Montako hölmöä sulla yhtäaikaa kierroksella :D
kerropas nyt sedälle aamutuimaan
12
237
Vastaukset
- pahamainitsiitsensä
Zero Nine? Siinä paha setä missä jälleen mainitsee itsensä alle 9v-hyväksikäyttäjäkseen ;:D
- Jos setä
huolehtis vaan omasta reviiristään, eikä pyrkyrinä olis tunkemassa toisten reviireille.
- en nä kenenkään
Kiinnostuksesta vaan;)
- taidan tietää
kuullut uusimpia huhuja? Mikään tarina mikä minusta liikkuu EI OLE totta. TOTTA on se, että minua kadehditaan. Kaikki on legendaa. Olen parempi kuin huhut luulevat.
- ei tällä kierroksell
No niih, ei ole yhtään nyt tällä kierroksella. Mutta ajattelin sellaisen jäävän nyt taakse. Oli hölmöä jättää jotain kertomatta, koska se paineen kasvaessa menee niin et henkilöt menee sekaisin. Epäilee toisen suuttuvan vaikka ei suuttukkaan. No niin näin tämä meni.
- puhu vaan puhu vaan
Kerron sedälle irlssä, jos tiedät ketä oot.
- silleen
Ei niistä ole hölmöjä kuin ehkä yksi.
- Kierroksiani
Kierroksella on vain yksi perheellinen, jonka kanssa ei niin kovasti rakkautta. Himot jyllää puolin ja toisin. Ja sitten on yksi setä joka tunnen olevan jostakin syystä minulle rakas ja ajatuksiani ei saa irti sitten niin millään, vaikka kuinka yrittää. Jätän luonnollisesti mainitsematta vakituisen kumppanini, sekä satunnaiset tuttavuudet.
- tsot! tsot!
setä taitaapi olla mustankippee "pikkupoika"? Ei se haittaa, tekee vaan sut entistäkin söötimmäksi silmissäni ;)
- hölmö minä
Yksi ihana mies :)
- eli huoralle
meni sit?
- ei se sitä
tarkoita, että jos sä olet huora, kaikki muutkin olis p
ps. missä sun huumorintajusi on pierupirkkis??!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697