Tuulilasin takaa näkyy vain vähän lippiksen lippaa.
Bemarikuskit ovat lyhyitä
104
1605
Vastaukset
- jus niin!
Se kateus, se h-vetinmoinen kateus,kun ei saa uudempaa arvoautoa edes KOEAJOLLE! Ne vanha bemun lintat voi unohtaa sinne paalaamon viereen sen takia, kun sinne survotaan ensin muita linttoja, joita Suomi on pullollaan....
- 2002 Tii
Siis mikä kateus??? Luuletko tosiaan että joku kadehtisi sitä läpimätää 325 tekniikanvaihto pommia?? No, ehkä jotkut pissaliisat jossain PeräHikiällä...
HALOO, herää jo unestasi. - hk,
2002 Tii kirjoitti:
Siis mikä kateus??? Luuletko tosiaan että joku kadehtisi sitä läpimätää 325 tekniikanvaihto pommia?? No, ehkä jotkut pissaliisat jossain PeräHikiällä...
HALOO, herää jo unestasi.mitä yhteista on bemarilla ja kortsulla,, ?? kumasakin on kyrpä sisällä
- Näin se menee...
Lyhyt lippispäinen näppylänaama---> Pieni pili---> BMW
- Ei se mene...
Mä ajattelin luopua BMW:stä ja lippiksestä... voisin hankkia farmari-Volvon, ois sitte elämä kohillaa...
- 320i
Ei se mene... kirjoitti:
Mä ajattelin luopua BMW:stä ja lippiksestä... voisin hankkia farmari-Volvon, ois sitte elämä kohillaa...
Minä hommaan tojotan, tuulipuvun, katkeruuden ja vittumaisen, ruman läski muijan. Johan on elämä kohdillaan, eikä kateelliset huutele...
- tuleva bemaripoika?
320i kirjoitti:
Minä hommaan tojotan, tuulipuvun, katkeruuden ja vittumaisen, ruman läski muijan. Johan on elämä kohdillaan, eikä kateelliset huutele...
Minä hommaan teinibemarin,lippiksen, ylimielisen asenteen ja nätin,vaalean ja sporttisen poikaystävän,bemarilippiksellä tietenkin. Ja kaikki,mitä meistä puhutaan on kateutta ja katkeruutta meidän bemaria kohtaan...
- ei tulevaisuutta
tuleva bemaripoika? kirjoitti:
Minä hommaan teinibemarin,lippiksen, ylimielisen asenteen ja nätin,vaalean ja sporttisen poikaystävän,bemarilippiksellä tietenkin. Ja kaikki,mitä meistä puhutaan on kateutta ja katkeruutta meidän bemaria kohtaan...
Mahtaa vanhemmat olla tyytyväisiä: meidän poikapa onkin hintti...
- KDAD
ei tulevaisuutta kirjoitti:
Mahtaa vanhemmat olla tyytyväisiä: meidän poikapa onkin hintti...
Asut varmaan jossain peräkylässä peräkammari poikana. Tervetuloa vuoteen 2014. Hintiksi haukkuminen ei nykyään ennään toimi, eikä humalahakuinen juominen ole hauskaa. Kun menet ensinmäisen kerran elämässäsi käymään kaupungissa, niin varoitan sinua siitä että se on ihan toinen maailma verrattuna peräkylääsi.
- Neuvon vakavasti
KDAD kirjoitti:
Asut varmaan jossain peräkylässä peräkammari poikana. Tervetuloa vuoteen 2014. Hintiksi haukkuminen ei nykyään ennään toimi, eikä humalahakuinen juominen ole hauskaa. Kun menet ensinmäisen kerran elämässäsi käymään kaupungissa, niin varoitan sinua siitä että se on ihan toinen maailma verrattuna peräkylääsi.
Jos, siis JOS olet hintti, etkä ole tullut vielä kaapista ulos, niin pysy siellä. Tuo keikahdus jossa hinteistä tuli jotain ihmeellistä, ainutlaatuista ja tavoiteltavaa, tapahtui niin uskomattoman nopeasti, että kun(siis ei jos, vaan kun) moraalinen herätys tapahtuu, niin paatuneillekin hinteille koittaa todella ikävät ajat. Historian kuluessa hintteys on ollut välillä avointa ja hyväksyttyä, mutta aina, siis joka kerta, on tullut jossain vaiheessa moraalinen herätys. Ja silloin heillä ei ole ollut enää lainkaan kivaa. Milloin laitettu leijonanruoaksi Roomassa, milloin lähetetty vankileirien saaristoon Siperiassa tai vaikka yksinkertaisesti hirtetty puunoksaan Arizonassa.
- kuuppa
Minäkään en tarvi vielä bemaria, kun tuo jorma toimii. Katellaan sit asia uusiksi, jos se lakkaa sutimasta.
- KDAD
Neuvon vakavasti kirjoitti:
Jos, siis JOS olet hintti, etkä ole tullut vielä kaapista ulos, niin pysy siellä. Tuo keikahdus jossa hinteistä tuli jotain ihmeellistä, ainutlaatuista ja tavoiteltavaa, tapahtui niin uskomattoman nopeasti, että kun(siis ei jos, vaan kun) moraalinen herätys tapahtuu, niin paatuneillekin hinteille koittaa todella ikävät ajat. Historian kuluessa hintteys on ollut välillä avointa ja hyväksyttyä, mutta aina, siis joka kerta, on tullut jossain vaiheessa moraalinen herätys. Ja silloin heillä ei ole ollut enää lainkaan kivaa. Milloin laitettu leijonanruoaksi Roomassa, milloin lähetetty vankileirien saaristoon Siperiassa tai vaikka yksinkertaisesti hirtetty puunoksaan Arizonassa.
Maailma on globaali ja suvaitsevainen nykyään. Uskon sen näin pysyvänkin ja suvaitsevaisuuden lisääntyvän. Vihjailuusi vastaus on: En ole hintti, en bi tms. Olen hetero, mutten mikään ahdasmielinen persu. Minua ei haittaa hintit taikka muutkaan ns. Vähemmistön edustajat. Ystävistäni löytyy muutama ns. Värillinen ja ajattelen että kaikki me vaan ihmisiä ollaan. Järkytyitkö???
- teroboi
kuuppa kirjoitti:
Minäkään en tarvi vielä bemaria, kun tuo jorma toimii. Katellaan sit asia uusiksi, jos se lakkaa sutimasta.
Tojon koneen ku laittais siihen niin ei sutisi enää. Ei kyllä kiihtyisikään alle 12 sek. 0-100km/h :D
- Neuvojasi
Neuvon vakavasti kirjoitti:
Mitäpä sinua olen tuosta neuvoja antamaan, ajattelun tasosi heijastelee jotain
sinne umpimielisyyden/typeryyden suuntaan tai toivon mukaan vaan yrität
nyt vakuuttaa oman moraalisi oikeutusta. Moraalin joka kuvastaa eniten sinua
itseäsi..eli sinut sinne puunoksaan tulevaisuudessa keikautetaan ,ensimmäisten joukossa:) - Nelikymmpinen_pätkä
Kuinka monen yleistyksen takana on tietämättömyys ja lauman mukana kulkeminen? Itselläni on BMW 530 ja minua ei harmita, jos muita harmittaa. Olen ollut yhtä hymyä liiketeessä siitä lähtien, kun sen hankin pari vuotta sitten. Seuraava on samanlainen.
- Mitäh?
KDAD kirjoitti:
Maailma on globaali ja suvaitsevainen nykyään. Uskon sen näin pysyvänkin ja suvaitsevaisuuden lisääntyvän. Vihjailuusi vastaus on: En ole hintti, en bi tms. Olen hetero, mutten mikään ahdasmielinen persu. Minua ei haittaa hintit taikka muutkaan ns. Vähemmistön edustajat. Ystävistäni löytyy muutama ns. Värillinen ja ajattelen että kaikki me vaan ihmisiä ollaan. Järkytyitkö???
Miksi rinnastit "ns. värilliset" ja hintit?
Ihan kuin itse toistaisit ennakkoluuloa että niikelit on kaikki hinttejä kun niihin tarttuu aidsi paljon helpommin.
Ei, en järkyttynyt, vaan pöyristyin. Sinä, muka suvaitsevainen ihminen alennuit nyt tällaiseen?
Minä vain varoitin että historialla on tapana toistaa itseään. - Hehsunkanssas
Neuvojasi kirjoitti:
Mitäpä sinua olen tuosta neuvoja antamaan, ajattelun tasosi heijastelee jotain
sinne umpimielisyyden/typeryyden suuntaan tai toivon mukaan vaan yrität
nyt vakuuttaa oman moraalisi oikeutusta. Moraalin joka kuvastaa eniten sinua
itseäsi..eli sinut sinne puunoksaan tulevaisuudessa keikautetaan ,ensimmäisten joukossa:)Niin, yleensähän viestintuojat ovat ne jotka ensimmäisinä ammutaan?
- Laumasielu
Nelikymmpinen_pätkä kirjoitti:
Kuinka monen yleistyksen takana on tietämättömyys ja lauman mukana kulkeminen? Itselläni on BMW 530 ja minua ei harmita, jos muita harmittaa. Olen ollut yhtä hymyä liiketeessä siitä lähtien, kun sen hankin pari vuotta sitten. Seuraava on samanlainen.
siis sinäkin? Stereotypiat rules ;D
- Ruusuja kulkurilta
Ei kun se on näin: Bemari tyypit on tosiaan lyhyitä, mut se ei todista sitä, että niillä kikkelis kokkelis olisi lyhyt / pieni, voipi olla nääs paljon pidemp,i mitä luulettekaan ja monihan sanookin, että pienellä miehelllä "se" on iso ja isolla miehellä "se" on pieni pillipiipari . HUom! ( Saattaa olla siis)
Vaan ne lyhyet Bemari tyypit yrittää päteä sillä Bemulla ihan sen bodynsa kokonaisuus mittansa takia, koska maastahan se pienikin ponnistaa.
Vaan ei Bemari tee silti mitään vaikutusta, kyllä sen pitää olla vähintään tosi cool Mersu tai Aston Martin ;)
Mutta jostakin syystä en itse ole koskaan pitänyt lyhyitä miehiä minään ( sori sori) enkä voisi jostakin kumman syystä olla sellaisen kanssa kimpassa. - KDAD
Mitäh? kirjoitti:
Miksi rinnastit "ns. värilliset" ja hintit?
Ihan kuin itse toistaisit ennakkoluuloa että niikelit on kaikki hinttejä kun niihin tarttuu aidsi paljon helpommin.
Ei, en järkyttynyt, vaan pöyristyin. Sinä, muka suvaitsevainen ihminen alennuit nyt tällaiseen?
Minä vain varoitin että historialla on tapana toistaa itseään.En rinnastanutkaan heitä. Tekstissä puhutaan vähemmistön edustajista. Kyllä järkytyit ja se paistaa sinun tekstistä. En usko sinun tietävän historiasta oikeastaan mitään ja tulevaisuudesta vielä vähemmän...
- Järki päässä täällä
Nelikymmpinen_pätkä kirjoitti:
Mullakin ns "halpa" automerkki, kuljettaa aivan samalla todennäkösyydellä mut saman matkan kun sun munanjatkekin, mukavaa kyytiä on tuollakin, hyvännäköinen, täysin toimiva, uudehko, kiihtyy hyvin, ei vikoja. MUTTA tekee sen puolet vähemmällä bensankulutuksella, vakuutukset on edullisemmat, päästöt pienemmät ja varmasti mahtuu helpommin parkkiin kun sun laivas! Eikä mun tarvi autolla kohottaa egoani toisin kuin eräät, yhtä hymyä olen ollut minäkin tuolla ajaessani, PAITSI yks päivä kun yks STANAN bemarikuski ajo perään!!
Sitäpaitsi bmw koristaa uusien sekä vanhojen autojen kolaritilastojen ykköspaikkaa, sekin jo kertoo siitä että niillä ajetaan reikä päässä. Täytyy sanoa että jos joskus satun vanhoilla päivilläni ostamaan uuden kalliin auton ni kyllä se vaan volvo on, bemu on vaan munattomille hinteille! - Nelikymppinen_pätkä
Järki päässä täällä kirjoitti:
Mullakin ns "halpa" automerkki, kuljettaa aivan samalla todennäkösyydellä mut saman matkan kun sun munanjatkekin, mukavaa kyytiä on tuollakin, hyvännäköinen, täysin toimiva, uudehko, kiihtyy hyvin, ei vikoja. MUTTA tekee sen puolet vähemmällä bensankulutuksella, vakuutukset on edullisemmat, päästöt pienemmät ja varmasti mahtuu helpommin parkkiin kun sun laivas! Eikä mun tarvi autolla kohottaa egoani toisin kuin eräät, yhtä hymyä olen ollut minäkin tuolla ajaessani, PAITSI yks päivä kun yks STANAN bemarikuski ajo perään!!
Sitäpaitsi bmw koristaa uusien sekä vanhojen autojen kolaritilastojen ykköspaikkaa, sekin jo kertoo siitä että niillä ajetaan reikä päässä. Täytyy sanoa että jos joskus satun vanhoilla päivilläni ostamaan uuden kalliin auton ni kyllä se vaan volvo on, bemu on vaan munattomille hinteille!Hei...
Mun auto ei kuluta litraakaan bensaa, mutta dieseliä kyllä. Eikä se mitään. Ihan kiva että olet tyytyväinen omaan autoosi. Sen verran kuitenkin tiedoksi, että olen elämässäni ajanut kerran toisen auton perään. Silloin autoni oli Mazda. Edellinen autoni ennen bemaria oli Skoda. Mutta bemarilla olen saanut ihmisten veren kiehumaan jopa silloin, kun olen vain pessyt auton ikkunaa huoltoasemalla.
Ja yritän ymmärtää sinua järkevä tuon kielenkäyttösi kanssa. Varmaan sinun kaveripiirissä saa krediittiä noilla ilmaisuilla. Että hauskoja ajoja sinnekin. - Järki päässä täällä
Nelikymppinen_pätkä kirjoitti:
Hei...
Mun auto ei kuluta litraakaan bensaa, mutta dieseliä kyllä. Eikä se mitään. Ihan kiva että olet tyytyväinen omaan autoosi. Sen verran kuitenkin tiedoksi, että olen elämässäni ajanut kerran toisen auton perään. Silloin autoni oli Mazda. Edellinen autoni ennen bemaria oli Skoda. Mutta bemarilla olen saanut ihmisten veren kiehumaan jopa silloin, kun olen vain pessyt auton ikkunaa huoltoasemalla.
Ja yritän ymmärtää sinua järkevä tuon kielenkäyttösi kanssa. Varmaan sinun kaveripiirissä saa krediittiä noilla ilmaisuilla. Että hauskoja ajoja sinnekin.No minä en kyllä kielenkäytölläni mitään krediittejä hae, kaikkien ei tarvitse hakea toisten hyväksyntää keinolla millä hyvänsä (esim ajamalla juuri kalliilla ja uudella autolla....). Minä en oikeastaan välitä edes mitä muut ajattelevat. Mulle on tärkeää että auto kulkee eteenpäin ja tarvittaessa taaksekinpäin, sinne mahtuu tarvittavat tavarat mukaan, ei jätä tielle (=on toimiva), ja on edullinen pitää (=myös tässä siis että on toimiva eikä koko ajan rikki, kuluttaa vähän verot ja vak edulliset). Kiihtyvyyskin on hyvä, mutta vaan sekin järjen kanssa, 1,6kin kiihtyy jo tavalliselle ihmiselle tarpeeksi. Minä pääsin aikanaan 1,2sellakin muista kovaa ohi enkä koskaan jääny valoihin kenenkään tukoksi. Ei niitä 3,5sia tarvi mihinkään, siinä on taloudellisuus kaukana. Onhan se vaan hieno sanoa että "on toi kolmepuolikas".... Niin, oon ite nainen, ja yhen yhtäkään miestä en olis huolinut auton takia, että minua ei kyllä ykskään äijä ole autolla iskeny!
Ja mm poppivehkeet on toissijaisia eikä liity itse autoon mitenkään, myös vuoden -90 ladaan saa sellaset jos musiikkia haluaa.
Niin tätä en ymmärrä että mikä muu syy voi olla bmw:n hankkimiseen kuin se vaan että "pakko saaha bemari!!". Jos laivan,kalliin, uuden, tehokkaan haluaa, voi hankkia myös mersun tai volvon. Joku selitti takavetosuudesta... Normaali ihminen ei tee silläkään ominaisuudella hölkäsenpöläystä, ellei nyt vallan leikkimään rupee (joka kyllä onnistuu etuvetosellakin, tullut kyllä testattua).
Se on se bemarius aivan varmasti enemmän tai vähemmän egokysymys jokaisella. Paljon näkee niitä keski-ikäsiä bemaristeja ajelemassa luu pokalla, ja POIKKEUKSETTA ne menee ohi, ja minä en oo mikään rauhallisin kuski. Motarillakin 150 ohi, meikäläinen kun vetää jo 140. Koska eihän bemarilla voi tälläsen taakse jäädä... Tää on ihan fakta ja toistuu ihan koko ajan! Samaa on havaittavissa Audikuskeissa. Se on se imago katos.
Sitten niillä körötellään kaupungissa alinopeutta, usein kyseessä keski-ikäset vaimot jotka hairahtuneet jostain syystä ukon autoa lainaamaan. Sitten täytyy munkin tuolla niitä tupajumeja ohitella. Sitte ku tulee ukko rattiin ni sitten alkaa bemarin kumi laulamaan kun kaikista pitää päästä ohi. Jostain syystä bemareilla ei ajeta yleensä normaalisti. - Nelikymppinen_pätkä
Järki päässä täällä kirjoitti:
No minä en kyllä kielenkäytölläni mitään krediittejä hae, kaikkien ei tarvitse hakea toisten hyväksyntää keinolla millä hyvänsä (esim ajamalla juuri kalliilla ja uudella autolla....). Minä en oikeastaan välitä edes mitä muut ajattelevat. Mulle on tärkeää että auto kulkee eteenpäin ja tarvittaessa taaksekinpäin, sinne mahtuu tarvittavat tavarat mukaan, ei jätä tielle (=on toimiva), ja on edullinen pitää (=myös tässä siis että on toimiva eikä koko ajan rikki, kuluttaa vähän verot ja vak edulliset). Kiihtyvyyskin on hyvä, mutta vaan sekin järjen kanssa, 1,6kin kiihtyy jo tavalliselle ihmiselle tarpeeksi. Minä pääsin aikanaan 1,2sellakin muista kovaa ohi enkä koskaan jääny valoihin kenenkään tukoksi. Ei niitä 3,5sia tarvi mihinkään, siinä on taloudellisuus kaukana. Onhan se vaan hieno sanoa että "on toi kolmepuolikas".... Niin, oon ite nainen, ja yhen yhtäkään miestä en olis huolinut auton takia, että minua ei kyllä ykskään äijä ole autolla iskeny!
Ja mm poppivehkeet on toissijaisia eikä liity itse autoon mitenkään, myös vuoden -90 ladaan saa sellaset jos musiikkia haluaa.
Niin tätä en ymmärrä että mikä muu syy voi olla bmw:n hankkimiseen kuin se vaan että "pakko saaha bemari!!". Jos laivan,kalliin, uuden, tehokkaan haluaa, voi hankkia myös mersun tai volvon. Joku selitti takavetosuudesta... Normaali ihminen ei tee silläkään ominaisuudella hölkäsenpöläystä, ellei nyt vallan leikkimään rupee (joka kyllä onnistuu etuvetosellakin, tullut kyllä testattua).
Se on se bemarius aivan varmasti enemmän tai vähemmän egokysymys jokaisella. Paljon näkee niitä keski-ikäsiä bemaristeja ajelemassa luu pokalla, ja POIKKEUKSETTA ne menee ohi, ja minä en oo mikään rauhallisin kuski. Motarillakin 150 ohi, meikäläinen kun vetää jo 140. Koska eihän bemarilla voi tälläsen taakse jäädä... Tää on ihan fakta ja toistuu ihan koko ajan! Samaa on havaittavissa Audikuskeissa. Se on se imago katos.
Sitten niillä körötellään kaupungissa alinopeutta, usein kyseessä keski-ikäset vaimot jotka hairahtuneet jostain syystä ukon autoa lainaamaan. Sitten täytyy munkin tuolla niitä tupajumeja ohitella. Sitte ku tulee ukko rattiin ni sitten alkaa bemarin kumi laulamaan kun kaikista pitää päästä ohi. Jostain syystä bemareilla ei ajeta yleensä normaalisti.Tästähän tulee hauska keskusteu.
Että kun ajaa bemarilla, niin rikkoo liikennesääntöjä, ei saa autoa mahtumaan parkkiruutuun, on huonolla egolla varustettu, tyhmä ja mitä kaikkea muuta sitä nyt tuossa olikaan... Joo-o
Olen omistanut Ladan, Opel Asconan, Opel Kadetin, VW Golfin, Mzda 626:n, Mitsubishi Galantin, Nissan Primeran, Citroen Xsaran, Peugeot 406:n, Ford Mondeon, Skoda Superbin ja nyt tämän bemarin. Olen opiskeluaikana ajanut taksia Merusulla, Volvolla, Audilla ja Chevroletilla. Yhteensä ajokileometrejä on ehtinyt kertyä noin miljoona tähän mennessä.
BMW on ensimmäinen auto, jonka kohdalla olen jo päättänyt että seuraavakin on samaa merkkiä ja mallia. Mutta eihän minun valintaani muiden tarvitse arvostaa. Se että pidät minua typeränä, ei estä minua ostamasta. Minä kun en aja sen vuoksi bemarilla että tarvitsisin muiden hyväksyntää sille.
- Osimoilleen näin
Nää on näitä, nää on näitä.
Joo, kyllä se kupla puhkeaa, kun menee ja erehtyy hakemaan sen lähes 15 vuotta vanhan, kolmesatasen Bemarin sieltä jobbarin pihasta.
Pian ollaan tilanteessa, missä päästään puhumaan: oli elämä ennen kohillaan.
Rahat on loppu, eikä ole muuta ku tyhjät kädet, tyhjät taskut, tuulenhuuuhtoma perse ja parkkiruudussa seisova romuauto, mistä pitäis päästä pikasesti eroon. Harmi vaan, ettei tarpeeksi tyhmää ostajaa meinaa löytyä mistään, eikä sitä viittis paaliinkaan viedä, koska siitä romusta on vielä velkaa ja autoon on just palanut enemmän rahaa kuin millä olisi ostanut selkeästi paremman auton.
Olkaa tarkkana auton valinnassa. Surullisia tarinoita riittää, mutta kun kovapäisimmät pässit eivät usko tositapahtumia tosiksi, eivätkä siten opi niistä mitään, vaan uskovat, että eihän tollasta nyt voi mulle tapahtua.- fakta & fiktio
Muun merkkisillä autoilla ei tuollaista pääse tapahtumaan, eihän...
- valitettava tosiasia
fakta & fiktio kirjoitti:
Muun merkkisillä autoilla ei tuollaista pääse tapahtumaan, eihän...
Niin siinä monesti käy kun vajaa parikymppinen finninaama kuvittelee saavansa nyt oikeen premium luokan kulkineen jota naapurin korollakuskikin varmasti kadehtii ja palvoo,mutta mutta...totuus paljastuukin paljon ankeammaksi siitä loppuunraiskatusta bemarinromusta.
- köyhyys on sairaus.
Köyhät ovat katkeria.
- näinkö on?
"Rikkaista" bemaristeista puhumattakaan.
- ..€..
Köyhyys, kateus ja katkeruus syö ihmistä...
- No voi voi...
..€.. kirjoitti:
Köyhyys, kateus ja katkeruus syö ihmistä...
Sinun on vaan sitten opittava elämään niiden kanssa.
- Bemari on romu
Pitää olla kyllä tosi URPO sen joka ajaa Bemarilla. P@skempaa autoa ei löydy.
- :-D
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Paskakasa on paskaa.
- Näin on
Olin maanantaina katsastuksessa, samaan aikaan oli lintta-Bemari myös. Sellaisia puolitoistametrisiä finninaamaisia retkuja siinä Bemarin ympärillä pyöri. Johan tuli pitkä litania kirosanoja kun lintta sai hylsyn.
- Se oli roskapattelo
Lintta sai hylsyn, luultavasti jarruistaan. Vuotavat öljyjä ja nesteitä, että ei se ihme oo jos ja kun alkaa p....rottelo vikaantua.
- köyhyys on sairaus.
Katkeruus paljastaa köyhyyden.
- hoh....
Ota suihin.
- 11+14
hoh.... kirjoitti:
Ota suihin.
Köyhänä ja katkerana joudut tätä harrastaa. Oletkin harjaantunut oikeen sm-tason tatinimijäksi :D
- Turha vääristellä
Mikä katkeruus? Kyllä tässä saa olla ihan onnellinen, siitä ettei ole mitään Bemaria riesana. Kaikilla ei ole yhtä hyvin asiat.
Bemaristako kateellinen pitäis olla? No, ihme kun ei neliraajahalvauksesta. Heh. Mut kaipa sekin on elintasosairaus, kun kaikki rahat menevät au... siis bemariin.- ..€..
Se katkeruus kun tulet tänne itkemään. Katkeraa tekstiä sinulta. Ei se maailma kato pyöri silleen että kaikki ajaisivat muutaman tonni romuilla...
- bemaristi
Mie en oo ikinä tajunnu siunlaisias ihmisiä. Mikä siinä bemarissa on niin kovin jännää että sinuu kiinnostaa niin paljon että jaksat kirjotella keskustelupalstoille vihakommentteja?
En miekää tykkää jostain citikoista tai relluista mutta minuu ei todellakaan vois vähempää kiinnostaa kirjotella jotain vihakommentteja niitten palstoille.
- !!!!
Pikku lyhyt munaset finniNaamat täällä kirjoittelee.
Ovatko edes ajokorttia pystyneet hankkimaan...ihan ok. hinta nykyään.
Puhumattakaan ovatko mopoautoa parempaa päässeet ajamaan??? - Henkilöautonasentaja
Jokaisessa autossa on omat vikansa! sama homma se on ooppelien, fordien ym. kanssa, että kun on vuosi kymmeniä puhuttu että hirveitä romuja, niin tottakai kaikki asiasta tietämättlömät on sitä mieltä, mitä valta väestö. Vasta tuli uudet tilastot katsastettujen autojen hylkyprosenteista ja top 10 hylätyissa oli muistaakseni 7 japanilais merkkistä.
Totta sekin että useat iäkkäämmät BMW:t ovat elämää nähneitä, mutta niin ne on muutkin. Tällä merkillä vain sattuu olemaan useasti nuori kuljettaja, joka tykkää ajaa hupi ajelua, koska sitä nuoret opiskelijat nykyään tekevät iltaisin, muiden harrastusten lomassa. Samaan syssyys otetaan huomioon se, että ei ole välttämättä taitoa/rahaa laittaa/laitattaa autoja kuntoon.
Takavetoisuuden ja ulkonäön takia ne vain pistävät eniten silmään (plus nuorilla on se into autoiluun kun kortti ollut vasta vuoden pari tai vajaa, MUTTA niin se on ollut joskus suurimmaksi osaksi kaikilla muillakin NYKYÄÄN VANHEMMILLA henkilöillä)
Faktoja pöytään ennen kuin haukutaan kaikki bmw kuskit lyttyyn tai minkään muunkaan merkin omistajat!! muistakaa että on niitä olemassa "aikuisemmallakin" väestöllä. - Iso, pitkä ja paksu.
184 cm.
(Ja kohta joku 250 cm pitkä Sokota-kuski moittii minua pätkäksi... ;-) - Kongin sanomat
Kotkassa Bemarikuski tappo kaverinsa marraskuussa tyttöystävän takia, kateellisia ja lyhytjännitteisiä kun ovat. Jäbä sai just murhasyytteen jutusta. Vanhat linnanruunat odottavat linnassa nuorta bemukuskia koeajettavaksi.
- mitä ihmettä :D
Sen auton vikako sekin oli :D hahah nyt jotain rajaa hei
- Kyllä älli
mitä ihmettä :D kirjoitti:
Sen auton vikako sekin oli :D hahah nyt jotain rajaa hei
korreloi suoraan auton valintaan - bemarissa erityisen hyvin!
- heh..
Toivottavasti saa pienimunasena kunnon "bemaria" linnassa,isoa sellaista... :D
- Fiat-nainen
On muuten totta. Tunnen paremmin kaksi bemarikuskia, molemmat ovat tavallista lyhyempiä. Toinen mies, toinen nainen. Volvoilla taas ajelee isommat ihmiset.
- hintti-Jani
Ei kait sitä järkeä voi ollakkaan jos Fiatin on valinnut...
- ooppelimies
Olipas volvokuskeista nätisti ilmaistu "isommat ihmiset". Toisinsanoen läskit ihmiset. Kerroppa mikä on tavallista lyhyempi ja ovatko aina ajaneet bemarilla?
- ....
Ajat Fiatilla, eli olet köyhä.
Fiatilla kun ajaa, niin ei ole järjenmenytyksellä rajaa. - Fiat-nainen
Hahah, nielaisitte syötin. Katsoin kuinka monta moitetta tulee kun mainitsen automerkin. :) Antaa tulla lisää vaan!
- Remulus 189
Mulla on sata tonnia ajettu T4 farmari-Volvo. B4204T5 moottorista löytyy edelleen tehtaan lupaamat hummat ja midget bemmukuskit näkyvät pääsääntöisesti taustapeilistä;)
Ja kuinkas ollakaan, meikäläisen mittakaavassa alta 185 sentiset ja alta sata kiloa painavat ovat himmeleitä...- BMW_545
VITTTU eihän toi sun etuveto h-uoran pas-ka kärrys edes saa pitoja lähdöissä. Kokeilin 5 vuotta sitten kaverin T4 Vollee jossa ohjelmointi 250hv. Veteli nii helvetist et päätin etten aja enää ikinä etuvedolla.
- kyllästynyt lässytykseen
Remulus 189 voi vetää jotakin päähänsä laittaa sukset jalkaan ja mennä vaikka norjaan. Edelleen et ole näemmä ajanut edes autoa, väitän että ilo alkaa siitä kun vispilä laulaa konehuoneessa ja litratilavuudet on 3.5litraa
- RiukuPetteri
Kääk. Olen 188cm pitkä, 94kg painoa. Omistan 530-sarjalaisen dieseli BMW:n. Olenko liian lyhyt? Olen omistanut myös, ranskalaisen, japanilaisen ja saksalaisen auton. Nytkin pihasta löytyy kolme erimerkkistä autoa. Leimaako BMW minut kuitenkin lyhytkasvuiseksi ? Mitä naapurikin minusta ajattelee, entäpä työystävät? Kuka minä olen, miksi olen täällä. Anteeksi, otan takkini ja poistun. Anteeksi
- Fiat-nainen
Et ole liian lyhyt. Näytät vain omituiselta, tavallisesta poikkeavalta siellä Bemskussasi. Ihmiset miettivät mitä outoa tuossa autossa oli, kunnes hoksaavat että kuski oli oudon pitkä. Yritä ajaa pempparilla mahdollisimman vähän, käytä niitä autoja. Ehkä voit naapureille selittää että se on jonkun muun, ei ole niin noloa.
- bimmer4ever
Oon 152 cm pitkä bemarikundi Jakomäest.Mä painan 112 kiloo ettei tarvii tulla ryppyileen.Kundikaveri on toistakytä senttii lyhkäsempi.Autos on kaikki herkut on spoilerii 2000 kilovattii poppikoneit isot vanteet madalus sarja iso kromi putken pää clelasir purkki telineet wunderpaumi ja karvanoppii.
- baijeriiiiiiiiiiiiii
Onko lippis myös?
- mb 6polvessa
voi vattu aika on mennyt ohi valitettavasti bmv öljy yhtiöt eivät enää sponsoroi näitä öljy syöppöjä ...... vaan jos omistat toyotan tai mb niin nainen on myyty bmv on siis historiaa sitä ainaista öljyn lisäämistä koneeseen litra tolkulla ennemmin anna daamille lonkkua kyyti on sitten namia siitä eteenpäin täällä mb kuljettaja cls320 ja nainen on miauuuuu sinä ihana mies mennäänkö naimisiin olen tässä vaiheessa mietteliäs on niin paljon vanhoja bmv ihailijoita joita vainoaa entiset bmv kuskit silti rakastan naisia jotka tykkää mercedeksestä sieltä löyytyy aina herras mies tämä ei ole mikää provo vaan tosi
- abinoguano
Valitettava tosiasia on, että bemarikuskit ovat lyhyitä, ja niillä on myös "lyhyt".
- kyllästynyt lässytykseen
Auto se bemari on siinä missä muutkin. Ite omistan monta kyseisen automerkin autoa, jotkut ovat parempi kuntoisia ja jotkut ihan projekti asteella olevia läjiä. Mielestäni saisi jo loppua tämä ainainen ruikutus bmw pojista ja jos ne hajoaa niin ne myös korjataan. Kun ajaa vanhalla bemarilla ei saa olla peukalo keskellä kämmentä. Joo kansia hajoo, laatikot on solmussa, perät ulvoo... mutta mitä sitten pistetään kuntoon se on sitä kuuluisaa motorsporttii
- kalervompi
Tosiasia on että BMW:ssä on aina ollut hyvät penkinsäätövarat.
Niillä jakkaroilla pääsee liiankin alas.
Toisin kuin tämänhetkisessä pakettiautossani jossa en pysty käyttämään aurinkolippaa ollenkaan kun koko etunäkymä peittyy sen alle. - Monet.
Bemarin omistajat kärsivät pikkumiesten syndroomasta. Kun ei luoja ole suonut pituutta on jollakin saatava parannettua egoa. Harmi vaan kun on joskus astuttava ulos autosta, katu-uskottavuus katoaa samantien.
- niin...
Bemariahan sanotaan jatkeeksi...eikä syyttä... ;)
- volvo v70
onko pimmeriparty kalajoella,kesällä 2014
- Ei pidä paikkaansa
Naapuri on melkein 2 metrinen ja ajaa bemarilla,ja tänään vastaan tuli joku toinen bemari jossa mies näkyi istuvan melkein kaksinkerroin pää katossa.
Itse en automerkeistä perusta,ihan sama mikä on alla ,pääasia että liikkuu paikasta A paikkaan B. - BMWKuski
Älkää nyt aikuiset miehet täälä autoista tapelko täälä netissä... Lapsellista touhua tommonen kinaus, lapsellisilta vaan näytätte. Kyllä noita kuskeja on joka lähtöön kaikilla automerkeillä. Itsellä ollut monenmoista autoa (BMW, Toyota, Mersu, Nissan, Audi, Opel, Fiat jne.), joista viimeksi hankitut BMW (enkä muuten enää merkkiä vaihda!) eikä missään ollu sen enempää vikaa kuin muissakaan. Mikä kateus tai katkeruus sitä saa nuoret täälä kitisemään?
Menkää nyt kasvotusten riitaa haastamaan, täälä sitä on helppo huudella suuria. Mutta kun kylällä tulee 190cm bodari vastaan päänaukomisen takia, suu suppenee joko omasta tahdosta tai pienellä "leuan ja nenän moutoilulla", kummasti uhoaminen siinä loppuu. Tuollanen nimittely ja autoista tollanen katkera huutelu saa iän näyttämään ala-asteelle kuuluvalta. Kyllä ne naiset hankitaan ihan muilla avuilla kun autoilla ja ne muijat jotka autoilla saadaan.. noh ne nyt tiedetään kröh "horo" kröh. Kaikenlaisilla autoilla ajetaan ja on kaikenlaisia kuskeja. Onhan sitä kaikenlaisia kuskeja nuoresta vaariin ratin takana kaikilla merkeillä.
Miksi sitten itsellä BMW? Takavetoinen auto, 50/50 painojakauma,erinomainen alusta ja hyvä moottori ovat itselle syy kyseiseen automerkkiin. Muita merkkejä ei samoilla kriteereillä markkinoilta löydy (Mersu lähellä vaikkakin vähän enemmän mukavuuspainotteinen. Takavetoisen auton haluan koska: erinomainen ajettavuus pärjää talvellakin kun vain huomioi takavedon vaikka etuveto jo pelkästään fysiikanlakien mukaan "turvallisempi" vaihtoehto. Vaikka asiahan on niin että kokenut kuski pärjää (tai vähän kokemattomampikin) liikenteessä talvellakin oli sitten auto etu tai takavetoinen auto kunhan vain muistaa käyttäytyä ja pitää järjen pääkopassa. Joka muiden kateutta/hyväksynnän takia auton jättää hankkimatta/hankkii on tyhmä.. Jos elämässä muiden mielipiteitä kuuntelee, ei voisi ostaa edes maitoa kaupasta ilman leimaamatta joksikin alempiarvoiseksi.. Itse ajelen jatkossakin BMW, huudelkoon ihmiset mitä tykkää.
Kaikilla on erilaisia automieltymyksiä, minäkään en pidä kaikista merkeistä, mutta ei minun tarvise siitä pitkin nettiä huudella ja uhota. Se kuka miehen tuomitsee pituudelta tai automerkiltä on kyllä säälittävimpiä ihmisiä mitä maa päällään kantaa. Teot se on mikä on miehen mitta, eikä se että osaa täällä netin puolella katkerana huudella muiden automerkki-valinnoista. Se on vaan fakta että kaikkia ei voi miellyttää.
Loppuun vielä kysymys: Mitä te muilla autoilla ajelevat miehet täällä BMW miehien pituutta mittailette, katselette ja tuumailette? Jos ne naiset niin pirusti kiinnostaa niin kertokaa nyt miten näiden BMW kuskien olemukset teitä liikuttaa? - Goet yourself a life
Tosi positiivista porukkaa täällä .. taitaa olla kaikilla oma elämä mallillaan.
- Ex- biimer
Tää on niin totta! Itse kasvoin pituutta 23 cm. puolessa vuodessa kun myin bemarin. Lerssi piteni 4 cm ja paksuutta tuli myös. Mutta: tojotalla ei saa naisia, korkeintaan saamelaisia :(
- fillee
Setä siellä istutaan lähellä maan kamaraa, ajele sinä sillä akvaariolla perse ilmassa hymysssä suin.
- sätkät, pätkät
Ikävä totuus on se, että Napoleonkompleksi vaivaa monia. On vaivannutkin. Hitler, Mussolini, Stalin, Mao, Shausetcu ym. tyrannit ovat olleet hyvin lyhyitä. On kovin hyvä, että nykyisin lyhyet miehet rakentavat egoaan BMW:llä ja Audilla ja ehkä joilakin muillakin merkeillä.
- ajatuksen alta.....!
GOODMAN: Mitä suurempi mies..............hä.hä.hä,hä,. onko näin? Pahuksen hyvä ja tosi tarina elävästä elämästä! Hi,hi,hi,hi,hi......
- Lässyn lässyn
Tavan Hoo-Moilaset niillä Bemareilla taitaa ajaa ja puolustella niitä. Sit kun joku ajaa muulla ku bemarilla ja vähäsen kritisoi bemareita, niin se on heti jotain kateutta, katkeruutta, köyhyyttä ja ties mitä. Paremminkin realisteja. Mutta eihän Hoo-Moilaset sitä ymmärrä.
- Bastrado
Ongelmat ne on kullakin! Mistä näitä valopäitä sikiää?
- Toyota
On teillä jutut. Taitaa olla suurin osa jotain teinejä tai muuten vain siihen ikään jämähtäneitä :)
- köyhyys on sairaus.
Köyhyys aiheuttaa katkeruutta ja katkeruus on sairaus joka lyhentää ikää.
- hoh...
Ota suihin.
- ei kade
Ystävälläni on BMW, joka on muistanu reistailla ja vaatinut huoltoa.... , pienikokoinen on kuski, mut ihan ok. Nautin kuskin seurasta eikä kyytikään mitään huonoa ole. : )
- rysy jenkki
eikös se ollut näin "Kun Suomesta katos tuberkuloosi niin kateus tuli tilalle".
- Demexus
Täälä on näköjään tontut vauhdissa, vitun kakara teinit lapselliset kuraperseet. Aikuistukaa!!!!
- Fuxudiz
Oot varmaa köyhä paska :)
- Niin, ajatella!!!
Mitä suurempi mies.......bähä,bähä, hä hääää
- 170cm
En tiedä miten lyhyt on lyhyt mutta ainakaan vanhempien bemareiden penkkejä ei edes saa niin eteen että niillä voisi lyhemmät ajella. Itse 170cm ja pitää penkki laittaa niin eteen kun menee.
- hehhheeeheee
Mitä suurempi mies ...bähäää..hihii.....
- ihme juttu
Onkohan niissä laskettu penkkejä alaspäin kun tosiaan Bemarkuskeista ei näy kun se lippa. Mitenhän ne näkevät ajaa?
- nyt heti
KUUNNELKAA AJATUKSEN KANSSA: IRWIN: Mitä suurempi mies.........juu tuupista...
- jji
Bmw:issä on yleisestikin matalampi ajoasento. Ei näemmä ole toyota-kuskeilla kokemusta ;)
- Niin...
Sen on insinööritkin huomioineet,että poikaystäväsi voi ottaa moloasi poskeen samalla kun ajatte kahtasataa ja ohittelette vasemmalta ja oikealta ojan kautta. Ei muut niin huomaa,mitä touhuilette siinä samalla.
- itkekää!!!!!!!!!!
Rakkikoirat poistukoot palstoilta. Olette niitä HAMPAATTOMIA koiria, jotka vain räkytätte, mutta tosielämässä tekonne yleensä ovat lainvastaisia. Siksi:
- bemmiiuuetgummid
minulla on bmw, niin tulin katsomaan mielenkiinosta mitä täällä tapahtuu. Näköjään ei mitään järkevää :D
- Otan
osaa, kyllä se siitä.
- repe.
Bemari on tehty lyhyille.
- Veikko.
Pisin Bemarin omistaja on hiukan yli puolitoistametrinen.
- köyhyys on sairaus.
Köyhät ovat katkeria.
- hoh...
ime m-u-n-a-a..ilman katkeruutta...
- kuunteke
Mitä suurempi mies........
- Johtotähti loistaa
Seta-auto, ei kait kukaan normaali halua näyttäytyä bemarissa?
Mersu on heti enemmän heterohenkinen ajokki.- Vaavit
Bemaristit on isoja lapsia, kakkaleikit vaihtuneet autoleikiksi.
- No näimpä
Vaavit kirjoitti:
Bemaristit on isoja lapsia, kakkaleikit vaihtuneet autoleikiksi.
BMW pojilla on poikien leikit:
http://static.naamapalmu.com/files/j4/medium/skf5exez.jpg
- Tuttu juttu
Luin koko keskustelun, en löytänyt mitään uutta.
- Lyhyttavaraa joo
Ne onkin kaikki entisiä tai tulevia vormulakuskeja! Ainakin kotisohvalta pleikkaria vääntäviä.
- ÄÖ alle 60
Pällitesti niin kuin aseenhankinnassa olisi bemarin hankkijalle hyvä olla pakollinen.
Vaarallinenhan autokin on aivottoman käsissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697