55x40x25 duna 3 kesyhiirelle?

tarpeeksi iso?

Olen hankkimassa 3 kesyhiirtä ja löytyisi valmiina kotoa 55x40x25 duna. Onko tarpeeksi iso 3 kesyhiirelle?

8

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinnaväli?

Mikä on maksimi pinnaväli?

• Mä hankkisin ehdottomasti mieluummin suuremman, esim. 70cm tai enemmän pitkän. Dunat on kuitenkin aika halpoja (etenkin käytettynä!) , eikä isompikaan vie juuri nimeksikään tilaa. Hiirelle tilalla on kuitenkin merkitystä :) Moni tosin pitää noissa minidunissakin.

Pinnavälin pitäisi olla alle 1cm.

• tarpeeksi iso

Kyllä oltais suurempiki hankkimassa, mutta ne joutuis tollasessa jonkin aikaa kumminkin asumaan sitä ennen.... Että riittääkö tuo niitten asumukseksi?

• tarpeeksi iso

Ja se suurempi olisi sitten sellainen ns. jättiduna jossa olisi kumminkin halkeama siinä muovissa katsossa, haittaisiko se?

• tarpeeksi iso?

Saako vastauksia vielä?

• Mulla sama juttu

Käykö se missä on katossa halkeama?

• Sedä

Millainen helkeama, millainen katto? Jos siitä raosta ei hiiri tule läpi, niin joo käy, mut katossahan on sit oltava myös ritilää, eli mikään umpinainen lasiterra umpikansi akvaariotyyliin ei ole ilmanvaihdollisesti riittävä.

• duna

Se on siis iso duna, ja siinä on tietysti siellä ylhäällä se luukku jossa on ritilää, ja halkeama on vaan sellanen siinä sen läpinäkyvän yläosan kulmauksessa oleva, ei puutu mitää palaa, vaan halkeama ja jos sitä painaa niin tulee pienen pieni rako.

Sori kun viesti on sekava ku puhelimella kirjottelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4572
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      12
      2677
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      177
      1789
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      261
      1610
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1490
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1357
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1297
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      73
      1291
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1262
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35