suukkoja, haleja, kosketuksia ja seksiä sen omansa kanssa. Luule mitä luulet. Kuvittele mitä kuvittelet. Niin se on. Haluaisivat enemmänkin, jos vain aika riittäisi.
Satut vain luulemaan, että juuri sinua haluaa. Varatut ovat velmuja.
En ole katkera, vaan totta kirjoitan. Varatut haluavat ja paljon. Sitä.
Se sun varattusi saa enemmän kuin sulle tunnustaa.
29
348
Vastaukset
- elämäni rakkaus
Myönnän, itse olen velmu. Flirttailen, keimailen sopivasti, en liikaa, koukutan ja kun toinen hullu rohkaistuu...sanon, hei taisit ymmärtää väärin. Olen onnellinen ja rakastan puolisoani.
- hyvä,jos saa.
tähänkään en ote enempää kantaa.
- Kuuleppa velmu
Onko sulla edes sitä puolisoa, vai nakkaatko vaan?
- mietin vaan
Hei "elämäni rakkaus", miksi sitten olet tällä palstalla? Tuskin sitä puolisoasi täällä ikävöit...
- )).
juu, eipä kuulostanutkaan yhtää katkealta )).
- Mikähän sun oikea
ongelma mahtaa olla. Mitä sun pitää tämmöstä tänne laittaa, eikö sulla ole omassa elämässä mitään sisältöö?
- Sunnuntain ruuhka
Jopa tämä sunnuntai on omituinen päivä kun täällä on näin paljon tuollaisia pöhelöjä liikenteessä :D
Pyhäpäivänä pitäisi olla kiltti ja kohtelias. - Onko sulla joku
probleema varattujen kanssa kun sulta ilmestyy tämä sama teksti tänne tasaisin väliajoin? Mitä sua liikuttaa muiden, varattujen tai ei varattujen, sukupuolielämä?
Oletko itse kokonaan sitä vailla vai mistä on kyse? - varattua kaipaileva
No minä kyllä uskon enemmän hänen sanoihin kuin sinun, että näin tänään...
- Nauran kuutamoon
No voi helekatti ettei aika riitä? Huono tekosyy, kyl siihen saa aina aikaa järjestettyä ja ihan kuka hyvänsä. Ethän usko itsekään ontuvaan selostukseesi, ethän?
- myötähäpeää
Onpa nolo kirjoitus...
Jos ne varatut sais kotona tarpeeksi hellyyttä ja huomioo niin ei kai ne vieraissa juoksis eikä sun tarvis täällä näin pönkittää omaa suhdettasi.
Taitaa oma mies käydä vieraissa (oletan aloittajan olevan nainen, koska miehet ei yleensä ole noin noloja...)
No jos näin on, niin katse peiliin ja sit rehellisesti:
Koska olet viimeksi itse tehnyt aloitteen seksiin?
Kuinka usein teillä on seksiä? (n. 3 krt/vko on keskiarvo)
Onko teillä ns. arkiläheisyyttä ollenkaan? (Silittelyä, suukottelua, pepulle taputtelua...)
Mistä te puhutte yleensä?
Vietättekö kahdestaan aikaa ilman lapsia?
Eli miten on, löytyykö näistä syitä miksi miehesi käy vieraissa? Jos ei, niin sit kyseessä on tapapettäjä. Molemmissa tapauksissa neuvoisin sua toimimaan asioiden eteen muutenkin kuin kirjoittamalla tänne. - Varmaan aika
huonoa jos silti toista ihmistä kaipaa ja rakastaa ;)
- haukotus ja irvistys
sinkkuja palstalla, jotka tiedä elämästä mitään.
- irvistys ja pieru.
Typeryksiä palstalla,jotka luulevat tietävänsä elämästä kaiken.
- voi taivas
Yhdyn myötähäpeän kirjoitukseen :)
- voi kiesus
Olipa nolo aloitus :D
- varattuna
aivan sama mitä kirjoitatte ja haluatte kertoa. Vielä on porukalla pokkaa puolustaa itseään, kun täällä lirutellaan.. reppanat.
Kaikki varatut tietää, että omaa kultaa parempaa ei ole. Ennemmin tai myöhemmin sen ymmärtää. Uusi heila on alussa ok, mutta pitemmän päälle vanha suola janottaa.- joopa joo
kyllä sinne vieraisiin peteihin eksyy ne, jotka kokee sen vakikumppanin liiankin tutuksi, ja tylsäksi. Vieras tuo vaihtelua, ja intohimoa, joka usein puuttuu siitä pitkästä parisuhteesta. Salasuhde on elämän eliksiiriä. Js joskus se vieras suhde alkaakin tuntua mielekkäämmälle, kuin se entinen, ja salaisesta tuleeki vakikumppani lopun elämäksi.
Salasuhteet kunniaan!!! Nautitaan elämästä, intohimoista, ja salarakkaista. Elämä on elämistä varten. - tässä totuus
Jos omaa kultaa parempaa ei olisi, miksi olisi kakkosia ja kolmosia. Päinvastoin, vaikuttaa siltä että kuka tahansa on varatun pettäjän mielestä parempi kuin se joka kotona odottelee yksin kun herra viettää laatuaikaa ja lomamatkoja..korjaan "työmatkoja" rakkaimpansa kanssa. Etkä sinä täällä vahtisi ja katkerana yrittäisi itse kehua itseäsi jos et tietäisi tätä totuutta. Usein vain lapset pitävät enää parit yhdessä, ikävä totuus sekin. Lisäksi mietipäs kuinka monta varattua tälläkin palstalla on ikävöimässä jotakuta toista, sitä joka rakastaa mutta olosuhteiden pakosta joutuvat olla vanhan ja tylsän kumppaninsa kanssa. Heitä/meitä on paljon ;)
- nolot salailee
joopa joo kirjoitti:
kyllä sinne vieraisiin peteihin eksyy ne, jotka kokee sen vakikumppanin liiankin tutuksi, ja tylsäksi. Vieras tuo vaihtelua, ja intohimoa, joka usein puuttuu siitä pitkästä parisuhteesta. Salasuhde on elämän eliksiiriä. Js joskus se vieras suhde alkaakin tuntua mielekkäämmälle, kuin se entinen, ja salaisesta tuleeki vakikumppani lopun elämäksi.
Salasuhteet kunniaan!!! Nautitaan elämästä, intohimoista, ja salarakkaista. Elämä on elämistä varten.eli olet niitä, jotka pettävät sen kaikkein rakkaimman ja myyt tarvittaessa lapsesikin. Kun haluat vaihtelua elämääsi.
- totta totta
tässä totuus kirjoitti:
Jos omaa kultaa parempaa ei olisi, miksi olisi kakkosia ja kolmosia. Päinvastoin, vaikuttaa siltä että kuka tahansa on varatun pettäjän mielestä parempi kuin se joka kotona odottelee yksin kun herra viettää laatuaikaa ja lomamatkoja..korjaan "työmatkoja" rakkaimpansa kanssa. Etkä sinä täällä vahtisi ja katkerana yrittäisi itse kehua itseäsi jos et tietäisi tätä totuutta. Usein vain lapset pitävät enää parit yhdessä, ikävä totuus sekin. Lisäksi mietipäs kuinka monta varattua tälläkin palstalla on ikävöimässä jotakuta toista, sitä joka rakastaa mutta olosuhteiden pakosta joutuvat olla vanhan ja tylsän kumppaninsa kanssa. Heitä/meitä on paljon ;)
olen siis onnekas ja puolisoni myös: emme ole tylsiä ja, kumpikin on saanut suoria pyyntöjä irtosuhteisiin/ salasuhteisiin, mutta miksi suostumme? Ei tarvitse, kun olemme toisillemme ( ilmeisesti muidenkin mielestä vetäviä tapauksia ja mielenkiintoisia ) ne ykköset, sarjassamme parhaat.
Kyllä moni suomalainen paljasti luontonsa tänään. - sun näkökantasi
nolot salailee kirjoitti:
eli olet niitä, jotka pettävät sen kaikkein rakkaimman ja myyt tarvittaessa lapsesikin. Kun haluat vaihtelua elämääsi.
on kovin mustavalkoinen. Mitä sä siitä saat, että pistät pääsi pensaaseen, ja suljet silmäsi tosiasioilta, oikealta elämältä? Ihminen ei ole täydellinen, eikä meitä ole sellaisiksi tarkoitettukkaan. Säkään et ole vaikka miten yrittäisit kuvitella pääsi päälle sädekehää :D
- mikä tarve sulla
totta totta kirjoitti:
olen siis onnekas ja puolisoni myös: emme ole tylsiä ja, kumpikin on saanut suoria pyyntöjä irtosuhteisiin/ salasuhteisiin, mutta miksi suostumme? Ei tarvitse, kun olemme toisillemme ( ilmeisesti muidenkin mielestä vetäviä tapauksia ja mielenkiintoisia ) ne ykköset, sarjassamme parhaat.
Kyllä moni suomalainen paljasti luontonsa tänään.on tällä palstalla todistella sun parisuhteesi onnea??? Epävarma? En itse parisuhteessa ollessani ikinä käväissyt täällä. Vasta, kun suhde alkoi rakoilla, aukesi tämäkin sivu. ;)
- liki täydell
sun näkökantasi kirjoitti:
on kovin mustavalkoinen. Mitä sä siitä saat, että pistät pääsi pensaaseen, ja suljet silmäsi tosiasioilta, oikealta elämältä? Ihminen ei ole täydellinen, eikä meitä ole sellaisiksi tarkoitettukkaan. Säkään et ole vaikka miten yrittäisit kuvitella pääsi päälle sädekehää :D
minulla on se aura, kirkkain.
Siitä on todisteita ja todistajia.
En ole niitä, jotka pistää päänsä piiloon. En koskaan. Mustavalkoinen, eli et ymmärrä parisuhteesta ja rakkaudesta mitään. Värikästä ja hyvinkin sitä, - ei ole tarpeita.
mikä tarve sulla kirjoitti:
on tällä palstalla todistella sun parisuhteesi onnea??? Epävarma? En itse parisuhteessa ollessani ikinä käväissyt täällä. Vasta, kun suhde alkoi rakoilla, aukesi tämäkin sivu. ;)
niin, olemme erilaisia. Onneksi.
- myötähäpeää
Tarinan opetus:
Pidä huoli suhteestasi, teitä on siinä kaksi.
Ei ole aina yksin toisen syy jos kolmas pääsee väliin... - mitä täällä teet?
Mene sitten pois palstalta ja pidä huoli omista asioistasi nimim.totta totta
- totta totta
hei, jonkun on pidettävä huoli, ettei harha saa valtaa. Kun sitä tahtoo olla liikkeellä. Realiteetti on elämää, hani.
Ei minua eliminoida noin vain. Ei onnistu tuo. Itseasiassa kovaa luuta olen ja totuudesta pidän aina kiinni. Aina.
Rakkaus, se on se elämän tärekin asia ja se unohtuu teiltä liki kaikilta.
- leikin blondia
Ihan totta puhut. Kun ihminen kaipaa hassua seksipitoista romanssia, aivan turha höpistä mitään muuta. Minäkin tiedän varsin hyvin, että olen jonkinlainen harjoittelukappale, että hän voisi paremmin pitää naisensa tyytyväisenä. So what, kivaahan se on niin kauan kuin sitä kestää. Joistakin riittää vähän useammalle jaettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703