäviikoille, niistäkin saa halutessaan vuokratuottoa tai käyttää itse jos haluaa ja myydessä voi saada voittoa niistä myös.
- 77788899999999999999
Se tosiaankin edellyttäisi huonojen aikojen kestämistä todella pitkään, ja samalla vielä rahan arvon säilymistä asuntojen arvoa paremmin, ennenkuin asuntojen hinnat(ainakaan siis keskimäärin ottaen) edes puoleen nykytasosta putoaisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153724Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001693
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1061399- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1031130- 821113
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103949Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.69857