Auttaisiko vitamiinit ja ruokasooda pahanlaatuisen skitsofrenian hoidossa ?
Skitsofrenian hoito vaihtoehtohoidoilla.
20
111
Vastaukset
- Älä viitti
Tyhmä provo.
- Niinpä.
Voi vitamiinit ja kalaöljyt auttaa, mutta minä lähestyisin asiaa seuraavan kirjan avulla;
http://www.kirjaseuranta.fi/kirjasto/B/Benedetti_Gaetano/Tutkielmia_skitsofreniasta/
Tuo kirja on paras tietämäni suomen kielellä oleva kirja skitsofrenian synnystä ja sitä kautta myös sen hoitotavoista. Suosittelen lämpimästi jos aihe kiinnostaa syystä tai toisesta.- Hyvä kirja.
Tuo kirja lienee tarkin määritelmä skitsofrenian synnystä. Kirja on yhtä todellisuuden kanssa, ei siis toivotaan-toivotaan-kirja.
- hgoliuhiuhoh
Hyvä kirja. kirjoitti:
Tuo kirja lienee tarkin määritelmä skitsofrenian synnystä. Kirja on yhtä todellisuuden kanssa, ei siis toivotaan-toivotaan-kirja.
Niin oli , siinähän oli käytetty koekaniineina skitso-skepoja ja tuloksia saatiin, vaikkei kovin hyviä.
Vain yksi prosentti skitso-skepoista saatiin parannnettua. - Jos olet lukenut
hgoliuhiuhoh kirjoitti:
Niin oli , siinähän oli käytetty koekaniineina skitso-skepoja ja tuloksia saatiin, vaikkei kovin hyviä.
Vain yksi prosentti skitso-skepoista saatiin parannnettua.kirjan, voisitko kertoa, mikä oli kirjan pääviesti ?
- hgoliuhiuhoh
Jos olet lukenut kirjoitti:
kirjan, voisitko kertoa, mikä oli kirjan pääviesti ?
Minä olen yh-loishuuoran äpäräkersa, joten en minä mitään tiedä, kunhan auon paskaistaturpaani... siinä kaikki täältä vihervasuriloisyhteisöstä.
- kokeile
Älä turhaan inise palstalla, vaan kokeile, niin sitten tiedät.
- Hävinnyt?
Eikös täällä ollut myös tri Tolosen esittelemä vaihtoehto avuksi otsikon kysymykseen? Hävinnyt?
- Kokeile
Ei ole! Kokeile, että pääset eroon skitsofreniastasi!
- No mutta Viivi !
Kokeile kirjoitti:
Ei ole! Kokeile, että pääset eroon skitsofreniastasi!
Mitä sinä sekoilet, eikö uudetkaan lääkkeet toimi, hyikakkaahyi ?
- olet kakassa
No mutta Viivi ! kirjoitti:
Mitä sinä sekoilet, eikö uudetkaan lääkkeet toimi, hyikakkaahyi ?
" hyikakkaahyi ?"
Sulla taitaa olla ns. kakkaongelma, jota et pysty itse ratkaisemaan, vaan sinun täytyisi mennä keskustelemaan siitä psykiatrin kanssa, mutta et kehtaa, koska se on niin kakkainen ongelma sinulle. - No Viivi-kulta !
olet kakassa kirjoitti:
" hyikakkaahyi ?"
Sulla taitaa olla ns. kakkaongelma, jota et pysty itse ratkaisemaan, vaan sinun täytyisi mennä keskustelemaan siitä psykiatrin kanssa, mutta et kehtaa, koska se on niin kakkainen ongelma sinulle.Ei sitä tuolla tavalla saa hölistä vieraille ihmisille, häpeäsit edes...
- Onko vielä päällä?
Joko skitsofreniasi on helpottunut lääketehtaiden pilsuilla vai vieläkö kirjoittelet palstalle skitsofreenisessa tilassasi???
- Hihhihihihiiiii
Hehehhhheeeeee
- =)=(=)=)===)(/
Hihhihihihiiiii kirjoitti:
Hehehhhheeeeee
Kello kolme aamuyöstä palstalle hehettelemään? Melkoisen kipeetä..
- ??????????
Entäs skepohoito?????
- Skepo on täysskitso
Skepo, sun skitsofrenias on parantumaton, sillä se on sun skepogeeneissäs, eikä sitä voida koskaan millään parantaa.
- +7tt7p+89
Taidat olla ihan aito sekopää. Ei mitään muuta asiaa kuin skepottelu.
- Vaihtoehtopsykoosi.
+7tt7p+89 kirjoitti:
Taidat olla ihan aito sekopää. Ei mitään muuta asiaa kuin skepottelu.
Tuo skepottaja lienee saanut hieman liikaa vaihtoehtohoitoja.
- Skepo
Eikö skepo taas haluakkaan olla skepo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228