onkohan minkälaista säähavaintoa siellä tällähetkellä.. ? eri sää sivut sanoo vähän erinlaista.. kaippa siellä tarkenee.. .:))
maspalomas sää nyt ! :)
7
354
Vastaukset
- kyllä se siitä
Tänään tulin Inglesistä kahden viikon lomalta. Ei parempaa säätä voisi toivoa mitä se oli, siis aurinkoista ja lämpimää. Ehkä kävi hyvä tuuri?
- eka kerta
ok, kiva kuulla.. :) joo eiköhän sitä taida ihan lämmintä olla.. :))
- kirsiiiiii
vaikka tämä sääkeskustelu aiheuttaa täällä ihme tunteenpurkauksia, niin voisko joku kiltti silti kertoa mikä siellä on lämpötila nyt ollut akselilla ingles/maspalomas. oma loma alkaa parin viikon kuluttua ja fiilikset alkaa nousemaan. kuitenkin osa ennusteista lupailee vain jotain 19 sinne. päivittäkää pliis oikeita toteutuneita lämpötiloja:)))))
- Hyrrrr
Nyt on kello 16.15 ja ulkona on ehkä just se 19 astetta ja kova tuuli. Tuntuu kylmemmältä. Pilvessä on taivas :(
- KKK.
Aurinkoisella säällä 19 varjossa on ihan tarpeeksi. Aurinkoa tulee tähän aikaan vuodesta semmoiset 1200W neliömetrille. Se on paljon. Sitä eivät vuosaaren "pattayalta" raportoivat provoilijat käsitä.
Noin 25 astetta."Tunnin vanha puhelintieto"
- Tietoa on.
Pilvetön taivas, 22 varjossa, kymmenen sekuntia vanha oma havainto patiolta. Tyyntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.39716499- 2646331
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113758- 1982821
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142412- 1412298
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481479- 901244
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411226