Täältä palstalta oon tajunnut, et lesbot pitää heille flirttailevia heteronaisia halveksivina, lapsellisina, vastenmielisinä tai mitähän niitä nyt olikaan ja ajatetelevat et heterot vain testaa viehätysvoimaansa.
Pitäisi lopettaa flirttailu kai. Heterona oon itseäni pitänyt, mutta nyt tavannut tytön, joka on avoimesti lesbo, ja viihdyn hänen seurassaan ja tunnen kemioiden natsaavan. Olisi kiva selvitellä voisiko tästä kehkeytyä jotakin, mutta hankala sitä on selvitellä ilman flirttiä. En nyt ole iholle tunkenut, mutta hakeutunut seuraan, vitsaillut ja huomioinut enemmän kuin muita. Tuolla olen aiheuttanut hämmennystä, jos osaan yhtään tulkita oikein.
Murrosiästä saakka itsensä lesboiksi tunnistaneet ei kai törmää tämmöiseen ja luovat sitten sääntöjä, joiden mukaan kaikkien pitäis toimia? Olisiko kamalaa jos heterona pitämäsi opiskelukaveri flirttailisi? Olisi hankala jatkaa samoilla kursseilla, jos jutusta ei tulisikaan mitään. Tapahtuuhan sitä koko ajan heteroidenkin välillä.
Heterot ja flirttailu
10
1019
Vastaukset
- m.h1
No minulla oli samassa tilanteessa eli olin itsekin koulussa ja hetero myöskin kanssani. Olen itse lesbo ,mutta huomasin tämän hetero tehnyt testannut viehätysvoimaa minulle. En voinut enempää ,koska en haluaisi pilata tai olettaa mitään. On flirttailu voi muuttaa vakavaksi ,mutta jos toinen ei tuntisi mitään vaikka olisikin hetero. Tiesin kutenkin ,että hän on varattu ja hetero kun miksi menisin moiseen. Flirttailu toki voi tehdä ,mutta joskus voi tulkita vakavaksi.
"Olisi hankala jatkaa samoilla kursseilla, jos jutusta ei tulisikaan mitään." siinä kestin vuoden ajan vaikka kovilla otti mutta ei ole helppoa. Olin pakko käyttäytyä kuin ei mitään tapahtunut tai en olisi kiinnostunut. Flirttailu on minulle ok ,mutta joskus ärsyttää. - f*ck
ehkä sä itse ajattelet hiukan ahtaasti että on lemmessä sääntöjä. Jos ajattelet asiaa siten että ihmiset ajattelevat asioita erilailla ja sitten sanovat mielipiteitään. Onko oikeasti joku sääntö mitä meinaat noudattaa vai haluatko vain tyhmänä toistaa mitä mielipiteitä olet kuullut? Se on varmasti niin että jos heteronainen on lesbon kanssa tekemisissä niin jonkinlaista viehttävyytensä testausta syntyy usein. Moni lesbo ei välitä sellaisesta. Mutta sääntö, tuskin, jokainen tyylillään, taidollaan ja omantuntonsa mukaan. Sä haluat flirttailla koska haluat katsoa mitä siinä kävisi.
Mikäs siinä.
Sanoit että se on jo synnyttänyt hämmennystä, nyt toivottavasti osaat nähdä ja ottaa selvää onko se hänelle ok että flirttaat ja ehkä olisi syytä vähän ottaa asiaa puheeksi miksi näin teet. Koska jos liian kauaa vain flirttaat ilman että selvennät tarkoitusperiäsi. Hänkin saattaa ajatella että olet yksi hetero joka testaa.
Joten ota rohkeasti vain seuraava askel, pyydä vaikka ulos. Ja ala näyttämään että olet kiinnostunut hänestä etkä vain halua firttailla. - stopitrightnow
En tietenkään aio noudattaa 'sääntöä', mutta enpä halua käyttäytyä tavalla, joka koetaan noloksi. Enkä aio kysyä heti ulos, aluksi pitää tutustua enemmän.
Kysymykseni oli kai et jos lesbolle flirttailee hetero, niin ajatteleeko lesbo, et hetero
a. testaa viehätysvoimaansa, samapa tuo
b. testaa viehätysvoimaansa, onpa loukkaavaa / röyhkeää
c. taitaa olla kiinnostunut, no minua ei kiinnosta / kiinnostaa
Ehkä tapauskohtaista, halusin kuulla kokemuskia- Tänne vaan
Jaa, no enpä tosiaankaan pane heteroiden flirttailua pahakseni. Ihan mielelläni otan naisilta vastaan kaiken huomion, minkä saan. ;)
Kyllä flirttailussakin on sävyeronsa... Jotka voi useimmiten tunnistaa. Tietenkin väärinkäsityksiäkin voi aina syntyä, ja sehän on ikävää siinä vaiheessa, jos toinen on kovin yksinäinen ja toivonut jotain enemmän. Ehkä ne negatiivisimmat kommentit kumpuavat sellaisista kokemuksista, asia on mennyt niin pitkälle, että se on koettu harhaanjohtamiseksi.
Itse nyt lähtökohtaisesti suhtaudun flirttailuun ihan huumorimielessä, mutta toki pidempiaikainen flirttailu saa välillä miettimään. Esimerkiksi työkaverin flirttailun saattaa aluksi ottaa ihan huumorimielellä, mutta jos sitä jatkuu kuukaudesta toiseen, saattaa sitä alkaa itsekin miettimään, onko kyse suuremmasta kiinnostuksesta. Toisaalta joidenkin kanssa kemiat kohtaavat ja silloin toista voidaan paljonkin huomioida, ilman että siitä tulee ajateltua mitään erityistä.
Lähtökohtaisesti en kuitenkaan pidä pientä flirttiä lähtölaukauksena kosintaan, ja sen vuoksi suhtaudun siihen rennosti. Eihän elämässä voi todellakaan koskaan tietää, kiinnostua saa ja ihastua, eikä siinä ole mitään väärää - ei siinäkään vaiheessa, mikäli jossakin vaiheessa huomataan, ettei tästä tulekaan mitään.
Sen verran varovainen olen kuitenkin heteroiden kanssa, että saavat viedä flirtin melko pitkälle, ennen kuin alan kuvittelemaan mitään muuta. Eli hetero saa tehdä enemmän töitä osoittaakseen todellisen kiinnostuksensa. ;)
- lhfdhpkfdmhpofdmåhå
Henk. kohtasesti mulle tulisi ekana mieleen:
c. taitaa olla kiinnostunut, no minua ei kiinnosta / kiinnostaa
Anna mennä vaan, se mitä täältä palstalta luet, ei vastaa todellisuutta, mun mielestä tosielämän lesbot ei ole niin bi/heterovihaajia, kuin jotkut törpöt jotka täällä kirjoittelee.
Voithan (sitten kun pohjatyöt on tehty ja vaikka pyydät häntä ulos) ihan selkeällä suomella ilmaista, että tämä ei ole mitään testailua ja olet aidosti hänestä kiinnostunut:)
Rohkeutta ja tsemppiä! - kilttiflirtti
Samapa se jos flirttailee. Kyllä minä voin flirttiä heittää takaisin ja ottaa ilon irti siitä. Mutta silloinpa voin olla yhtä kevytkenkäisesti liikkeellä ja pelata samaa peliä joka ei kuitenkaan etene mihinkään, koska on jo oma muru.
Jos taas olisin sinkku ja ajattelisin flirttailijaa potentiaalisena enempäänkin, niin kai sitä voisi vähän kepillä kokeilla. Mutta mä olenkin bi ja minun on helppo elätellä toiveita umpiheteroksikin tunnustautuvan osalta, että sisäinen pieni bi sieltä flirttailijastakin vaan nostaa päätään. - mjääh
Voi, älä koskaan lopeta flirttailua. Näiltä palstoilta luettua, ei kannata ottaa aina niin tosissaan. Mielipiteitä mahtuu maailmaan, teet niin kuin itse parhaaksi tunnet..
- jgr
Ei se flirtti lesbojenkaan kesken aina johda tuloksiin. Ketäs silloin pitäisi syyttää? Heteron flirtistä syytetään vaan heteroa ja heteroutta. Kyllä pettymys flirtin epäonnistumisesta pitäisi kanavoida jotenkin toisin. Sitä paitsi flirtti on kuitenkin aika mukavaa ja ei niin vakavaa ;)
- varjoista
Anna palaa!! Itse vastaan C :) Kaikki tähänastiset seurustelusuhteeni (pisin kesti 5 vuotta) Ovat olleet heteronaisen kanssa. Eikös sitä niin sanota että kaikissa meissä asuu se pieni bi..
- 67867876
Mun vastaus olisi b). Tosin mulle ei edes flirttailla. Heterot vaan katsovat tietäväinen virhe naamallaan ihan kuin mun seksi- ja rakkauselämä olisi jotenkin niiden asia. Huoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248