No ei sentään, ensi kesänä kiinnostava maalauskurssi opettajana kuvataiteilija Tero Annanolli! Olen itse aikaisemmin ollut Helsingissä hänen kurssillaan mutta nyt on viikonmittainen intensiivikurssi tulevana kesänä
http://www.kskoolitus.com/maalauskurssi.html
Kaikki maisemat on jo maalattu!
40
112
Vastaukset
- Tuonne menen....
...taatusti! Tällaista tilaisuutta olen odotellutkin täällä jess!
- maxim
mä voin opettaa. tulee kurssilleni.
- Nuo "opetusvideosi"
maxim kirjoitti:
mä voin opettaa. tulee kurssilleni.
....netissä eivät juurikaan vakuuta. En tule!
- Joo, taidan tietää..
Nuo "opetusvideosi" kirjoitti:
....netissä eivät juurikaan vakuuta. En tule!
...ketä tarkoitat. Ei todellaKAAN vakuuta! Miten ihmeessä tollaset edes pistävät noita videoitaan tänne!!?
Noin että "laitetaan vähän keltasta tänne...jne ihan rohkeesti vaan"
"Tää on helppoo kun tään vaan osaa" -hei osaako toi ihan oikeesti teidän mielestä? http://www.youtube.com/watch?v=y4iG4yz2upk - Toitte...
Joo, taidan tietää.. kirjoitti:
...ketä tarkoitat. Ei todellaKAAN vakuuta! Miten ihmeessä tollaset edes pistävät noita videoitaan tänne!!?
"Tää on helppoo kun tään vaan osaa" -hei osaako toi ihan oikeesti teidän mielestä? http://www.youtube.com/watch?v=y4iG4yz2upk...siis vainoamisenne ja turhasta syyttelemisenne tähänkin ketjuun, ja nythän tässä alkoi kuun vaihteessa jo kahdeksas vuosi samaa vainoamista ja turhasta syyttelemistä. Mutta kun kerran aloititte, niin kai te näistä sentään paremmaksi vedätte?
https://www.youtube.com/watch?v=MMPNS0wvfpI
https://www.youtube.com/watch?v=XOfVWSA6bPc
https://www.youtube.com/watch?v=abgXtk1hTjM
Nähdään onko palstan kateellisista ja katkerista vainoajista muuhunkin kuin joka ketjussa vainoamaan kateutensa kohdetta? - No totta helevetissä
Joo, taidan tietää.. kirjoitti:
"Tää on helppoo kun tään vaan osaa" -hei osaako toi ihan oikeesti teidän mielestä? http://www.youtube.com/watch?v=y4iG4yz2upk...."kuu taivaalle vielä" niin kaikkihan on ihan täydellistä. Voi että jotkut ovat vakuuttuneita kyvyistään vai mitä?
- Voi taivas!!!
Toitte... kirjoitti:
...siis vainoamisenne ja turhasta syyttelemisenne tähänkin ketjuun, ja nythän tässä alkoi kuun vaihteessa jo kahdeksas vuosi samaa vainoamista ja turhasta syyttelemistä. Mutta kun kerran aloititte, niin kai te näistä sentään paremmaksi vedätte?
Nähdään onko palstan kateellisista ja katkerista vainoajista muuhunkin kuin joka ketjussa vainoamaan kateutensa kohdetta?Linkititkö tämän ikäänkuin parantaaksesi tuota mainettasi!!!!????? Tajuutko sä ollenkaan että tämä niitä taitojasi korjaa? Olet valitettavasti pistänyt tänne tosi surkeita esityksiä taidoistasi aiemmin- ja vähän myöhemminkin.
Voi sinua! Olet kyllä aikamoinen "taiteilija" jos kuvittelet ton klipin pelastavan sinun oikeat taitosi! Katsopas itsekin tuon valmiin teoksen lopputulosta! Katso hiuksia ja valööreitä! Muuta mun ei tartte edes mainita. - Hei mutta...
Toitte... kirjoitti:
...siis vainoamisenne ja turhasta syyttelemisenne tähänkin ketjuun, ja nythän tässä alkoi kuun vaihteessa jo kahdeksas vuosi samaa vainoamista ja turhasta syyttelemistä. Mutta kun kerran aloititte, niin kai te näistä sentään paremmaksi vedätte?
Nähdään onko palstan kateellisista ja katkerista vainoajista muuhunkin kuin joka ketjussa vainoamaan kateutensa kohdetta?...yleensä näissä youtuben klipeissä taiteilija esitteleen myös valokuvan mistä työ on tehty. ukkram missä tämän valokuva?
- Ainahan...
Voi taivas!!! kirjoitti:
Linkititkö tämän ikäänkuin parantaaksesi tuota mainettasi!!!!????? Tajuutko sä ollenkaan että tämä niitä taitojasi korjaa? Olet valitettavasti pistänyt tänne tosi surkeita esityksiä taidoistasi aiemmin- ja vähän myöhemminkin.
Voi sinua! Olet kyllä aikamoinen "taiteilija" jos kuvittelet ton klipin pelastavan sinun oikeat taitosi! Katsopas itsekin tuon valmiin teoksen lopputulosta! Katso hiuksia ja valööreitä! Muuta mun ei tartte edes mainita....se kateellinen ja katkera puskasta huutelija voi esitellä omiakin taitojaan, mutta jos niiitä ei rohkene esitellä, niin jokainen tietää mistä on kyse, kateudesta!
- Molemmista...
Hei mutta... kirjoitti:
...yleensä näissä youtuben klipeissä taiteilija esitteleen myös valokuvan mistä työ on tehty. ukkram missä tämän valokuva?
...niin lyijykynätyöstä kuin akvarellistakin on olemassa valokuvat kotonani, voit koska tahansa tulla katsomaan niitä. Esittelen niitä ilomielin, hiukan ennen kuin pyyhin lattiat sinulla!
- Aivan...
No totta helevetissä kirjoitti:
...."kuu taivaalle vielä" niin kaikkihan on ihan täydellistä. Voi että jotkut ovat vakuuttuneita kyvyistään vai mitä?
...ja jotkut pusikosta kateellisina huutelevat, kun eivät itse kykene samaan!
- Voi hyvänen aika!
Aivan... kirjoitti:
...ja jotkut pusikosta kateellisina huutelevat, kun eivät itse kykene samaan!
Voi hitto tuota teidän alinomaista vääntöänne!
Antakaa penteleessä toisten harrastaa rauhassa!
Kukaan ei ole seppä syntyessään ja varmaan tääkin maalari vielä kehittyy tuosta kunhan vaan jaksaa harrastaa. Ja näkeehän sen jo näistäkin. Toi aikaisemmin maalattu maisemakuva ei kuulu netin parhaimmistoon, mutta tossa henkilökuvassa on jo sentään jotain yritystä sinne päin. Siinä on jo varmempaa "pensselöintiä" ja tota kuvaa kehtaa jo esitelläkin täällä netissä.
Kuten sanoin, harjoittelu kannattaa! Nyt vain näyttelyitä pitämään ja saat hiukan tunnettuutta niin kyllä se siitä!
T: Kuvisope
P.S. Voisit hiukan opetella myös malttia näiden provoilijoiden kanssa! Tässäkin tämä ensimmäinen linkitys olisi toiminut vain eduksesi tunnettuutesi kartuttamisessa jos et olisi siihen kiinnittänyt tuolla tavalla huomiota. Nyt se ikävä kyllä leimaa sinut "pikkusieluiseksi" joka ei luota tekemisiinsä. Noita kannattaa yleensä miettiä. :) - Kuule...
Voi hyvänen aika! kirjoitti:
Voi hitto tuota teidän alinomaista vääntöänne!
Antakaa penteleessä toisten harrastaa rauhassa!
Kukaan ei ole seppä syntyessään ja varmaan tääkin maalari vielä kehittyy tuosta kunhan vaan jaksaa harrastaa. Ja näkeehän sen jo näistäkin. Toi aikaisemmin maalattu maisemakuva ei kuulu netin parhaimmistoon, mutta tossa henkilökuvassa on jo sentään jotain yritystä sinne päin. Siinä on jo varmempaa "pensselöintiä" ja tota kuvaa kehtaa jo esitelläkin täällä netissä.
Kuten sanoin, harjoittelu kannattaa! Nyt vain näyttelyitä pitämään ja saat hiukan tunnettuutta niin kyllä se siitä!
T: Kuvisope
P.S. Voisit hiukan opetella myös malttia näiden provoilijoiden kanssa! Tässäkin tämä ensimmäinen linkitys olisi toiminut vain eduksesi tunnettuutesi kartuttamisessa jos et olisi siihen kiinnittänyt tuolla tavalla huomiota. Nyt se ikävä kyllä leimaa sinut "pikkusieluiseksi" joka ei luota tekemisiinsä. Noita kannattaa yleensä miettiä. :)...kuvisope, tätä samaa vainoamistani jatketaan tällä palstalla nyt kahdeksatta vuotta, siis joka päivä mukaanlukien kaikki juhlapyhät, jolloin vainooaminnen vain kiiihtyy. Ja kaikki alkoi siitä kun teoksianii alettiin syyttelemään tietokoneella tehdyiksi, näitä samoja syytteitä on esitetty muuten jokaisella suomalaisella nettitaidepalstalla joilla olen teoksiani julkaissut!
http://aukea.net/nayta.php?teos=2568
Aukealle jouduin laittamaan teoksesta jopa yksityiskohtakuvan, ylläpidon pyynnöstä.
http://www.harhakuva.org/view/118920
Edellisestä kannattaa klikata auki: Näytä lisää kommentteja.
Tällä kyseisellä palstalla näitä samoja syytteitä tehtiin yli viisi vuotta, palstan kateellisten toimista! Tällaista on huippulahjakkaan elämä tässä kateellisten sarvikuonojen maassa! - Kuvisope
Kuule... kirjoitti:
...kuvisope, tätä samaa vainoamistani jatketaan tällä palstalla nyt kahdeksatta vuotta, siis joka päivä mukaanlukien kaikki juhlapyhät, jolloin vainooaminnen vain kiiihtyy. Ja kaikki alkoi siitä kun teoksianii alettiin syyttelemään tietokoneella tehdyiksi, näitä samoja syytteitä on esitetty muuten jokaisella suomalaisella nettitaidepalstalla joilla olen teoksiani julkaissut!
http://aukea.net/nayta.php?teos=2568
Aukealle jouduin laittamaan teoksesta jopa yksityiskohtakuvan, ylläpidon pyynnöstä.
http://www.harhakuva.org/view/118920
Edellisestä kannattaa klikata auki: Näytä lisää kommentteja.
Tällä kyseisellä palstalla näitä samoja syytteitä tehtiin yli viisi vuotta, palstan kateellisten toimista! Tällaista on huippulahjakkaan elämä tässä kateellisten sarvikuonojen maassa!Aika vakuuttavaa jälkee on pakko sanoa!!!!
Ihmettelen vaan sitä minkä reaktion noi kommentit sinussa herättivät! Voihan vitsit! Minä olisin ollut vain tyytyväinen noihin kommentteihin jos kerran ihan oikeesti olet omin käsin ihan itse tuon teoksen kaikki detaljit tehnyt! Täytyy kunnioittaa sinun kärsivällisyyttäsi tuon teossa tottavie! Samaan "hengenvetoon" täytyy myös sanoo että taisit ihan nollata tuon kaiken "sukseen" mitä teoksestasi sait noilla nettisaiteilla. Mun mielestäni ei ollut ollenkaan viisasta lähteä "miekat tanassa" puolustamaan mielestäsi vääriä "luuloja" ja väittämiä teoksesi tekotavasta. Alunperinkin olisi ollut viisasta vain tyytyväisenä hymistä itseksesi että teoksesihan toimii juuri niinkuin pitääkin. Maailmassa on aina noita "epäileviä Tomaksia"!
Olisit ikäänkuin allekirjoittanut oman osaamisesi vain kiittämällä kommenteista juuri niinkuin tuolla muille näyt tehneen.
Eli apropoo, Heitit tulikuumalle kiukaalle vettä ikäänkuin sinulla oikeasti olisi "huono omatunto" teoksen tekotavasta! En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan, mutta yleensähän on näin että jos tunnen olevani oikeassa niin toisten mielipiteet menee "läpi korvien" ja nautin vaan siitä haloosta mitä teos aiheuttaa. En tiedä ymmärrätkö edes tätä pointtiani? Kaikella kunnioituksella! - Kiitän...
Kuvisope kirjoitti:
Aika vakuuttavaa jälkee on pakko sanoa!!!!
Ihmettelen vaan sitä minkä reaktion noi kommentit sinussa herättivät! Voihan vitsit! Minä olisin ollut vain tyytyväinen noihin kommentteihin jos kerran ihan oikeesti olet omin käsin ihan itse tuon teoksen kaikki detaljit tehnyt! Täytyy kunnioittaa sinun kärsivällisyyttäsi tuon teossa tottavie! Samaan "hengenvetoon" täytyy myös sanoo että taisit ihan nollata tuon kaiken "sukseen" mitä teoksestasi sait noilla nettisaiteilla. Mun mielestäni ei ollut ollenkaan viisasta lähteä "miekat tanassa" puolustamaan mielestäsi vääriä "luuloja" ja väittämiä teoksesi tekotavasta. Alunperinkin olisi ollut viisasta vain tyytyväisenä hymistä itseksesi että teoksesihan toimii juuri niinkuin pitääkin. Maailmassa on aina noita "epäileviä Tomaksia"!
Olisit ikäänkuin allekirjoittanut oman osaamisesi vain kiittämällä kommenteista juuri niinkuin tuolla muille näyt tehneen.
Eli apropoo, Heitit tulikuumalle kiukaalle vettä ikäänkuin sinulla oikeasti olisi "huono omatunto" teoksen tekotavasta! En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan, mutta yleensähän on näin että jos tunnen olevani oikeassa niin toisten mielipiteet menee "läpi korvien" ja nautin vaan siitä haloosta mitä teos aiheuttaa. En tiedä ymmärrätkö edes tätä pointtiani? Kaikella kunnioituksella!...kehuistasi ja teoksen tekotavasta minulla ei ole huonoa omaatuntoa, alkoi vaan vituttamaan perättömät julkiset väitteet!
- kas...
Kiitän... kirjoitti:
...kehuistasi ja teoksen tekotavasta minulla ei ole huonoa omaatuntoa, alkoi vaan vituttamaan perättömät julkiset väitteet!
...et sitte kuiteskaan tainnut ymmartaa ton open pointtia tossa edellisessa! tuollaiset "perattomat julkiset vaitteet" ovat mielipidekommunikointia joihin olisi kannattanut suhtautua asiallisesti! ehka viela vaikkapa hymyillen, niin taiteilijastatuksesi olisi saanut enemmän kunnioitusta ja jopa nostetta.
noista keskusteluista jaa vain lukijoille paskanmaku suuhun eika ne sun kommentit sun statustasi vahaakaan paranna eika vakuuta. eli sen minka ehka voitat kasillasi ja karsivallisyydellasi, nollaat taysin noilla karkkailla ja taynna vihaa olevilla kommenteillasi.
jotenkin alan ymmartaa miksi pysyt noin tuntemattomana taiteilijana, kuten myos noissa monissa netin hakukoneissa huolmatta siita etta sentaan noin monta vuotta olet ollut taiteilija!
sun pitaisi muistaa ne netin perusjutut, etta jos esim taiteesi itsessaan on todella hyvaa, pidettya ja valovoimaista niin se raivaa tiensa helposti karkipaikoille saavutettavaksi netissa ja hakukoneissa vaikka ihmisena ja taiteilijana olisit kuinka tahansa vihattu ja inhottu.
niin ikaan jos olet inhimillinen, hyva keskustelija seka asiallinen ja taiteesi olisi keskinkertaista- tai sitakin huonompaa, olet silti hakukoneissa helposti loydettavissa.
mutta, jos kaikin tavoin olet vastenmielinen niin ihmisena kuin taiteilijana eika taiteesikaan hurraahuutoja aiheuta niin nimesi "lataukset" netissa ovat kovin vahissa ja nainollen hakukoneet eivat sinua mielellaan edes suosittele hakutuloksissaan. nain yksinkertaista logiikkaa se on!
olisiko nyt aihetta imagon kohotukseen? - No...
kas... kirjoitti:
...et sitte kuiteskaan tainnut ymmartaa ton open pointtia tossa edellisessa! tuollaiset "perattomat julkiset vaitteet" ovat mielipidekommunikointia joihin olisi kannattanut suhtautua asiallisesti! ehka viela vaikkapa hymyillen, niin taiteilijastatuksesi olisi saanut enemmän kunnioitusta ja jopa nostetta.
noista keskusteluista jaa vain lukijoille paskanmaku suuhun eika ne sun kommentit sun statustasi vahaakaan paranna eika vakuuta. eli sen minka ehka voitat kasillasi ja karsivallisyydellasi, nollaat taysin noilla karkkailla ja taynna vihaa olevilla kommenteillasi.
jotenkin alan ymmartaa miksi pysyt noin tuntemattomana taiteilijana, kuten myos noissa monissa netin hakukoneissa huolmatta siita etta sentaan noin monta vuotta olet ollut taiteilija!
sun pitaisi muistaa ne netin perusjutut, etta jos esim taiteesi itsessaan on todella hyvaa, pidettya ja valovoimaista niin se raivaa tiensa helposti karkipaikoille saavutettavaksi netissa ja hakukoneissa vaikka ihmisena ja taiteilijana olisit kuinka tahansa vihattu ja inhottu.
niin ikaan jos olet inhimillinen, hyva keskustelija seka asiallinen ja taiteesi olisi keskinkertaista- tai sitakin huonompaa, olet silti hakukoneissa helposti loydettavissa.
mutta, jos kaikin tavoin olet vastenmielinen niin ihmisena kuin taiteilijana eika taiteesikaan hurraahuutoja aiheuta niin nimesi "lataukset" netissa ovat kovin vahissa ja nainollen hakukoneet eivat sinua mielellaan edes suosittele hakutuloksissaan. nain yksinkertaista logiikkaa se on!
olisiko nyt aihetta imagon kohotukseen?...niin, tulihan se kateellinen ja katkera puskasta huutelija tähänkin ketjuun jatkamaan kateellista vainoamistaan. Miten muuten on mahdollista että se nimettömänä puskasta huutelija, joka kirjoittaa itse nimimerkin takaa niimeltä tietämälleen, juttelee tunnettavuudesta?
Jos sitä tunnettavuutta se nimetön puskasta huutelija haluaa avoimesti verrata, kyseinen taiteilija on valmis vaikka heti ja julkisesti vertaamaan sitä tunnettavuutta! Mutta jos taas siihen vertaamiseen ei ole kanttia, niin tuollaiset viestit ovat vain saman vuosikausia kestäneen vainoamisen jatkamista! - kuulehan...ja..
No... kirjoitti:
...niin, tulihan se kateellinen ja katkera puskasta huutelija tähänkin ketjuun jatkamaan kateellista vainoamistaan. Miten muuten on mahdollista että se nimettömänä puskasta huutelija, joka kirjoittaa itse nimimerkin takaa niimeltä tietämälleen, juttelee tunnettavuudesta?
Jos sitä tunnettavuutta se nimetön puskasta huutelija haluaa avoimesti verrata, kyseinen taiteilija on valmis vaikka heti ja julkisesti vertaamaan sitä tunnettavuutta! Mutta jos taas siihen vertaamiseen ei ole kanttia, niin tuollaiset viestit ovat vain saman vuosikausia kestäneen vainoamisen jatkamista!...ilmeisestikin olet juuri toi itse markku laitinen. perimmainen tarkoitukseni ei todellakaan ollut herattaa tallaista haloota!!!! en todellakaan ole mikaan "kateellinen ja katkera puskasta huutelija"!
voi hyva markku! kun sita "tunnettavuutta" voi verrata ihan oikeasti netin hakukoneiden kautta! mika siina jutussa on niin epaselvaa etta et sita ymmarra!!?
markku hei, jos kirjoitankin taalla anonyymina niin ei se tarkoita sita että edes taalla irlannissa sua ei tunneta!
ja markku hei, mina en halua "verrata" sun tunnettavuuttasi kehenkaan tuntemaani taiteilijaan! tosiaiat netissa puhuvat puolestaan usko tai ala! sua esimerkiksi taalla ei tunne kukaan, mutta ne joille sina olet kateellinen ihan julkisestikin, tuntee kaikki jotka netissa hakevat taidetta ja taiteilijoita sielta suomesta. google pelaa naet taallakin!
olet aika typera jos kuvittelet noilla "puskasta huutelija"- jutuillasi pelastavasi omat kasvosi!! mielestani olet aika rumalla tavalla nollannut kaiken tassakin ketjussa. sentaan sua lahestyttiin aika maltillisella tavalla tuon "kuvisope" nimimerkin kautta.
itse kadun sita etta yritin olla sovitteleva tassa ketjussa alunperin. olet parantumaton - ja epailen etta sinulla ei voi olla kaikki asiat kohdallaan henkisesti, joten koeta hyva ihminen edes hiukan tarkkailla itseasi!!!! - Huhhuh!
No... kirjoitti:
...niin, tulihan se kateellinen ja katkera puskasta huutelija tähänkin ketjuun jatkamaan kateellista vainoamistaan. Miten muuten on mahdollista että se nimettömänä puskasta huutelija, joka kirjoittaa itse nimimerkin takaa niimeltä tietämälleen, juttelee tunnettavuudesta?
Jos sitä tunnettavuutta se nimetön puskasta huutelija haluaa avoimesti verrata, kyseinen taiteilija on valmis vaikka heti ja julkisesti vertaamaan sitä tunnettavuutta! Mutta jos taas siihen vertaamiseen ei ole kanttia, niin tuollaiset viestit ovat vain saman vuosikausia kestäneen vainoamisen jatkamista!Sieltähän se Laitisen Markku taas tuli "puskasta huutelijoineen" ja muiden maneeriensa kera tähänkin keskusteluun!
Voi helvetti mikä urpo tuo mies on! Nyt sille ihan tarjottimella tarjottiin mahdollisuutta ihan oikeaan kommentointiin. Mutta kun on kauhalla annettu niin sitä ei voi lusikalla ammentaa! Viimeistäänkin nyt se tuli selväksi että kun on tyhmäksi syntynyt niin tyhmänä myös pysyy!
Ihan hävettää sen puolesta saatanavie! - Käsittämätöntä...
Huhhuh! kirjoitti:
Sieltähän se Laitisen Markku taas tuli "puskasta huutelijoineen" ja muiden maneeriensa kera tähänkin keskusteluun!
Voi helvetti mikä urpo tuo mies on! Nyt sille ihan tarjottimella tarjottiin mahdollisuutta ihan oikeaan kommentointiin. Mutta kun on kauhalla annettu niin sitä ei voi lusikalla ammentaa! Viimeistäänkin nyt se tuli selväksi että kun on tyhmäksi syntynyt niin tyhmänä myös pysyy!
Ihan hävettää sen puolesta saatanavie!...että voit jatkaa vainoamistasi kahdeksatta vuotta, todellakin aivan käsittämätöntä, ja vielä noin raukkamaisesti nimimerkin takaa mainiten nimeltä vainosi kohteen!
Sinun täytyy olla aivan erityisen katkera ja kateellinen vainosi kohteelle tai sitten olet muuten jotenkin mielisairas, ei terve ihminen tuollaista tee noin montaa vuotta. Samoin sinun täytyy olla jotenkin valtion suojelema, koska kukaan ei puutu toimintaasi! - Kuvisope
No... kirjoitti:
Jos sitä tunnettavuutta se nimetön puskasta huutelija haluaa avoimesti verrata, kyseinen taiteilija on valmis vaikka heti ja julkisesti vertaamaan sitä tunnettavuutta! Mutta jos taas siihen vertaamiseen ei ole kanttia, niin tuollaiset viestit ovat vain saman vuosikausia kestäneen vainoamisen jatkamista!Tätä juuri tarkoitin! Eipä sinulla taaskaan ollut malttia antaa asiallista kommenttia! Sinulta todellakin näyttää puuttuvan kognitiiviset taidot. Heti kantasi muuttuu vastakirjoittajan inhoksi kun hän hiukkasenkaan ehdollistaa- tai ylipäätään ei ole ihan samaa mieltä sinun kanssasi. Sinä et edes yritä perustella kantojasi! Tykkäät vain hyökätä ja mahdollisimman loukkaavasti.
Mutta jos sinua hiukan kehuu niin heti tulee kiitokset.
Kadun että edes yritin puolustaa sua! Kasva aikuiseksi hyvä mies! - En...
Kuvisope kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin! Eipä sinulla taaskaan ollut malttia antaa asiallista kommenttia! Sinulta todellakin näyttää puuttuvan kognitiiviset taidot. Heti kantasi muuttuu vastakirjoittajan inhoksi kun hän hiukkasenkaan ehdollistaa- tai ylipäätään ei ole ihan samaa mieltä sinun kanssasi. Sinä et edes yritä perustella kantojasi! Tykkäät vain hyökätä ja mahdollisimman loukkaavasti.
Kadun että edes yritin puolustaa sua! Kasva aikuiseksi hyvä mies!...kyllä koe että olisit yrittänytkään puolustaa puhuttuna olevaa taiteilijaa, vaan esittää hänestä taas juttuja jotka eivät pidä paikkaansa, kuten itsestäsikin. Eli olet vain pusikosta ampuva kateellinen ja katkera itseäsi lahjakkaamman taiteilijan vainoaja! Etkä suinkaan ole asialla ensimmäistä kertaa!
- samoin!
Kuvisope kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin! Eipä sinulla taaskaan ollut malttia antaa asiallista kommenttia! Sinulta todellakin näyttää puuttuvan kognitiiviset taidot. Heti kantasi muuttuu vastakirjoittajan inhoksi kun hän hiukkasenkaan ehdollistaa- tai ylipäätään ei ole ihan samaa mieltä sinun kanssasi. Sinä et edes yritä perustella kantojasi! Tykkäät vain hyökätä ja mahdollisimman loukkaavasti.
Kadun että edes yritin puolustaa sua! Kasva aikuiseksi hyvä mies!tuntuu niinkuin tolla ihmisella ei edes ole inhimillisia tuntoja. on ikaankuin fanaattinen sotilas joka on myynyt elamansa sodan jumalille ja samalla pistanyt ajatteluneuvonsa hyllylle....jos niita yleensa on edes ollut olemassa. han tiedostaa vain itsensa ja olemassa olonsa ja on kiinnostunut vain kehuista ja "raukkamaisista anonyymeista" seka "vainoojistaan". taitaa olla robotti joka tuuttaa vain samoja juttuja suustaan.
kadun etta edes yritin! toivoton ja sairas tapaus! - siis kaikille...
samoin! kirjoitti:
tuntuu niinkuin tolla ihmisella ei edes ole inhimillisia tuntoja. on ikaankuin fanaattinen sotilas joka on myynyt elamansa sodan jumalille ja samalla pistanyt ajatteluneuvonsa hyllylle....jos niita yleensa on edes ollut olemassa. han tiedostaa vain itsensa ja olemassa olonsa ja on kiinnostunut vain kehuista ja "raukkamaisista anonyymeista" seka "vainoojistaan". taitaa olla robotti joka tuuttaa vain samoja juttuja suustaan.
kadun etta edes yritin! toivoton ja sairas tapaus!kiinnostuneille vain vihjeeksi: Menkääpä lukemaan tämän tyypin blogia uudessa suomessa. Tässä osoite: http://ukkram09.puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/ukkram09
Lukekaa ensi ne aloitukset ja sitten tutustukaa niihin hänen vastauksiinsa kirjoittajille.
Saatte oikeanlaisen kuvan hänestä ja hänen oikeista keskustelutaidoistaan.
Hauskoja lukuhetkiä, sillä niitä teillä todellakin on! - No niin...
siis kaikille... kirjoitti:
kiinnostuneille vain vihjeeksi: Menkääpä lukemaan tämän tyypin blogia uudessa suomessa. Tässä osoite: http://ukkram09.puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/ukkram09
Lukekaa ensi ne aloitukset ja sitten tutustukaa niihin hänen vastauksiinsa kirjoittajille.
Saatte oikeanlaisen kuvan hänestä ja hänen oikeista keskustelutaidoistaan.
Hauskoja lukuhetkiä, sillä niitä teillä todellakin on!...on taas perjantai ja yhden huippulahjakkaan vainoaminen kiihtyy taas, kun hoitohenkilökunta menee taas viikonloppuvapaalle ja kateellisen katkerat henkisesti sairaat jäävät taas ilman valvontaa. Nyt myöskään lääkkeiden ottoa ei kukaan valvo, vaan se on näiden henkisesti sairaiden omassa valvonnassa ja ilman muuta ne joko unohdetaan ottaa, tai otetaan yliannos, joka nostaa taas kierroksia hieman liikaa.
On säälittävää nähdä taas viikonlopun aikana miten nämä säästöt terveydenhuollossa kohdistuvat juuri näihin, joita ei pitäisi päästää olemaan ilman valvontaa ollenkaan. Tästä sitten joutuvat jotkut ihmemiehet ja huippulahjakkaat kärsimään, kuten palstalla olemme nähneet. Eikä sairas järjestelmä, jonka sisällä nämä henkisesti sairaat toimivat, pysty antamaan näille ihmemiehille ja huippulahjakkaille työrauhaa, lopettamalla tällaista vainoamista, jota nyt jatketaan kahdeksatta vuotta! - Taisit taas...
No niin... kirjoitti:
...on taas perjantai ja yhden huippulahjakkaan vainoaminen kiihtyy taas, kun hoitohenkilökunta menee taas viikonloppuvapaalle ja kateellisen katkerat henkisesti sairaat jäävät taas ilman valvontaa. Nyt myöskään lääkkeiden ottoa ei kukaan valvo, vaan se on näiden henkisesti sairaiden omassa valvonnassa ja ilman muuta ne joko unohdetaan ottaa, tai otetaan yliannos, joka nostaa taas kierroksia hieman liikaa.
On säälittävää nähdä taas viikonlopun aikana miten nämä säästöt terveydenhuollossa kohdistuvat juuri näihin, joita ei pitäisi päästää olemaan ilman valvontaa ollenkaan. Tästä sitten joutuvat jotkut ihmemiehet ja huippulahjakkaat kärsimään, kuten palstalla olemme nähneet. Eikä sairas järjestelmä, jonka sisällä nämä henkisesti sairaat toimivat, pysty antamaan näille ihmemiehille ja huippulahjakkaille työrauhaa, lopettamalla tällaista vainoamista, jota nyt jatketaan kahdeksatta vuotta!...kopioida tämänkin vastauksesi kun tämä on niin samankaltainen sun muiden "viikonloppupurkauksien" kanssa.
Alat olla jo aika mielenkiinnoton tälle palstalle! Eli ihan niinkuin taiteesikin. ;) - Jos...
Taisit taas... kirjoitti:
...kopioida tämänkin vastauksesi kun tämä on niin samankaltainen sun muiden "viikonloppupurkauksien" kanssa.
Alat olla jo aika mielenkiinnoton tälle palstalle! Eli ihan niinkuin taiteesikin. ;)...asia olisi noin, ei sinunkaan tarvitsisi kateellisena ja katkerana kahdeksatta vuotta vainota kateutesi kohdetta! Mutta kun et teoksillasi kykene pärjäämään, jää osakseni katkeran kateellinen vainoaminen itseäsi lahjakkaampaa taiteilijaa kohtaan!
- Kuvisope
Jos... kirjoitti:
...asia olisi noin, ei sinunkaan tarvitsisi kateellisena ja katkerana kahdeksatta vuotta vainota kateutesi kohdetta! Mutta kun et teoksillasi kykene pärjäämään, jää osakseni katkeran kateellinen vainoaminen itseäsi lahjakkaampaa taiteilijaa kohtaan!
Ilmeisesti lasket mutkin tuohon samaan gategoriaan. Siispä kysynkin sinulta esimerkin omaisesti:
Onko sinulla tällä hetkellä teoksia näytteillä Suomen Pankin taidenäyttelyssä? Sinne nimittäin on otettu myös sinunlaisten harrastelijoiden töitä....tosin "onnistuneita" töitä.
Olen ammattilainen ja minulta on tuolla teoksia.
Onko sinulla uskallusta esitellä täällä SV: si? Vai onko sinulla sellaista ollenkaan?
Minulla on....ja pitkä.
Tuletko toimeen taiteellasi?
Minä tulen, enkä ole hakenut 16- vuoteen mitään apurahoja. Tuona aikana olen sen sijaan saanut rahallista tunnustusta taidetyöskentelyni vuoksi kaksi kertaa. Huom. itse en ole niitä edes hakenut. Kuinka sinulla?
Olen kohtalaisen varma että viimeistäänkin nyt minut jo tunnistatkin. Mutta riittääkö edes tämä vakuuttamaan sinulle esimerkiksi meidän kahden eron? Eli tunnustatko tappion?
Ota huomioon että itse haastat koko ajan palstan kirjoittajat tällaiseen. Olen suhteellisen varma että nyt seuraavaksi kopioit tänne koko aikaisemmin kirjoittamasi Repertuaarin "hiekkalaatikoista" "hoitokuntien- ja taiteilijaliiton sisäsiittoisuudesta" ja jaksatko vielä kopioida tänne ne säälittävät jutut "oikeudenhauistasi" kuten myös "kateellisista ja katkerista virallisen taidepiirin" toimijoista.
Yritin olla maltillinen kommenteissani mutta sinä itse ajat keskustelut tälle raiteelle ja sitten itket julkisesti kun sua vainotaan. Häpeä! - Ei...
Kuvisope kirjoitti:
Ilmeisesti lasket mutkin tuohon samaan gategoriaan. Siispä kysynkin sinulta esimerkin omaisesti:
Onko sinulla tällä hetkellä teoksia näytteillä Suomen Pankin taidenäyttelyssä? Sinne nimittäin on otettu myös sinunlaisten harrastelijoiden töitä....tosin "onnistuneita" töitä.
Olen ammattilainen ja minulta on tuolla teoksia.
Onko sinulla uskallusta esitellä täällä SV: si? Vai onko sinulla sellaista ollenkaan?
Minulla on....ja pitkä.
Tuletko toimeen taiteellasi?
Minä tulen, enkä ole hakenut 16- vuoteen mitään apurahoja. Tuona aikana olen sen sijaan saanut rahallista tunnustusta taidetyöskentelyni vuoksi kaksi kertaa. Huom. itse en ole niitä edes hakenut. Kuinka sinulla?
Olen kohtalaisen varma että viimeistäänkin nyt minut jo tunnistatkin. Mutta riittääkö edes tämä vakuuttamaan sinulle esimerkiksi meidän kahden eron? Eli tunnustatko tappion?
Ota huomioon että itse haastat koko ajan palstan kirjoittajat tällaiseen. Olen suhteellisen varma että nyt seuraavaksi kopioit tänne koko aikaisemmin kirjoittamasi Repertuaarin "hiekkalaatikoista" "hoitokuntien- ja taiteilijaliiton sisäsiittoisuudesta" ja jaksatko vielä kopioida tänne ne säälittävät jutut "oikeudenhauistasi" kuten myös "kateellisista ja katkerista virallisen taidepiirin" toimijoista.
Yritin olla maltillinen kommenteissani mutta sinä itse ajat keskustelut tälle raiteelle ja sitten itket julkisesti kun sua vainotaan. Häpeä!...mainitsemallasi taiteilijalla ei ole teoksia esillä suomen pankissa tällä hetkellä, eikä sinullakaan muuten kuin omien nimettömänä kerrottujen puheidesi mukaan, todisteita asiasta et anna!
Mainitset itsesi ammattilaiseksi ja vastapuolen harrastelijaksi, mutta et esitä mitään näyttöä ammattilaisuudestasi, samoin kuin et vastapuolen harrastelijamaisuudesta! Miksi?
Mikä on SV ja jos haluat sen pituudesta kilpailla, niin eikö sinulla pitäisi olla rohkeutta laittaa ensin omasi esille?
Väität että tulet toimeen taiteellasi, mutta onko sinulla tästäkään muuta näyttöä kuin nimimerkin suojasta itse annetut lausunnot?
En tunnista sinua, mutta jos rohkeus riittää, niin ainahan voit kertoa kuka olet, kun mainitset vastapuolenkin jolle kirjoittelet. Eikö se muuten olisi jopa reiluakin? Ja mitään tappiota nimettömänä kirjoittavalle, joka kirjoittaa nimeltä tietämälleen ja mainitsemalleen, ei ole varmaan kenenkään vastaavassa tilanteessa olevan syytä tunnustaa. Pikemminkin se että joutuu kirjoittelemaan nimimerkin takaa nimeltä tietämälleen ja mainitsemalleen, on varma merkki tappiosta!
Mitä taas mainitsemaasi häpeään tulee, niin katson kirjoituksesi samaksi yhden taiteilijan vainoamiseksi, jota palstalla nyt harjoitetaan kahdeksatta vuotta. Vainoksi sen tekee se että halveeraat ja haukut nimeltä mainitsemaasi taiteilijaa, sekä esität hänestä valheellisia ja vääriä väitteitä julkisella palstalla raukkamaisesti nimimerkkisi takaa! Kehuen myös samalla itseäsi ilman minkäänlaisia näyttöjä, yrittäen näin saada painoarvoa mustamaalaamisillesi nimeltä mainitsemaasi taiteilijaa kohtaan!
Eli yhteenvetona voidaan todeta toimintasi olevan harvinaisen raukkamaista, yhden nimeltä mainitsemasi taiteilijan vainoamista! - Hei yksi taiteilija!
Ei... kirjoitti:
...mainitsemallasi taiteilijalla ei ole teoksia esillä suomen pankissa tällä hetkellä, eikä sinullakaan muuten kuin omien nimettömänä kerrottujen puheidesi mukaan, todisteita asiasta et anna!
Mainitset itsesi ammattilaiseksi ja vastapuolen harrastelijaksi, mutta et esitä mitään näyttöä ammattilaisuudestasi, samoin kuin et vastapuolen harrastelijamaisuudesta! Miksi?
Mikä on SV ja jos haluat sen pituudesta kilpailla, niin eikö sinulla pitäisi olla rohkeutta laittaa ensin omasi esille?
Väität että tulet toimeen taiteellasi, mutta onko sinulla tästäkään muuta näyttöä kuin nimimerkin suojasta itse annetut lausunnot?
En tunnista sinua, mutta jos rohkeus riittää, niin ainahan voit kertoa kuka olet, kun mainitset vastapuolenkin jolle kirjoittelet. Eikö se muuten olisi jopa reiluakin? Ja mitään tappiota nimettömänä kirjoittavalle, joka kirjoittaa nimeltä tietämälleen ja mainitsemalleen, ei ole varmaan kenenkään vastaavassa tilanteessa olevan syytä tunnustaa. Pikemminkin se että joutuu kirjoittelemaan nimimerkin takaa nimeltä tietämälleen ja mainitsemalleen, on varma merkki tappiosta!
Mitä taas mainitsemaasi häpeään tulee, niin katson kirjoituksesi samaksi yhden taiteilijan vainoamiseksi, jota palstalla nyt harjoitetaan kahdeksatta vuotta. Vainoksi sen tekee se että halveeraat ja haukut nimeltä mainitsemaasi taiteilijaa, sekä esität hänestä valheellisia ja vääriä väitteitä julkisella palstalla raukkamaisesti nimimerkkisi takaa! Kehuen myös samalla itseäsi ilman minkäänlaisia näyttöjä, yrittäen näin saada painoarvoa mustamaalaamisillesi nimeltä mainitsemaasi taiteilijaa kohtaan!
Eli yhteenvetona voidaan todeta toimintasi olevan harvinaisen raukkamaista, yhden nimeltä mainitsemasi taiteilijan vainoamista!Ihan taatusti tunnet kuka "Taideope" tossa on kysymyksessä kun minäkin sen tiedän kenestä puhutaan! Minulla ei ole hänen lupaansa paljastaa sitä. Taas sinä itse- enkä tiedä tyhmyyksissäsikö ja oman toimintasi ansiosta jokainen ketjussa tietää kuka taas sinä olet.
Mene sinäkin käymään tuolla näyttelyssä niin eiköhän sullekin asia valkene!
Ja miksi ihmeessä kirjoitat "toisessa persoonassa"? Huijausmielessäkö? Sillä sitähän sinä olet tottunutkin harrastamaan jopa tuolla blogissasi. Väität sielläkin ihan ihmeellisiä ja täysin tuulesta temmattuja asioita! Kun joku niitä asioita siellä oikaisee niin sinähän heti bannaat sellaiset pois kokonaan.
Mikä tarve sinulla on vääristellä noita asioita? Ei sellainen ole vainoamista kun joku kertoo totuuksia jopa sinusta! - Miksi...
Hei yksi taiteilija! kirjoitti:
Ihan taatusti tunnet kuka "Taideope" tossa on kysymyksessä kun minäkin sen tiedän kenestä puhutaan! Minulla ei ole hänen lupaansa paljastaa sitä. Taas sinä itse- enkä tiedä tyhmyyksissäsikö ja oman toimintasi ansiosta jokainen ketjussa tietää kuka taas sinä olet.
Mene sinäkin käymään tuolla näyttelyssä niin eiköhän sullekin asia valkene!
Ja miksi ihmeessä kirjoitat "toisessa persoonassa"? Huijausmielessäkö? Sillä sitähän sinä olet tottunutkin harrastamaan jopa tuolla blogissasi. Väität sielläkin ihan ihmeellisiä ja täysin tuulesta temmattuja asioita! Kun joku niitä asioita siellä oikaisee niin sinähän heti bannaat sellaiset pois kokonaan.
Mikä tarve sinulla on vääristellä noita asioita? Ei sellainen ole vainoamista kun joku kertoo totuuksia jopa sinusta!...ihmeessä itse vaihdoit nimimerkkiä ja esiinnyt itsesi kaverina? Onko vainoamista helpompi tehdä kahdella eri persoonalla'?
- Ongelmasi....
Miksi... kirjoitti:
...ihmeessä itse vaihdoit nimimerkkiä ja esiinnyt itsesi kaverina? Onko vainoamista helpompi tehdä kahdella eri persoonalla'?
...näyttävät olevan Danten helvetistä kotoisin. Oletat että muutkin tekevät kuin sinä ja kiemurtelet tuskissasi yrittäen muuttaa ihmiskäsityksiä mieleiseksesi.
Kyllä Markku totuus on se että ainoastaan sinä harrastat tuollaista.
Jos olet oikeasti taiteilija niin ymmärrät tuon Dante- vertaukseni.
Minä olen anonyymi kirjoittaja joka on vittuuntunut noihin sun itkuihisi vainoajistasi täällä. Totuus on pelkästään se että sinä vainoat kaikkia kirjoittajia täällä ja varsinkin anonyymejä kirjoittajia. Tekisit viisaasti jos vain lopettaisit olemasta do you know what i mean? Olet yksi niistä turhimmista täällä. - Heh heh...
Ongelmasi.... kirjoitti:
...näyttävät olevan Danten helvetistä kotoisin. Oletat että muutkin tekevät kuin sinä ja kiemurtelet tuskissasi yrittäen muuttaa ihmiskäsityksiä mieleiseksesi.
Kyllä Markku totuus on se että ainoastaan sinä harrastat tuollaista.
Jos olet oikeasti taiteilija niin ymmärrät tuon Dante- vertaukseni.
Minä olen anonyymi kirjoittaja joka on vittuuntunut noihin sun itkuihisi vainoajistasi täällä. Totuus on pelkästään se että sinä vainoat kaikkia kirjoittajia täällä ja varsinkin anonyymejä kirjoittajia. Tekisit viisaasti jos vain lopettaisit olemasta do you know what i mean? Olet yksi niistä turhimmista täällä.... ai tällaista vainoamista tällä kertaa!
- Upeeta!
Olen täyttänyt ton 'kaavakkeen' jo ajat sitten, mutta mua kiinnostaisi osanottajamäärä? Onko tullut osallistujii paljonkin? Hitto, olen ihan täpinöissäni!!!!!
- teronuppi
Annanolli on neiteilevä pelle
- ja mikahan...
...tossakin oli sua noin paljon ahdistavaa!? voi helvetinkevat mita porukkaa taalla majaansa pitaa!
- Kannattaisi...
...ton "vainotunkin" ilmaantua tolle kurssille jotta saisi muuta ajateltavaa.
Mä en näe mitään "vainoamista" tässä viestiketjussa! Ihan normaalia mielipidekirjoittelua niinkuin yleensäkin anonyymipalstoilla on.
Mielestäni on muuten typerää tulla esittelemään tänne itseään joksku "vainotuksi"! Tollanen "julkisuusyritys" ei kasvata kenenkään pisteitä edes taiteessa niinku hän näyttää luulevan.- Siis...
...kun sinä ja kaltaisesi palstalla vainoatte ja esittelette yhdestä nimeltä mainitsemastanne taiteilijasta vääriä ja valheellisia väitteitä nyt kahdeksatta vuotta, niin nyt se onkin mielestäsi tämän vainotun taiteilijan julkisuushakutemppu!
Heh heh, ei enää paljon naurettavammaksi toimintasi voisi mennä! - hih, no mutta....
Siis... kirjoitti:
...kun sinä ja kaltaisesi palstalla vainoatte ja esittelette yhdestä nimeltä mainitsemastanne taiteilijasta vääriä ja valheellisia väitteitä nyt kahdeksatta vuotta, niin nyt se onkin mielestäsi tämän vainotun taiteilijan julkisuushakutemppu!
Heh heh, ei enää paljon naurettavammaksi toimintasi voisi mennä!...hianoo että ainakin sua toi näyttää tuolla tavalla naurattavan! taidat olla huumorimiehiä. ;)
- Se...
hih, no mutta.... kirjoitti:
...hianoo että ainakin sua toi näyttää tuolla tavalla naurattavan! taidat olla huumorimiehiä. ;)
...että juko tekee itsensä naurettavaksi, väittämällä puutaheinää, tai se että jotain naurattaa, ovat täysin eri asioita. Tosin hiukan vähemmällä järjellä, sitä on vaikea käsittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718