Nautitaan elämästä!

Nuori_lääkäri

Istun nyt baarin koneella iso tuoppi nelosta vierelläni ja kossu odottaa kotona. Ihanaa olla kännissä

2

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori_lääkäri

tänävuonna 0 päivää selvänä

• Kalle Viina

Join eilen pitkästä aikaa kossulessun. Ihan kokeilun vuoksi sellaisen vesikossun 30%. Kokolailla tarpeeton kokemus.

Olen juonut konjakit, viskit ginit ja votkat rommit alämäni aikana niin hyvin, että mua ei vanhemmiten terävät paljoa kiinnosta. En montaa jaloviinapulloa vuodessa osta, vaikka kyllä se mun mielestä edelleen on hyvää. Ei vaan tee mieli.

Monet ihmiset sanoneet, että kossukiintiö tullut täyteen Siis tavalliset ihmiset, ei kaikki kossua juovat ole mitenkään alkoholiongelmaisia. Mulla jotenkin tullut itsellä kiintiö täyteen kanssa. Jos pileet, missä ruokaryyppy, juonhan minä sen, mutta se on sitten ruokaryyppy ja kuuluu asiaan. Mutta noin juopottelumielessä, eipä usein tule väkevää otettua. Kerran käynyt tälle vuodelle kauppareissulla paarissa. Otin yhden bourbonin. Ja toi vesikossu eka "terävä" alkoholijuomapullo tälle vuodelle, minkä olen ostanut.

Juon keskaria, viiniä, kotiviiniä, siideri- Juon päivittäin, tälle vuodelle ollut useita muutamien päivien selviä jaksoja, olen hiljakseen juopotellut kai nelisen vuotta. En juo humalahakuisesti, tissuttelen itekseni. Selitys olisi liian pitkä, miten nyt on näin, mutta teen tätä ihan tietoisesti. Ja nytkin, viimeksi olin selvinpäin, autoilukunnossa torstaina, kun kävin autolla asioilla ja samalla poikkesin tietysti alkoonkin.

Alkoholismissa monia ilmenemismuotoja. Ite olen sitä mieltä, että tottakai minulla on alkoholiongelma, mutta se on tietoinen valinta. Olen toki käyttänyt alkoholia pian neljäkymmentä vuotta, monenlaista vaihetta ollut. Välillä pitkiäkin kokolailla raittiita aikoja, joskus rajumpaa ryyppäämistä, mutta nyt on näköjään menossa hiljainen tissutteluvaihe. Jossain vaiheessa tämä loppuu, iänmyötä tulee muita sairauksia, monet lääkitykset estävät alkoholin käytön ja tosiaankin, vanhemmiten juomat vaan lakkaavat maistumasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe