Tuhnu haistaa tulevan kalman hajun jo kaukaa

tuhnunraivo

Ensimmäisenä on paikalla tuhnut joiden aktiivisuus on lisääntynyt moninkertaiseksi -70 % tarjouksia satelee ovista ja ikkuinoista päin hölmistyneen muulin näköä. Mihin tämä kaikki johtaa? Vastaus on että ei mihinkään.

4

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex ASO

HAhahhahah!
      Tämä palsta ei petä koskaan. Kuusi vuotta sitten haimme
      asuntoa ja täällä tuli poikettua useamminkin. Nyt kun ollaan
      jo täysin tuulipukukansaa, niin en ole täällä juuri käynyt.

Mutta samat taistelut ja termit käytössä näköjään edelleen :-D

ASO oli meille hyvä vaihtoehto tietyssä elämänvaiheessa.
      Tällä hetkellä okt tuntuu olevan meille mielekkäin.
      En vanno omistamisen tai vuokralla asumisen puolesta tai
      vastaan. Muistelen jostain lukeneeni, että keski-euroopassa
      asutaan paljon enemmän vuokralla kuin suomessa.

Ovatko siis keski-eurooppalaiset tyhmempiä kuin me?

• end1

Tilannehan on aika pitkälti siitä kiinni kun pystyy kustantamaan oman elämisensä. Nähtävästi pystyt kustantamaan okt:n. Minä pystyn kustantamaan tämän yksiöni. Itse seuraan yhteiskunnallisten asioiden takia näitä palstoja. Monesti puhutaan velkaantumisesta ja kuinka koko korttitalo romahtaa niskaan? Onko tämä jotain kärjistystä vai onko asiat todellakin näin huonosti. Tehdäänkö kärpäsestä härkänen? Itsellä ei ole velkaa olenkaan ja säästöjä vähän.

• Ok-Loordi

Loordillakaan ei ole velkaa yhtään ja säästöjä on paljon. Lisäksi uudehkossa omassa ok-talossa asun ja on yksi sijoitusasuntokin omistuksessa, se on vuokrattu tietysti. Säästöistä suurin osa pörssiosakkeissa on, hyvä tuotto ollut sekä osinkotuotto että arvonnousu. Lisäksi on lomaosakkeita myös hankittuna kesäviikoille, niistäkin saa halutessaan vuokratuottoa tai käyttää itse jos haluaa ja myydessä voi saada voittoa niistä myös.

• 77788899999999999999

Se tosiaankin edellyttäisi huonojen aikojen kestämistä todella pitkään, ja samalla vielä rahan arvon säilymistä asuntojen arvoa paremmin, ennenkuin asuntojen hinnat(ainakaan siis keskimäärin ottaen) edes puoleen nykytasosta putoaisivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3724
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2058
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1693
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1674
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      106
      1399
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      103
      1130
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1113
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      103
      949
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      69
      857
    Aihe