Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Farmi kilpailu tv:ssä.

Hirveä häpeä

Olipa se nolo savolaisen puolesta,yhtä kiero kuin muutkin savolaiset, ei ukko rukka pärjännyt vanhalle pohjois-karjalan miehelle ja eläke ukolle.

Äärimmäisen noloa savolaisilta. Siinä meni ikuisesti maine savolaiselta poikaselta.

5

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syvään luotaava

      Uskon, että aliarviointi koitui Vesan kohtaloksi. Kun vastassa oli Mika, manasi monia monia kertoja "Minä olen voittaja. Minä olen paras." Mutta kun vastassa oli Pekka, ei manannut kuin pari kertaa. Lisäksi Pekka tunnusti käyttäneensä doubing-aineita, mustikoita ym. marjoja. Mutta eivät ole ilmeisesti kiellettyjen listalla. Epäilen myös, että Tuulikki kävi Pekan mökillä yöllä, ja läpsi sitä rinnoillaan molemmille poskille yhtä aikaa. Jos katsoi tarkasti, niin Pekan mökin edessä oli siron naisen kengän painauma, ja Pekan molemmilla poskilla näytti olevan nännipihan kuviot.

    • eräs vain.,

      No nythän se tippui farmilta myös Vesakin.
      Oli outoa, miksi sen piti nimetä Marko uudelleen isännäksi. Olipa typerä juttu. Marko yrittää tiputtaa kovia kilpailijoita pois.
      Toivottavasti ei voita.
      Tuulikki olisi sopiva voittajaksi. Vahva nainen, kaikkeen kovaan työhön tottunut. Eikä ole peluri, kuten joku siellä farmilla.

      • Röhröhröö

        Juntit! Hommatkaa elämä!!! Farmi tv-sarja..Ei hyvää päivää...


      • puolimieltä
        Röhröhröö kirjoitti:

        Juntit! Hommatkaa elämä!!! Farmi tv-sarja..Ei hyvää päivää...

        Tuulikki on hyvää savolaista alkuperää. Minusta Jenni on pahin juonittelija. Narisee kaikesta.


    • Setolokka remmi

      Sinin näkönen nainen on iisalmessa töissa. Lapin mies sano Vesaa rehelliseksi ja mukavaksi savolaiseksi ja sitä hän olikin.
      Sanni on kova mimmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe