et ole ollut reilu minua kohtaan, miten vain, aivan sama
Öitä, heippa ja hyvästi
19
235
Vastaukset
- etkä sinä
minua kohtaan.. hyviä öitä kuitenkin.
- pettynyt ja surullin
että kuvittelet näiden kaikkien olevan multa.
- väärä tapa_
syyllistää ketään kun ei tiedä kuka viestin takana on.
- nomiksi sellaselle
toivotella ees hyviä öitä joka on ollu epäreilu?
- miksei voisi
nomiksi sellaselle kirjoitti:
toivotella ees hyviä öitä joka on ollu epäreilu?
hyvää yötä toivottaa. Mukavampi itsellekin käydä nukkumaan, kun viimeiseksi on ajatellut positiivisesti. Heti riitelyn jälkeen nukahtaminen on ainakin minulla vaikeampaa.
- positiivisesti ??
miksei voisi kirjoitti:
hyvää yötä toivottaa. Mukavampi itsellekin käydä nukkumaan, kun viimeiseksi on ajatellut positiivisesti. Heti riitelyn jälkeen nukahtaminen on ainakin minulla vaikeampaa.
missä sä näit ekassa vastauksessa positiivisuutta? mitä positiivisuutta on uskoa
oman ihmisen kirjoittavan ilkiöviestejä? - kukin tyylillään
miksei voisi kirjoitti:
ei mulla ainakaan ois yhtään kiva mennä nukkuun jos oisin ennen sitä vittuillu jonkun viestiin ja omaa tyhmyyttä menny ottaan viestin itelleni.
- Herää kysymys
miksei voisi kirjoitti:
Miksi täällä pitää koskaan riidella? Miksi tehdä niin anonyymien tuntemattomien kanssa. En ymmärtänyt ajatusta lainkaan. Eikö kaikkein mukavinta olisi olla ajattelematta pahaa ja pahoin mielessä olevasta ihmisestä, eikö se tuo parhaan unen.
- ihan oikeesti, kerro
miksei voisi kirjoitti:
mitä positiivista kukaan näkee siinä et kahen jälkeen aamuyöllä vittuilee takas
jollekki josta ei tiiä yhtikäs mitään??? mitä hiton positiivista siinä voi olla?
miten voi povosoitua noin pahasti jonkun peen sanomisesta et joku ei ollu reilu?
ainoo taitaa olla se et vastaaja tunnisti siitä oman epäreiluutensa ja siitä sit ... etc. - teillä on ongelma
ihan oikeesti, kerro kirjoitti:
mitä positiivista kukaan näkee siinä et kahen jälkeen aamuyöllä vittuilee takas
jollekki josta ei tiiä yhtikäs mitään??? mitä hiton positiivista siinä voi olla?
miten voi povosoitua noin pahasti jonkun peen sanomisesta et joku ei ollu reilu?
ainoo taitaa olla se et vastaaja tunnisti siitä oman epäreiluutensa ja siitä sit ... etc.Millä perusteella tuo viesti on vittuilua? Jospa sanoin asian niin kuin se on. Ei tuo minusta vittuilua ollut yhtään, asiallinen viesti.
- teillä on ongelma
teillä on ongelma kirjoitti:
Millä perusteella tuo viesti on vittuilua? Jospa sanoin asian niin kuin se on. Ei tuo minusta vittuilua ollut yhtään, asiallinen viesti.
siis sanoi.
- puhuin
positiivisesti ?? kirjoitti:
missä sä näit ekassa vastauksessa positiivisuutta? mitä positiivisuutta on uskoa
oman ihmisen kirjoittavan ilkiöviestejä?hyvän yön toivotuksista ja riitelyn jälkeen nukkumaan menosta, en aloituksesta tai mistään muustakaan viestistä.
- asiallinen ??
Millä perusteella tuo viesti on vittuilua? Jospa sanoin asian niin kuin se on. Ei tuo minusta vittuilua ollut yhtään, asiallinen viesti.
sanoa täysin tuntemattomalle ihmiselle että et sinäkään ole ollut reilu minulle !
mitä asiallista sä näet siinä? - mistä voit tunnistaa
muka aloittajan, miksi oletit että kyse oli jjuri sinusta?
- eikö asiallisia olla
vasta sitten kun puhutaan ja kerrotaan mielipiteet tälle kys. ihmiselle itselleen eikä pidetä
jotakin palstan yökyöpeliä hänenä? eikö nämä kaksi asiaa olisi asiallista erottaa toisistaan? - kummastuttaa-
miksi vastasit tommoseen, miksi et kirjottanut hänelle kivaa hyvänyöntoivotusta,
miksi ilkeys sai sinussa vallan? - pötyä.
puhuin kirjoitti:
hyvän yön toivotuksista ja riitelyn jälkeen nukkumaan menosta, en aloituksesta tai mistään muustakaan viestistä.
sinähän nimenomman sanoit että ALOITTAJAKAAN EI OLE OLLUT REILU SiINUA KOHTAAN. miksi nyt alat vetämään takaisin mitä yöllä kirjoitit. ???
- Miten voi olla noin
Ihme väittelyä taas...
Väärinkäsitystä varmaan kaikki taas..
Mistä näistä tunnistaa ketään..
Eikö voi hoitaa asioita Irl, jos on tekemisissä siellä? - täysin sivusta...
että olet sekaisin sinä joka jankkaat vttuilusta 10 viestin verran! Ei mulla muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769