Olen just tullut Pattayalle ja nyt pitäis löytää pieni lippu parvekkeelle. Samalla vois ostaa ukrainan lipun, ihan piruuttaan. Suomibaareille tai muillekin hyvä vinkki tai sitten T-paidoille.
Lippuja Pattayalta
9
216
Vastaukset
- öööööö
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, vittu sä oot sekaisin.
- hymyilen ..
Kyllä sut suomalaiseksi tunnistaa, ei siinä lippua tarvita. Suomi baariin matka jo käy.......Onko karjala lippis? Ihmettelen miksi suomalaisuutta pitää korostaa ulkomailla onko se jotenkin ylpeyden aihe ?
- Державний Прапор Укр
Ukrainan lipun voi korvata Ruotsin lipulla, värit samat.
- myötähäpeä
paras lippu sulle on lentolippu ja siitä se paluu suomeen.
- Lippu liehuu
Thaimaassa pitää olla keltainen kuninkaan lippu ja Thaimaan lippu parvekkeella.
Laosissa taas sirppi ja vasara,on vielä monilla käytössä - 28x...
Mulla on usein ollut matkoilla mukana ruotsin lippu-rantapyyhe. Jos joskus heittää hieman yli niin ruotsin lippu pelastaa maamme kunnian.
Sikoja nuo ruotsalaiset.... - x28
Muttei läheskään sinunkaltaisia ubersikoja.
- 28x...
Minulla on serkku joka oli nuorena miehenä oikein sikanatsi. Meni Saksaan töihinkin vähäksi aikaa että kielen oppisi. Opetti sitten minullekin uberalleszwaihundeja(oik.kirj.ei tark) mutta nyt on ollut öbaut 40 v helluntailainen. Esittelin hänet tytölle joka sitä suuntausta edusti.
Että olen minä hyviäkin tekoja elämässäni tehnyt.
Natsisiasta olen tehnyt osasen maatamme ylläpitävää voimaa, olen suorituksestani hyvin ylpeä. Tekivät sitten 2 lastakin joista on tullut hyvinkin hienoja kansalaisia; kaikki maksavat paljon verojakin.
Kuulemani haukkunimityksen koen kohdallani kohtuuttomaksi varsinkin kun siinä käytettiin tuota saksankieltä. - ISO K ULLI
ÖÖÖÖÖÖÖ tota 28x...... ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ tota panomiäs... hahhahhaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603