hei! olen 11v. tyttö keskisuomesta, tietäisikö kukaan gerbiilien kasvattajia? jolta olisit itse hommannut gerbun? ( mieluiten kasvattajia kesk.suomesta: ) taikka jos joku teistä myisi gerbiilejä?: )
gerbiili vauvojen kasvattajia
6
122
Vastaukset
http://www.gerbiiliyhdistys.fi/yhteystiedot/kasvattajat/
Lista virallisista kasvattajista tässä, asuisikohan joku heistä lähelläsi?- gerbu vauvoja?
kiitos vastauksesta tulikirahvi:) täytyypä katsella : )
- gerbu vauvoja?
ei löytynyt oikein sopivaa: ( kasvattajaltahan sellainen vaavi kannattaisi hommata ! mutta olen jo harkitsemassa eläinkauppaa esim: faunatarta? sillä olen kuumeisesti etsinyt pentuja tuloksetta: ( sillä jo yli 1-2 v. ei ehkä enää kannata hommata lyhyhyttä elinikää nähden?
- gerbu vauvoja?
vastauksia?!?!?!?!
- Sedä
Kannattaa myös kysellä joltain noista kasvattajilta saisivatko he poikasille kyytejä lähemmäs kotiasi, tai tuntevatko he jonkun epävirallisen joka kasvattaa lähelläsi tai joka usein saisi poikasia sinnepäin. Harrastajien muiden matkojen välityksellä eläimiä kulkeutuu paljon ympäri Suomen! Joku gerbiili-ihmisempikin osaa ehkä auttaa :)
- gerbu vauvoja?
Oukkeihj:) kiitos.vastauksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086