Sairasta menoa

Teppo Tappaja

Kun silmäni mä aukaisin, täkkiini kahdesti laukaisin. Se oli sen verran mukava aamustondiksen lopetus että riemuissani otin ja tarrasin vierelläni maannutta vaimoani kurkusta kiinni ja raiskasin hänet pari kertaa siinä ikkunasta linnunlaulua kuunnellessamme.

Vaimo jäi sänkyyn köhimään ja kakistelemaan, itse siirryin aamiaispöydän äärelle. Lukiolaistyttömme oli raahautunut sinne jo minua ennen, ja tytöllä oli sen verran hapan ilme naamalla, että ojentaakseni häntä ja opettaakseni asennetta otin ja raiskasin hänet edestä ja takaa siinä keittiön pöydällä. Oppiipahan tyttö kunnioittamaan vanhempiaan ja olemaan ihmisiksi, eikä enää jatkossa vääntele turpaansa isälleen.

Seuraavaksi siirryin kotona lorvivan aikamiespoikamme huoneeseen potkimaan häntä hereille. Sälli oli taas pahassa soosissa, ja heräämisprosessia nopeuttakseni raiskasin jössikän kerran suuhun ja kerran suoleen. Johan virkosi.

Tämän jälkeen olikin jo kiire töihin. Töissä sihteeri tuli tavalliseen tapaan keikuttelemaan ihrapersettään eteeni, joten raiskasin hänet välittömästi työpöytäni äärellä. Sihteeri hoiperteli kirjoittamaan sanelua puhtaaksi, jossa vaiheessa samassa ovenavauksessa huoneeseen saapasteli sikari suupielestä retkottaen pomoni. Nyt kun hän sopivasti oli siinä, kysäisin että miten sen palkankorotuksen laita on. Pomo murahti että tässä tilanteessa ei voi ajatellakaan, joten hivenen suiviintuneena otin ja raiskasin papparaisen vasten seinää niin että arkistokaapit kolisivat ja tyrä rytkyi. Taata huohotti ja sopersi että jos kumminkin tarkistetaan sitä palkkaa, josta hyvästä kiitin ja raiskasin hänet toisen kerran, hellästi ja rakastavasti.

Kun olin lopun työpäivää vähän lataillut pattereita siinä tavanomaisten duunien lomassa, tulikin kello jo neljä ja riensin kotiin iloiten jo etukäteen siitä että pääsisin ottamaan encoren rakkaan vaimoni kanssa. Suureksi yllätyksekseni talossa ei ollutkaan ketään. Pöydällä oli lappu jossa luki että JÄTÄN SINUT, HIRVIÖ! Suurta ihmetystä tuntien istuskelin siinä jonkin aikaa, kunnes sitten huomasin tarkistaa olivatko kotieläimet lähteneet vaimon ja kakaroiden matkaan. Eivät olleet, joten raiskasin pari puudeliamme, kissan, hamsterin ja sisiliskon. Lopun iltaa tyydyin onanoimaan tyttäreni just in Bieber -julistetta tuijotellen.

Pitänee hankkia uusi perhe. Ellen sitten nai pomoani, tuntui olevan niin otettu kun hänet otin.

0

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        86
        6023
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        325
        5201
      3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
        Ikävä
        20
        2658
      4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        51
        2605
      5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        83
        1842
      6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        103
        1669
      7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        111
        1531
      8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        17
        1521
      9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
        Kemijärvi
        120
        1420
      10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
        Ikävä
        133
        1393
      Aihe