Missä ravintolassa on näin reipasta henkilökuntaa ?
"Lauantaina puolenyön jälkeen kajaanilaisessa ravintolassa tapahtui kahakka, missä osallisina oli kaksi ravintolan työntekijää ja yksi asiakas.
Asiakas ilmoitti kahakan jälkeen poliisille, että ravintolan työntekijät olivat kaataneet hänet maahan, lyöneet häntä ja myös potkineet häntä.
Mies oli päässyt pakenemaan paikalta. Miehelle oli tullut verta vuotavia vammoja muun muassa kasvoihin. Vammat eivät kuitenkaan vaatineet akuuttia sairaalahoitoa.
Tapauksen tutkinta on alkuvaiheissaan."
Kajaanissa sattuu ja tapahtuu
14
519
Vastaukset
- hyvä näin
Asiakasta on joskus opastettava käyttäytymään sääntöjen mukaisesti, joskus se vaatii perusteellisempaakin opetusta.
- näinpäs hyvä
Sääntöjen mukaisesti,yhteiskunnan,käräjille tuollaiset järjestyksenvalvojat.Sakkoa ja korvauksia ropisee ,hah hah haaa.........:D
- Miksi minä olen aina
Saanut asiallista palvelua, ja portsarit ovat hyvin asiallisia. Olisiko niin että asiakkaankin pitäisi katsoa peiliin. Tämä tuntuu olevan niitä jotka räksyttävät, ja kun käy huonosti menevät itkemään poliisille. Uskoisin että ketään ei syyttä paineta lattiaan.
- samis.....
Miksi minä olen aina kirjoitti:
Saanut asiallista palvelua, ja portsarit ovat hyvin asiallisia. Olisiko niin että asiakkaankin pitäisi katsoa peiliin. Tämä tuntuu olevan niitä jotka räksyttävät, ja kun käy huonosti menevät itkemään poliisille. Uskoisin että ketään ei syyttä paineta lattiaan.
Sama juttu, ikinä ei ole ollut hankaluuksia portsareitten tai muunkaan ravintolahenkilökunnan kanssa.
- 65+95+
J-Pennanen joko heräsit junkkauksen rastuksesta tänne kirjoitteleen.
- joko taas jokki
Jokkijokki on herännyt tänään kello 14.10.
Kajaanin ainut henkilö jonka täytyy laittaa junkkaus-viestiään säännöllisesti tälle keskustelupalstalle. Luonnollisesti junkkaa samaan aikaan kun näpyttää tänne viestiään?
- Taidetta kansalle
Tämäkö se oli??
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288662924503.html - kyselijä33
olikohan kyseessä etninen ravintola, eikä baari?
- pitsapaikkako?
Mikä niistä?
- Nöyrritittiinkö?
pitsapaikkako? kirjoitti:
Mikä niistä?
Jälleen suomipoikaa???
- jock jock ojiginal
Eipä ollu jock jock. Missä mälli - siellä pennanen.
- Aki Räisänen
Joku vasuri oli kimpaantunut kun oli kuullut Vesa Kaikkosen menettäneen poikuutensa
- eespäin vassarit
Ottiko joku vassari "arhinmäet" ja henkilökunnan oli pitänyt kantaa nukkuva vassari pihalle?
- niin'on
Aina tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607454- 1294190
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.293542- 212908
- 272503
- 232452
- 252050
- 472040
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732022- 321958