Mitä sä odotat mun tekevän?
Odotatko sä mun tekevän jotain?
Kumpikin ollaan tietoisia toistemme tunteista, että kumpikin tunnemme jonkin asteista ihastumista toisiamme kohtaan, siitä olen melko varma.
Oletko tarkoittanut tietyt viestisi vihjeeksi tunteistasi, jotta tekisin jotain vai vihjeeksi jotta en luovuttaisi?
Tähän saa vastailla kaikki kellä asia tuntuu olevan ajankohtainen tai kysymykset osuvan ym.
Mulla on kysymys (miehelle) tai muutama
54
890
Vastaukset
- HeikkiKd
Viestit on tarkoitettu nimenomaan vähintään vihjeiksi, merkeiksi siitä että Tekisit jotain, siis ottaisit yhteyttä ja mentäisiin kahden kesken keskustelemaan Livenä, ei palstalla. Ja sekä toivon että uskon sun tekevän jotain. Nimenomaa konkreettisuus ja keskusteluyhteyden palauttaminen avoimeksi livenä olisi jo jotain.
- Osviittaa kiemuroihi
Ihastuneena toivon lähestymistä ja mukavia hetkiä yhdessä. Liikaa en uskalla herättää tunteita kun kaipaus kasvaa samassa suhteessa kuin ihastuskin.
Viestit on tarkoitettu piristämään arkea. Antamaan ahaa elämyksiä. Saamaan miettimään mahdollisuuksia elämässä. Auttavat jaksamaan ja uskaltamaan näyttää tunteitaan. Vihjeinä ovat kuin pullopostia ei tiedä jos ovat rantautuneet ja onko viesti säilynyt avautunut ja tullut perille oikealle henkilölle.
Koskaan ei pidä luovuttaa. On sovellettava asiat niin että ne sopivat omaan elämän tilanteeseen mitä muut eivät voi tietää.
Odotan näkeväni sen iloisen energisen ja kauniin ilmestyksen jonka olen tottunut näkemään. - Juurikin näin,
jotta uskaltaisit laittaa viestiä, voitaisiin selvittää tätä palstan ulkopuolella, mutta se ei näköjään toimi.
- mietihän hetki
vieras nainen ja vieras mies? mites ne toisilleen viestiä laittais?
- Miten voi lähettää
viestin ihmiselle joka ei katso tarpeelliseksi edes puhua itselle?
Mitä selvittämistä silloin enää on? - Mitäs jos
Miten voi lähettää kirjoitti:
viestin ihmiselle joka ei katso tarpeelliseksi edes puhua itselle?
Mitä selvittämistä silloin enää on?ei uskalla, tai menee lukkoon? Mitäs jos toivoo viestiä että voisi ehkä kertoa tästä asiasta kun ei muuten pysty? Ja tätäkautta voisi päästä jännityksestä ja kyetä myös jutusteluun?
Jos ei vaan saa sanottua, näinkin voi käydä, vaikka kuinka tahtoisi. - miksi ei sitten
Mitäs jos kirjoitti:
ei uskalla, tai menee lukkoon? Mitäs jos toivoo viestiä että voisi ehkä kertoa tästä asiasta kun ei muuten pysty? Ja tätäkautta voisi päästä jännityksestä ja kyetä myös jutusteluun?
Jos ei vaan saa sanottua, näinkin voi käydä, vaikka kuinka tahtoisi.mene lukkoon muiden kanssa?
- Tyhmä kysymys
miksi ei sitten kirjoitti:
mene lukkoon muiden kanssa?
jos se ei tunne samalla tavalla heitä kohtaan, voi toimia huoletta. Jos tuntee suuresti se voi aiheuttaa tunnelukon, ja se estää normaalin kanssakäymisen. Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia.
- korkea kynnys_
Mitäs jos kirjoitti:
ei uskalla, tai menee lukkoon? Mitäs jos toivoo viestiä että voisi ehkä kertoa tästä asiasta kun ei muuten pysty? Ja tätäkautta voisi päästä jännityksestä ja kyetä myös jutusteluun?
Jos ei vaan saa sanottua, näinkin voi käydä, vaikka kuinka tahtoisi.monelle laittaa viestiä ja tärkein ja merkittävin seikka siinä on se millain se oletetun
viestin vastaanottaja on toiminut ja millainen ollut tätä oletettua lähettäjää kohtaan,
ne on ainakin itellä ne kaksi juttua mitkä määrää sen lähteekö viesti vai ei.
lyhyhesti, millain on tullut kohdelluksi. - ei ollenkaan tyhmä
Tyhmä kysymys kirjoitti:
jos se ei tunne samalla tavalla heitä kohtaan, voi toimia huoletta. Jos tuntee suuresti se voi aiheuttaa tunnelukon, ja se estää normaalin kanssakäymisen. Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia.
vaan tärkein sen lähettäjän kannalta, sehän ketoo sen ettei haluakkaan olla tekemisissä vaan niitten muitten kanssa.
- Tämän kuvan myös
ei ollenkaan tyhmä kirjoitti:
vaan tärkein sen lähettäjän kannalta, sehän ketoo sen ettei haluakkaan olla tekemisissä vaan niitten muitten kanssa.
saaneena en laita koskaan viestiä, en ihmiselle joka ohittaa joka mutkassa puhumatta ja sanomatta mitään ja näyttää miten kivaa on kaikkien muiden kanssa
Toisen huomioonottaminen tai huomioimatta jättäminen on se mikä omalla kohdalla ratkaisee.. - ei kukaan lähetä -
viestiä jollet puhu mitään sille ihmiselle itselleen, ymmärtäkää nyt miehet edes perusasiat.
- vaalea karkulainen
korkea kynnys_ kirjoitti:
monelle laittaa viestiä ja tärkein ja merkittävin seikka siinä on se millain se oletetun
viestin vastaanottaja on toiminut ja millainen ollut tätä oletettua lähettäjää kohtaan,
ne on ainakin itellä ne kaksi juttua mitkä määrää sen lähteekö viesti vai ei.
lyhyhesti, millain on tullut kohdelluksi.Noinhan se tietty on. Periaatteessa...
Tosin kuten tuolla jo joku totesi, että ihmiset reagoi eri tavalla juttuihin.
Mäkin olen yleensä tosi ulospäinsuuntautunut ja puhelias, mutta yhden kerran kävi niin etten saanut mitään sanottua ja koko hässäkästä hämmentyneenä häippäsin paikalta sen isommin ajattelematta. Se harmittaa.
Hässäkästä "toivuttuani" tajusin, etten tule tapaamaan sitä ihmistä enää koskaan.
Nykyään vaan ajattelen, ettei niin ollut tarkoitettukaan.
Olkaahan ihmiset ymmärtäväisempiä toisianne kohtaan. Ei kaikki vaan toimi samalla tavalla. Opetelkaa erottamaan tylyn ihmisen käytös ujoudesta/hämmennyksestä. Ja jos joku ei saa sanaa suustansa niin ottakaa pieni takapakki ja yrittäkää rauhallisemmin uudestaan. - HeikkiKd
vaalea karkulainen kirjoitti:
Noinhan se tietty on. Periaatteessa...
Tosin kuten tuolla jo joku totesi, että ihmiset reagoi eri tavalla juttuihin.
Mäkin olen yleensä tosi ulospäinsuuntautunut ja puhelias, mutta yhden kerran kävi niin etten saanut mitään sanottua ja koko hässäkästä hämmentyneenä häippäsin paikalta sen isommin ajattelematta. Se harmittaa.
Hässäkästä "toivuttuani" tajusin, etten tule tapaamaan sitä ihmistä enää koskaan.
Nykyään vaan ajattelen, ettei niin ollut tarkoitettukaan.
Olkaahan ihmiset ymmärtäväisempiä toisianne kohtaan. Ei kaikki vaan toimi samalla tavalla. Opetelkaa erottamaan tylyn ihmisen käytös ujoudesta/hämmennyksestä. Ja jos joku ei saa sanaa suustansa niin ottakaa pieni takapakki ja yrittäkää rauhallisemmin uudestaan.Minnes sä olet karannut? Hyvä puheenvuoro Karkulaiselta. En usko et Juma tarkoitti sitä niin, ettemme enää tapaa. Voisin yrittää uudestaan toisenlaisissa olosuhteissa, ja olen jotain tehnytkin "eroamisemme" jälkeen.
Hyväksyit minut hyvin sellaisena kuin olen - minulla ei ole eikä olisi koskaan pulmia hyväksyä sinua sellaisena kuin olet. Viihdyn yleensä kahden kesken, huonommin ryhmissä. Tosin jos kanssasi on esim. 1 kaveri, ei se nyt niin haittaa.
Karibia tuttu? - hei byllis
Tämän kuvan myös kirjoitti:
saaneena en laita koskaan viestiä, en ihmiselle joka ohittaa joka mutkassa puhumatta ja sanomatta mitään ja näyttää miten kivaa on kaikkien muiden kanssa
Toisen huomioonottaminen tai huomioimatta jättäminen on se mikä omalla kohdalla ratkaisee..Tuohan on taas ihan oma ratkaisusi, miten olet kuvitellut tulleesi kohdelluksi tuntemattomien taholta keskustelupalstoilla. Täysin oma valinta jättäytyä tähän maailmaan.
- vaalea karkulainen
HeikkiKd kirjoitti:
Minnes sä olet karannut? Hyvä puheenvuoro Karkulaiselta. En usko et Juma tarkoitti sitä niin, ettemme enää tapaa. Voisin yrittää uudestaan toisenlaisissa olosuhteissa, ja olen jotain tehnytkin "eroamisemme" jälkeen.
Hyväksyit minut hyvin sellaisena kuin olen - minulla ei ole eikä olisi koskaan pulmia hyväksyä sinua sellaisena kuin olet. Viihdyn yleensä kahden kesken, huonommin ryhmissä. Tosin jos kanssasi on esim. 1 kaveri, ei se nyt niin haittaa.
Karibia tuttu?Karkasin kuules ihan kaupassa jo viime elokuussa, kun mies yritti tulla tekemään tuttavuutta.
Olin safkiksella kiireessä ja muutenkin ajatukset vähän muualla.
Yritin kyllä etsiäkin sitä tyyppiä sen jälkeen, mutta laihoin tuloksin. Nykyään en enää edes käy sielläpäin, joten sillä ajattelin ettei enää törmätä edes vahingossa.
- naisen vinkki sivust
Tähän vastaaville miehille vinkiksi vaan, etten ole kertaakaan nähnyt kenelläkään (koskee myös naisten viestejä siis) kunnon tunnisteita.
Eli miettikää oikeasti ja rehellisesti, että mitä te oikeasti odotatte saavuttavanne niillä viesteillä.
Osan viesteistä tunnistaa heti vain ajatusten purkamiseksi ja se on ihan ymmärrettävää. Mutta sitten on ne viestit joissa muka annetaan hyvätkin tunnisteet tyyliin "sinisilmäiselle naiselle etelä-suomeen. Nimim. Tiedät kyllä kuka"...
Get real! Montako sinisilmäistä naista Suomessa on?!
No mut osa viesteistä on ihan kauniita ja hauskojakin. Viihteenä siis ihan hyvää luettavaa :) - epiojn4
Odotan, että alistut ja alat palvelemaan kaikkia tarpeitani kuten naisen kuuluu. Sinun tulee tehdä kaikkesi saadaksesi minut edes hetkeksi.
- Arvosta, kunnioita
No tuolla asenteella et tule naista saamaan koskaan:)
- epiojn4
Arvosta, kunnioita kirjoitti:
No tuolla asenteella et tule naista saamaan koskaan:)
se on ainoa asenne jolla naisen saa haltuunsa. kaikki muu on valhetta ja kieroilua.
- ....
Huomenta....haluaisin vain nähdä ja jutella tunteistani mutta kun sinua ei löydy enää mistään ei olla nähty aikoihin enkä tiedä sinusta enää mitään...ottaisin yhteyttä mutta ei ole numeroa ei löydy luettelosta eikä mitään muutakaan tietoa mistään...välillä vain iskee suunnaton ikävä ja epätietoisuus pahentaa tilannetta...vaikka elämä on heitellyt sinne sun tänne niin sinusta olen kuitenkin aina välittänyt...tämä on ainoa reitti mitä kautta sinut ehkä vielä löytäisin...ehkä...en edes tiedä luetko näitä...
- Hmm voitko kuvailla
ketä kaipaat. Ilmeisesti miestä, mistä? Minkänäköistä, minkäikäistä? Missä hänet joskus aikanaan tapasit. Millä paikkakunnilla seikkaillaan.
- ....
Hmm voitko kuvailla kirjoitti:
ketä kaipaat. Ilmeisesti miestä, mistä? Minkänäköistä, minkäikäistä? Missä hänet joskus aikanaan tapasit. Millä paikkakunnilla seikkaillaan.
Naista kaipaan enkä tosiaan tiedä missä hän seikkailee ei mitään havaintoa eikä tietoa onko varattu vai vapaa...se on katsos niin että vaikka meillä kummallakin oli aikoinaan jotain säätöä muidenkin ihmisten kanssa niin silti aina toistemme silmiin tuijoteltiin...olisi ikävää jos kaikki olisi ollut vain väärinkäsitystä puolin ja toisin kummatkin luultaisiin ettei toinen oikeasti välitä...niinkin voi käydä kun nuoria ollaan siitä on jo vuosia aikaa mutta sitä vain iskee välillä ikävä ja epätietoisuus kalvaa sisintä...tyhmäähän tämä on...mutta minkäs tunteilleen voi...joudun nyt poistumaan mutta palataan asiaan myöhemmin...
- Rakastunut <3
Moi! Odotan että vihjaat kiinnostuksestasi minua kohtaan, tai flirttailet vaan niin ehkä jonakin päivänä huomaan että ehkä se onkin/olikin kiinnostunut minusta ja saatan tehdä aloitteen.
Jokin ainutlaatuinen yhteys meillä on toisiaan silmiin katsoessamme ja muutun kuin sulaksi vahaklöntiksi. En voi mitään että sinun läsnäolo laittaa pään ja vähä näköjään muunki sekaisin :) Ehkä se on sitä alkujännitystä, uskon kuitenki että se on jo voiton puolella ja seuraavaa askelta odotan innolla. - On tarkoitettu
viihjeeksi tunteista, varmistukseksi siitä että ne on yhä voimissaan.
- Tarkoitus ei vastaa
siis kuinkahan monelle vihjeesi sitten menee..tämä on vaan anonyymikeskustelupalsta ikävästä.
- Voihan niitä
Tarkoitus ei vastaa kirjoitti:
siis kuinkahan monelle vihjeesi sitten menee..tämä on vaan anonyymikeskustelupalsta ikävästä.
vihjeitä antaa ihan irl, ei kaiken tartte tapahtua tällä palstalla.
- uskottavuus
pitää taas ihan ensiks palauttaa tänne. ei voi muuten tietää mitä siskoja ja veljiä täällä haetaan.. kyllä miehen pitää voida luottaa siihen että nainen myös johdattaa miehen luokseen jos kerran oikeasti haluaa. luulisi sitä selkeämmin ilmaisevan sen mitä hankalampi ko henkilö on tavoittaa. niillä taas joilla on yhteystietoja niin yhä käsittämätöntä...
- Kaihoisa mies
En odota hänen tekevän mitään.En voi pyytää mitään siihen suuntaan.Asia on vain niin,että rakastuin häneen.Tämä vain tapahtui pikku hiljaa.Varattu olen ja vaikeaa on alkaa mihinkään lähempään juttuun ennenkuin olen ulkona vanhasta.Jotenkin vain
haluaisin hänen tietävän,että olen rakastunut häneen.Pelkään,että hän menee eteenpäin ennenkuin saisin ilmaistua itseni hänelle. - Kevättuuli
Kannattaa kysyä asiaa suoraan häneltä itseltään..niin saat asioihin selvyyden, miksi et uskalla keskustella hänen kanssaan, jos kerran olet niin varma, että olette kumpikin tietoisia toistenne tunteista. Jospa vain sokeasti ihastuneena kuvittelet hänenkin tuntevan samoin..siis pakkeihinkin pitää sun yhtälailla varautua. Anteeksi äskeisestä, mutta se on sitä reaalielämää. Täällä kysymällä et kyllä asioihin selvyyttä saa.
- sivuhuomio
Pyydettiin kysymyksiä.. ei vastauksia ;-P
- Kaihoisa mies
Yritän jutella kyllä ensin ihan yleisistä asioista.Mielestäni se on naiselle loukkaavaa,jos varattuna alan häneltä kysymään henkilökohtaisuuksia.Sitä en voi tehdä.Oma tilanne pitäisi saada ensin selväksi.Lisäksi en voi olla varma hänen tunteistaan minua kohtaan.Aina on mahdollisuus,että oma mielikuvitus on tehnyt tepposet ja olen vain kuvitellut kaiken omassa päässäni.
- Pirteämpää kevättä
Kaihoisa mies kirjoitti:
Yritän jutella kyllä ensin ihan yleisistä asioista.Mielestäni se on naiselle loukkaavaa,jos varattuna alan häneltä kysymään henkilökohtaisuuksia.Sitä en voi tehdä.Oma tilanne pitäisi saada ensin selväksi.Lisäksi en voi olla varma hänen tunteistaan minua kohtaan.Aina on mahdollisuus,että oma mielikuvitus on tehnyt tepposet ja olen vain kuvitellut kaiken omassa päässäni.
Ja kaihoisa mies eroahan ensin, ei sellaiset varatut miehet kiinnosta pätkääkään.Mikä tarve sulla on hypätä suhteesta toiseen, eikä erota ensin ja käydä läpi erosuru ? Vai sitäkö just pelkäät suremista ja yksinoloa? Ei naista kiinnosta repaleinen vastaeronnut mies, ei nainen kehtaa alkaa laastariksi, vaan etsii ihan ehjän sinut itsensä kanssa olevan uroksen. Sulla on siis matkaa vielä siihen, joten alahan toimia.
- Kaihoisa mies
Pirteämpää kevättä kirjoitti:
Ja kaihoisa mies eroahan ensin, ei sellaiset varatut miehet kiinnosta pätkääkään.Mikä tarve sulla on hypätä suhteesta toiseen, eikä erota ensin ja käydä läpi erosuru ? Vai sitäkö just pelkäät suremista ja yksinoloa? Ei naista kiinnosta repaleinen vastaeronnut mies, ei nainen kehtaa alkaa laastariksi, vaan etsii ihan ehjän sinut itsensä kanssa olevan uroksen. Sulla on siis matkaa vielä siihen, joten alahan toimia.
En vain haluaisi menettää tätä tunnetta.Tässä on jotain.
Erota pitäisi.Vaikeita asioita.Surua ja yksinoloa en pelkää.Lapsiasia. - jutella voi,
Kaihoisa mies kirjoitti:
mun mielestä, oli eronnut tai varattu tai sillä välillä.
En hätiköisi eroamaan, jos kyse on jonkinlaisesta muusta omasta kriisistä. Selviää kai vain ajan kanssa ja puhumalla sen omasi kanssa ja ihastuksesi kanssa, mikä on mielikuvituksen tepposia ja mikä ei. - olkaa esimerkkinä
Kaihoisa mies kirjoitti:
En vain haluaisi menettää tätä tunnetta.Tässä on jotain.
Erota pitäisi.Vaikeita asioita.Surua ja yksinoloa en pelkää.Lapsiasia.Miksi vastuulliset aikuiset haluaa antaa lapsilleen ihmissuhteista aivan vääränlaisen kuvan?
"Ollaan yhdessä lasten takia"... ja annetaan lapsille mielikuva, että parisuhteessa ei kosketella, ei pussailla, ei puhuta, tapellaan joka asiasta...
Ja lapset sitten noudattaa samaa opittua kaavaa omissa suhteissaan.
On paljon järkevämpää erota jos mitään ei ole enää tehtävissä.
Eron jälkeen molemmat vanhemmat voivat keskittyä olemaan onnellisia tahoillaan. - Tilanneselville
jutella voi, kirjoitti:
mun mielestä, oli eronnut tai varattu tai sillä välillä.
En hätiköisi eroamaan, jos kyse on jonkinlaisesta muusta omasta kriisistä. Selviää kai vain ajan kanssa ja puhumalla sen omasi kanssa ja ihastuksesi kanssa, mikä on mielikuvituksen tepposia ja mikä ei.Samaa mieltä. Ensin pitäisi selvittää missä mennään minkäkin asian ja henkilön kanssa ja tehdä sitten päätökset miten toimia. Pitäisi rohkeasti kysyä, sillä se selviää.
- HeikkiKd
Greatest Fear of all is to live in prison of what other people think.
- Kevät1
Toisten puheista ja mielipiteistä ei pitäisi välittää, varsinkaan rakkauden kohdalla, vaan toimia niin kuin sydän sanoo .
- rakkaimpani
voit kysyä ihan mitä haluat.
- vähän katoo
uskottavuus ton rakkaimman hokemisella kaikille. )
- voi sinnuu miestä
tuskin sillä vieraalla naisella on vieraalta mieheltä liiemmin kyseltävää.
- Viestinnästä tämä
Kukaan meistä ei lähetä tekstaria jos on pieninkään kaiherrus siitä että hän on ollut
jotenkin vastahankainen tai osoittanut että ei ole kiinnostusta.
Viesti ei lähde jos on mahdollista että vastausta ei tule tai paluupostissa tulee viesti
evvk. Tämä on päivänselvää.- näin se
menee.
- Pretty hate machine
Juurikin näin.
- kevät1
näin se kirjoitti:
menee.
Ongelman ydin. Se vaan menee niin että joskus tekee typeryyksiä ja antaa pakit vaikka olisi kiinnostunutkin jos luulee että toinen vain leikkii. Ja sitten jos tilanne jää auki, ei kumpikana uskalla suoraan kysyä missä mennään.
- .....
Yksi vihje on sellainen että olen pysytellyt sinkkuna jo pitkään, koska en halua että jos kuitenkin joskus vielä näemme niin et ainakaan joudu katsomaan typykkää vieressäni jos itse olet yksin...niinkin voi käydä ja myöskin toisinpäin. Siksi olisi hyvä selvittää tilanne ja jutella mutta en tiedä tilanteestasi...En ainakaan halua toistella samoja virheitä mitä nuorempana tuli tehtyä se on vähän kuin jos ihmiskunta lähtis sotaan väärinkäsityksen takia ei ihan niin vakavaa kuitenkaan viihdyn kyllä sinkkuna näin on kuitenkin parempi.
- ap.
Wow, onpas tämä ketju paisunut. Miinuksiakin tullut muutama.
Kiva kun olette saaneet purettua mieliänne ja toivottavasti jotkin vastaukset auttavat ymmärtämään vähän paremmin.
Luulen että sain myös oman vastaukseni tässä ketjussa. :)
Vielä mulla silti on kysymyksiä jäljellä, toiste niitä sitten lisää. :D- MWPS
Jos olisit hän, sanoisin, että "tietyt niukat viestini" ovat nimenomaan vihje tunteistani ja kieltämättä hieman pelkurimainen toive, että sinä ottaisit askeleen, antaisit myös vihjeen ja vieläpä niin, että minä ymmärrän sen.
Jos olet Hän, tiedät, että tilanne on arkaluonteinen. - Nainen3
MWPS kirjoitti:
Jos olisit hän, sanoisin, että "tietyt niukat viestini" ovat nimenomaan vihje tunteistani ja kieltämättä hieman pelkurimainen toive, että sinä ottaisit askeleen, antaisit myös vihjeen ja vieläpä niin, että minä ymmärrän sen.
Jos olet Hän, tiedät, että tilanne on arkaluonteinen.Voih kun elämä on välillä niin mutkikasta! On vaikea kertoa toiselle suoraan koska ei halua tunkeilla tai aiheuttaa mielipahaa ja jos tilanne on arkaluonteinen niin ei oikein tiedä voiko, ja toisaalta ei halua nolata itseään jos tuleekin pakit. Ja jos kuvitteleekin vain kaiken. Tai jos toisen tunteet onkin muuttuneet... Se ei taida muuttua sen helpommaksi vaikka vuosia tulee lisää.
- Kysyvä
Nainen3 kirjoitti:
Voih kun elämä on välillä niin mutkikasta! On vaikea kertoa toiselle suoraan koska ei halua tunkeilla tai aiheuttaa mielipahaa ja jos tilanne on arkaluonteinen niin ei oikein tiedä voiko, ja toisaalta ei halua nolata itseään jos tuleekin pakit. Ja jos kuvitteleekin vain kaiken. Tai jos toisen tunteet onkin muuttuneet... Se ei taida muuttua sen helpommaksi vaikka vuosia tulee lisää.
MWPS, nainen vai mies?
- Heipähei
Nainen3 kirjoitti:
Voih kun elämä on välillä niin mutkikasta! On vaikea kertoa toiselle suoraan koska ei halua tunkeilla tai aiheuttaa mielipahaa ja jos tilanne on arkaluonteinen niin ei oikein tiedä voiko, ja toisaalta ei halua nolata itseään jos tuleekin pakit. Ja jos kuvitteleekin vain kaiken. Tai jos toisen tunteet onkin muuttuneet... Se ei taida muuttua sen helpommaksi vaikka vuosia tulee lisää.
Rohkeesti vaan ei se kertomatta jättäminen helpota ainakaan uskon näin !
- MWPS
Kysyvä kirjoitti:
MWPS, nainen vai mies?
MWPS on mies
- MietinVain
Saitko vastauksen kysymykseesi ja/tai johtiko se mihinkään toimintaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954761
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321932- 791525
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401170Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261117Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111019
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974