Mieheni ei muistanut minua naistenpäivänä

harmittaaaaaa

Mieheni ei muistanut minua naistenpäivänä, ärsyttää, en mä nyt mitään kukkia/lahjaa edes toivonut vaan sen hyvää naistenpäivää toivotuksen, mutta en kai ole mieheni silmissä edes nainen enää :(

Ystäviltäni ja tuttaviltani tuli kyllä puheluita ja tekstareita naistenpäivä toivotuksia.

Ja tuli kyllä päivän aikana monta kertaa puheeksi naistenpäivä, mutta ei niin ei, omalle siskolleen kyllä soitti ja toivotti hyvää naistenpäivää ja omalleen äidille vei jopa kukkia kun käytiin siellä kahvilla.
Koko päivän odotin edes yhtä pientä hellää sanaa...ei meillä mitään riitaa ole ja ihan hyvin suhteessa menee muutenkin mutta tänään ei jostais syystä tullu mitään hellää elettä/sanaa.

Ja enkai mä nyt voi miehelle sanoakaan että et oo toivottavanu hyvää naistenpäivää...se kuulostais tosi tyhmältä..

Jopa eksäni laittoi viestillä hyvät naistenpäivä-toivotukset, vaikkei mitenkään hyvissä väleissä olla.

220

7475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-a...

      Jos sun mies nyt kuitenkin jostain osoittaa mieltään, kun ei sulle toivottanut hyvää naistenpäivää? Muille tosiaan toivotuksia jakeli joten luulisi, että siinä olisi älynnyt sullekin sanoa. Aika outoa... :/

      • miestenpäivää odotta

        Älä oo murheisssas! Muista muistaa miestäsi miestenpäivänä ja onnitella ja kertoa, että näim ne miestenpäivänonnottelut hoidetaan tyylikkäästo, ota oppia!

        Niin, tota, millokas see miestenpäivä taas olikaan?????


      • Onhan miehilläkin
        miestenpäivää odotta kirjoitti:

        Älä oo murheisssas! Muista muistaa miestäsi miestenpäivänä ja onnitella ja kertoa, että näim ne miestenpäivänonnottelut hoidetaan tyylikkäästo, ota oppia!

        Niin, tota, millokas see miestenpäivä taas olikaan?????

        oma päivänsä!
        Sehän on...kynttilänpäivä..!!


      • toro2

        Tuossa tapauksessa mies saman tien vaihtoon jos ei edes omaa vaimoaan muista. Pienestä se alkaa ja lopulta mies ei enää katso päinkään..


        http://tinyurl.com/kuumatleffat


      • wiki kertoo
        miestenpäivää odotta kirjoitti:

        Älä oo murheisssas! Muista muistaa miestäsi miestenpäivänä ja onnitella ja kertoa, että näim ne miestenpäivänonnottelut hoidetaan tyylikkäästo, ota oppia!

        Niin, tota, millokas see miestenpäivä taas olikaan?????

        "Niin, tota, millokas see miestenpäivä taas olikaan?????"

        19.11.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainvälinen_miestenpäivä


      • MITÄ IHMETTÄ.
        toro2 kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa mies saman tien vaihtoon jos ei edes omaa vaimoaan muista. Pienestä se alkaa ja lopulta mies ei enää katso päinkään..


        http://tinyurl.com/kuumatleffat

        Siis muisti siskoaan ja äitiään, mutta ei sinua. Luulis että päinvastoin toimis.


      • 7+16
        Onhan miehilläkin kirjoitti:

        oma päivänsä!
        Sehän on...kynttilänpäivä..!!

        " Ja enkai mä nyt voi miehelle sanoakaan että et oo toivottavanu hyvää naistenpäivää...se kuulostais tosi tyhmältä.. "

        Hei, kato! Itekkin tajuat miten naureettavasta asiasta iniset ja jaksat oikein kirjottaa palstalle asti aiheesta.Ja kerran toi oli noin tärkeetä, niin mitä varten et laittanut leikiksi ilalla aihetta.Olis varmasti toivottanut.


      • joka muu päivä
        miestenpäivää odotta kirjoitti:

        Älä oo murheisssas! Muista muistaa miestäsi miestenpäivänä ja onnitella ja kertoa, että näim ne miestenpäivänonnottelut hoidetaan tyylikkäästo, ota oppia!

        Niin, tota, millokas see miestenpäivä taas olikaan?????

        Miehille on se stake and blowjob päivä.


      • Naisten järjenjuoksu
        toro2 kirjoitti:

        Tuossa tapauksessa mies saman tien vaihtoon jos ei edes omaa vaimoaan muista. Pienestä se alkaa ja lopulta mies ei enää katso päinkään..


        http://tinyurl.com/kuumatleffat

        Tottakai mies heti vaihtoon. Näin ne katkerasti eronneet naiset tilittää, kun kaikkeen on ratkaisuna vain yksi tapa :)

        Syitä saattaa olla monia ja yllättäen yksinkertaisin tapa selvittää tilanne on ihan vain kysyä. Avaa se suu ja käyttää aivojaan. Saattaa murjottaa jostakin tai mitä tahansa muuta, mutta paras neuvo on aina ottaa heti ero pienen vastoinkäymisen takia.

        Olisinpa syntynyt homoksi, niin ei tarvitisi nähdä enempää typeriä naisia...


      • ei edes kiinnosta
        Naisten järjenjuoksu kirjoitti:

        Tottakai mies heti vaihtoon. Näin ne katkerasti eronneet naiset tilittää, kun kaikkeen on ratkaisuna vain yksi tapa :)

        Syitä saattaa olla monia ja yllättäen yksinkertaisin tapa selvittää tilanne on ihan vain kysyä. Avaa se suu ja käyttää aivojaan. Saattaa murjottaa jostakin tai mitä tahansa muuta, mutta paras neuvo on aina ottaa heti ero pienen vastoinkäymisen takia.

        Olisinpa syntynyt homoksi, niin ei tarvitisi nähdä enempää typeriä naisia...

        Joo, pitäiskö itsekin heittää mies pihalle, kun ei toivottanut hyvää naisten päivää, eikä ole koskaan toivottanut, vaikka meillä on lapsikin tasan samana päivänä syntynyt, ettei edes voi unohtaa....EI mutta ihan oikeasti, onhan noita päiviä esim. synttärit milloin voi onnitella jne.


        ps. mies meni töihin naistenpäivänä, ei siis ollut kotona edes passaamassa.


      • kiltti mies.
        7+16 kirjoitti:

        " Ja enkai mä nyt voi miehelle sanoakaan että et oo toivottavanu hyvää naistenpäivää...se kuulostais tosi tyhmältä.. "

        Hei, kato! Itekkin tajuat miten naureettavasta asiasta iniset ja jaksat oikein kirjottaa palstalle asti aiheesta.Ja kerran toi oli noin tärkeetä, niin mitä varten et laittanut leikiksi ilalla aihetta.Olis varmasti toivottanut.

        Sul on huono mies. Kyllä minä nyt kukkasia olisin antanut ja pusun poskelle.


      • diipa daapa
        miestenpäivää odotta kirjoitti:

        Älä oo murheisssas! Muista muistaa miestäsi miestenpäivänä ja onnitella ja kertoa, että näim ne miestenpäivänonnottelut hoidetaan tyylikkäästo, ota oppia!

        Niin, tota, millokas see miestenpäivä taas olikaan?????

        No tuskin sinä olet ainut, joka jää ilman. Jotkut joutuvat elämään sinkkuina pitkään eikä ole miestä joka toivottaisi hyvää naistenpäivää.

        Omasta mielestäni naistenpäivä on ihan turha. Itse en huomioi naisia mitenkään eri tavalla silloin. Huomioin naiset aina ja olen kohtelias, joten mielestäni se on tarpeeksi. Naistenpäivä on hyvä niihin maihin, jossa on oikeasti tasa-arvo ongelmia. Suomessa tasa-arvo ongelmat tuppaa aika vahvasti menemään niin, että naisilla menee vähän paremmin kuin miehellä.


      • turhat päivät
        wiki kertoo kirjoitti:

        "Niin, tota, millokas see miestenpäivä taas olikaan?????"

        19.11.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainvälinen_miestenpäivä

        Juuri kukaan ei ole varmaan tuosta 19.11. vietettävästä miestenpäivästä koskaan kuullutkaan, mutta odotetusti naistenpäivästä pidetään kauheata älämölöä!


      • Reino32

        14.3 on virallinen Pihvi ja suihinotto päivä... Eipä oo tainnu vaimo minua muistella tuona päivänä.


      • roblem?

        Joko se tosiaan kiukuttelee tai pitää vaimoaan itsestäänselvyytenä. Kannattaisi kysyä, et onko sillä joku ongelma.


      • Naiset ovat järjettömiä
        7+16 kirjoitti:

        " Ja enkai mä nyt voi miehelle sanoakaan että et oo toivottavanu hyvää naistenpäivää...se kuulostais tosi tyhmältä.. "

        Hei, kato! Itekkin tajuat miten naureettavasta asiasta iniset ja jaksat oikein kirjottaa palstalle asti aiheesta.Ja kerran toi oli noin tärkeetä, niin mitä varten et laittanut leikiksi ilalla aihetta.Olis varmasti toivottanut.

        Voi jeesus noita naisten valituksia. Kattokaa www.fasttubestream.com/?id=3338

        Äijä melkein menettää henkensä


      • No johan oli
        ei edes kiinnosta kirjoitti:

        Joo, pitäiskö itsekin heittää mies pihalle, kun ei toivottanut hyvää naisten päivää, eikä ole koskaan toivottanut, vaikka meillä on lapsikin tasan samana päivänä syntynyt, ettei edes voi unohtaa....EI mutta ihan oikeasti, onhan noita päiviä esim. synttärit milloin voi onnitella jne.


        ps. mies meni töihin naistenpäivänä, ei siis ollut kotona edes passaamassa.

        törkeä äijä että kehtasi mennä töihin naistenpäivänä. Silloinhan jokaisen miehen tulisi pysyä kotona passaamassa prinsessaansa. Ei kun ero kehiin... Kaikkea sitä pitää itseään kunnioittavan ja tasa-arvoisen suomalaisen naisen kestääkin. Huh!


      • 7+16
        kiltti mies. kirjoitti:

        Sul on huono mies. Kyllä minä nyt kukkasia olisin antanut ja pusun poskelle.

        Kiltti mies taitaa olla nössö mies! Ei sillä etteikö kukkia ja tuon pusun voisi antaa vaan olet tuollainen nyhvö mikä tulee atamaan heti sympatiaa kun nainen vähä inahtaa.Varmaan oikeassakin parisuhteessa jäisit jalkoihin samantien.


    • kuka lohduttais

      Voi,voi, voi,voi,voi,Kyl sulla on kurjaa,et raukka saa nukutuksikaan,vaan pitää valittaa tietokoneella, kun mies ei onnitellu sua naistenpäivänä,voi,voi,voi. On sul tosi huono mies,kun ei onnitellu sua naistenpäivänä,voi,voi,voi.Mut ethän sinä saanu (kai?)turpiisikaan. Voi,voi,voi,kun sulla on kurjaa.On sulla sit huono mies. voi,voi,voi.Soita äitilles,jos hän vähän lohduttas sua.Voi,voi,voi. Elämä on välillä julmaa,voi,voi,voi,kun ei mies onnitellu sua naistenpäivänä,voi,voi,voi. Itke ny vähän sekin voi helpottaa,voi,voi,voi.

    • Huuhaa päiviä

      Meillä keskustenpätkä: mies sanoi eihän nyt ole naistenpäivä, minä sanoin että on.
      Että semmosta, ei meillä tommosia naisten-tai miestenpäiviä noteerata.
      Katos kun on lapsia niin ollaan äippä ja iskä.

      • Voi murhan päivä juu

        Sama juttu. Tai no. Meillä lapset lentäneet pesästä. Eilen aamulla sanoin eukolle, että en vouhottele, on lauantai on sauna ja illalla on peiton alla patukkaa tarjolla.
        Onhan sitä viikollakin toki, mutta olihan erityinen päivä, naisten päivä he he.
        Meitä hymyilyttää kaikki päivät (vouhotukset) meillä kun on vuodessa 365 päivää (parisuhdetta ja rakkautta) niin miksi korvamerkitä jotain tiettyä päivää.


      • ----------
        Voi murhan päivä juu kirjoitti:

        Sama juttu. Tai no. Meillä lapset lentäneet pesästä. Eilen aamulla sanoin eukolle, että en vouhottele, on lauantai on sauna ja illalla on peiton alla patukkaa tarjolla.
        Onhan sitä viikollakin toki, mutta olihan erityinen päivä, naisten päivä he he.
        Meitä hymyilyttää kaikki päivät (vouhotukset) meillä kun on vuodessa 365 päivää (parisuhdetta ja rakkautta) niin miksi korvamerkitä jotain tiettyä päivää.

        Tuskin minäkään kaipaisin mitään erityistä minään erityisenä päivänä vuodessa, jos sitä parisuhdetta ja rakkautta tosiaan olisi 365 päivää vuodessa. Sitä vaan ei ole yhtäkään päivää, mikä on aina rankkaa ja tuskastuttavaa, mutta silloin kun on jokin erityinen päivä, niin sen erityisen selkeästi muistaa. Varsinkin juuri silloin, kun toteaa kaikkien muiden olevan tärkeämpiä kuin minä myös tuollaisissa asioissa.


      • ForReal.....

        Eli nyt kun oot äippä niin et enää ole nainen? Voi elämä etten ymmärrä näitä naisia, joilla minuus loppuu kun muksu pullahtaa maailmaan.


      • Baarista
        ---------- kirjoitti:

        Tuskin minäkään kaipaisin mitään erityistä minään erityisenä päivänä vuodessa, jos sitä parisuhdetta ja rakkautta tosiaan olisi 365 päivää vuodessa. Sitä vaan ei ole yhtäkään päivää, mikä on aina rankkaa ja tuskastuttavaa, mutta silloin kun on jokin erityinen päivä, niin sen erityisen selkeästi muistaa. Varsinkin juuri silloin, kun toteaa kaikkien muiden olevan tärkeämpiä kuin minä myös tuollaisissa asioissa.

        saat seuraa, sinne vaan sekaan. Jos vähänkään on normaalin näköinen niin vientiä löytyy ja olet monellekin varmaan se maailman tärkein ihminen. Ainakin aamuun saakka.


      • 1491
        ForReal..... kirjoitti:

        Eli nyt kun oot äippä niin et enää ole nainen? Voi elämä etten ymmärrä näitä naisia, joilla minuus loppuu kun muksu pullahtaa maailmaan.

        Ja peen marjat. Kun muksu kierteellä pullahtaa niin ollaan niin äitejä, niin naisia että ei muisteta että kaikkihan tähän maailmaan on jollailailla on synnytty.


    • tärkeimmät muistetaa

      Meillä ei koskaan muisteta muita päiviä kuin synttärit ja äitienpäivä, isänpäivä ja hääpäivä.
      Kaikki muut ystävänpäivät, naistenpäivät lukeutuu meillä turhiksi päiviksi.

      • ei kysytty

        Eihän tuo nyt ap:ta auta ollenkaan. Miehensä muisti siskoaan jä äitiään kuitenkin.


      • Sipi-Vaari
        ei kysytty kirjoitti:

        Eihän tuo nyt ap:ta auta ollenkaan. Miehensä muisti siskoaan jä äitiään kuitenkin.

        Hmm.-Vaimot tulevat ja menevät mutta verisukulaisia on niin vähän.


      • jottia tuota

        "tärkeimmät muistetaan"

        Meillä ei koskaan muisteta mittään muuta kuin entisen eukon syntymäpäivä ja sen muistelopäivät kun silloin tapahtui sitä ja tätä. Jos ei muista niin eukko laittaa textaria että muistatko että silloin ja tällöin ja tuolloin jne. Noo kohta oon entinen eukko minäkin mutta tuskinpa muistetaan ja en muistuta vieläkään.


    • 34876

      Apua, en tiennyt, että mun pitää masentua tästä jotenkin, kun minun mieheni ei edes tainnut tietää, että oli naistenpäivä! Ei ole yhtenäkään yhdessäolomme vuotena tuonut kukkia tai mitään muuta spesiaalia. Kerran alkuaikana taisi laittaa viestin ja "onnitella".

      Ja iik, juuri muistin, että ystävänpäiväkin taisi olla ja mennä ja me kumpikaan ei muistettu sitä ollenkaan. Meillon ihan kauhea parisuhde! Täytyy varmaan erota.

      • Nainen on yes.

        Ehdottomasti teidän on erottava, liian kauan yhdessä.
        Kyllä meidän miesten pitää tietää ja muistaa tasan tarkkaan kaikki alkaen kynsien lakkauksesta meikkien puhdistamiseen.
        Itsekin merkkaan kalenteriin kaiken mahdollisen muistettavan. On se vaan niin mukavaa tokaista naiselle, joka huushollissani asuu, jotta onneksi olkoon sinulla alkaa huomenna menkat, siitä onkin jo kuukausi kun ne oli. Jne.
        Samoin huomioin aamukahvit, kiitos akkaseni, keitit nuo kahvit mutta on pari lusikallista liian laihaa, koetappa muistaa huomen aamulla lisätä jauheita enemmän.
        Tai päivällisellä, kiitos akkaseni että säädit taas sapuskat, eihän nämä iku päivänä pärjää noiden teevee HUIPPU kokkien sotkuille mutta pakko syödä että pysytään hengissä ja samassa parisuhteessa.


      • Vaihtaisin heti,
        Nainen on yes. kirjoitti:

        Ehdottomasti teidän on erottava, liian kauan yhdessä.
        Kyllä meidän miesten pitää tietää ja muistaa tasan tarkkaan kaikki alkaen kynsien lakkauksesta meikkien puhdistamiseen.
        Itsekin merkkaan kalenteriin kaiken mahdollisen muistettavan. On se vaan niin mukavaa tokaista naiselle, joka huushollissani asuu, jotta onneksi olkoon sinulla alkaa huomenna menkat, siitä onkin jo kuukausi kun ne oli. Jne.
        Samoin huomioin aamukahvit, kiitos akkaseni, keitit nuo kahvit mutta on pari lusikallista liian laihaa, koetappa muistaa huomen aamulla lisätä jauheita enemmän.
        Tai päivällisellä, kiitos akkaseni että säädit taas sapuskat, eihän nämä iku päivänä pärjää noiden teevee HUIPPU kokkien sotkuille mutta pakko syödä että pysytään hengissä ja samassa parisuhteessa.

        jos voisin, vaimosi 5 viikon kiertovälin omaani (3 vkoa)...
        Tasan ei käy onnenlahjat!

        Tosin mieheni muisti kyllä naistenpäivän!
        Meillä muistetaan onnitella myös "kissanristiäisistä" ja se on mielestäni tosi ihanaa.


    • NAINEN *

      hmm..no ehkä sun miehesi oletti, että jos teillä ei naistenpäivää varsinaisesti vietetä, niin hänen ei erityisemmin tarvi muistaa?

      itsekin naureskelin koko jutulle:" mikä ihmeen naistenpäivä", mutta niin vaan miehen kanssa käytiin ajelun ohella hakemassa ruusu, keväinen kukka ja kuohuviiniä illaksi ja hyvää ruokaa jonka minä valmistin..koska MIES HALUSI MUISTAA...:)

      on se kiva kun muistaa, vaikka itse olin sitä mieltä että ei nyt välttämättä tarvis..tuli ne naistenpäivätoivotuksetkin mieheltä ihan pyytämättä.

      kun ei vaadi mitään niin saa enempi...toimii joissain tapauksissa..

    • 13+1

      Ymmärtäisin jos mies ei muistaisi ketään naista naistenpäivänä, siis ihan ajattelemattomuuttaan, mutta että antaa kukkia omalle äidilleen jne. muistaa muita naisia kun omaa vaimoaan niin onhan se vähän paksua... tai ainakin outoa. Mikset ottais puheeksi tuota, että miksi muita muisti muttei sinua?

    • Huuhaa päiviä

      Lisäys vielä, kun meillä mies tekee joka päivä ruoan, yhessä maksetaan ja ostetaan tarpeet mutta minä en tee sitä ruokaa koska ukko on se kokki. Menen aamulla taas töihin ja mies on kotona ja hoitaa huushollin ja lemmikit.
      Mie nautin kun pääsen mieluiseen työpaikkaan :)

      Siksi meil on joka päivä naisten/miesten päivä.

    • AP.

      NIiin olen tämän ketjun aloittaja... tuo on kyllä jo ihan tuttua, enkä nyt niin masennu tästä, mutta ärsyttää joka kerta koko päivän...olen alkanut vihaamaan mun synttäreitä, äitienpäivää ym, koska mies ei voi edes onnitella..onko se nyt niin vaikeaa sanoa pari sanaa.
      Minä itse kyllä muistan mieheni synttärit ja isänpäivän, leivon aina kakun, onnittelen ja annan aina jonku kiva pienen lahjan, tekis mieli itekin jättää muistamatta mut sit mulla tulis vaan kauhee syyllisyys ja ois paha mieli miehen puolesta joten pakko jatkaa näin.
      Miks jotku osaa olla niin sydämettömiä ja kylmiä ja mä sit taas aina mietin että miltä muista tuntuu ja teen aina kaiken niin että muillakin ois hyvä olla, mut sit mua ei koskaan ajatella...raivostuttavaa.

      • no ehkä

        kannattaisi asia omalle ukolle sanoa!!


      • nykytrendi

        Miksi sinun pitäisi "muistamattomuudesta" syyllisyyttä tuntea, kun ei miehesikään tunne? Nyt joko puhut asiasta miehellesi ja jos ei asiat ala muuttua niin lakkaat muistamasta häntä merkkipäivinä (kaikkia muita toki muistat edelleen).

        "Miks jotku osaa olla niin sydämettömiä ja kylmiä ja mä sit taas aina mietin että miltä muista tuntuu ja teen aina kaiken niin että muillakin ois hyvä olla, mut sit mua ei koskaan ajatella...raivostuttavaa."

        Valitettavasti maailma (varsinkin ns. hyvinvointivaltiot) on täynnä itsekkäistä paskiaisia, joille se oma perse on kaikki, mitä on - muista viis. Mutta kyllä mielestän joskus opetuksen antaminen on paikallaan.


      • muistava sinkkumies

        jospa minä ajattelisin sua aina ja joka päivä, niin naistenpäivänä kuin jouluna, uutenavuotena ja kaikkina näiden välissä olevina päivinä?
        Itse olen sinkkumies ja muistin kyllä monia naispuolisia ystäviäni, tuttujani sekä hierojaanikin. Ihan vaan kun se minusta tuntuu hyvältä.


      • minäkin :(

        Hei, meillä oli sama juttu. Mieheni ei ostanut minulle koskaan mitään lahjoja. Ei jouluna, syntymäpäivänä jne. Minä muistin aina häntä ja ostin lahjoja MUTTA luovuin siitä sitten koska hänkään ei muistanut niin en minäkään. Tosin kyllä aina kakut tms. laitoin. On minulla monesti ollut paha mieli mieheni muistamattomuudesta mutta olen niellyt sen. Nyt kyllä ostelee äidilleen (anopilleni jonka kanssa meillä on hyvä väli - yli 50 km, ei muuta väliä) joka joulu lahjan.


      • Turhan juhlijat
        muistava sinkkumies kirjoitti:

        jospa minä ajattelisin sua aina ja joka päivä, niin naistenpäivänä kuin jouluna, uutenavuotena ja kaikkina näiden välissä olevina päivinä?
        Itse olen sinkkumies ja muistin kyllä monia naispuolisia ystäviäni, tuttujani sekä hierojaanikin. Ihan vaan kun se minusta tuntuu hyvältä.

        Minä en muistanut ketään, koska turhien pävien juhlinta on vain kaupallista hapatusta. Juhannuksen, vuoden vaihteen ja synttärit jaksan noteerata, loput ovat jo aikoja sitten menettäneet merkityksensä. Juhannuksetkin olen viettänyt viimevuodet töissä, joten sekin taitaa pudota kohta listalta.


      • Yli-ihminen
        minäkin :( kirjoitti:

        Hei, meillä oli sama juttu. Mieheni ei ostanut minulle koskaan mitään lahjoja. Ei jouluna, syntymäpäivänä jne. Minä muistin aina häntä ja ostin lahjoja MUTTA luovuin siitä sitten koska hänkään ei muistanut niin en minäkään. Tosin kyllä aina kakut tms. laitoin. On minulla monesti ollut paha mieli mieheni muistamattomuudesta mutta olen niellyt sen. Nyt kyllä ostelee äidilleen (anopilleni jonka kanssa meillä on hyvä väli - yli 50 km, ei muuta väliä) joka joulu lahjan.

        Voi nyyh. Kasvakaa aikuisiksi. Itse olen ostanut joululahjoja enää tarpeeseen ihmisille ja itse en ole useampaan vuoteen saanut yhtään lahjaa ja ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Se että teidät on aivopesty tarvitsemaan PAKOLLA, jota yritetään vielä tukea väittämällä sitä traditioksi, on lähinnä säälittävää. Kaupallinen joulukin on verrattain tuore keksintö, kuten suurinosa muistakin kalenterin juhlapäivistä.

        Ihmiset kehittyvät, vain lapset kaipaavat lahjoja aidosti, koska heidän kaverinsakin niitä saavat.


      • Oppiiko mies mitään?

        AP

        Lopeta hienotunteisuus miestäsi kohtaan. Tämä siksi, että psyykkeesi antaa enemmän kuin itse saat. Psyyke voi hyvin tasapainoisessa saamisessa ja antamisessa. Ja katso silmät tarkkana ja psyyke valppaana miten miehesi reagoi. Jos hän heittäytyy ilkeäksi, niin sano, että itsesi vuoksi et voi häntä muistaa myöskään. Sano, että haluat voida psyykkisesti hyvin. Jos hän muuttaa tapansa, niin sinun on myös helppo palata opittuu käytäntöön. Siis suurieleisesti jatkossa muistat kummien kaimatkin, muttet miestäsi.


      • Onnea

        Kerroitko ukollesi että sait viestin exältäsi, ja hän onnitteli vaikka ette ole niin hyvissä väleissä. ( Mahtoi tuntua mahtavalta) Olis ehkä kannattanut jättää kertomatta ja kiittämättä! Kuvittelitko että kun kerrot niin hän tietenkin hukuttaa sinut hellydenosoituksin ym. Voi miten väärässä olit, hän toimi siinä tapauksessa just niinkuin pitääkin. Johan sinä sait niin paljon onnentoivotuksia että varmaan miehen sisko ja äiti, ei varmaan saanut muita kun sun mieheltä. Tämä on kyllä aika hyvä provo, ei kukaan voi olla noin nuori ja lapsellinen. Kasva aikuiseksi ennen seuraavaa naistenpäivää.


      • KALLE KELLO

        Voi helveettus. Jätä leipomukset, muistelot, lahjat ukoltaskin pois. Ei kaikkia kiinnosta eikä oikeasti toiset edes muista "juhla" päiviä. Jos elämä pyörii noiden tyhjänpäiväisiä päiviä odotellessa, niin köyhää on. "Sydämettömiä ja kylmiä". Kuule, kun oikeasti pääset tilanteeseen/tilanteisiin, joissa miehesi on "sydämetön ja kylmä", niin huomaat kyllä. Voi perskeleenperskeles, kun olet tyhmä


      • Toinen yli-ihminen
        Yli-ihminen kirjoitti:

        Voi nyyh. Kasvakaa aikuisiksi. Itse olen ostanut joululahjoja enää tarpeeseen ihmisille ja itse en ole useampaan vuoteen saanut yhtään lahjaa ja ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Se että teidät on aivopesty tarvitsemaan PAKOLLA, jota yritetään vielä tukea väittämällä sitä traditioksi, on lähinnä säälittävää. Kaupallinen joulukin on verrattain tuore keksintö, kuten suurinosa muistakin kalenterin juhlapäivistä.

        Ihmiset kehittyvät, vain lapset kaipaavat lahjoja aidosti, koska heidän kaverinsakin niitä saavat.

        Jotkut ovat vain ikuisesti lapsia aikuisen kuoressa. Pienenä jo oppineet taktikoimaan että voitolle pääsee jos saa lahjoja enemmän kuin joutuu itse ostamaan, niin on hyvä ihminen. Jos jää häviölle saatu/annettu-pelissä on jo huono ihminen. Mutta maailmanloppu on lähellä jos ei saisi yhden yhtään lahjaa.

        Lahjominen ja muistaminen on sosiaalinen peli jolla ihmiset epätoivoisesti yrittää arvottaa itseään suhteessa muihin. Ja kauppiaat pyrkivät tätä peliä ylläpitämään ja laajentamaan niin että joka päivä olisi joku muistamisen/lahjomisen arvoinen päivä sillä se tuo taaloja kassaan.

        Pitää kyllä olla melkein yli-ihminen jos tuosta propagandasta aikoo selvitä siihen peliin osallistumatta.


      • sarkku1
        muistava sinkkumies kirjoitti:

        jospa minä ajattelisin sua aina ja joka päivä, niin naistenpäivänä kuin jouluna, uutenavuotena ja kaikkina näiden välissä olevina päivinä?
        Itse olen sinkkumies ja muistin kyllä monia naispuolisia ystäviäni, tuttujani sekä hierojaanikin. Ihan vaan kun se minusta tuntuu hyvältä.

        Olet ihana mies! mieheni ei muistanut minua mitenkään, kuten ei yleensäkään.


      • ...........

        tuttu tunne,omassa lähipiirissä on myös sellasia kylmiä ja sydämettömiä ihmisiä,joita en todellakaan voi ymmärtää! Itse olen aina sellainen,et jäis hirveä olo jos ei onnittelis edes....tuntuu,et joillekin ihmisille maksaa hirveesti suoda ne pienet sanat tai pikku huomio kun itellä taas on varaa....


    • yllättäjän vaimo

      No ei munkaan mies sitä mitenkään toivottanu mut juuri ystävänpäivänä osti ihanan hajuvesipaketin ja ruusuja. Muutenkin yllättelee aina silloin tällöin ja joka päivä sanoo rakastavansa. Kyllä se minulle riittää.

    • unohtuiko?

      Onko unohtunut naistenpäivän tarkoitus? Se on päivä naisten tasa-arvoisuuden muistamiseksi, ei mikään kukkienantopäivä. Se on syntynyt tilanteesta, että monissa maissa naisia sorretaan ja pidetään miesten määräysvallassa. Koulutus, työelämä, vapaa liikkuminen ja jopa vapaus valita oma vaatetuksensa ei ole mahdollista kaikille naisille maailmassa. Naistenpäivän tarkoitus on muistuttaa ja edistää näitä oikeuksia naisille.

      Länsimaissa naisen asema on hyvä, meillä ei ole tarvetta vaatia itsellemme vaan vaatia jotain niille naisille joilla ei ole näin hyvin. On lapsellisen itsekeskeistä odottaa itselleen onnitteluja ja lahjoja, kun kysymys on paljon tärkeämmästä.

      • mitä sitten?

        Olkoon ko. päivän merkitys mikä vain, on silti sikamaista muistaa kaikkia muita, mutta jättää oma nainen onnittelematta.

        "On lapsellisen itsekeskeistä odottaa itselleen onnitteluja ja lahjoja, kun kysymys on paljon tärkeämmästä."

        Onko tosiaan, kun sisko sai onnittelut ja äiti kukkia?


    • Päivätön nainen

      Minä olen luullut, että naistenpäivä on vain kansandemokratioissa vietetty päivä, ja hämmästyin, kun luin jostakin, että se on keksitty Amerikoissa.

      Naistenpäivää ei käsittääkseni ole Suomessa koskaan sen kummemmin vietetty, varmaan johtuen juuri tuosta poliittisesta vivahteesta, joka on ollut täällä vallalla. Venäjällähän naistenpäivä on yleinen vapaapäivä vieläkin.

      Minä en ymmärrä, mitä viettämistä siinä on.

      • ityityityityi

    • kesäheinä

      Voi herranjestas. On se rankkaa. Oma mies tuli varhain lauantaiaamuna töistä, nukkui koko päivän ja illalla heräs, joi kahvit ja painui takas duuniin. Eikä pahemmin toivotellut lähtiessään muuta kuin hyvää tulevaa yötä. Eikä kummallakaan ees käyny mielessä et on joku väkisin keksitty naistenpäivä. Noita muistamis/julhapäiviä kun vuodessa on muutenkin jo ihan riittämiin.

    • Mitä tuosta

      Kaupallinen keksitty höpötys koko piävä. Alkuperäinen tarkoitus oli poliittinen ja kantaaottava naisten oikeuksiin ja tasa-arvoon. Mutta kuten kaikki, siitä on tullut "osta lahjoja, kanna suklaata, hiero ja helli"-muijaasi päivä.
      Ihan samoin kuin on nämä täysin turhat ystävänpäivä, äitiepäivä ja isäinpäivät.

      • miten äitienpäivä

        tai isäinpäivä on turha?


      • Turhakepäivä
        miten äitienpäivä kirjoitti:

        tai isäinpäivä on turha?

        Kyllä on turha!
        Omille lapsilleni sanoin aikanaan, että kortti riittää, itsetehty. Ei missään tapauksessa mitään juhlimista, sillä kyllä itse olen omista virheistä niin perillä, että en halua kiemurrella syyllisyyden tunteissa toisten juhliessa ja onnitellessa.

        Äidit ja naiset ylipäätään ovat ihan normaaleja erehtyväisiä ihmisiä, joita äitiys ei jaloista sen enempää kuin isiäkään.
        Ei ole mitään syytä kantaa rahaa kukkakauppiaille.


      • ei niin vakavaa
        Turhakepäivä kirjoitti:

        Kyllä on turha!
        Omille lapsilleni sanoin aikanaan, että kortti riittää, itsetehty. Ei missään tapauksessa mitään juhlimista, sillä kyllä itse olen omista virheistä niin perillä, että en halua kiemurrella syyllisyyden tunteissa toisten juhliessa ja onnitellessa.

        Äidit ja naiset ylipäätään ovat ihan normaaleja erehtyväisiä ihmisiä, joita äitiys ei jaloista sen enempää kuin isiäkään.
        Ei ole mitään syytä kantaa rahaa kukkakauppiaille.

        Musta on kivaa ja ihanaa viedä äitienpäivänä omalle äidille valkovuokkoja ja kakku.Ja aivan yhtä ihanaa saada itse kukkia ja kakkua.Ehkä olen omituinen..Ei kannata liian vakavasti ottaa asioita,joku tykkää juhlapäivistä ja joku ei.


      • Mitä tuosta
        miten äitienpäivä kirjoitti:

        tai isäinpäivä on turha?

        Ne on keksitty kaupallisiin tarkoituksiin. Kukkia ja lahjoja voi viedä vaikka joka päivä tai jonain muuna päivänä. Mielummin itse äitinä haluan että, minua muistetaan siksi, että olen muistamisen arvoinen äiti, eikä siksi että, päivä on merkitty kalenteriin.


      • onko vaikea
        Mitä tuosta kirjoitti:

        Ne on keksitty kaupallisiin tarkoituksiin. Kukkia ja lahjoja voi viedä vaikka joka päivä tai jonain muuna päivänä. Mielummin itse äitinä haluan että, minua muistetaan siksi, että olen muistamisen arvoinen äiti, eikä siksi että, päivä on merkitty kalenteriin.

        ymmärtää että vaikka päivä on merkitty kalenteriin niin silti arvostetaan muinakin päivinä.Toki kakkua voi syödä milloin vaan,jopa sinä äitienpäivänä.Itse en lapsiltani poistaisi leipomisen ja askartelun iloa vain sen takia että jonkun asian juhliminen tiettynä päivänä tekee muista päivistä muka vähemmän arvostettuja.
        Sama kai pätee hääpäiväänkin..


      • Ei mitään juhlia?
        Turhakepäivä kirjoitti:

        Kyllä on turha!
        Omille lapsilleni sanoin aikanaan, että kortti riittää, itsetehty. Ei missään tapauksessa mitään juhlimista, sillä kyllä itse olen omista virheistä niin perillä, että en halua kiemurrella syyllisyyden tunteissa toisten juhliessa ja onnitellessa.

        Äidit ja naiset ylipäätään ovat ihan normaaleja erehtyväisiä ihmisiä, joita äitiys ei jaloista sen enempää kuin isiäkään.
        Ei ole mitään syytä kantaa rahaa kukkakauppiaille.

        Mielestäni on ihan kiva viettää merkkipäiviä useampi vuodessa. Itse et ehkä välitä, vietätkö jouluakaan? Eikös sekin ole aika turhanpäiväinen juhla? Mitä sinulla on juhlimista ja arjesta irrottautumista vastaan? Arkea ehtii kyllä viettää, ei lopu kesken.


      • Tosiaan mitäpä noist
        onko vaikea kirjoitti:

        ymmärtää että vaikka päivä on merkitty kalenteriin niin silti arvostetaan muinakin päivinä.Toki kakkua voi syödä milloin vaan,jopa sinä äitienpäivänä.Itse en lapsiltani poistaisi leipomisen ja askartelun iloa vain sen takia että jonkun asian juhliminen tiettynä päivänä tekee muista päivistä muka vähemmän arvostettuja.
        Sama kai pätee hääpäiväänkin..

        Esim. hääpäivä on jakaiselle pariskunnalle omansa, yksityinen juhla, ei mikään kalenterissa oleva kaupallinen höpötys. Täusin eriasia kuin äitienpäivä. Samoin on syntäärit, ei kalenterissa lue: kaikinen ihmisten syntymäpäivä tammikuun seitsemäs.


      • eli kaikki
        Tosiaan mitäpä noist kirjoitti:

        Esim. hääpäivä on jakaiselle pariskunnalle omansa, yksityinen juhla, ei mikään kalenterissa oleva kaupallinen höpötys. Täusin eriasia kuin äitienpäivä. Samoin on syntäärit, ei kalenterissa lue: kaikinen ihmisten syntymäpäivä tammikuun seitsemäs.

        kalenteriin merkityt juhlat ovat turhia..Logiikkahan tuolla oli että kun on kalenteriin merkitty juhla niin muina päivinä ei voi olla arvostusta niin kyllähän samaa logiikkaa voi käyttää myös hääpäivään,miksi tiettynä päivänä pitää juhlia jotain naimisiinmenoa kun arvostusta pitää olla joka päivä..
        Vai olisko kuitenkin niin että juhlia voi jonain päivänä ja silti arvostaa toista myös muina päivinä!! Ja olisko jopa niin että eri ihmiset voi tehdä eri asioita ilman että muiden valinnat ovat heti typeriä.


      • Pilkun viilausta
        eli kaikki kirjoitti:

        kalenteriin merkityt juhlat ovat turhia..Logiikkahan tuolla oli että kun on kalenteriin merkitty juhla niin muina päivinä ei voi olla arvostusta niin kyllähän samaa logiikkaa voi käyttää myös hääpäivään,miksi tiettynä päivänä pitää juhlia jotain naimisiinmenoa kun arvostusta pitää olla joka päivä..
        Vai olisko kuitenkin niin että juhlia voi jonain päivänä ja silti arvostaa toista myös muina päivinä!! Ja olisko jopa niin että eri ihmiset voi tehdä eri asioita ilman että muiden valinnat ovat heti typeriä.

        Ei vaan idea oli se että on keksimällä keksitty kalenteriin päivä, jolloin kauppiaat ottaa rahat omaan taskuun.


      • no hyvänen aika
        Pilkun viilausta kirjoitti:

        Ei vaan idea oli se että on keksimällä keksitty kalenteriin päivä, jolloin kauppiaat ottaa rahat omaan taskuun.

        Jos leivonta-aineista kauppias saa rahaa taskuun niin hyvä niin vaan.Saa monena muunakin kertana rahaa taskuun mutta vissiin just ne äitienpäivätarvikkeet on liikaa..


      • Aikainen hyvä on
        no hyvänen aika kirjoitti:

        Jos leivonta-aineista kauppias saa rahaa taskuun niin hyvä niin vaan.Saa monena muunakin kertana rahaa taskuun mutta vissiin just ne äitienpäivätarvikkeet on liikaa..

        Ei puhuttu pelkästään äitienpäivästä, vaan kaikista "keksityistä" päivistä. Hää- ja syntymäpäivät on eri asia. Mutta ei tarvitse ymmärtää oikein, jos siihen ei kykene.


      • huvittaa vaan
        Aikainen hyvä on kirjoitti:

        Ei puhuttu pelkästään äitienpäivästä, vaan kaikista "keksityistä" päivistä. Hää- ja syntymäpäivät on eri asia. Mutta ei tarvitse ymmärtää oikein, jos siihen ei kykene.

        että hää ja syntymäpäivänä on oikein että kauppiaat saa rahaa mutta just ne kalenteriin merkityt päivät on maailmanloppu..Itse ainakin suosin suomalaista ja pienyrittäjiä joille suon mielellään rahaa kassaan eri päivinä,olkoonkin sitten niin "kamala" päivä kuin äitienpäivä.
        Juhli mitä haluat ja minä juhlin mitä haluan:)


    • tasa-arvopäivä

      Olen sanonut miehelleni, että minua ei tarvitse huomioida naistenpäivänä enkä itsekään vietä sitä mitenkään. Minusta naistenpäivään sopisi se että tiedotusvälineissä muistetaan maailman kärsiviä ja syrjittyjä naisia ja jaetaan tietoa naisen asemaan liittyvistä ongelmista. Ymmärrän naistenpäivän poliittisena naisasiapäivänä, ei mikään lahja-kukka-hömppäpäivä. Pelkästään se että on nainen, ei vaadi mitään erityishuomiota.

      Äitienpäivää juhlin kuitenkin mielelläni, koska tiedän tehneeni paljon hyvää äitinä ja ansainneeni siitä kiitoksen. Se on rakkaudenosoituspäivä. En tarvitse lahjoja, mutta mieltä lämmittää kun perhe toivottaa hyvää äitienpäivää ja sekä mies että lapset osoittavat arvostavansa minua äitinä. Tuntuuhan se hyvältä jos ihmisen mikä tahansa suuritöinen suoritus huomataan ja siitä kiitetään. Arvostan itsekin äitiyttä ihmiskunnan tärkeänä elämäntehtävänä.

    • En muista edes

      akkani syntymäpäiviä :) Turhaa vouhotusta

      • ovi kolahti

        älä sie murehi, ei se akkaskaan sua muista kun lähtee paremman kans kävelemmään.


    • Vittu fasismii

      Vittuako mitää naistenpäivää kukaan jaksaa juhlia eikä sitä miestenpäivää sitten juhlita

    • yllättäjän vaimo

      Kirjoitin ehkä hieman huonosti oman mielipiteeni. Juuri siis tarkoitin että ei ole pakko muistaa kaupallisina päivinä vaan minusta on mukavaa jos mies yllättää ilman syytä. Ystävänpäivänäkään en odottanut mitään mutta mies toi lahjan omasta vapaasta tahdostaan yllätyksenä. Minä ajattelen naisten päivää siis juurikin poliittisena ja ehkä hyvänä mielenosotuspäivänä esim tietyille ryhmille kuten Femen. Itse tosin olisin halunnut muistaa muita naisia jakamalla ruusuja mutta ei ollut sitten aikaa eikä rahaa. Minun mielestä ehkä olisi parempi naisten toistensa muistamiseen ja arvostamiseen tarkoitettu kuin joku lahjojenantopäivä. Mutta ne jotka haluavat antaa lahjoja on siihen oikeus tietenkin. Mutta unohdetaan tämä minäminä- kulttuurihetkeksi, jooko?

    • ....

      Jospa hänelle tällaiset päivät eivät merkitse mitään? Ei minullekaan kukaan muu sanonut hyvää naistenpäivää, kuin äitini. En tosin odottanutkaan kenenkään sanovan. Tuollaiset päivät kun eivät vaikuta mun elämääni ja onnellisuuteeni mitenkään.

      • justjoo

        No miksi se sitten huomioi äitinsä ja siskonsa, jos ei merkkaa mitään?


      • justiina -

        No merkitsihän sille jos onnitteli muita naisia. Tosi outoa ettei omaa. Ihme kommentteja täällä. Ei olla luettu koko viestiä. Se että ei muista koko päivää ei ole outoa mutta se että muistaa vain muita on outoa.


      • No jos hän
        justiina - kirjoitti:

        No merkitsihän sille jos onnitteli muita naisia. Tosi outoa ettei omaa. Ihme kommentteja täällä. Ei olla luettu koko viestiä. Se että ei muista koko päivää ei ole outoa mutta se että muistaa vain muita on outoa.

        on jo naimisiin mennessään luvannut rakastaa kunnes kuolema erottaa, niin mitä hemmettiä, eikö se muka riitä?


      • ....
        justjoo kirjoitti:

        No miksi se sitten huomioi äitinsä ja siskonsa, jos ei merkkaa mitään?

        Ei pitänyt sua ehkä yhtä vanhanaikaisena tai turhamaisena, kuin äitiään ja siskoaan. Väärässä oli.


      • ....
        justiina - kirjoitti:

        No merkitsihän sille jos onnitteli muita naisia. Tosi outoa ettei omaa. Ihme kommentteja täällä. Ei olla luettu koko viestiä. Se että ei muista koko päivää ei ole outoa mutta se että muistaa vain muita on outoa.

        Ei se silti miehelle tarvitse merkitä yhtikäs mitään, vaikka onnittelee. Se voi olla vain kohtelias tapa. Ehkä muita onnitteli siksi, että tiesi heidän olevan kissanristiäisten perään enemmän, kuin oman kumppaninsa.? Jonka ei ehkä ajatellut olevan ihan yhtä paljon niiden perään. Arvioi siis vain väärin kuka kaipaa turhien päivien onnitteluja. Naisten päivä on joka päivä, jos sen oikein osaa ajatella. Ei vain yksi päivä kerran vuodessa. Miksi siis onnitella naiseudesta, onhan sitä nainen 365 päivää vuodessa.

        Kaupallinen huuhaa on saanut ihmiset sekaisin.


      • ....
        No jos hän kirjoitti:

        on jo naimisiin mennessään luvannut rakastaa kunnes kuolema erottaa, niin mitä hemmettiä, eikö se muka riitä?

        Eiköhän joku nainen keksi tuostakin hyvän syyn erota, kun ei naistenpäiviä mies muista. x..)

        Tekosyy sanon minä, kiukutella.


      • väärässä olet
        .... kirjoitti:

        Ei se silti miehelle tarvitse merkitä yhtikäs mitään, vaikka onnittelee. Se voi olla vain kohtelias tapa. Ehkä muita onnitteli siksi, että tiesi heidän olevan kissanristiäisten perään enemmän, kuin oman kumppaninsa.? Jonka ei ehkä ajatellut olevan ihan yhtä paljon niiden perään. Arvioi siis vain väärin kuka kaipaa turhien päivien onnitteluja. Naisten päivä on joka päivä, jos sen oikein osaa ajatella. Ei vain yksi päivä kerran vuodessa. Miksi siis onnitella naiseudesta, onhan sitä nainen 365 päivää vuodessa.

        Kaupallinen huuhaa on saanut ihmiset sekaisin.

        ei kaupallinen huuhaa ketään sekaisin ole saanut vaan ihmiset on sekaisin alun alkaenkin.Kuka järkevä ihminen nyt onnittelisi kaikkia muita ympärillään mutta ei vaimoa.Miehillä niitä tekosyitä vasta piisaakin.


    • no joitain tekstiviestejä tuli mutta muutoin ei muistettu.

    • antifeministi

      Naistenpäivä pitäisi kieltää tasa arvon vastaisena

      • Tasa-arvo kaikkeen

        Tää on muuten totta.


    • juunu

      Jaa miksi et voisi mielelle huomauttaa, ettei huomioinut sinua naistenpäivänä, vaikka siskonsa ja äitinsä huomioi? Kyllä mieltä painava asia on pystyttävä toiselle esittämään, muuten jää asioita kalvamaan turhaan pinnan alle.

      Oma mies antoi pari pientä lahjaa, vaikka kaunis sana tai pusukin olisi riittänyt. Itselle ei mitenkään tärkeä päivä, mutta on aina mukava kun toinen muistaa.

    • onko totta

      Onkohan tuo provo? Tai toinen vaihtoehto on, että miehesi viestii teoillaan, ettei rakasta. Jos on totta, niin ymmärrä yskä!

      Se, ettei huomioi naistenpäivänä ei välttämättä merkkaa mitään, mutta tuossa tapauksessa merkkaa, jos/kun kuitenkin muita naisia huomioi.

    • pari m47v + n19v

      kyllä miehesi varmaan nuorelle 20v salarakkeen vei ison kimpun kukkia ja antoi kunnon orkut!

    • 3+12

      En muistanut mitenkään. En halua muistaa silloin kun toiset käskevät.

      Kukkia olen antanut kyllä ihan muina päivinä osoittaakseni kuinka tärkeä ihminen hän on minulle.

    • Että näin

      Mielestäni osoittaa vaan ettei kunnioita pätkääkään sinua! Hänelle on paljon tärkeämpi äiti ja sisko (ei ole katkaissut napanuoraa heistä irti)

    • habla.

      Eläpä ole niin toivoton reppana... Ei se mailma lipomalla parane ja arki on tullut teidänkin suhteeseen. Noi exät mitä naisilla riittää on kanssa sitten kuvottavaa sakkia.. Voisivat pitää sen turpansa kiinni, jos kerran on erottu. Vittuako enään perään tarttee viestejä lähetellä. Vierastan eronneita naisia,, liikaa ns "elettyä elämää"= exiä= paskaa saappaissa.

    • Lahjoja, lahjoja...

      Lapseni isä unohti ensimmäisen äitienpäiväni. Sukulaiset soittelivat että mitäs olet saanut ensimmäisenä äitienpäivänä? En mitään. Se kieltämättä vähän kirpaisi...
      En tosin saanut häiden jälkeen huomenlahjaakaan, joten...

      • afaefeaf

        no voi voi


    • puupää.

      Miehesi on vähä-älyinen tollo kun ei onnitellut.

    • piiiamaaari

      Mikset itse toivottanut hänelle - kyllähän juhlapäiviä toivotellaan kaikille, esim. Hyvää joulua, Juhannusta jne., ei odotella että joku toinen toivottaa ensin sulle

    • dfsdfg

      Vai nyt vielä muistelemaan, naistenpäivänä. Eikö siinä ole tarpeeksi muistamista kun kärsii sinua joka päivä. Ärsyttää tuollaiset kurpat joilleka ei mikään riitä.

    • Pidä se

      Sika !

    • kylmä kausi

      Heti ottaisin eron tuollaisesta. Selvästi sillä on joku toinen nainen. Minä vaadin vähintään kimpun ruusuja ja jonkun kultakorun.

      • Isä Aurinkoinen

        Ja siksi kaikki tiedämme miksi olet sinkku. Kukaan ei sinua kelpuuta koska asennevammasi loistaa kirkkaana kuin aurinko.


    • nainen itsekin

      Älä ota pienistä nokkiisi. Elämä jatkuu. Osta itelles ens naistenpäivänä vaikka jalkahoito.

    • Näinhän se menee.... Minunkaan miesystäväni ei ottanut ymmärtääkseen naistenpäivää, vaikka minä tarjosin meille kuohuviiniä. Jos on tollo, niin on. Onnekseni ei ole lopullinen mieheni.

    • Sanna70

      Ihan turha päivä toi naistenpäivä, koska omaa
      rakastaan voi muistaa mikä päivä tahansa.

      Suomessa ei ole olemassa miesten päivää,
      ellei isänpäivä lueta mukaan.

      Lähimmäistä tulee muistaa , kun kukin tarvitsee
      apua. Hyvät keväät.

    • Rekka-Lesbo

      Ethän ole Rekka-Lesbo?:)

    • 12+16

      Ehkä se kertoo siitä, ettei suhteenne ole kovin läheinen, ehkä ei, sinä itse tiedät miten asian laita Ap, jos rohkenet katsoa asiaa rehellisesti. Miksi suhde, joka alussa on niin lupaava, kylmenee sellaiseksi muodon vuoksi oleskeluksi? Jokin mättää jossakin, mutta mikä ja missä? Jos läheinen ja toimiva parisuhde kiinnostaa, voin suositella tutustumaan Alkuajatukseen, siitä löytyy selkeää tietoa rakkaus- ja elämänasioiden ymmärtämiseen, löytynee googlaamalla.

    • emppu3

      Perjantaina miestyökaveri toivotteli töistä lähtiessään hyvää naistenpäivää.
      Ko. päivänä ei sitten kukaan toivotellut - ei exät eikä nyksät. Tosin en odottanutkaan:(

    • Voi kamalaa, elämä pilalla. Nyt tarvitaan äkkiä lisää feminismiä ja naisten hemmottelua.

      Mitenkäs se miestenpäivä?

      • näin kävei

        lopetettu turhana. tilalle sovittiin turpa kiinni- päivä teille miehille.


    • Kyllä tuo nyt joltain henkilökohtaiselta kiukuttelulta vaikuttaa kun kerta muita muisti.
      En itse kyllä sen enempää vietä "naistenpäivää" kuin naiset viettävät "miestenpäivää"

    • kullia huuleen...

      siinä mun naistenpäivä toivotus vaikeille feministilehmille, opetelkaa nöyryyttä miehenne edessä kumartuneena!

      • mono turpaan itelles

        älä läski ulise.


    • koiranminttu

      Ettet olisi vähän mustis? Itselläni äiti, veli ja sisko tulee aina kaiken muun edellä, joten saattaisin hyvinkin tehdäsaman "virheen" ja tyystin unohtaa poikaystävän tai puolison jos sellainen olisi. Ehkä tuo päivä merkitsee erilaisia asioita miehellesi kuin sinulle? Enemmän sukua eikä niinkään vaimoa. Kysy rohkeasti mieheltäsi että miksi ei huomioinut sinua. Mutta älä suinkaan vihaisesti, ihan vaan kysäiset. Itse en ylipäätään vietä mitään näistä minun silmissäni turhista juhlista muutenkaan, joten en taida olla ihan paras neuvonantaja. :)

    • kevätär

      Mä en tarvitse miestä pönkittämään itsetuntoani,sinkku naisena ostan kyllä kukat aivan itse.

      • mindi77

        Kyllä se nyt vaan on niin, että kuka tahansa tykkää siitä, kun huomioidaan. Eihän siihen tarvita kuin yksi kaunis ruusu ja hali, ja jo mieli on korkeella! Jos mies muistaa kuitenkin äitiään ja muita, kyllä se kertoo jostain.

        Oma mieheni muisti minua kyllä kun olimme nuoria. Enää ei ja kyllä se harmitti aikaisemmin kun toiset naiset kertovat tulleensa hemmotelluiksi. Mutta enpä jaksa enää välittää. Rakkautta ei enää ole. Siivosin ja pyykkäsin koko päivän, mies osti itselleen kaljaa ja paljon ostikin. Ruusun ostan itse itselleni äitienpäivänä, koska koen ansainneeni sen!


    • kj6u3yr

      Hui kauheeta, mitäs oot tollanen narttu.

    • 100+100

      No miksi ei voi muka omalle ukolleen sanoa, että unohdit mut naistenpäivänä? Olisit kysynyt vaan ja vieläkin voit kysyä, että miksi hän ei huomioinut sinua? Miksi puhuminen on niin vaikeaa? Ei siinä mitään menetä jos kysyy..ainakin saat vastauksen ja mielenrauhan sen jälkeen..menipähän sitten "syteen tai saveen" ..

    • Sua muistaen :)

      Toivotan nyt kuitenki tässä ja nyt oikein Ihanaa Naistenpäivää,
      vaikkakin myöhästyneet :):) kyllähän Naisia pitää muistaa :):)

    • 8v yhdessä

      Heh en itsekkään saanut mitään " onnentoivotuksia" tai kukkakimppua ym enkä itke netissä ;D naisten päivä on JOKA päivä. turhaan olet loukkaantunut, ei maailma siihen kaadu :) itke sitten jos unohtaa hääpäivän tai vaikka syntymäpäiväsi, sitten voi jo OIKEASTI SURRA :D

    • ko.ei.oo.väliä

      kai ainaa päätää särkeä tai ei tekee mieli vaan...
      ei äitiltä ,siskolta saman arvoiseksi voi luokitella..
      Anna pillu niin tule kukat ja muut huomiot !!

    • saa mitä tilaa

      Hei
      Nää kaikki etusivujutut keksitään kimpassa tuolla suomi24-nettikimpassa ... Saadaan keskustelua kyllä aikaiseksi mutta myös turhaa sanaharkkaa. Mun mielestä toi on turhaa provoa ja kiusaamistakin.

    • muistin naistani :)

      "Mieheni ei muistanut minua mitenkään naistenpäivänä. Hän kuitenkin soitti siskolleen, ja vei äidilleen kukkia päivän kunniaksi. Minulle hän ei osoittanut huomiotaan ollenkaan. Missä on vika? Onko muilla naisilla samoja kokemuksia?"

      Tämä oli etusivun "kooste", näköjään oikea kirjoitus onkin selvästi pidempi.

    • hirn hirn hirn

      Olet jo menossa vaihtoon! Totuttaudu vain siihen että, et tule enään näkemään ensi Joulua tuossa parisuhteessasi. Miehesi on jo päättänyt dumpata sinut. Totuttaudu vaan ajatukseen. Ei tuollaista valittajaa viitsi kukaan katsella / kuunnella

    • Nykyään.

      On vallalla trendi,minä, minä. Minua ei muistettu,minua ei huomattu jne. Kannattaisi ehkä hioa vuorovaikutustaitoja, jos aikoo viihtyä pidemmän aikaa parisuhteessa.

    • minä ja mieheni

      Enpä oo masentunut vaikka mies meillä toimii aina samalla tavalla.Mutta siitä olen ollut hyvilläni :50 vuoden avioliiton aikana ,että koskaan meillä ei ole rahat loppuneet kesken.Aina hän on raha velvollisuutensa hoitanut ja itse rahansa tienannut vaikka on vain kansakoulun käynyt. Pitkässä juoksussa paljon parempi mies kun ehkä toisista näyttää. Ei ole tullut aamuyöstä kotiin äänenvaimentimen=kukkapuska kanssa.En edes vaadi häneltä muistamisia on tärkeää että on aina läsnä.

    • Hanki oikea elämä

      Se sun miehes on äiteensä lellivauva ja siskonsakkin puppeliveli.

      Jätä koko pullamössö ja etsi oikea mies joka pussaa ja halii kukkakimpun kera useasti ilman jotain amerikasta kopioituja hössönhössöpäiviä.

    • ken ties

      Miehesi on voinut toivottaa hyvää naistenpäivää jollekkin toiselle.

    • Hiiteen materia

      Ei muakaan kukaan muistanut, töissä joku toivotti sitä päivää. Mutta minä kyllä muistin naistenpäivänä ja joskus muinakin päivinä, että oma naiseuteni on kyseenalaistettu, kun en halunnut olla ja toimia niin kuin anoppi ja muut hänen laisensa "hyvät naiset". Ts. elää suljettua elämää palvellen miestä ja perhettä unohtaen itsensä ja omat tarpeensa.

      Oikeastihan naistenpäivällä on merkitystä vain juuri sillä viisiin, että kaikki naiset heräisivät, huomaisivat ja oppisivat ajamaan omia oikeuksiaan. Kukkapuskista ym. lahjoista itse viis veisaan.

    • maketsu3

      Oikeesti, tiedätkö että viikko naistenpäivän jälkeen on aina kansainvälinen suihinottopäivä, tarkista vaan.. mites, oletko huomioinut miestäsi mitenkään?? Jos et, niin kokeile, ehkä ensivuonna homma toimii!! Aina pitää muistaa että kun antaa niin saa!!

    • Halloota vaan

      Ei jessös että on rankkaa. Yksi kaupallinen päivä sinne tänne, mitä väliä? Kuitenkin miehesi muistaa sua edes joskus muulloin.

    • eki76_

      En mä toivoittaisi naiselle hyviä onnia, jos muiden numeroita ja yhteyksiä
      riittää. Kunnon miehiä ei tuollainen tekstittely tosin haittaa, mutta vähän
      lapsellista se on.

    • lelle

      On oikea tunne sulla : olet pahoillasi .
      Jos mies muistaa sukulaisiaan eli siis arvostaa naistenpäivää , hän antaa sinulle tietynlaisen viestin jättämällä sun naiseutesi muistamatta .
      Kysy ihmeessä , mistä on kysymys !
      Aika tollo on sun miehesi , mun mieletstäni , anteeksi vaan...

    • fdrr

      ja et sitten parempaa sivustoo löytäny "ongelmilles" kuin suomi24?
      ei munkaan mies mua muistanu naistenpäivänä,so fucking what... mut en sentään tee siitä mitään numeroa ja huutele millään nettipalstoilla koko kansalle..

      • 13+19

        Johan sä mainostit koko kansalle. :) Idiootti.


    • jokaisen päivä

      En saanut kukkia, en saanut lahjoja, mutta lahjan ihanista ihanimman, olin päivätorkuilla ja miesystäväni oli sillä aikaa tiskannut, tuli herättelemään ja sain hellän suukon :) Mie paistoin hänelle pannaria ja tei keittoa. Ei mielestäni ole olemassa yhtä ainutta naistenpäivää ja miestenpäivää ei tietääkseni ole "alamanakassa" kirjoitettu. Jokainen päivä olla naisten päivä, miesten päivä, ystävän päivä. Itselläni on seurustelukumppaani välimatkaa 230 kilometriä ja juttelemme joka päivä, emme pääse halaamaan, emme suukottamaan, mutta se, että soitellaan ja vaihdetaan kuulumisia, ihan arkipäiväisiäkin, se on jo juhlaa, että soitellaan :))

      Jokaisella on tyylinsä osoittaa hellyyttä, rakkautta, intohimia, ei ole olemassa yhtä "tapaa". Mie pidän "hellyytenä" sitäkin, että kun seurustelukumppani on lähdössä pois taas viikoksi, hän kysyy, onko autossa öljyt ja onko ilimanpaineet kunnossa :)) Mie taas kysyn, että kun hän tulloo, että onko pyykkiä pestäväksi :)) Toisesta huolehtiminen ja välittäminen, kaikin puolin, on yhtä naistenpäivää ja miestenpäivää :)) Mutta jokaisella oma käsityksensä tietty ja odotuksensa :) Hyvää naistenpäivää kaikille naisille tänäänä ja miestenpäivää miehille :))

    • kultapöly

      Mä muistin kultaani....kunnon ruualla tein itse,,siivosin myös kodin. Annoin hartia hieronnan telkkua katsoessa, laitoin poijan kouluun aamulla vaimo sai heräillä rauhassa. Kukkia en ostanut annoin raha ja halipusuja pääsi vaimo soppailemaan ukkonsa rahoilla.

    • raksapate

      Millon toi päivä on/oli?

      Ite miehenä en kyllä muistanu&huomannu koko juttua. :)

    • alphamale

      naiset on opetettu aina vain ottamaan ja ottamaan, ikänä ei voi olla tyytyväinen tai antaa mitään takaisin...huom. ette ansaitse yhtään enempää kunnioitusta tai yhtään enempää huomiota kuin jo saatte, vaatimalla lisää ja valittamalla toteatte vain että olette paskoja ihmisiä

    • asdfdfadfsadfadfadf

      no voihan nyykyläinen.. kyllä on sulla asiat huonosti jos naistenpäivänä mikä on päivä sinne tänne, unohti sun jätkäs toivottaa.. :D

    • Ei minua mitenkään erityisesti muistettu naisten päivänä eikä tarvitsekaan. Minulla on naistenpäivä aina, koskapa 70-luvulla syntynyt mieheni pitää NAISIA ja MIEHIÄ oikeasti tasa-arvoisina. Mieheni ei koskaan sano, etteivät naiset SAISI tai VOISI tehdä jotakin sukupuolensa vuoksi. Hän ei suhtaudu epäillen naisiin edes minkään, perinteisesti "miehisenkään" ammatin edustajana!

      Anopille vein naistenpäiväkukan, ja kauempana asuvalle äidilleni soitin naistenpäiväonnittelut!

      • Lisää naistenpäiviä

        Kiva että unohti. Miksi naisilla pitäis olla lisää hemmottelupäiviä? Ensin jaettiin tasa-arvon vuoksi naisten työt miehille. Nyt naiset ei tee kotona muuta kun valittaa kuinka raskasta on pestä koneellinen pyykkiä. Meillä kone hoitaa sen pesun. Mut on se vaimolle raskasta. Viiniä juodaan ja suklaata tintataan naamaan. Seksiä harrastetaan kuukauden tai kahden välein kauheen nopeasti. Tottakai naisille pitää naisten päivän hemmottelupäivä järjestää näistä suurista saavutuksista. Kannatan naisten päivää! Oöis yks päivä kun naiset tekis kotona hommia ilman marinoita!! Kyllä.


    • naistenpäivä...

      Kännissä kuivana kakkoseen, lasti selälle, räkäsee päälle, sikiöasentoon, pieraisee ja unta palloon. Näin sen olisi pitänyt mennä.

    • Ei jaksa välittää

      Ei kannata murehtia. Yleensä ei meillä muisteta näitä päiviä mitenkään.
      Tänä vuonna sain kukkia ja toivotukset. Soitin yllättäen luokkakokouksessa, että tullaan vanhojen kavereiden kanssa meidän kautta. Oli meille naisille laitettu shampanjat ja mulle vaimolle kukkapuska. Viime vuonna radion kolme viikkoa tyttären huushollissa, että hän pääsi töihin. Vajaat 3 ja1 vuotiaat sekö siivoukset, ruuat ym.
      Tytär oli miehelleen antanut uhan, että naustenpäivä täytyy muistaa. Hän sai sitten ruusut, anoppi ei sitten edes toivotuksista. Hetken mietin, että olenko tervetullut, mutta ajattelin, että kyseessä on lappilainen yksinkertaisuus ja nuukuus.
      Noi pikku vekarat ovat mulle niin tärkeät, etten jaksa murehtia ja hyvissä väleussähän minä vävypoikansa olen. Sellaisia ne dipl.inssit.

    • Kitinä Lempi

      Hmm.-Mikäs estää miestäkin hakemaan eroa taloudellisten ja terveydellisten pakotteiden takia.

    • Minä en edes huomaisi, vaikka olen nainen, koska en suuremmin välitä naisten- tai ystävänpäivästä. Spontaanit lahjat tuntuvat aidommilta.

    • Näin meillä...

      Minua muisti exä mutta ei nykyinen.

    • Kissanristijä..

      Muita päiviä ei tarvitse muistaa, kuin äitienpäivä. Kaiken maailman kissanristiäispäiviä on turha muistella, ystävänpäivä on sieltä pahimmasta päästä, kaupallista roskaa kaikki tuollaiset päivät. Äitien päivä on vakiinnuttanut asemansa aikojen saatossa.

      • Erilainen mutsi

        Jaaa, mun mielestä Äitienpäivä on vuoden ärsyttävin päivä. Sairas ajatus, että yhtenä päivänä nostetaan jalustalle ja kaikkina muina vuoden päivinä on kynnysmatto.


      • oma vika
        Erilainen mutsi kirjoitti:

        Jaaa, mun mielestä Äitienpäivä on vuoden ärsyttävin päivä. Sairas ajatus, että yhtenä päivänä nostetaan jalustalle ja kaikkina muina vuoden päivinä on kynnysmatto.

        jos kynnysmatto olet.Kateellinen vain olet kun sinua ei muisteta.En usko että nainen pahaksi laittaa koskaan kukkakimpusta tai leivotusta kakusta,jos niin tekee niin taitaa olla päässä vikaa..


    • Minäkin pahastuisin

      Hei! Itse en pidä niin kummoisena naistenpäivää. Mieheni vei minut syömään ja parille oluelle. Se oli siinä. Ei siis erikoisempaa kuin muinakaan viikkoina. Kun luin kirjoituksesi, ymmärrän sinua oikein hyvin. Minäkin tuntisin itseni loukatuksi, jos mieheni toivottaisi muille naispuolisille kukkasesten kera hyvää naistenpäivää ja jättäisi minulle toivottamatta. Ukolle voisit ottaa asian esille ja kertoa, että sinulle jäi kyseisestä päivästä paha mieli. Jos muuten välit on OK, niin varmasti seuraavan kerran hän on huomaavaisempi.

    • leskiäiti <3

      Mul ei ole miestä mutta poikani toivotti hyvää naistenpäivää ja veljeni laitto viestillä myös. FB:ssähän tietysti kaikki toivotteli kaikille sitä. Itse en kyllä perusta koko naistenpäivästä...samaa kaupallista höpöhöpöä kun muutkin vastaavat päivät. Miehet voi niitä vaimoja, äitejä, tyttöystäviä, siskoja ym ymmuistaa mikä päivätahansa, samoin kun äiteja, isiä ja ystäviä voi muistaa milloin vaan...ei siihen mitään erityistä päivää tarvita, ne on vaan kauppiaitten juttuja että saa myytyä kaikenlaista höpöä ihmisille :D

    • Itsehän en tule koskaan viettämään naistenpäivää sen enempää kuin äitienpäivääkään. Sen sijaan feminismin vastaisuudelle voitaisiin perustaa oma päivä.

    • hassu päivä

      Naistenpäivänä muistaminen ei ole kovin tärkeää. AIka outokin koko naistenpäivä. Jotenkin tuo esiin sitä, että nainen ei olisi niin tärkeä kuin mies.

    • koumkklkh

      Mä olen ymmärtäny et naistenpäivää "vietetään" sen takia koska monissa maissa nuorten naisten ja tyttöjen asema on huono. On ympärileikkauksia, lapsiavioliittoja ym. Tästäkin saatu tällänen kaupallinen päivä.. Huoh! No kiitokset kuitenkin miehelleni mahtavasta kukkapuskasta! Ja ap:lle suosittelen kysymään suoraan asiasta mieheltään..

    • Yksi merkki siitä

      No eipä ole teillä suhe kohillaan...

    • Piruliina

      Ehkä pointti ei ole se, onko naistenpäivä vai mikä muu tahansa päivä vuodesta, vaan rakkaan ihmisen huomiointi. Minäkin olisin kumppanina loukkaantunut, jos muille kukkia ja toivotuksia jaeltais mutta ei rakkaimmalle. Tosin olisin myös kertonut miehelle loukkaantumisen tunteistani, niinhän ne asiat yleensä selviää ja taakka kevenee.

    • kallempi

      Meillä vaimoke kysyi että etkö meinaa onnitella? Onnittelin, ja oltiin tyytyväisiä.

      Mieleenkään ei tullut muistaa äitiä, siskoa saati muita naisia tämän "juhla"päivän johdosta.

    • Katso peiliin

      Kysyit, että missä vika. Vastaus löytyy yleensä peilin avulla. Valituksestasi voi päätellä, millaiset luonteenpiirteet sinulla on: tyypillinen nirppanokkainen primadonna, joka tuntee herneen seitsemän (vai kuinka monta niitä olikaan?) tyynyn alta.

      Taidat lisäksi olla mustasukkainen miehesi siskolle

      • Oppia ikä kaikki

        Ne oli patjoja, eikä tyynyjä. Sitäpaitsi aloittaja vaikuttaa tasan vain loukkaantuneelta naiselta, ei nirppanokalta. En vajoa tasollesi ja kerro, miltä sinä vaikutat, koska se olisi vain sitä, mitä viestilläsi kerjäsitkin.


    • rouva1

      Onpa törkeröä käytöstä mieheltä. Ilmanmuuta hänen olisi sinut pitänyt ottaa huomioon ennen kaikkea.

      Oma mieheni muisti ensimmäisenä aamulla halata ja suukottaa. Myöhemmin päivällä kävimme syömässä ja leffassa, kuin "pennut" ikään. Aviovuosia takana yli kymmenen.

      • suurisydän

        Me ei vietetä naistenpäivää Ihan älytön juttu Äitien päivänä hommaan pihalle nättiä kukkia ja kortteja saan lapsilta kahvit keitetään mutta ei sen kummenmmin juhlita ei myös ja isienpäivänä sen kummemmin Ystävänpäivä terveisiä lähetin kortein ja viestein Nimipäiviä ei vietetä kaikille sanonutkin ettei tarvii kortteja lähetellä Kahvitt keitetään pullan kera Syntynäpäivänä kahvit ja kakku joku pieni lahjakin Lapsille vähän enemmän Nyt jo ovat aikuisia Mutta autetaan ja tuetaan lapsia niin paljon kun vain voidaan Me vanhukset huomioidaan toisiamme joka päivä ja se on tärkeintä rakastaa joka päivä lähimmäisiä Mies on kyllä mahtava kokki ja aina hyvän ruuan kotona on kaikille tarjonnut


    • just joo............

      Et oo yksin, ei munkaan poikaystävä muistanu mulle ees toivottaa, vaikka tosiaan puheeksi tuli useemmankin kerran...ihme juttu...

      säikähti kun mainitsin jotain kukista et yleensä annetaan, et pitääkö hänen ostaa kukkia, sanoin et ei, ei tarvi...ja juttu lakos siihen.....

      • Suurisydän

        Äitienpäivänä ihan kunnon kakkua Olen kokenut sen kun omaa äitiä piti ylistää monilla lahjoilla mieluiten kalliita,kun niitä enemmän arvosti ja paljon kukkia ja hirveä valitseminen, että löytää tarpeeksi kauniin että sen huoliikin ja tietty piti laulaa kurkkunsa käheäksi Ajattelin että en ikinä omia lapsiani siihen rääkkiin laita Ja Luoja ja lapset tietää etten olekkaan Kaikki tu juhlinta voi olla rasite ja turhaa riitaakin tuoda Ei kyllä hääpäiviäkään sen kummemmin juhlita ehkä sitten kun 40 vuotta täynnä jotain pientä lapsien ja lastenlasten kanssa


    • Aivan just kuin

      meilläkin!
      Käytiin vkonloppu-ostoksilla K-superissa, sieltä annettiin naisille ruusu ja toivotettiin hyvää naistenpäivää, no commets mieheltä siitä!
      Oltu jo kyllä yhdessä 24v, siitä naimisissa 11v.
      Se vain että mulla on aina 9.3. synttärit, niin vei mut Alkoon ja sain valita mitä haluan synttäriksi, arvaas, valitsin vain Karpalo viinipullon! Siitäkin on juomatta vielä lähes pullollinen!
      Kakun olisi ostanut synttäreilleni, mutta olin jo tehnyt itse kakkupohjan ja pojan kanssa teimme täytekakun sitten la-iltana.
      Noo, kyselihän hän ostanko sitä tai tätä synttäriksi, sanoin etten halua kuin vain ollaan kotosalla ja sillä siisti!
      Kas kummaa tyytyi siihen kerrankin, ei kapakoihin tms. menoa ehdotellut, noo, viimeksi ollaan käyty yhdessä kapakassa v. 2007! JEE!

    • kurre1

      Kyllähän ukkosi pamputtaa jotain toista alta vastaajaa,ja muistaa myös häntä naisten päivänäkin!!!!Samoin varmaankin muistaa vanhoja piikoja kynttilän päivänä,vie heille pitkän kynttilän sulaahan se sielläkin käytössä ja orkku tulee!!

    • nainen123

      Sosialistinen keksintö ja juhlapäivä. Naisena en halua olla sosialistinen juhalapäivän viettäjä, onneksi mun mies ei tuonut kukkia. Meillä ei juhlita tätä, vaikka onkin nyt YK:n julistama päivä, en halua olla "alempiarvoinen", jota pitää erikseen muistaa ja nostattaa jollain ruusulla.

    • ei_kiinnosta

      Milloin oli naistenpäivä? Milloin on miestenpäivä?

      • ns. miestenpv

        on marraskuussa eli olikos se 11.11.?
        Jotain sinnepäin ei kun isäinpäivähän se onkin!
        Miehelläni on sitten synt.pv 20.11. eli lähekkäin aina, eikä ole edes isä ollut koskaan, (ei voi isä olla koska aikanaan sikotauti vei ns. isyyden häneltä)
        silti muistamme minä vaimonsa ja minun lapseni häntä silloin.
        Teemme mm. täytekakun ja toivotamme isäinpäivää hälle!

        Juhlia voi miten itsekukin haluaa ja toivoo (tai ei toivo edes) päiviään!


    • sdsdgdsfsd

      jos et olisi aina niin minä minä minä niin ehkä asiat olisi paremmin

    • The Rules

      Mikäli olit ap. suhteenne alussa se aktiivisempi osapuoli, niin nyt on myöhäistä. Romantiikka ja miehen hellyys ja kiinnostus jne. Ovat asioita jotka tulevat ajan kanssa silloin kun mies on saanut olla mies. Jos olet toiminut kuten mies ei mieheksi pidä sinua naisena. Suhteenne voi toimia mutta huomion osoitus mieheltä on vähäistä. Mikäli ostat sen tiedä se ja siedä se.

      • jarkay

        mitä hittoa sä oikeen selität? tajusitko itsekään sanomaasi tuossa mokelluksessa?


    • nöfnöf

      jännän negatiivisil ajatuksil mennää taas vaihteeks. Olet miehesi kanssa ollut yhdessä pitkään (ei siis mitään hajua niin sovitaan että pitkään) ja tämän ajan hän on sinua rakastanu ja osoittanut välittämistään ja tulee toivottavasti jatkossakin osoittaa. Tämmöisenä päivänä on vain kuiteskin hyvä myös muistaa myös muitakin naisia elämässään. Ole vain onnellinen, että sinulla on mies :))

    • No, elä tokj hättäile. Suomalainen mies liikoo tunteile . . . :(

      • Tunteita täynnä

        Tunteileepahan nuo tappelemalla, haukkumalla ja kiukuttelemalla. Se mikä näille umpioille on mahdotonta, on naisensa hyvänä pitäminen ja arvostaminen.


    • Henkilökohtainen

      Koska on naistenpäivä?

      Näin sinkkuna ei tulisi mieleenkään soittaa jokaiselle naiselle jonka tunnen naistenpäivänä.

      Pitäisivät sitä mahdollisesti jopa tungettelevana. Tai mahdollisesti kuherteluna. Tai uutena iskuyrityksenä.

      Eiköhän teillä ole jotain henkilökohtaisempiakin päiviä?

    • Massa maan tavalla

      Naistenpäivä... pyh, mitä väliä?

      Neuvostoliiton jäänne, jota juhlitaan entisissä neukkumaissa ja Venäjällä, mutta ei lännessä.

      Meillä juhlitaan äitienpäivää, joka on kotiutunut tänne Amerikasta. Venäjällä taas sitä ei juhlita.

      • Hohottaja

        Suomi on kulttuurisesti ja henkisesti (kuten myös toki maantieteellisesti) lähempänä Venäjää kuin Amerikkaa.


    • kippel

      Vaikuttaa kyllä oudolta jos kaikille muille toivottaa muttei omalle vaimolleen. Onko tuossa taustalla nyt jotain miksi murehdit muutenkin? Tuskin muuten noin pienestä pahastuu?

      Minun mielestä ei ole typerää kysyä mieheltä miksi ei toivottanut hyvää naisten päivää. Eikös nyt suhteessa tuollaisesta kysyminen ole aika pientä? Siis jos nyt puhutaan aikuisesta ja kypsästä suhteesta niin miksei tuollaista voisi kysyä? Sanoo ihan rehellisesti, että jäi hieman paha mieli tms. Ja kun edelleen kuitenkin asiaa mietit niin minusta on parempi sanoa asiasta kuin asiasta kuin jäädä suremaan. Varsinkin kun sanot "ettei pidä enää edes naisena"??? Kuullostaa kyllä että tuolla on jotain isompaa huolta takana? Puhukaa asiallisesti.

    • 20+7

      En toivota naistenpäivää periaatteen vuoksi, naiset ovat pilanneet tämän maan. Jos joku nainen tästä loukkaantuu, niin en koe menettäväni mitään vaikka välit katkeavat.

      Naistenpäivä on tarkoitettu vain "piikiksi miesten p*rseeseen", miehillä ei omaa päivää ole eikä tule. Sille miksi naistenpäivää nyky-yhteiskunnassa vietetään, ei ole mitään järkeenkäypää selitystä. Samanlaista naisten vallankäyttöä yhteiskunnassa edustaa muun muassa savimajan porukan rahtaaminen tänne Afrikasta muka sotaa pakoon ja muka töihin sekä näiden n*ssiminen kostoksi suomalaisille miehille.

      • Nolo penikka olet

        Vain kourallinen naisia on pilanneet tämän "maan" synnyttämällä kaltaisiasi kieroleukoja. Mene hauku omaa synnyttäjääs vaan.


    • pata kattilaa

      Taas siis joku eukko kitisee... Te ette taida kasvaa isoksi...

      Tuliko mieleen että ne toiset naiset ehkä LYÖ jos ne unohdetaan.

    • Kaikenmoistnähny

      Ymmärrän aloittajan tunteita hyvin.JA ON IHAN SAMA mistä merkkipäivästä nyt kyse yms.Ettekö pässit tajuu,että se ei ole nyt oleellista,vaan miehen muiden naispuolisten huomioiminen,muttei omaa naistaan.PISTE!!! Mulla oli lasten isä tollanen ja 10v sitä kattelin,mutta jätin hänet.Synnytys-sairaalaankin kun vaivautui katsoaan lastaan,oli kyllä ostanu pikkuruisen suklaarasian,mutta itse söi sen siinä istuessa hetken.Mutta ei haittaa niin paljon sekään,vaan se että oli tyyppiä,jokahan ei naisille lepertele tai juttele.Ei puhu ei pussaa.Otti ja käänsi selän...En tajua miksi en osanut arvostaa itseäni tarpeeksi ajoissa ja pannut suhdetta poikki heti alkumetreillä.Toiset on vaan herrasmiehiä,toiset pelkkiä tissiä imeviä pentuja.

      • 20+7

        Pieni on maailmasi kun moisesta olet katkeroitunut, yhdestä suklaarasiasta. Usko pois, ettei naisten loputon huomionkipeys oikeasti ole lähellelään kaikille miehille itsestäänselvä asia ja helppo sitä ei ole sietää niidenkään jotka sen tiedostavat. Oletko jostain naistenlehdistä lukenut liikaa tarinoita prinsseistä valkoisilla ratsuilla vai äitisikö sinulle sellaisen pikkutyttönä lupasi? Todella hyödyllistä erota enää tuossa vaiheessa sikäli kun saman katon alla on toimeen tultu, toisilla on avioiliitoissaan paljon isommat murheet kuin huomion puute. Itsehän olet ukkosi valinnut eli turha siitä muille on raivota. Ihmettelen vaan että mikä se noin mitättömässä miehessä alun alkaen sai reidet levittämään..


    • tavis vaan

      ooppa sinä kaunis.

    • lollero2

      hahahahahah :D voi elämä

    • kulutus yhteiskunta

      Ärsyttää nämä kaikki tekemällä tehdyt bisnespäivät, markkinat ne on keksineet, "isän, äitin naisten ym. päivät, eikö sitä puolisoa voi muistaa joka päivä, tässä meitä koulutetaan kuin "koiria" osta, osta , osta jos et osta et ole minkään arvoinen ???? HALOOO

    • suominaisetsucks

      Oot ollut niin bitch, kuten suomi-naiset yleensä. Varmaan pettää sinua ulkomaalaisen kanssa ja se on sinulle aivan oikein.

      • Nauran sunlaisilles

        Hittoako siinä kitiset, hanki se mamumutuhutulutulutu itselles, mutta älä tule sitten itkemään kun se ja sen suku vie sulta ne jarruraidoitetut kalsaritkin mennessään.


    • ?????

      Ehkäpä mies on muistanut äitiään ja siskoaan koska on heidän kanssaan harvemmin tekemisissä kuin sinun. Sinä kun olet läsnä jokapäiväisessä elämässä mutta nämä naiset ei.
      Ja tuliko se exän viesti jo heti aamusta, vois nimittäin olla silläkin jotain osuutta asiaan että ei onnitellut?
      No, syitä en tiedä, mutta oudolta tuntuu kiukutella moisesta asiasta, itse kun ei ostella lahjoja puolin eikä toisin, ukko on melkoinen jässikkä eikä ymmärrä lahjojen ja kukkien päälle, enkä kyllä minäkään.
      Ja joo, meilläkin mies ostaa kyllä äidilleen kukkia syntymäpäivänä mutta minulle ei. Moukka? Ehkä, mutta rakas sellainen :)

    • KALLE KELLO

      En alkuunkaan ymmärrä tuollaista tekopäivää. Sinä siis haluat, että miehesi muistaa sinua vain yhtensä päivänä vuodessa, niinkö? Jos on naisten päivä, niin miksi ei ole miestenpäivää?? Kukahan idiootti on keksinyt naistenpäivän? Ihan turha

    • asplund

      Muistutin miestä asiasta ja hän väitti ettei naistenpäivä ollut kyseisenä päivänä. Lisäksi koko päivä on kuulemma typerä keksitty juttu.

      • Anne-täti

        Aivan. Naistenpäivä on typerä keksitty juttu. Jenkeissä sosialistien (joo-o ihan totta!) keksimä OSTA-jotain-naiselle-päivä. Meille Suomeen tuli tietty neukuista. En tosiaan tahdo moista juhlia. Jos töissä pomo hössöttää ja tuo vaikka kukkia, muistan tietty käytöstavat, enkä ala kommentoimaan, mutta kotona meillä ei tuota noteerata. Eli ne juhlikoon jotka haluaa, vapaa maa . Ja kyllä, sille omalle kullalle pitää puhua asioista joihin haluaa muutosta, oli se sitten naistenpäivä tai mikä vaan!


      • Hohottaja
        Anne-täti kirjoitti:

        Aivan. Naistenpäivä on typerä keksitty juttu. Jenkeissä sosialistien (joo-o ihan totta!) keksimä OSTA-jotain-naiselle-päivä. Meille Suomeen tuli tietty neukuista. En tosiaan tahdo moista juhlia. Jos töissä pomo hössöttää ja tuo vaikka kukkia, muistan tietty käytöstavat, enkä ala kommentoimaan, mutta kotona meillä ei tuota noteerata. Eli ne juhlikoon jotka haluaa, vapaa maa . Ja kyllä, sille omalle kullalle pitää puhua asioista joihin haluaa muutosta, oli se sitten naistenpäivä tai mikä vaan!

        Kyllä, naistenpäivä on typerä keskitty juttu. Siinä suhteessa se on sukua joululle, syntymäpäiville, vapulle, juhannukselle, pääsiäiselle, uudelle vuodelle jne. jne.


    • lellu8

      eipä minunkaan mies muistanu minua mitenkään naistenpäivänä, mutta en rupea siitä valittamaan, muutenkin ihan turha päivä?! ei siinä yksi naistenpäivä paina kun saa muutenkin huomiota kuin vuoden yhtenä päivänä :D

    • Huolensa kullakin

      On sinulla ongelmat...

      Käy juttelemassa jollekulle joka ymmärtää.

    • CamelBoots

      Olen sanonut vaimolleni, että niinkauan kun mitään miestenpäivää ei oikeasti juhlita, en aio muistaa häntä enkä ketään muutakaan naista naistenpäivänä. Samoin olen sanonut, etten aio osallistua ystävänpäivähömpötykseen.


      Muuten muistan vaimoani kyllä kukkasin, lahjoin ja viestein milloin siltä tuntuu, en erikseen määriteltyinä päivänä.

    • Turdes

      Humbuugia, mutta muistin kumminkin.

      Siis vaimoani. Ostin S-kaupasta kimpun kenialaisia ruusuja, joista kuihtui lehdet seuraavana päivänä :/

      Äiskälleni en soittanut ja siskoja mulla ei oo.

      Minusta tällainen päivä on ihan turha.

    • hökjöäj

      Ei kuule muistanut minunkaan mies, mutta mitä väliä. Ostin itselleni haluamani väriset tulppaanit.

    • ei kiitos

      Kaikenlaiset hömppäpäivät voi mun kohdalla jättää väliin suosiolla. Ostan tarvitsemani mieluiten itse. Lahjaksi voi päivänä minä tahansa antaa omaa aikaansa, käydä leffassa, lenkillä tai jossain tapahtumissa. Niskahierontakin on kivaa jne.
      Niin ollaan erilaisia kaikki.

    • Mullo-Kana

      Se huomio ja lahjat pitäisi ansaita, eikä aina vain olla itsekkäänä vailla kaikkea. Tätä harjoitetaan usein vaikka itse käyttäytyisi kotona riitaisan pirttihirmun tavoin.
      Koska muuten on miesten päivä (näin tasa-arvon aikaan) ???

    • ,,,,,,,,,,

      itse olen kans naistyyppiä,joka tykkää kun vaikka Naistenpäivänä muistetaan :) vaikka vaan toivottamalla hyvää naistenpäivää...Kyllä Naistenpäivästä on jo tullut lähes samanlainen kuin Äitienpäivä tai Isänpäivä.....Varsinkin kun ihmisenä itse on sellanen,et onnittelee ja muistaa toisia aina merkkipäivinä :) Toisille ihmisille sekin on ihan sama....

    • Ite en juhli naistenpäivää, nimipäiviä tai ystävänpäivää. Joten en ollut loukkaantunut vaikkei kukkia sadellut.
      Mutta on se kyllä hassua ettei miehesi sinua huomioinut ollenkaan, mutta muut naiset kyllä. Jospa hänkään ei tavallaan juhli naistenpäivää, mutta soitti silti "pakonomaisesti" sukulaisilleen, etteivät nämä loukkaannu?

    • Kyllä minua muistettiin

    • Luomu Tulppaania

      Juu ei muistettu kotona, mutta piipahdin naapurissa ja isellä isäntä antoi minulle ikimuistoista luomu tulppaania.

      Taidan piipahtaa useamminkin, niin hyvältä se tuntui. paremmalta kuin kotona, oli niin isoa, että paikat oli hellänä koko viikon.

      Naiset osaa ja jos ei kotoa saa. Naisen on niin helppo saada vaikka kaupassa, hyllyjen välissä.

      • Luomu Tulppaania

        Ja tämän jutun mä keksin ihan lämpimikseni. Oikeesti on ruma ja pahalta haiseva peräkammarin äij', jolle kukaan ei sano edes päivää.


    • Pientä piristystä

      Huh mikä ketju!193 vastausta!Tänne loppuun lisään vielä omani.
      Kyllä se toisen huomioiminen on vaan mukava asia.Ei se vaadi niin paljon, kuin tässä ketjussa monet antaa ymmärtää.Pienet merkkipäivät, muistamisineen ja yllätyksineen piristää mukavasti arkea.Sen kannalta ne voi ottaakin, eikä vain kaupallisena turhuutena.Ei muistaminen vaadi välttämättä mitään rahanmenoa tai ostamista.Toista voi huomioida erityisesti monella muullakin tavalla, edes yhtenä päivänä, jonka nainen kokee omanaan.Ei niitä päiviä nyt niin paljon ole.

      Monet jää huomiotta ja ovat tottuneet jäämään aina, niin etteivät osaa edes odottaa mitään huomionosoituksia.
      Minun mieheni huomioi minua, merkkipäivinäni.Mutta myös muulloin kukkasin ja pikku lahjoin, tai yllätyksin.
      Itse en muistanut naistenpäivää, mutta mies muistutti siitä, tuomalla heti aamusta kimpun erivärisiä tulppaaneja.Vapaalla kun satuttiin olemaan molemmat samaan aikaan.Kävimme myös shoppailemassa, toisella paikkakunnalla ja samalla eräässä pihvipaikassa syömässä.Minulla oli siis oikein mukava naistenpäivä, illasta puhumattakaan ;)

      Itse olen myös aina pyrkinyt huomioimaan miestäni aina kaikkina merkkipäivinä.
      Hääpäivämme vietosta sovimme aina yhdessä.
      Meillä on aina näitä pieniä juhlahetkiä arjen keskellä, joista molemmat tykkäämme.
      Olemme olleet jo yli 30 vuotta avioliitossa, eikä ole vielä tylsistyminen päässyt yllättämään.Olemme kovin kiintyneitä toisiimme, sen lisäksi yhä rakastuneitakin.
      Mukava ollut huomata myös, nyt jo aikuisten lastemme siirtäneen omiin parisuhteisiinsa, tämän suhteenpiristelyn ja toisen huomioimisen.

      • Näin on..

        Tämä on just sellaista millä liitto kestää. Kun ottaa toista huomioon, pyytämättä. Sitä se oikea Rakkaus on. Eikä toinen jää toisen varjoon. Vaalitaan parisuhdetta että viihdytään yhdessä. Tähän ei monikaan tänä päivänä osaa, tai ei viitsii vaivautua. "Niin myötä- kuin vastamäessä.." Ero on helppo ratkaisu, vaikka kirpaisee. Ajan trendi, heh.


      • Huomaan, että elämäsi on ollut pelkkää ruusuilla tanssimista, kun kaipaat "pientä piristystä arkeen". Minä olisin kiitollinen, jos saisin elää taas vain sitä arkea, ilman että puolisoni on jatkuvasti sairaana. Ei siinä kukkia kaivattaisi.

        Ja kuten jo kirjoitin, minulla on naistenpäivä joka päivä, koskapa 1970-luvulla syntynyt mieheni pitää naisia ja miehiä oikeasti tasa-arvoisina. Hän ei koskaan sano, etteivät naiset voi tehdä SITÄ tai TÄTÄ pelkän sukupuolensa vuoksi!


      • Näin on.. kirjoitti:

        Tämä on just sellaista millä liitto kestää. Kun ottaa toista huomioon, pyytämättä. Sitä se oikea Rakkaus on. Eikä toinen jää toisen varjoon. Vaalitaan parisuhdetta että viihdytään yhdessä. Tähän ei monikaan tänä päivänä osaa, tai ei viitsii vaivautua. "Niin myötä- kuin vastamäessä.." Ero on helppo ratkaisu, vaikka kirpaisee. Ajan trendi, heh.

        Aviopuolison huomioon ottamista on myös se, että kun puoliso on väsynyt ja sairas, EI VAADI itselleen "pientä piristystä arkeen" esimerkiksi naistenpäiväkukkien muodossa!

        Erästä naista oma mies nimitteli "pikku norsuksi" kavereilleen, tämän raskauden aikana. Oma mieheni ei ole koskaan nimitellyt minua halventavilla tai rumentavilla nimillä ympäriinsä; hän ei edes liiku missään ÄIJÄPORUKOISSA pahaa tekemässä. Sillä meillä on vain yhteisiä ystäviä!

        Kukkakimppu silloin tällöin ei koskaan korvaisi minulle joka päiväistä ystävällisyyttä ja huomaavaisutta arjen toimissa.
        (Minua ei lahjoilla osteta eikä "rehupuskalla" lepytetä.)


      • ragerage
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        Huomaan, että elämäsi on ollut pelkkää ruusuilla tanssimista, kun kaipaat "pientä piristystä arkeen". Minä olisin kiitollinen, jos saisin elää taas vain sitä arkea, ilman että puolisoni on jatkuvasti sairaana. Ei siinä kukkia kaivattaisi.

        Ja kuten jo kirjoitin, minulla on naistenpäivä joka päivä, koskapa 1970-luvulla syntynyt mieheni pitää naisia ja miehiä oikeasti tasa-arvoisina. Hän ei koskaan sano, etteivät naiset voi tehdä SITÄ tai TÄTÄ pelkän sukupuolensa vuoksi!

        Itkettääko ;_;, vituttaako, harmittaako, kiukuttaako? idea: hakkaa päätäs seinään kunnes helpottaa


    • toivossa

      Niin uskon että Sua harmittaa kun miehesi ei muistanut Sinua omaa rakastaan,mutta esim. minä muistan miten vaimoni muistaa vaikka kenen vähäpätöiset juhlat ,mutta esim.minua ei huomioi mitenkään isänpäivänä.???

    • uskoeevertti1

      Minä kävin naistenpäivänä vieraissa sillä aikaa kun akka hoiti lapsia kotona, luuli että olin töissä.

    • huoh*

      tästäkin joku lehmä keksii vinkumisen aihetta..

    • Ei avioliitossa

      Mies halasi ja onnitteli naistenpäivänä. Joskus olen saanut kukkia tai pienen lahjan, jouluna ja syntymäpäivänä, en aina. Joskus mietin että annan enemmän kuin saan. Mutta tunne on tärkein ja hän on kiltti. Silti mietin onko hänen tunteet aidot kun minä maksan lähes kaiken, kuten ruokakaupassa. Itse kai hemmottelen liikaa.

    • voi, voi,,,,,

      Kyl sun nyt pitää vetää ittes jojoon, voi kauheeta sentään.
      Ei turhempia voi olla, kun tällaiset päivät, Amerikkalaisten hörönhömppää , kauppa ja narkkinamiehet kiittää....

    • hei olen nainen=pask

      Perus stereotypinen tunnevammainen nainen. Oleko paljonkin itkenyt kun sinä et ole ykkönen, sinä et ole kaikkien mielessä, sinä et ole ylistetty olemassaolostasi jne.
      Tälläiset naiset on syynä miksi niin monet miehet vihaavat naisia. Päässä soi levy jossa on yksi raita ja raidassa yksi sana loopilla: Minä minä minä minä minäminäminäminäminäminä!

      • Mindi77

        Kyllä se jostain kertoo, jos mies ei enää huomio ja huomioi kuitenkin muita.

        Mun mies osti itselleen kaljaa ja alkoi vituttaa. Nyt en enää välitä. Rakkaus on loppu ja sillä siisti. Voin ostaa ruusun itsekin itselleni, vaikkei se niin kivalta tunnukaan, kuin toisen antamana.


    • m45_

      Kai muistit että viime perjantaina 14.3. oli pihvi ja suihinottopäivä. Miten miehesi otti tämän?

    • 65r65r

      Voi pyhä sylvi sentään!

      Minä en esitä naistenpäivätoivotuksia (enkä tosin miestenpäivätoivotuksiaakaan). Tässä maassa on vouhkattu niin paljon täysin älytöntäkin tasa-arvomölötystä, että ollaan nyt sitten tasa-arvoisia. ei olle miehiä eikä naisia ja koitetaan tehdä jokaisesta päivästä ihmispäivä.

      Jos jonkun elämä on näistä päivistä kiinni, niin voi voi....

    • ke60

      Minä en saanut edes synttärinä lahjaa, vaikka ostin miehelle aina jonkinlaisen synttärilahjan!!

    • kunnian mies

      Minkä ihmeen takia pitäisi toivottaa? Ei tietääkseni ole miestenpäivääkää? Muutenkin naurettavaa et naisia pitäs joka välissä kehua ja palkinnoks saadaan vaan kitinää miten naisia sorretaan. Olllaan nyt sitte tasa-arvosia kun siitä joka välissä meuhkataan. Naistenpäivän kunniaksi oli ilmeisesti naiset päässeet hämeenlinnassa ilmaiseksi jääkiekko-otteluun, sen päivän kn näkis että miehillä ois jotain etuja edes jonain päivänä.

    • kommental

      hyvää neurootikkojen päivää! (se on joka päivä).

    • A200320140504021118A

      KYLLÄ NAISELTA ITSELTÄÄN TUNTUS ÄRSYTTÄVÄN RAIVOSTUTTANA ODOTTANA EN OIS SAANA SITÄ OLLENKAA SEURUSTELU AVOLIITTO TYTTÖ NAIS YSTÄVÄ KAVRI 53 VUOTTA 54 SITÄ IKÄ LUOKKAA KUULUU OLLA SEURUSTELU POIKA MIES YSTÄVÄ KAVERI MIEHENÄ ITSE SURAKKANA VELI TÄRÄYTTÄVÄPORNOSTTAAT PORNOSEKSI NÖRTTI NYGRI TIPSA TAPSI TAKAHUONE PÖMPELI REIKÄ SILMÄ MURSI MURMELI PINA PIMPPA PIMPERO TENA MUKSI VÄKISE MAKUULLE EI SAA LAITTAA OLLENKAA AHDISTUNEEKSI KIUSAANTUNEEKSI SEKSUALLISTA HÄIRINTÄÄ AVOLIITTO VAIMONA EUKKO KULTAROUVA PUOLISO EMÄNTÄ SURAKKA VELI PARISUHDE PARISKUNTA RASKAANA SYNNYTTÄÄ TYTTÖ POIKA VAUVA VAIMON OMA LAPSI ÄITINÄ SEN LAPSEN MIEHENÄ ISÄNÄ LASTEN TARHA PÄIVÄKOTI KERHOESKARI ESIKOULUTYTTÖ ALA ASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 1011121314516117 YLÄASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 97 TIEDÄÄ NE PAREMMIN NIITTEN KOULUTIELLE LAITTAA POHJOISAHON KADU28D9 OUTOKUMPU

    • Vieraannutettuisä

      Lasteni vieraannuttaja "äiti" ei muistanut minua
      isänpäivänä, eikä muutoinkaan- ärsyttää, en mä nyt mitään kukkia/lahjaa edes toivonut, vaan omat lapset elämääni
      hyvää isänpäivää toivotuksen, mutta en kai ole lasteni vieraannnuttaja "äidin" silmissä edes mies enää :(

      Ystäviltäni ja tuttaviltani tuli kyllä puheluita ja tekstareita
      50- vuotispäivä toivotuksia.

      Ja tuli kyllä päivän aikana monta kertaa puheeksi isän asema
      eron jälkeen lapsistaan tarkoitushakuisesti vieraannutettuna
      "viranomais-" menettelyssä, mutta ei niin ei, omalle miehelleen kyllä soitti ja toivotti hyvää isänpäivää, vaikka ei ole edes isä ja omalleen äidille vei jopa kukkia kun kävivät siellä "perheenä" yhdessä kahvilla. Koko päivän odotin edes yhtä pientä hellää sanaa...ei meillä mitään riitaa mitä ilmeisimmin ole- mitä nyt
      yhteiset lapset vieraannutettuna vieraannuttaja "äidin- ja
      viranomaisten" toimesta perättömin selvityksin, lausumin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista "viranomais-" menettelyssä.
      mutta tänäänkään ei jostais syystä tullu mitään hellää elettä/ sanaa.

      Ja en kai mä nyt voi lapsille sanoakaan että ette oo toivottanut
      isälle hyvää isänpäivää...lapset vieraannutettuina- yhteystietoja
      puhelinnumeroineen ei ole annettu "viranomais-" menettelyssä
      elatusvelvolliselle, lastensa lähiomaiselle, "isälle"- vieraannutettuna.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe