Olipa se nolo savolaisen puolesta,yhtä kiero kuin muutkin savolaiset, ei ukko rukka pärjännyt vanhalle pohjois-karjalan miehelle ja eläke ukolle.
Äärimmäisen noloa savolaisilta. Siinä meni ikuisesti maine savolaiselta poikaselta.
Farmi kilpailu tv:ssä.
5
388
Vastaukset
- Syvään luotaava
Uskon, että aliarviointi koitui Vesan kohtaloksi. Kun vastassa oli Mika, manasi monia monia kertoja "Minä olen voittaja. Minä olen paras." Mutta kun vastassa oli Pekka, ei manannut kuin pari kertaa. Lisäksi Pekka tunnusti käyttäneensä doubing-aineita, mustikoita ym. marjoja. Mutta eivät ole ilmeisesti kiellettyjen listalla. Epäilen myös, että Tuulikki kävi Pekan mökillä yöllä, ja läpsi sitä rinnoillaan molemmille poskille yhtä aikaa. Jos katsoi tarkasti, niin Pekan mökin edessä oli siron naisen kengän painauma, ja Pekan molemmilla poskilla näytti olevan nännipihan kuviot.
- eräs vain.,
No nythän se tippui farmilta myös Vesakin.
Oli outoa, miksi sen piti nimetä Marko uudelleen isännäksi. Olipa typerä juttu. Marko yrittää tiputtaa kovia kilpailijoita pois.
Toivottavasti ei voita.
Tuulikki olisi sopiva voittajaksi. Vahva nainen, kaikkeen kovaan työhön tottunut. Eikä ole peluri, kuten joku siellä farmilla.- Röhröhröö
Juntit! Hommatkaa elämä!!! Farmi tv-sarja..Ei hyvää päivää...
- puolimieltä
Röhröhröö kirjoitti:
Juntit! Hommatkaa elämä!!! Farmi tv-sarja..Ei hyvää päivää...
Tuulikki on hyvää savolaista alkuperää. Minusta Jenni on pahin juonittelija. Narisee kaikesta.
- Setolokka remmi
Sinin näkönen nainen on iisalmessa töissa. Lapin mies sano Vesaa rehelliseksi ja mukavaksi savolaiseksi ja sitä hän olikin.
Sanni on kova mimmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863317Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921889Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441581
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941365Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861257