annetaan olla jo. Mä haluan sut, mut sä et mua.
no ääähhh
5
166
Vastaukset
- mistä sä tiedät
Etten haluu
- ihan sivusta vaan
kuka sellaista on mennyt sanomaan? Ootko mennyt esimerkiksi juttelemaan hänelle tai soittanut tekstannu? :)
- ottaisin kyllä
Tiiänhän mä jo. En mä niin tyhmä sentään oo, etten puhetta ymmärrä.
- mnuult
No älä nyt tänne ala tommosia laittaa, palsta on täynnä ihmisiä jotka haluaa aina juuri snuut ;)
- Ottasin mäkin sut
Tallä palstalla todellakin, todellakin, todellakin halutaan sua. Tosin jotain saadakseen on uhrauduttava ja annettava tunnisteita. Muutoin sua haluaa 30 kpl miehiä, joista ehkä kolme on homoja ja 68 kpl naisia joista 2 kpl lesboja ja ikähaarukka abauttiarallaa 8 v - 88 v. Ja sua halutaan ihan ympäri suomea.
Toisekseen sun viestin elinikä on noin 5 - 8 tuntia, joka jälkeen kukaan ei sua enää halua, saati sitten muistaisi. Joten loppusanoiksi Mäkin haluun sut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415