Mitä hotellia tai apartamentosta suosittelet kanarialla?

Canarian dream

Siinäpä kysymys ja kysymyksen tarkoitus olisi löytää saarilta viihtyisä, erikoinen tai muuten vaan mukava majapaikka. Myös majapaikan henkilökunta on yksi kriteeri, Tottakai siisteys, sijainti jne..

Mitä suosittelet ja miksi? Kanarialla niitä saaria sen seitsemän. Mikä saari ja mikä majapaikka?

3

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Playa del ingles ja hotelli Il Rondo.Kaikin puolin hyvää keskitasoa,palvelu oikein hyvä.Vaihtoehtoja toki löytyy,kuten hyvästä lomakohteesta pitääkin.

• Jos haluat viettää rauhallisen loman ja nähdä erilaista Kanariaa suosittelen Gran Canarian vuosirtossa San Bartolomessa sijaitsevaa hotellia Paradise las Tirajanas. Vietin siellä itse ikimuistoisen joulun. Uudeksi vuodeksi laskeuduin alas Dunas Maspalomasiin, joten en uskalla suositella vaikka itse siellä viihdyinkin. Jostain syystä siitä on myös paljon huonoa palautetta.

Tuo Paradise las Tirajanas tunnetaan myös muilla nimillä kuten Rural hotel las Tirajanas. Siellä on pieni uima-allasalue, jonka lasilla katetussa uima-altaassa on uskomattoman lämmin vesi. Uimaallasalueella on myös saunaosasto, josta löytyy myös poreallas. Parasta tuossa hotellissa on näköalat laaksoon ja jopa merelle 25 kilometrin pääsän asti. Aamiaishetkin auringon noustessa on ihana. Yksi hotellin ravintolan seinistä on kokonaan lasinen. Hotellilla on myös kiva näköalatasanne. Kaikkien huoneiden parvekkeen ovat laakson puolella. Heti hotellialueelta alkavat ensimmäiset retkeilyreitit ja vuora-autolla tai linja-autolla pääsee tutustumaan laajemmin vuoristoalueeseen.

Haaveeni on joskus lomailla sellaisessa hotellissa kuin Parador Conde la Gomera, jossa on upea puutarha. Tuohon puutarhaan olen käynyt tutustumassa. Hotelli on korkealla San Sebastianin yläpuolella, joten sen puutarhasta on myös upeat näköalat merelle. Erikoisuutena on lyhyt matka uimarannalle 50-100 metriä pystysuoraa pudotusta. :) Normaalia reittiä matkaa kertynynee uimaranalle ja San Sebastianiin kilometri tai pari. Itse hotelli muodostuu useista vanhoista kunnostetuista rakennuksista. Vähän kuin museossa asuisi ja sellaisiahan nuo Espanjan "valtionhotellit" paradorit ovat.

Toinen hieno parador-hotelli Parador Cruz de Tejeda, sijaitsee Gran Canarian vuoristossa Cruz de Tejedassa.

Noita erikoisia hotelleja uniikkihotelleja löytyy Finnmatkojen listoilta.

Mutta parhaiten olen viihtynyt Fuerteventuran Corralejossa hotellissa Las Marismas. Hotellissa on isot uudet siistit kaksiot ja kolmiot, joissa on isot parvekkeet. Sekä oluhuoneeesta että makuuhuoneista on liukuovi parvekkeelle. Liukuovissa on myös hyttysverkot, joten voi nauttia kun tuuli hivelee kasvoja nukkuessa. Huoneiden keittiöosa on kutakuinkin täydellisesti varustettu. Vain uuni puuttuu. Uunia korvaa mikroaaltouuni. Lisää hotellista voi lukea tällä nimimerkillä kirjoittamistani matkasepustuksista viime vuoden helmikuun ja joulukuun matkoistani.

Lisäksi voisi suositella sellaisia all inclusive -hotelleja kuten Riu Paraisoa Puerto del Carmenissa Lanzarotella ja San Felipeä Puerto de la Cruzissa Teneriffalla.

• Juuri matkalta palan

Tosi hyvä hinta laatu suhde Tenerife Ving.
      Viikko 220 e/2 hengen huonees ja aamupala 4 e/-aamupala per nuppi
      Siivous 6 kertaa viikossa
      Allas katolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      393
      16416
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      264
      6311
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3738
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      197
      2797
    5. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2382
    6. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      139
      2266
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1670
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1479
    9. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1244
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1226
    Aihe