miten hajalle tää "ikävä" on mut rikkonut. En mä ole siipirikko, mut rikkoi joskus joku ihminen ihan palasiksi. Läheisyydenkaipuu hillitön, luottamus huono. Jos en keväällä ole sun kanssasi, tulee todella vaikea kevät...
Et tiedäkään
5
309
Vastaukset
Ketä ajattelet?
- jotain ainakin
Ymmärrän apta, joskus läheisyyden kaipuussa tekee vääriä ratkaisuja. Itsekkin niihin olen joskus sortunut. Itse en halua ketään juuri tällä hetkellä vierelleni en edes seksiin. Siksi eheytymisestä voi tulla vaikeaakin, kun puuttuu se oleellinen luottamus edes samaa sukupuolta olevia kohtaan joille voisi avautua. Näin ainakin mulla.
- nainen pks
Mulla on samanlaisia tuntemuksia ap:n kanssa... Itse olen aikoinaan joutunut kestämään paljon miehen takia eikä elämä silloin ollut muutenkaan helppoa. Nyt voin paremmin ja kaveritkin kehuvat nätiksi tytöksi, joka kyllä löytää jonkun. Vaan en halua. Yhdestä olin kiinnostunut, kamala ikävä oli, hän vain leikki minulla... Vielä hetken muistelen, sitten unohdan. En halua ikinä enää olla kenenkään kanssa, olen mielummin yksin...
- yksin siihen asti
Yksin niin pitkään kunnes löytyy joku joka kolahtaa.
- nainen pks
Ei tuu löytymään... Ajattelin edellisen miehen kohdalla et ollaan niin samanlaisia ja hylätään toisistamme.. Nooh... Arvaa vaan... En uskalla enää... Muutenkin niin huobo ihadtumaan. Saan vaan selkääni. toivottavasti kaikki muut täällä ikävää potevat löytävät sen omansa ja...life goes on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735024Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804223
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1084201Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43344Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372772