härkä+oinas,

härkä

Hei!

Kenen kanssa härkä siis nainen tulee toimeen? Onnistuuko oinasmiehen kanssa? Minkälainen on oinasmies? Onko kokemuksia?

9

12136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas 4ever

Oinas ja harka on harkapaiden liitto. Harka haluaa omistaa oinaan ja se on pahin mita oinaalle voi tehda. Jos harka pystyy antamaan oinaalle tilaa ja vapautta, niin homma voi onnistua. Oinas voi oppia haralta hallitsemaan raiskyvyyttaan ja oinas antaa haralle vauhtia ja energiaa. Oinas ja harka ovat mars ja venus, joten he vetavat aina saksuaalisesti toisiaan kovaa puoleensa joten silla puolella ei pitaisi olla ongelmia. Olen ollut oinasmiehen kanssa nyt vuoden, ja oppinut kantapaan kautta ettei auta yrittaa hallita oinasmiesta millaan tavalla. Oinas tarvitsee tosi paljon vapautta ja sinun pitaa aina muistuttaa hanen erinomaisuudestaan, ja han pysyy iloisena. Arvostelu on liikaa oinaalle. Oinas on uskomattoman huolehtiva ja rakastava kumppani ja huima rakastaja, mutta valilla taas kylma ja töksahteleva. Oinaan naisen on oltava aina taydellisen naköinen, hajuinen ja makuinen, onhan han itsekin niin taydellinen... En voi muuta sanoa, kun onnea yritykselle, se ei tule olemaan helppo, mutta ei missaan tapauksessa tylsa ja tuskin jouduta katumaan. Pida hatustas kiinni! Itse en vaihtaisi oinasmiesta mihinkaan!

• o...

Totta! Oinasta ei saa sitoa väkisin. Oinas tarvitsee itsenäisyytensä myös suhteessa. Se ei tarkoita sitä että oinas juoksisi vieraissa vaan sitä että oinas on vapaa harrastamaan ja tekemään asioita oman mielensä mukaan. Paras tapa "hallita" oinasta on saada käännettyä asiat niin että ujutat omat ideasi oinaan omiksi ideoiksi, jolloin oinas saattaa suostua mihin vain sillä luulee keksineensä asian itse =)

• härkä
        o... kirjoitti:

Totta! Oinasta ei saa sitoa väkisin. Oinas tarvitsee itsenäisyytensä myös suhteessa. Se ei tarkoita sitä että oinas juoksisi vieraissa vaan sitä että oinas on vapaa harrastamaan ja tekemään asioita oman mielensä mukaan. Paras tapa "hallita" oinasta on saada käännettyä asiat niin että ujutat omat ideasi oinaan omiksi ideoiksi, jolloin oinas saattaa suostua mihin vain sillä luulee keksineensä asian itse =)

minulla on oinas mies ja tuohon vapaus juttuun yhdyn kyllä täysin. pitää antaa tilaa, muuten ukkeli tukehtuu. pettäjäksi en häntä ikinä usko. tiedän kyllä, että on pettänyt exää kun siitä kokoajan epäiltiin (liittyy taas siihen vapauteen), mutta en kyllä usko, että minua pettäisi. minä olen varmaan siinä suhteessa isompi riski. mutta sitten, ei oinas mies pidä itseään täydellisenä, eikä sitä vaadi kumppaniltakaan. en voisi ikinä kuvitella mieheni valittavan ulkonäöstäni vaikka ei se aina kotirouvalla parhaimmasta päästä ole.

• apina

olin 8vuoden ajan liitossa härkämiehen kanssa (olen oinasnainen). Seksuaalinen vetovoima...sitä löytyi kyllä enemmän kuin kylliksi mutta koko juttu kaatui arkeen. Jos härkä ei saa vangittua oinasta omakseen, eli saa kaappiin ja lukkojen taa, hän ei luota vaan mustasukkaisuus kaataa suhteen. Näin kävi meille. Hän oli lopulta niin viisas että antoi minun mennä, itse en olisi siihen pystynyt koska lapset sitoivat meitä. Lycka till kaikki härkä-oinasparit!

• härkä

olen 3kk seurustellut oinaan kanssa. Todella hänelle annettava tilaa jos suunnittelet tai järjestelet valmiiksi hänelle ei onnistu. On niin ittepäinen
      pitää antaa itse omalta osalta järjestellä asiat.
      Härkä on taas kyllä omisushaluinen pitää omistaan huolen.
      Kun oinaan antaa itse tehdä päätökset mutta härkä toteuttaa ne....

• mminttuxxx

häräh naiselle on liikaaa oinas mies ... kokeile löytää rapumies se vie supraan setsemänteen taivaaseen .. olettekuin luodut toisillenne rapu miehen kanssa

• solisti

Vietettiin eilen 30 v-hääpäivää! Siis härkärouva ja oinasmies. Räiskyvää on ollut mutta onnellista ja herkkää myös. Minä-härkä dominoiva, mutta oinasukkelini ei ole antanut viedä hänen tilaansa tässä liitossa. Alussa yritin kyllä määrätä kaapin paikkaa mutta aika nopeasti opittiin kompromisseihin! Onnea vaan teille!

• sarvipäätyttö

Olen oinasnainen ja ihastuin tulisesti härkämieheen jo jokin aika sitten. Välillämme tuntuu olevan jotain aivan sanoinkuvaamatonta, sillä jo kolme tuntia ensitapaamisesta juttelimme kuin olisimme tunteneet koko elämämme ajan. Romanssihan siitä syttyi. Härkä on tosiaan aika rauhallinen minuun verrattuna mutta... Annan hänelle kipinää elämäänsä ja hän tasapainottaa omaani. Katsotaan miten toimii. Ei vielä ainakaan ole osoittanut omistushalua. Olen kyllä uskollinen kumppani, mutta tarvitsen silti omaa tilaa, jonka takia emme näekkään joka päivä. Sekoaisin jos joutuisin vaihtamaan kaikki ystäväni ja harrastukseni yhteen mieheen.

Toivon kaikkea hyvää oinas härkä-pareille! Kyllä siinäkin voi onnistua!

• Onnellinen Oinas

Hei

Olen Oinas mies ja vaimoni on Härkä. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta josta 18 naimisissa. En voi sanoa etteikö pientä kinaa joskus olisi mutta olemme edelleen silmittömästi rakastuneita ja onnellisia 3 lapsen vanhempia.

Merkit sanoo mitä sanoo mutta itsestä se lähtee ja oikean ihmisen löytämisestä.
      Ei kaikki ole tarkkaan määriteltyjä Oinaita tai Härkiä. Meissä on yksilö eroja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe