55x40x25 duna 3 kesyhiirelle?

tarpeeksi iso?

Olen hankkimassa 3 kesyhiirtä ja löytyisi valmiina kotoa 55x40x25 duna. Onko tarpeeksi iso 3 kesyhiirelle?

8

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinnaväli?

Mikä on maksimi pinnaväli?

• Mä hankkisin ehdottomasti mieluummin suuremman, esim. 70cm tai enemmän pitkän. Dunat on kuitenkin aika halpoja (etenkin käytettynä!) , eikä isompikaan vie juuri nimeksikään tilaa. Hiirelle tilalla on kuitenkin merkitystä :) Moni tosin pitää noissa minidunissakin.

Pinnavälin pitäisi olla alle 1cm.

• tarpeeksi iso

Kyllä oltais suurempiki hankkimassa, mutta ne joutuis tollasessa jonkin aikaa kumminkin asumaan sitä ennen.... Että riittääkö tuo niitten asumukseksi?

• tarpeeksi iso

Ja se suurempi olisi sitten sellainen ns. jättiduna jossa olisi kumminkin halkeama siinä muovissa katsossa, haittaisiko se?

• tarpeeksi iso?

Saako vastauksia vielä?

• Mulla sama juttu

Käykö se missä on katossa halkeama?

• Sedä

Millainen helkeama, millainen katto? Jos siitä raosta ei hiiri tule läpi, niin joo käy, mut katossahan on sit oltava myös ritilää, eli mikään umpinainen lasiterra umpikansi akvaariotyyliin ei ole ilmanvaihdollisesti riittävä.

• duna

Se on siis iso duna, ja siinä on tietysti siellä ylhäällä se luukku jossa on ritilää, ja halkeama on vaan sellanen siinä sen läpinäkyvän yläosan kulmauksessa oleva, ei puutu mitää palaa, vaan halkeama ja jos sitä painaa niin tulee pienen pieni rako.

Sori kun viesti on sekava ku puhelimella kirjottelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe