Tätä tunnetilaa ei voi kuvailla sanoin. Tunnen surua, vihaa, pelkoa, pakokauhua ja yksinäisyyttä. Yritän paeta todellisuutta mutta en pysty. Minulla ei ole ketään kelle vain purkaa kaikki ja itkeä häntä vasten. En tiedä missä olen. Onko tämä hetki todellinen. Kaikki menee väärin. Liikaa salaisuuksia. Olen kahleissa.
Hukassa. Lukossa. Turta.
2
143
Vastaukset
Hei!
Voimia sinulle.
Jokainen tarvitsee jonkun ihmisen, edes yhden, jolle voi jakaa elämäänsä. Jos ei sellaista ole, on etsittävä ammattiauttaja. Tai ammattiapu netistä esim: apua.info tai kirkon palveleva netti
https://www.verkkoauttaminen.fi/palvelevanetti
Kirkon palveleva puhelin: 01019 0071 su-to kello 18-01, pe ja la kello 18-03.
Jos erityisenä huolenasi ovat salaisuudet, niin tiedoksi: ammattilaiset ovat myös vaitiolovelvollisia.
Ei ole olemassa sellaisia kahleita, joita ei voisi katkaista. Vaikka elämä joskus täysin umpikujalta tuntuukin.
Toivon, että jaksat etsiä apua itsellesi.
Siunausta elämällesi, älä menetä toivoasi!
Päivi-pappi Hämeestä- www.uskontojenuhrien
Muista että kirkko pyrkii tekemään lisää uhreja ja systemaattisesti etsii heikossa tai hädänalaisessa asemassa olevia ihmisiä hyväksi käytettäväksi.
www.uskontojenuhrientuki.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623