5 kertaa putkeen eikä mennyt edes kauaa ;D pyyhekkin petti alla. Jatkaa olisin voinut, vaan en jaksanut.
Tulipas tavaraa
39
191
Vastaukset
- just joo
taas tuo perverssi tuli tänne.
- vaiko häh
eikö seisokki ota laantuakseen ??? ;D
- Tavaraa?
oletko mies vai nainen? Löytötavaratoimisto.
- a man
im a man ;D
- Ja todella tyhmä
mies jutuista päätellen ;D
Ei pahalla. - a man
Ja todella tyhmä kirjoitti:
mies jutuista päätellen ;D
Ei pahalla.jotain perää voi olla ;D
- Ei kyllä se
a man kirjoitti:
jotain perää voi olla ;D
on ihan fakta ;D
Dixi et animam levavi. - a man
Ei kyllä se kirjoitti:
on ihan fakta ;D
Dixi et animam levavi.voitko suomentaa tuon lopun kun olen niin tyhmäää ?? ;)
- En siinä
a man kirjoitti:
voitko suomentaa tuon lopun kun olen niin tyhmäää ?? ;)
sulle funtsaamista.
- onnittelut ap lle
On tuokin parempi kuin esim. Kerta viikkoon. Pakottaa Rumankin naisen katsomaan aidan toiselle puolelle :)
- Plates
Miksi putkeen? Miksi ei yhtä hyvin pulloon!
Jos pyyhekin pettää sinua, mitenhän muut? Eipä ihme ettet jaksa! Älä silti nyt itsetuhoon turvaudu! - Luulisin näin.
Taitaa kive-kset olla yhtäkuin rusinat eli imetty kuiviin
- A-miehen kivekset
oli rusinat, ton session jälkeen ne on mustikat, semmoset kuuman kesän jälkeen löydetyt viimeiset mustikat.
- Haude
A-miehen kivekset kirjoitti:
oli rusinat, ton session jälkeen ne on mustikat, semmoset kuuman kesän jälkeen löydetyt viimeiset mustikat.
Siis onko kiveksillesi kaatunut mustikkoita vai mustikkasoppaa? Uh, tosiaankin, jos se oli vieläpä kuumaa! , , , Mutta ei se nyt mistään imemisestä parane, täytyy hautoa palovaurioaluetta kylmällä!
- En ole ap
Haude kirjoitti:
Siis onko kiveksillesi kaatunut mustikkoita vai mustikkasoppaa? Uh, tosiaankin, jos se oli vieläpä kuumaa! , , , Mutta ei se nyt mistään imemisestä parane, täytyy hautoa palovaurioaluetta kylmällä!
enkä pidä mustikoista.
- ällöttävää...
Miten tää liittyy ikävään? Häh?
- Luultavasti tuo
ap. on himovemppaaja, eikä heille ole omaa palstaa, onhan sekin aika ikävää.. Mut kelaa semmonen mielikuva, että sillä oli hikinauha ton suorituksen ajan päässä ;D
Hyi... Sit se tuli ylpeenä kertomaan suorituksestaan, kaipaamaalleen tai jotain, kuka näistä hörhöistä tietää ;D. - Jos mun muru... :)
Luultavasti tuo kirjoitti:
ap. on himovemppaaja, eikä heille ole omaa palstaa, onhan sekin aika ikävää.. Mut kelaa semmonen mielikuva, että sillä oli hikinauha ton suorituksen ajan päässä ;D
Hyi... Sit se tuli ylpeenä kertomaan suorituksestaan, kaipaamaalleen tai jotain, kuka näistä hörhöistä tietää ;D.No mun mielestä se kyllä on hieno suoritus! :) Oisin mun murusta ainaki ylpee! :D
- Jeah right
Jos mun muru... :) kirjoitti:
No mun mielestä se kyllä on hieno suoritus! :) Oisin mun murusta ainaki ylpee! :D
sä varmaan kertoisit sen kavereillesi "eilen se teki uuden enkan" tai äidillesi ;D
Jotain rajaa hei. Oon niin ylpee siitä. - )))))))))))
Luultavasti tuo kirjoitti:
Hyi... Sit se tuli ylpeenä kertomaan suorituksestaan, kaipaamaalleen tai jotain, kuka näistä hörhöistä tietää ;D.repesin, hikinauha ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- a man
No mun mielestä se kyllä on hieno suoritus! :) Oisin mun murusta ainaki ylpee! :D
hey oisin pystynyt jatkamaan aina 10 kertaan mutta ajattelin, että tulihan tuota jo tavaraa. :D
- Jeah semmonen
))))))))))) kirjoitti:
repesin, hikinauha ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
addun neonkeltainen straight out from seventies, jonkun ddr:n tennispelaajan vanha vemppaus hikinauha.. ;D
- a man
Jeah semmonen kirjoitti:
addun neonkeltainen straight out from seventies, jonkun ddr:n tennispelaajan vanha vemppaus hikinauha.. ;D
tiiätkös..meni ehkä kymmenen minuuttia tuossa viiden kerran suorituksessa ;DD ei siinä hikinauhoja vielä tarvita.
- Oikeesti ei ketään
a man kirjoitti:
tiiätkös..meni ehkä kymmenen minuuttia tuossa viiden kerran suorituksessa ;DD ei siinä hikinauhoja vielä tarvita.
kiinnosta sun tumputus, tai sen kesto, tai sun hikinauhan väri, ei mua ainakaan ;D
- Jos mun muru... :)
a man kirjoitti:
Mua ainaki kiinnostaa! :D Hyvä muru! :)
- <niin>
Oikeesti ei ketään kirjoitti:
kiinnosta sun tumputus, tai sen kesto, tai sun hikinauhan väri, ei mua ainakaan ;D
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- ylpeä mies
Mua ainaki kiinnostaa! :D Hyvä muru! :)
tänks ;D
- Luultavasti toi
<niin> kirjoitti:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tyyppi on pöllinyt urheilumuseosta sen hikinauhan, Boris Beckerin vanha hikinauha sit se laittaa aina tän biisin soimaan kun se tekee noita suorituksia..
http://www.youtube.com/watch?v=oomCIXGzsR0
;D
- suoli24.fi
Joo, ripuli on ikävä tauti. Apteekista saa ilman reseptiä lääkettä tuohonkin vaivaan.
- no tuota...;-)
haaveiluja vaan..
Vai muisteluja.Ei.
vaan olettamuksia
- Strawberries?
Älkäähän nyt! Onhan se ikävää, jos vemputtaen kusee viiteen putkeen, tulee petetyksi pyyhkeen toimesta, pallit ovat ryppyisiä kuin rusinat ja syksyisten mustikoiden kokoiset, , , kyllä siinä ikävä tulee!
- kyllä se siitä
Se johtuu vain siitä, ettet tule tyydytytetyksi kunnolla, kosk et saanut sitä oikeaa.
- a man
olin herkällä päällä ;)
- ed.
a man kirjoitti:
olin herkällä päällä ;)
Höpö höpö
- oijoi...
Ihan hyvin ;D mut nehän meni nyt vähän hukkaan... kun olis voinut olla parempikin kohde ;)
- a man
olisitko halunnut ottaa suullasi niitä vastaan ?? ;) vai mitäkö
- Visitors
Ottaa vastaan? ketä on tulossa tähän aikaan?!
- 5 kertaa
postman soittaa kahdest ja laukee kolmasti
- Yks tuttu sen
naapurista soitti että kitka oli ollut niin kova että palohälytin laukesi, lisäksi cherokee intiaanit oli tulleet sen ikkunan alle kun luuli, että toi vemppaaja lähettää savumerkkejä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584