Moi, olen lähdössä toukokuussa viikoksi vaihtoon Alankomaihin. Siellä on suunnitteilla bileitä ja varmasti alkoholiakin on tarjolla runsaasti.
Itselläni on kuitenkin pienoinen ongelma: Hostillani jonka luokse majoitun, on kaksi kissaa. Olen niille allerginen ja minulle tulee niiden seurassa pahoja oireita (mm. Ihottumaa, aivastelua.. jne). Tämän takia minun täytyy käyttää siellä allergialääkettä, jotta oireita ei tulisi.
Onnistuuko siis alkoholin käyttäminen silloin kun olen ottanut allergialääkettä (1-2krt. päivässä lääkettä) ?
Lääkkeenä käyttäisin luultavasti Kestineä, Zurteciä tai jotain antihistamiinia.
Olisin erittäin kiitollinen jos vastaisitte. Mieluusti asiallisia vastauksia.
Alkoholin käyttö allergialääkkeiden kanssa
3
208
Vastaukset
- ripuli-riina.
eikö sulla mitään muuta tekemistä siel ole kuin bileitä ja alkoholia?
bileitä nyt saa jokainen kun menee baariin. samoin alkoholia- Antialco
Tokihan siellä on! :)
Nuo bileet ovat vain yhdessäoloa ja hauskanpitoa.
Löytyisikö vastauksia alkuperäiseen kysymykseeni?
- Viisas mies.
Jotkin allergialääkkeet voivat lisätä yhdessä alkoholin käytön aikana tokkuran ja humalantunnetta. Yleisesti ottaen lääkkeet ja alkoholi yhdessä ovat vaarallinen yhdistelmä.
Zyrtecin aikana alkoholin samanaikaista käyttöä olisi vältettävä.
Kestinellä ei ole merkittäviä vaikutuksia käytettäessä alkoholin kanssa.
Alkoholi voi lisätä eräiden allergian hoitoon käytettävien lääkkeiden väsyttävää vaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672297Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2282219- 1201498
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211252- 1261225
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73969Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77922