Kajaanissa sattuu ja tapahtuu

Missä ravintolassa on näin reipasta henkilökuntaa ?

"Lauantaina puolenyön jälkeen kajaanilaisessa ravintolassa tapahtui kahakka, missä osallisina oli kaksi ravintolan työntekijää ja yksi asiakas.

Asiakas ilmoitti kahakan jälkeen poliisille, että ravintolan työntekijät olivat kaataneet hänet maahan, lyöneet häntä ja myös potkineet häntä.

Mies oli päässyt pakenemaan paikalta. Miehelle oli tullut verta vuotavia vammoja muun muassa kasvoihin. Vammat eivät kuitenkaan vaatineet akuuttia sairaalahoitoa.

Tapauksen tutkinta on alkuvaiheissaan."

14

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä näin

Asiakasta on joskus opastettava käyttäytymään sääntöjen mukaisesti, joskus se vaatii perusteellisempaakin opetusta.

• näinpäs hyvä

Sääntöjen mukaisesti,yhteiskunnan,käräjille tuollaiset järjestyksenvalvojat.Sakkoa ja korvauksia ropisee ,hah hah haaa.........:D

• Miksi minä olen aina

Saanut asiallista palvelua, ja portsarit ovat hyvin asiallisia. Olisiko niin että asiakkaankin pitäisi katsoa peiliin. Tämä tuntuu olevan niitä jotka räksyttävät, ja kun käy huonosti menevät itkemään poliisille. Uskoisin että ketään ei syyttä paineta lattiaan.

• samis.....
        Miksi minä olen aina kirjoitti:

Saanut asiallista palvelua, ja portsarit ovat hyvin asiallisia. Olisiko niin että asiakkaankin pitäisi katsoa peiliin. Tämä tuntuu olevan niitä jotka räksyttävät, ja kun käy huonosti menevät itkemään poliisille. Uskoisin että ketään ei syyttä paineta lattiaan.

Sama juttu, ikinä ei ole ollut hankaluuksia portsareitten tai muunkaan ravintolahenkilökunnan kanssa.

• 65+95+

J-Pennanen joko heräsit junkkauksen rastuksesta tänne kirjoitteleen.

• joko taas jokki

Jokkijokki on herännyt tänään kello 14.10.

Kajaanin ainut henkilö jonka täytyy laittaa junkkaus-viestiään säännöllisesti tälle keskustelupalstalle. Luonnollisesti junkkaa samaan aikaan kun näpyttää tänne viestiään?

• Taidetta kansalle
    • kyselijä33

olikohan kyseessä etninen ravintola, eikä baari?

• pitsapaikkako?

Mikä niistä?

• Nöyrritittiinkö?
        pitsapaikkako? kirjoitti:

Mikä niistä?

Jälleen suomipoikaa???

• jock jock ojiginal

Eipä ollu jock jock. Missä mälli - siellä pennanen.

• Aki Räisänen

Joku vasuri oli kimpaantunut kun oli kuullut Vesa Kaikkosen menettäneen poikuutensa

• eespäin vassarit

Ottiko joku vassari "arhinmäet" ja henkilökunnan oli pitänyt kantaa nukkuva vassari pihalle?

• niin'on

Aina tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 128
      3650
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      80
      3175
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      83
      2598
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2396
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      228
      2292
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      31
      2155
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      939
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      928
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      816
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      790
    Aihe