Onko kukaan käynyt Mantrix nimisessä diskossa Playa del Inglesissä? Se on kuulema Yumbo centerissä. Olen menossa ekaa kertaa Inglesiin ja kaveri kertoi, että tälläinen paikka olisi hyvä. Kertokaa kokemuksia, kiitos. Olen 22v. poika.
Mantrix -Playa del Ingles
8
263
Vastaukset
- het.
En ole suuntautunut niin,että kiinnostaisi.
- Ärsyyntynyt
Oliko sun fatipää pakko kommentoida, jos et kerran ole kiinnostunut!!
Ärsyyntynyt kirjoitti:
Oliko sun fatipää pakko kommentoida, jos et kerran ole kiinnostunut!!
Kommentointivapaus on pyhä.
- PDI asukas
Jos olet Gay niin sit varmaan sinulle hyvä paikka :)
- pdlasbi
Juu, siellä se Yombon 4 kerroksessa on. Ensin kannattaa alkuilta(yö) bilettää Mykonoksessa ja sitten kun se menee kiinni, väki siirtyy siihen Mantrixiin. Arkisin on vapaa sis.pääsy, mutta viikonloppusin taitavat ottaa muilta kuin meiltä vakkareilta 10e sis.pääsyn, toki sillä saa sitten yhden drinkin. Ja muista käydä tutustumassa darkroomiin !
- biturist92
Onhan noita homo-diskoja siellä Yombossa vaikka kuinka monta ! Ei kannata jämähtää vaan yhteen.
- Go for it
Nauti elämästä ja muista kumi!
- Antton-Hki
Kiitos hyvistä vinkeistä. 22.3 olisi lähtö Inglesiin. Odotan jo kovasti matkaa,toivottavasti on aurinkoa myös.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2301743- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad47893- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23682Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627