miten paljon teillä on sitä kemiaa ja fysiikkaa niillä kursseilla ja niihin liittyviä laskuja? olen lukion 2. luokalla ja kävin sekä kemiasta että fysiikasta 2 ensimmäistä kurssia. lopetin niiden opiskelun koska ne tuntuivat ihan mahdottomilta oppia. opiskelen lyhyttä matematiikkaa ja siinäkin olen huono, saan kokeista 5-6 arvosanoja. olisiko minun mitenkään mahdollista päästä tartoon opiskelemaan lääkäriksi ja pärjäisinkö mä siellä?
Vastaukset 1
- lääkäriii3
Moips.
Itse kävin lukiossa fysiikkaa yhden kurssin ja pääsin silti Tarton fysiikan kurssista läpi. Sen voi käytännössä läpäistä laskematta yhtään laskua. Kemiaa kävin myös yhden kurssin lukiossa. Se oli Tartossa vähän hankalaa, mutta kyllä senkin jollain konstilla läpi selvittää. Kannattaa kuitenkin miettiä Tarttoon tulemista aika tarkkaan, koska nykyään lukukausimaksut ovat uusille opiskelijoille ihan mahdottomat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492433Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 66970
- 120937
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73793- 71611
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun90561Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50536- 38522
- 36488