Minulla on ollut maha turvoksissa kohta 2vk, iho hilseilee ja kukkii (normaalisti rasvainen iho mutta finnitön), naamaan ilmestynyt maksaläikkä (olen 18v.) menkkoja ei näy, ala mahassa kipuja (tuntuu menkka kivuilta).
Seksiä harrastin 6vk sitten. Onko mahdollista että olen raskaana vaikka tein tänää raskaustestin (ilta pissasta kylläkin) joka oli negatiivinen.
raskaana? vaikka raskaustesti negatiivinen
tietämätön
4
115
Vastaukset
- tietämätön
olisi kiva kuulla omista kokemuksistanne negatiivisen raskaustestin tuloksen suhteen :)
- tilde123
Sama tilanne täällä. Olen yrittänyt lukea mistä voi johtua menkkojen pois jäänti, mutta itsellä ei ainakaan stressiä pitäisi olla. Stressi on ainakin yksi syy, mikä voi vaikuttaa. Ehkä kyseessä on hormonihäiriö.
- klojf
No tuo HCG aiheuttaa nuota oireita, ja testit reagoi siihen.
Eli jos testi on negatiivinen niin nuo tuskin raskaudesta kertoo. - minupi
Voithan tehdä uuden testin varmuuden vuoksi. Tee aamuvirtsasta ja kerää virtsa astiaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807