ymmärrän kuinka onnellinen voikaan olla hän...
Katson maalaismaisemaa ja
9
203
Vastaukset
- toisinaan on
ikävä synnyinmaisemiin.
- en saa
Maalaismaisemaa en saata unohtaa.
- Ihan kohta taas
sinne melkein maalaismaisemiin, siellä se rauhan tyyssija on, se missä kaikki on hyvin, mutta täällä missä nyt olen tuntuu että kaikki tökkii.
Välillä vaan on pakko poiketa täälläkin. - ei-juntti
Menkää juntit sinne böndelle, kaupungissa on paljon viihtyisämpää ilman teitä. Minä olen onnellinen vain kaupungissa.
- Peltopelle
Ei tarvitse mennä kun ollaan jo. Sniffailkaa te kaupunkilaiset lyijyä ym. karsinogeeneja sisuksiinne ja olkaa ylen yleviä ja alentuvia. Onneksi on vapaus valita.
- maitoa tulemaan
Vaikka kaupungissa kaikkee on kuitenkin olit onneton sua aattelin mä aina vaan päätin lähteä tulemaan
- sä sanoit mulle
terve vaan,tuskin enää tavataan... :)
- Maalla tukehtuu
kaikkeen keskeneräisyyteen ja paskan hajuun. Rintaa puristaa ja ahistaa.
- Paskanhajuunko?
Jos siellä haisee kun olet siellä maalla, niin suosittelen suihkussakäyntiä ennen maalle tulemista, sinne kun ei haluta haisevia sontiaisia, tai toinen vaihtoehto, ÄLÄ TULE pysyy ilmanalakin puhtaampana.
Mitä sä kuvittelet maaseuduksi? Niitä navetoiden, sikaloiden ja kanaloiden sekasortoista maisemaako? No noin varmaan teet, ja sen huomaa että sun kokemukset on ainoastaan pakokaasujen ja tavaratalojen tunkkaisen ilman kehittämiä aistimuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584