Kun silmäni mä aukaisin, täkkiini kahdesti laukaisin. Se oli sen verran mukava aamustondiksen lopetus että riemuissani otin ja tarrasin vierelläni maannutta vaimoani kurkusta kiinni ja raiskasin hänet pari kertaa siinä ikkunasta linnunlaulua kuunnellessamme.
Vaimo jäi sänkyyn köhimään ja kakistelemaan, itse siirryin aamiaispöydän äärelle. Lukiolaistyttömme oli raahautunut sinne jo minua ennen, ja tytöllä oli sen verran hapan ilme naamalla, että ojentaakseni häntä ja opettaakseni asennetta otin ja raiskasin hänet edestä ja takaa siinä keittiön pöydällä. Oppiipahan tyttö kunnioittamaan vanhempiaan ja olemaan ihmisiksi, eikä enää jatkossa vääntele turpaansa isälleen.
Seuraavaksi siirryin kotona lorvivan aikamiespoikamme huoneeseen potkimaan häntä hereille. Sälli oli taas pahassa soosissa, ja heräämisprosessia nopeuttakseni raiskasin jössikän kerran suuhun ja kerran suoleen. Johan virkosi.
Tämän jälkeen olikin jo kiire töihin. Töissä sihteeri tuli tavalliseen tapaan keikuttelemaan ihrapersettään eteeni, joten raiskasin hänet välittömästi työpöytäni äärellä. Sihteeri hoiperteli kirjoittamaan sanelua puhtaaksi, jossa vaiheessa samassa ovenavauksessa huoneeseen saapasteli sikari suupielestä retkottaen pomoni. Nyt kun hän sopivasti oli siinä, kysäisin että miten sen palkankorotuksen laita on. Pomo murahti että tässä tilanteessa ei voi ajatellakaan, joten hivenen suiviintuneena otin ja raiskasin papparaisen vasten seinää niin että arkistokaapit kolisivat ja tyrä rytkyi. Taata huohotti ja sopersi että jos kumminkin tarkistetaan sitä palkkaa, josta hyvästä kiitin ja raiskasin hänet toisen kerran, hellästi ja rakastavasti.
Kun olin lopun työpäivää vähän lataillut pattereita siinä tavanomaisten duunien lomassa, tulikin kello jo neljä ja riensin kotiin iloiten jo etukäteen siitä että pääsisin ottamaan encoren rakkaan vaimoni kanssa. Suureksi yllätyksekseni talossa ei ollutkaan ketään. Pöydällä oli lappu jossa luki että JÄTÄN SINUT, HIRVIÖ! Suurta ihmetystä tuntien istuskelin siinä jonkin aikaa, kunnes sitten huomasin tarkistaa olivatko kotieläimet lähteneet vaimon ja kakaroiden matkaan. Eivät olleet, joten raiskasin pari puudeliamme, kissan, hamsterin ja sisiliskon. Lopun iltaa tyydyin onanoimaan tyttäreni just in Bieber -julistetta tuijotellen.
Pitänee hankkia uusi perhe. Ellen sitten nai pomoani, tuntui olevan niin otettu kun hänet otin.
Sairasta menoa
Teppo Tappaja
0
959
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811244
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649