Mistä löydän ma Porista hyvän ja edullisen keittiövaa'an?
Keittiövaaka
13
204
Vastaukset
- Kokkikutonen
Yritäs kattoa keittiöstä. Yleensä ne on siellä.
- kiits, kiits
Joo kiitos. Ostin jo eilen sellaisen taaraustoiminnolla varustetun kapistuksen. Vaikuttaa hyvältä :)
- Anonyymi
Minä myös kadotin keittiövaakani, ostin marketista uuden, käytän sitä töissäni epoksien ja tasoitteiden punnitsemiseen kun pitää mennä seokset oikein, puntaroin sitten aineita, ensin toista, sitten taaraus ja toinen perään, heti silmä näki että pieleen meni,,joo taaraus muutti grammat unsseiksi, eli vaaka lähtee niinsanotusti vesilintujen seuraan, pitää vissiin hakea henkilövaaka ja laskea laskimella aineet, en ainakaan löydä pelkkää gramma/kilovaakaa netistä mistään.
- Anonyymi
Mun vaimo pti ostaa keittiöpuntarin, mutta ostikin anaalitapin.
Kyllä laittaa vihaksi. - Anonyymi
Niitä taitaa löytyä myös Potin Kontista, eli sieltä punaisen ristin myymälästäkin käytettynä.
- Anonyymi
Käytettyä tavaraa uuden hinnalla, laatu maksaa nääs :D
Vitsi-vitsi, hinnat johtuu siitä kun venakko hinnoitteli mutta ei ymmärtänyt että täällä on euromääräiset hinnat, ruplalaput kun laittaa mutta kassalla sen numeron mukaisen määrän joutuu pulittamaan euroja niin kyllähän on apteekin hinnat meinaa :D
- Anonyymi
Saako Kontista käytettyjä Didloja ???
- Anonyymi
onko tuo didlo jokin soittopeli kuten didgeridoo?
- Anonyymi
Tarkoitatko keittiömamboa?
- Anonyymi
Aliexpressiltä löytyy edullisia tarkkuusvaakoja "keittiökäyttöön" :D
- Anonyymi
Tarkoitatko Teletappeja ???
- Anonyymi
Jösses, onks tää siis mun tekemä aloitus? En o kyl ihan varma.
- Anonyymi
Turha selitellä, sä oot syyllinen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434223Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182681Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412432Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821477Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171951