Tai no - en ehkä enää. Sinä jäit ratkaisematta.
Tykkään arvoituksista
19
186
Vastaukset
- ....................
Ei kait ihmistä ratkaista?
- palat hukassa
Mikä estää ratkaisematta?
- Assassin's Hopeless
Ensin elämäntilanne, sitten se ettei hän halunnut enää.
- palat hukassa
Assassin's Hopeless kirjoitti:
Ensin elämäntilanne, sitten se ettei hän halunnut enää.
Harmillista. Mutta kun olet kaikkesi kuitenkin yrittänyt eikä toinen enää halua, niin sitten ei voi mitään.
Oliko kuitenkin siis niin että hän on joskus halunnut?
Olitte suhteessa ja sitten kiinnostus loppui? - Assassin's Hopeless
palat hukassa kirjoitti:
Harmillista. Mutta kun olet kaikkesi kuitenkin yrittänyt eikä toinen enää halua, niin sitten ei voi mitään.
Oliko kuitenkin siis niin että hän on joskus halunnut?
Olitte suhteessa ja sitten kiinnostus loppui?No tavallaan joo ja ei. Halusi hän, varmasti yhtä kovaa kuin minäkin. Mutta, niin mun elämäntilanne ei sallinut suhdetta.
- Tai sitten ei
No tavallaan joo ja ei. Halusi hän, varmasti yhtä kovaa kuin minäkin. Mutta, niin mun elämäntilanne ei sallinut suhdetta.
no ehkä myöhemmin.
- palat hukassa
No tavallaan joo ja ei. Halusi hän, varmasti yhtä kovaa kuin minäkin. Mutta, niin mun elämäntilanne ei sallinut suhdetta.
No höh.
Onpas tilanne. Nyt sä siis elät suhteessa, jossa ajattelet toista.
Entäs jos oliskin niin, että teidän aika voi vielä olla edessäpäin. Tilanteet ja ihmiset muuttuu elämän edetessä.
Mä itse ainakin uskon (ja toivon) niin. - Assassin's Hopeless
palat hukassa kirjoitti:
No höh.
Onpas tilanne. Nyt sä siis elät suhteessa, jossa ajattelet toista.
Entäs jos oliskin niin, että teidän aika voi vielä olla edessäpäin. Tilanteet ja ihmiset muuttuu elämän edetessä.
Mä itse ainakin uskon (ja toivon) niin.Muuten hieno ajatus, mutta ei kovinkaan hyväksi ihmiselle. Pitäisi pystyä elämään hetkessä, ei menneessä - ei tulevassa. Mä olen alkanut toivomaan että tunteet ja haaveet haihtuu, eikö se olisi ihan oikein muakin kohtaan?
- tulevaisuuteen
Muuten hieno ajatus, mutta ei kovinkaan hyväksi ihmiselle. Pitäisi pystyä elämään hetkessä, ei menneessä - ei tulevassa. Mä olen alkanut toivomaan että tunteet ja haaveet haihtuu, eikö se olisi ihan oikein muakin kohtaan?
Varmasti haalistuu jos ei ole mitään suuria tunteita. Sitten on sellainen suuri tunne, joka ei haalistu koskaan, mutta toivotaan että sinulla ei ole sitä tunnetta, kun olet kerran päättänyt toisen unohtaa. Tosin en tajua miksi, jos kerran molemmilla on tunnetta ja halua. Voi sen oman elämäntilanteen muuttaa jos haluaa, mutta ilmeisesti et halua. Mutta onnea valitsemallesi tielle, sitä todella tarvitset..
- palat hukassa
Muuten hieno ajatus, mutta ei kovinkaan hyväksi ihmiselle. Pitäisi pystyä elämään hetkessä, ei menneessä - ei tulevassa. Mä olen alkanut toivomaan että tunteet ja haaveet haihtuu, eikö se olisi ihan oikein muakin kohtaan?
Elämää menneessä tai tulevassa...
Kai sekin on parempaa kuin jättää kokonaan elämättä.
Huomasit kai itsekin kuinka absurdia sun on edes kirjoittaa tuollaista,
Teillä on tunteita toisianne kohtaan ja valitset elämän jossa ei ole elämää...
Ja lapset on sit huono tekosyy.
Niille kun ei kukaan kai oikeasti halua näyttää millaista on elää huonossa liitossa. Vai haluaako? - Assassin's Hopeless
tulevaisuuteen kirjoitti:
Varmasti haalistuu jos ei ole mitään suuria tunteita. Sitten on sellainen suuri tunne, joka ei haalistu koskaan, mutta toivotaan että sinulla ei ole sitä tunnetta, kun olet kerran päättänyt toisen unohtaa. Tosin en tajua miksi, jos kerran molemmilla on tunnetta ja halua. Voi sen oman elämäntilanteen muuttaa jos haluaa, mutta ilmeisesti et halua. Mutta onnea valitsemallesi tielle, sitä todella tarvitset..
No ei nyt ihan noinkaan. Hei, nämä on aika vaikeita asioita kuule. En mä luovuttanut, vaan hän. Juu, tarvitsen...
- ulkoa ohjautuvaa
palat hukassa kirjoitti:
Elämää menneessä tai tulevassa...
Kai sekin on parempaa kuin jättää kokonaan elämättä.
Huomasit kai itsekin kuinka absurdia sun on edes kirjoittaa tuollaista,
Teillä on tunteita toisianne kohtaan ja valitset elämän jossa ei ole elämää...
Ja lapset on sit huono tekosyy.
Niille kun ei kukaan kai oikeasti halua näyttää millaista on elää huonossa liitossa. Vai haluaako?Yllättävän moni. Oikeasti Se moraali ja ne jutut. Lapsia pitää ajatella ja ne pitää ottaa huomioon ja sitä myötä tehdä niin kuin oikein on.. Tiiäthän.
- palat hukassa
No ei nyt ihan noinkaan. Hei, nämä on aika vaikeita asioita kuule. En mä luovuttanut, vaan hän. Juu, tarvitsen...
Okei sori.
No sitten ymmärrän tilanteen... - tulevaisuuteen
Ole päättäväinen ja älä katso taaksesi. Uskon, että onnistut unohtamaan. Ja voihan olla, että sinä et olisi edes osannut ratkaista sitä arvoitusta.
- Assassin's Hopeless
tulevaisuuteen kirjoitti:
Ole päättäväinen ja älä katso taaksesi. Uskon, että onnistut unohtamaan. Ja voihan olla, että sinä et olisi edes osannut ratkaista sitä arvoitusta.
Mänteintä on se kun ihanat kokemukset kummittelevat aina välillä mielessä. Flashbacks from heaven and hell.
- tulevaisuuteen
Mänteintä on se kun ihanat kokemukset kummittelevat aina välillä mielessä. Flashbacks from heaven and hell.
Yritä tappaa ne muistot jotenkin. Teet jotain, kun ne tulevat mieleen. Ei ainakaan kannata miettiä loputtomiin, tee oikea ratkaisu. Jos voit olla ilman häntä, jätä tämä paikka ja unohda. Jos et voi, tee jotain. Myöhemmin jos toimit, hän on voinut mennä eteenpäin. Sinun kannattaa ilmeisesti vaan unohtaa, itsesi takia.
- Olisiko niin
Ehkäpä olikin niin ettei arvoitusta ollutkaan.
- Assassin's Hopeless
Mitä tarkoitat?
- En ihmettele
Olet luultavasti menettänyt luottamuksen hänen silmisään. Ja oletko tehnyt mitään sen suhteen, kirjoittelet nimettömillä nettipalstoilla. Fy fan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989