UPOUUSI LAKANA LIKAINEN!

oh my god92

Ei helvatti en tiedä mihin osioon tämän laittasin, mutta avasin upouuden aluslakanan paketistaan, ja siinä oli huomattava likatahra (????) V... että kiehuu. Miten toi on edes mahdollista? Ja ei, en todellakaan itse sitä aiheuttanut, kuitenkin joku sitä ehdottelee.

5

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaalia

Ne kuuluu pestä ennen käyttöönottoa. Lue mitä siinä paketissa lukee.

• ¨ Hohhoijakkaa ¨

Uusavuttomuus vain lisääntyy maailmassa koko ajan. Edellä jo joku neuvoikin, että ne pitää pestä ennen käyttöä. Jos tahrat ei lähde pesussa pois, sitten voi tulla tänne melskaamaan.

• Kunnon vastaus

Mitäs uusavuttomuutta se on jos täällä mieltään purkaa - niinhän sinäkin teet. Olisit edes muistanut kertoa, että kuluttajansuoja toimii: lakanan voi palauttaa/vaihtaa puhtaaseen ko. liikkeessä.
      Tuotteen pitää olla tahraton vaikka tekstiilit käsketäänkin pesemään. Se ei tarkoita sitä, että pestään uusista kamppeista likaa vaan pesukehotus on pintakäsittelyaineiden vuoksi.

• oh my god92

Niin juuri! Yksi täysjärkinen joukossa sentään! Tahrattomuudesta minä maksoin. Kaks idioottia selvästi nuo uusavuttomaksi inisijät

• Normaalia
        oh my god92 kirjoitti:

Niin juuri! Yksi täysjärkinen joukossa sentään! Tahrattomuudesta minä maksoin. Kaks idioottia selvästi nuo uusavuttomaksi inisijät

Se mitä siinä saattaa olla ei ole LIKAA. Vaan lähtee siinä ensimmäisessä pesussa. Onko tämä nyt niin vaikea ymmärtää. Jos näkisit sen ensimmäisen pesuveden niin tuskin ostaisit enään mitään. Siinä on väriä, rasvaa, kaikenlaista nöyhtää jopa metallihiukkasia.
        Laitatko ruokaa uudessa kattilassa ennen kun peset sen ?
        Luuletko että uusi autosi on tullut sen näköisenä suoraan tehtaalta ? Sitäkin on saatettu jo maalata uudestaan.
        Pitääkö lakanapaketissa erikseen mainita joka syy miksi se on pestävä. Siinä saattaa olla myös täin munia ja mikä parasta lutikoita. Et hyvää päivää. Tiedoksi vaan. Johan se on kiertänyt puoli maapalloa. Ostit kotimaisen ? Ei suomessa tehdä lakanoita, tiedoksi epätietoisille. Korkeintaan pakataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe