Lippuja Pattayalta

liput salkoon

Olen just tullut Pattayalle ja nyt pitäis löytää pieni lippu parvekkeelle. Samalla vois ostaa ukrainan lipun, ihan piruuttaan. Suomibaareille tai muillekin hyvä vinkki tai sitten T-paidoille.

9

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööö

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, vittu sä oot sekaisin.

• hymyilen ..

Kyllä sut suomalaiseksi tunnistaa, ei siinä lippua tarvita. Suomi baariin matka jo käy.......Onko karjala lippis? Ihmettelen miksi suomalaisuutta pitää korostaa ulkomailla onko se jotenkin ylpeyden aihe ?

• Державний Прапор Укр

Ukrainan lipun voi korvata Ruotsin lipulla, värit samat.

• myötähäpeä

paras lippu sulle on lentolippu ja siitä se paluu suomeen.

• Lippu liehuu

Thaimaassa pitää olla keltainen kuninkaan lippu ja Thaimaan lippu parvekkeella.
      Laosissa taas sirppi ja vasara,on vielä monilla käytössä

• 28x...

Mulla on usein ollut matkoilla mukana ruotsin lippu-rantapyyhe. Jos joskus heittää hieman yli niin ruotsin lippu pelastaa maamme kunnian.
      Sikoja nuo ruotsalaiset....

• x28

Muttei läheskään sinunkaltaisia ubersikoja.

• 28x...

Minulla on serkku joka oli nuorena miehenä oikein sikanatsi. Meni Saksaan töihinkin vähäksi aikaa että kielen oppisi. Opetti sitten minullekin uberalleszwaihundeja(oik.kirj.ei tark) mutta nyt on ollut öbaut 40 v helluntailainen. Esittelin hänet tytölle joka sitä suuntausta edusti.
      Että olen minä hyviäkin tekoja elämässäni tehnyt.
      Natsisiasta olen tehnyt osasen maatamme ylläpitävää voimaa, olen suorituksestani hyvin ylpeä. Tekivät sitten 2 lastakin joista on tullut hyvinkin hienoja kansalaisia; kaikki maksavat paljon verojakin.

Kuulemani haukkunimityksen koen kohdallani kohtuuttomaksi varsinkin kun siinä käytettiin tuota saksankieltä.

• ISO K ULLI

ÖÖÖÖÖÖÖ tota 28x...... ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ tota panomiäs... hahhahhaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe