Mistä vois johtua että auto vemputtaa/tärisee epätasaisesti tyhjäkäynnillä? Ajaessa ei mitään ongelmia.
Audi tärisee tyhjäkäynnillä
13
7760
Vastaukset
- teknistä takapakkia
Tuo on yksi niistä hienoista ominaisuuksista, joita vain Audi voi tarjota......
- tukkka
Olisiko yksi sytytystulppa huonossa kunnossa, tai rullalle menevä johto, tai virranjakajassa vikaa. Jos vanha auto, pääset helpommalla vaihtamalla ensinnuo kaikki..
- ex-audisti
MInkä ikäinen Audi, onko diesel?
- aloittajaaa
2005 ja 2,0 diesel
- ?!?!
Niin nuo työkoneet tuppaa tekemään
- deeku
Eikö siellä ole joku ratas palasina mosan sisällä, yks poka tääl just urputti samasta asiasta.
- SonoSono
A4 , 2003 Mulle sama juttu , vaihdon uudet tulpat mutta ongelma ei ratkaistu, oliko kenelle vastausta ?!! Kiitos
- Pumpparikone
Jos on pumppusuutinkone kuten mulla, niin nokka-akselin ajoitus aiheuttaa tärinää, kun on liian myöhäisellä. Noin 4 astetta myöhäisellä tärisee, 0 astetta niin käy kuin silkkiä vaan, mutta kulutus nousee liikaa. noin 2 astetta on hyvä kompromissi, ei tärise eikä kuluta liikaa.
- letkuletkeämpi
Imusarjan ja jarrutehostimen välinen alipaineletku vuotaa. Tyyppivika VW-konsernin kotteroissa.
- Looonglife
Alhainen öljynpaine, tukkeutuneen öljysihdin johdosta ja nyt on laakerit lopussa.
- NYTsit
Sopiiko ne komeet vanteet mihinkään muuhun merkkiin?
- Allroud
Kaksoismassavauhtipyörä vois olla menollaan. Noita on paukkunut jo alle 150tkm ajetuissa vehkeissä.
- PaskintaLaatuaMaailmassa
VW Group ylivoimaa kestävyydessä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703