kirjoittaja täällä. Tekstistä paistaa halu hajottaa ja hallita. Semmosista pysyn kaukana. Haluaa vaan pahaa. Miks jotkut on semmosia....
Kamala eräs
13
264
Vastaukset
- Kuulehan tietoniekka
kerro meille toisillekkin kuka mahtaa olla tuo sinun inhokkisi numero 1.
Älä pety jos vaikka toisille onkin ihailunkohde numero1.- en ymmärrä
anonyymillä palstalla vaikea sanoa. Kirjoittaa aina eri nimimerkeillä ilkeitä viestejä.
- katso peiliin!
sieltä näet kuka sellainen on.
- joskus on ihan
hyvä olla sitä huumorintajua.
- Palstailija
Palstalla kirjoitellaan paljon rivien välistä. Ihan vaan jotta toinen mahdollisesti tunnistaisi. Niitä lukiessa asiaan vihkiytymättömällä voi olla vaikeaa tavoittaa viestin ydin. Joo, ja saa olla huumoria mukana.
Joskus itse kirjoitan ikävän puoleisia viestejä, mutta niissä on jutun juoni, joka on privaatti. Tulee irl. - Mitä helv******
Ja mä kun täällä hammasta purren yritän olla nauramatta näille jutuille ;).
- en ymmärrä
Just. On kyllä todella hauskoja juttuja ne.
- absurdanistan
Palstailija kirjoitti:
Palstalla kirjoitellaan paljon rivien välistä. Ihan vaan jotta toinen mahdollisesti tunnistaisi. Niitä lukiessa asiaan vihkiytymättömällä voi olla vaikeaa tavoittaa viestin ydin. Joo, ja saa olla huumoria mukana.
Joskus itse kirjoitan ikävän puoleisia viestejä, mutta niissä on jutun juoni, joka on privaatti. Tulee irl.Ei täällä mikään "toinen" ole ikinä kirjoittamassa eikä lukemassa.
Sen sijaan sellaisia juttuja ilmenee ja esiintyy, ettei niitä enää voi ottaa kuin huumorilla. - Palstailija
absurdanistan kirjoitti:
Ei täällä mikään "toinen" ole ikinä kirjoittamassa eikä lukemassa.
Sen sijaan sellaisia juttuja ilmenee ja esiintyy, ettei niitä enää voi ottaa kuin huumorilla.Kyl mul vaan on...
- Mulla on susta
Palstailija kirjoitti:
Kyl mul vaan on...
nyt tosi huono tunne...
- kaikki mahdollista
voi olla mahdollista
- Mulla taas
tuli ap:sta nyt hyvin voimakas tunne, että se juuri hajottaa ja hallitsee. Mustamaalaa muita asioista, jotka sille itselleen on luontevia...inhottava olet, ap.
- en ymmärrä
Mulla taas kirjoitti:
tuli ap:sta nyt hyvin voimakas tunne, että se juuri hajottaa ja hallitsee. Mustamaalaa muita asioista, jotka sille itselleen on luontevia...inhottava olet, ap.
siksikö kun sanon rehellisen mielipiteen henkilöstä joka kirjoittaa palstalle viestejä joiden ainoa tarkoitus on satuttaa jotakuta? No joo en halua tietää mikä suakin motivoi puolustamaan sellaista ihmistä,olet joku puolustusasianajaja kenties ja käyt täällä harjoittelemassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844