Terveyskeskus ei vastaa soittoaikana

uusi tyyli näköjään

Terveyskeskuksessa on otettu näköjään uusi tyyli käyttöön. Mitä sitä turhaan vastailemaan asiakkaiden soittoihin soittoajalla. Siinähän soitteleevat! Menkööt yksityiselle jos apua tarviivat! Mä en töitäni tee, kun ei kiinnosta! Pitää aina soittaa läpi liuta numeroita ennen kun joku vaivautuu tekemään työnsä eli vastaamaan! Tämä terveydenhoitajani ei ole vuosiin vastannut soittoihini! Kertokaa omista kokemuksistanne tänne! Laki sanoo että yhteys on saatava muutamassa minuutissa. mutta täällä otetaan rauhallisesti, ei kiinnosta! Ei puhelinvastaajaa, ei automaattiista numeron tallennusta, ei takaisinsoittopalvelua! Katos Varkaudessa tehään niin kun tehään, mitä väliä!!!

12

2659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varkauden tavat

Varkaudessa varkauden tavalla jos ei miellytä muuta pois.

• ap .....

Minähän en muuta yhtään minnekkään. Tämä on maailman nro 1. maa Suomi-Finland eikä Varkauslandia.
      Saisinko terveysjohtajan vastauksen tälle palstalle,terveyskeskuksen puhelinpalvelusta ja tavoitettavuudesta,kiitos, Rouva Johtaja? Vaadin kuntalaisena tulos tai ulos, eikä mitään pulinoita!

• vähän järkeä

Terveydenhoitajat on jo valmiiksi huonolla palkalla ja joutuuvat tekemään liikaa työtä. Tunnin soittoaikana vastataan kun keretään soita seuraavana päivänä uudestaan kun on uusi soittotunti.

• kannatti muuttaa

Eikö Varkaudessa ole takaisinsoittosysteemiä? Kun soittaa määrättyyn numeroon, automaatti vastaa, että soitamme teille silloin ja silloin. Muuten hyvä systeemi, mutta kun soitin heti kahdeksalta (en viitsi paikkakuntaa mainita) automaatti vastasi, että kaikki takaisinsoittoajat ovat menneet, soittakaa huomenna uudestaan. Siis ihan tyhjän kanssa koko homma. Mihinkään muuhun numeroon ei voinut soittaa. Nyt asun taas toisella paikkakunnalla enkä vielä ole terveyspalveluja tarvinnut. Mutta kun kävin toimistossa, että pyytävät tietoni edelliseltä paikkakunnalta, kysyin samalla, että millainen jonotusaika on lääkärille. Hämmästykseni oli suuri kun vastattiin, että kyllä viikon sisällä saa ajan. Edellisellä paikkakunnalla asuin vuoden enkä saanut lääkäriaikaa ainakaan puoleen vuoteen. Kerran sain, mutta sekin peruttiin. Ja siellä oma lääkäri oli venäläinen. Täällä olen netistä katsonut ja osoitteeni mukaan oma lääkäri on suomalainen!

• Osoitteeni???

Mitä tarkoittaa viimeinen lause?

Takaisinsoitto on ihan hyvä systeemi ja se toimii, jos vaan virkailija viitsii soittaa takaisin. Minulla on vain hyviä kokemuksia asiasta, tosin en asu Varkaudessa.

• pettynyt vaari
        Osoitteeni??? kirjoitti:

Takaisinsoitto on ihan hyvä systeemi ja se toimii, jos vaan virkailija viitsii soittaa takaisin. Minulla on vain hyviä kokemuksia asiasta, tosin en asu Varkaudessa.

Soittoajoille annan arvosanan 0!!! Se ei yksinkertaisesti pelaa. Tein kerran testin: Soitin soittoajalla ja kuuntelin aikani sitä pimputusta ja hetken kuluttua taas sama homma vastataan mahdollisimman pian.
        Hyppäsin autoon ja menin terveysasemalle ja otin vuoronumeron. Aikani odottettuaan pääsin luukulle. Annoin puhelimen vastaan oton henkilölle ja kysyin miksi ette voi puhelimeen vastata koska teillä näyttää hälyyttävän tämä soitto jonka soitin? Ei pidä paikkaansa typykkä sanoi. Käskin menemään vastaamaan puhelimeen, ette usko minkä näköinen sairaanhoitaja oli! iha hoo molonen.
        Sanoin sille miksi et vastaa puheiluihin?Minun piti tulla puhelime kanssa ihan tänne toteamaan, että sinä läskiperse et nosta itseäsi pallilta vastaamaan potilaiden puheluun!
        Sen jälkeen olen aina mennyt suoraan terveusasemalle henkilökohtaisesti. Ja olen aina saanut hyvää palvelua. Mutta se läskiperse ei ole enää töissä annoin sen verran kitkerää palautetta!

• pettynyt vaari1
        pettynyt vaari kirjoitti:

Soittoajoille annan arvosanan 0!!! Se ei yksinkertaisesti pelaa. Tein kerran testin: Soitin soittoajalla ja kuuntelin aikani sitä pimputusta ja hetken kuluttua taas sama homma vastataan mahdollisimman pian.
        Hyppäsin autoon ja menin terveysasemalle ja otin vuoronumeron. Aikani odottettuaan pääsin luukulle. Annoin puhelimen vastaan oton henkilölle ja kysyin miksi ette voi puhelimeen vastata koska teillä näyttää hälyyttävän tämä soitto jonka soitin? Ei pidä paikkaansa typykkä sanoi. Käskin menemään vastaamaan puhelimeen, ette usko minkä näköinen sairaanhoitaja oli! iha hoo molonen.
        Sanoin sille miksi et vastaa puheiluihin?Minun piti tulla puhelime kanssa ihan tänne toteamaan, että sinä läskiperse et nosta itseäsi pallilta vastaamaan potilaiden puheluun!
        Sen jälkeen olen aina mennyt suoraan terveusasemalle henkilökohtaisesti. Ja olen aina saanut hyvää palvelua. Mutta se läskiperse ei ole enää töissä annoin sen verran kitkerää palautetta!

Se sana jota käytin on läski..rse!

• kannatti muuttaa
        Osoitteeni??? kirjoitti:

Se toimi jos sai tilattua ajan takaisinsoittoon. Monta kertaa sainkin, mutta kun hoitaja soitti, sanoi, että ei ole lääkärille aikoja.
        Tarkoitatko viimeisellä lauseella tuota suomalaista lääkäriä? No, olen saanut "tapella" venäläisten ja muiden maiden lääkäreillä siitä, kun en kerta kaikkiaan ymmärrä mitä lääkäri tarkoittaa. Minulla on 2-tyypin diabetes ja tässä takavuosina kun pääsin lääkärille diabetesasioissa, minun oli pakko sen jälkeen soittaa diabeteshoitajalle ja kysyä mitä se lääkäri oikein sanoi. Siksi olen hyvilläni kun tällä paikkakunnalla lääkärini on suomalainen. Ymmärrän sitten varmaan itsekin mitä hän sanoo!

• k.munalla kuntoon
        kannatti muuttaa kirjoitti:

Se toimi jos sai tilattua ajan takaisinsoittoon. Monta kertaa sainkin, mutta kun hoitaja soitti, sanoi, että ei ole lääkärille aikoja.
        Tarkoitatko viimeisellä lauseella tuota suomalaista lääkäriä? No, olen saanut "tapella" venäläisten ja muiden maiden lääkäreillä siitä, kun en kerta kaikkiaan ymmärrä mitä lääkäri tarkoittaa. Minulla on 2-tyypin diabetes ja tässä takavuosina kun pääsin lääkärille diabetesasioissa, minun oli pakko sen jälkeen soittaa diabeteshoitajalle ja kysyä mitä se lääkäri oikein sanoi. Siksi olen hyvilläni kun tällä paikkakunnalla lääkärini on suomalainen. Ymmärrän sitten varmaan itsekin mitä hän sanoo!

http://metabolia-oulu.blogspot.fi/2013/09/tyypin-2-diabetes-kuriin-ilman-laakkeita.html

http://www.studio55.fi/terveys/article/laakari-antti-heikkila--nain-saat-diabeteksen-kuriin-oikeanlaisella-ruokavaliolla/124348

• ap ..,,.

Tässä teille varkautelaisille neuvoni: soittakaa aina ekan vastaamatta jääneen soittoyrityksen jälkeen suoraan osastonhoitajalle! Hänellä on kännykkänumero joka on painettu puhelinluetteloon. Olen itse toiminut joskus näin kun ei n. 10 eri aluetta vastaa ja tunnin aika lähenee loppuaan ja asia on kerta kaikkiaan saatava selvitettyä. Tää lady teeskenteli että otti asiani huolestuneena vastaan ...no jooo.taitaa olla vastuussa koko asiasta.

• djdjjdjj

rahat ei riitä palveluiden ylläpitoon

• Faktaa.

Kyllä raha riittää, vain teidänlaisilla köyhillä ei ole mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe