sisintäni, koskaan en sua varmaan enää näe. olet minulle kuitenki aina se rakas ystävä. viimeinen postaus tänne
http://www.youtube.com/watch?v=Izq0ocDAaaU
Ikävä
14
290
Vastaukset
- ois ollut kiva
Kujanjuoksu on juostu. Olen perillä. Hän ei koskaan halunnut kuulua elämääni. Selvisin ilmankin.
- riipii
Sinusta en tiedä, mutta mulla on aivan hirveä ikävä. Odotan ja odotan. Ikuisesti. Näytän nyt sen lojaalisuuteni
- kuningaskuningaan
kuuntelin eilen Quuenin liveä ja jumalauta Freddie Mercury veti makeesti ja millä äänellä. Oli homo tai bi aivan sama. Usein kohtaa epäkunnioitusta Quueniä kohtaa juuri laulajan seksuaaliselle suuntaumisen takia.
https://www.youtube.com/watch?v=0GNJ1SQpxFI
Hyvää iltaa kaikille.- riipii
mahtava laulaja oli! samaa mieltä. mun mielestä rakkaus, ikävä, kaipuu ja kaikki muu kuuluu kaikille. Oli sitten homo tahi hetero. Ei väliä. Ihmisiä me kaikki ollaan.
- kuningaskuningaan
riipii kirjoitti:
mahtava laulaja oli! samaa mieltä. mun mielestä rakkaus, ikävä, kaipuu ja kaikki muu kuuluu kaikille. Oli sitten homo tahi hetero. Ei väliä. Ihmisiä me kaikki ollaan.
Aina ne parhaat kuolee aikaisin. :/
- riipii
kuningaskuningaan kirjoitti:
Aina ne parhaat kuolee aikaisin. :/
niin se tahtoo mennä. kieltämättä.
- riipii
Sut tapasin, suhun ihastuin. Susta enemmän toivon, en vain ajatustasi tiedä muhun. Yhteyttä otit, silti odotan. Kun lähdit kuohahti, toivoin sun viipyvän. Sanoit kuitenkin tulevan. Odotan
Sut sydämeeni sain se oli onnea vain. Sun sydämmes särjin, se oli pettymystä vain. Sua niin ikävä on vaikka niin lähellä oot. Kunpa onneni takaisin saisin sua kohtelisin toisin. Sydämeeni takaisin ottaisin ja sua rakastaisin.- 30+3
Laita viesti.
"Moi. Mitä kuuluu? Mentäiskö kävelylle joku päivä?" - riipii
30+3 kirjoitti:
Laita viesti.
"Moi. Mitä kuuluu? Mentäiskö kävelylle joku päivä?"Tilanne on nyt se ettei hän vastaa viesteihini. Minä en voi enää muuta kuin odottaa. Odotan vaikka lopun elämäni. Hän on minulle tärkeä!
- juna män jo
riipii kirjoitti:
Tilanne on nyt se ettei hän vastaa viesteihini. Minä en voi enää muuta kuin odottaa. Odotan vaikka lopun elämäni. Hän on minulle tärkeä!
Toivottavasti ei tule aika pitkäksi.
- oot
juna män jo kirjoitti:
nuija
- riipii
juna män jo kirjoitti:
Aikaahan mulla on. Ei mulla muuta olekaan
- aamu aurinko
Jotenkin säälittävää.
Tuhlaat elämäsi odotteluun vaikka toinen ei todennäköisesti välitä sinusta. - riipii
Tiedän, mutta odotan kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623