Nyt alkaa sateleen syytteitä, juuri teille, tiedätte kyllä kuka täälä puhuu ja mistä.....
Perättömien huhujen levittäjät
22
606
Vastaukset
- Toteaja.
Tämähän ei Raahessa ole mitenkään uutta ja ihmeellistä!
- eihyvinmenepaskanpuh
se joka toisesta levittelee perättömiä huhuja niin on yleensä kateellinen sille josta levittelee perättömiä huhuja.
Ja myös sillä perättömien huhujan levittäjällä on itsellä tosi huono itsetunto, koska pitää muista puhua pahaa.
Mutta tosiaan ei ole ensimmäinen kerta kun Raahessa kuulee näitä juttuja, täällä on ilmeisesti aika paljon niitä säälittäviä masentuneita pikkusia nenäkkäitä luulevat olevansa jotain...vaikka ovat sisältä pelkkää paskaa. - piipari1
Et ole ainoa josta levitetään perättömiä huhuja, mutta me ollaankin ihmisinä paljonparempia kuin nuo muut, vaikka ei tämä kyllä paljon lohduta.
Onneks mulla on kuitenkin lähellä niitä hyviä tyyppejä joihin luotan ja joitten kans on hyvä olla joten yritän olla välittämättä juoruistaja valheista. - raastuvassa tavataan
Kyllä niissä jotain perää on eihän niistä nyt muuten niin paljon puhuttaisi Kysy vaikka naapuriltasi jos et muuten usko.
- vvvvvdvdfvd
Varsinaista ääliölogiikkaa sinulta.
- gerge
Jos aloittaja ite sanoo että ne on perättömiä, niin mitä siitä et ymmärrä. Varmaan parempi ettet edes kirjottele tänne tai mihinkää muuallekkaa mitään ja pidät aina suusi kiinni.
- bggf
"Kyllä niissä jotain perää on eihän niistä nyt muuten niin paljon puhuttaisi Kysy vaikka naapuriltasi jos et muuten usko."
No sittenpähän nähdään ku maksat mulle sen verran mukavia korvauksia ettei mun tarvi töitä tehäkkää. - kunnianloukkasusyyte
Vaikka jutut olisikin totta niin eihän toista saa mustamaalata etkä saa sanoa mitään pahaa, sehän on kunnianloukkausta.
Sillä ei ole loppujen mitään merkitystä onko jutut totta vai ei mutta jos se vaikuttaa toisen elämään negatiivisesti niin se on kunnianloukkaus ja siitä voi saada kunnianloukkaus syytteen ja jos pahat puheet on vaikuttaneet paljonkin toisen ihmisen elämään niin voi joutua jopa vankilaan. - asd1123
Voi kuule, raahe on perättömien huhujen paratiisi, ja ne huhut pitää ottaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
- gerge
No eihän se siitä ookkaa kiinni välittääkö ite vaan siitä ku muut välittää ja uskoo.
- 5+1
gerge kirjoitti:
No eihän se siitä ookkaa kiinni välittääkö ite vaan siitä ku muut välittää ja uskoo.
Raahen seudulla on eri viroissa sopivuuden perusteella valittuja henkilöitä tehtävissä joihin heitä ei missään nimessä tulisi valita pätevyys syistä. Näistä syistä johtuen Raahessa liikkuu tarinoita viranomaisista ja heidän oudosta ja joskus jopa lainvastaisesta toiminnasta. Näiden epäkohtien esille tuonti mielestäni ei ole väärin vaan jokaisen yleistä hyvää ajavan velvollisuus.
- vdff454
Kaikki asiat joista ei tiiä onko totta vai ei niin ei sais tuua esille ja YLEENSÄ kukaan ei tiedä toisten ihmisten asioista onko totta vai ei, varsinki jos juttu/tarina jostain henkilöstä kuulostaa tyhmältä. Kaikista tyhmistä jutuista pitäs ihmisten osata pitää turpansa kiini muuten niitä syytteitä satelee ja voi joutua maksamaan ittesä kipeäksi ja voi joutua vankilaan varsinki jos juttu on aivan älytön ja on vaikuttanu tyyppiin/tyyppeihin pahasti. Mutta niihän ne jotku sanoo että "Kyllä sitä linnasa viisastuu".
- bggf
Tämä asia ei liity mihinkään virkaan eikä niihin juttuihin mitä täälä on jo monta keskustelua käyty vaan aivan eri asiaan.
- hyihyi
Huhujen levitys oli ne totta tai ei vois jo luokitella sairaudeksi joka vaatii mielisairaala hoitoa, ei semmonen ole normaalia. Eikä kyllä toisten asioista jatkuva juoruilukaan ku aattelee että nämä ihmiset LUULEE että niillä on joku velvollisuus levittää näitä puheita. Eikö tuollainen ole jo sairautta? Ja asia "kielletään" jopa raamatusa. Että eiköhän ruveta kivittämään hengiltä henkisesti näitä paskan puhujia joita Raahesa on suurin osa.
- ymmärrys
Oispa hauska tietää mistä"perättömistä" tässä on kysymys?
Kaikki vastailee ja kommentoi.
Mutta mikä on homman nimi? - tahallaan1
ymmärrys kirjoitti:
Mutta mikä on homman nimi?taitaa vaan kirjoitella, että saadaan jutun aihetta. Turhaan sitä täälä avautuu kun ei se johda kuitenkaan mihinkään.
- Ex-lesta.
Lestadiolaiset ovat tässä perättömien juttujen ja paskanpuhumisessa edelläkävijöitä.
- pyh443
Ex-lesta. kirjoitti:
Lestadiolaiset ovat tässä perättömien juttujen ja paskanpuhumisessa edelläkävijöitä.
Pyh. Kaikkihan ne puhuu paskaa oli mikä tahansa.
- gobba
Mutta mikä on homman nimi?
Sielä kommentoi taas nii juorujen nälkäinen ihminen että..- didda1
etkö ymmärtänyt jutun pointtia??? eli toisesta ei saa puhua mitään perättömiä eli asiaa ei saa kertoa sinulle vaikka sua näyttää nuin paljon kiinnostavan toisten asiat, mutta asia ei siltikään kuulu sulle.
Siitä täällä keskustellaan että toisesta Ei saa levittää perättömiä juttuja ja sen seurauksista.
Haukut muita juorujen nälkäisiksi ihmisiksi....mutta mitäs itse kyselet heti ekassa lauseessa, taidat itse olla niitä pahimpia juoruilijoita.
EDELLEENKÄÄN itse asian sisältö ei kuulu kenellekään ja toisista ei saa puhua pahaa ellei halua joutua istumaan paria vuottaa ja maksaa hieman korvauksia... - huhulla on siivet
didda1 kirjoitti:
etkö ymmärtänyt jutun pointtia??? eli toisesta ei saa puhua mitään perättömiä eli asiaa ei saa kertoa sinulle vaikka sua näyttää nuin paljon kiinnostavan toisten asiat, mutta asia ei siltikään kuulu sulle.
Siitä täällä keskustellaan että toisesta Ei saa levittää perättömiä juttuja ja sen seurauksista.
Haukut muita juorujen nälkäisiksi ihmisiksi....mutta mitäs itse kyselet heti ekassa lauseessa, taidat itse olla niitä pahimpia juoruilijoita.
EDELLEENKÄÄN itse asian sisältö ei kuulu kenellekään ja toisista ei saa puhua pahaa ellei halua joutua istumaan paria vuottaa ja maksaa hieman korvauksia...Sinulla on varmaan joku esimerkki kertoa jossa tuo maksimi rangaistus on toteutunut. Ja niille jotka luulevat että heillä on niin hyvät kaverit etteivät he hänestä puhu selän takana mitään voin sanoa vaan sen että olette väärässä ja hyvä uskoisia. Sillä kaikista puhutaan selän takana jotain,niin se vaan on!
- hihhulit muualle
Miksi se raamattu pitää vetää joka asiaan mukaan?nyt ei puhuta uskonnoista.mää en ees usko koko raamattuun mistä voitte tietää vaikka raamattu ois jonku juopon kirjoittama harhoistaan ja unistaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030