Kajaanissa sattuu ja tapahtuu

Missä ravintolassa on näin reipasta henkilökuntaa ?

"Lauantaina puolenyön jälkeen kajaanilaisessa ravintolassa tapahtui kahakka, missä osallisina oli kaksi ravintolan työntekijää ja yksi asiakas.

Asiakas ilmoitti kahakan jälkeen poliisille, että ravintolan työntekijät olivat kaataneet hänet maahan, lyöneet häntä ja myös potkineet häntä.

Mies oli päässyt pakenemaan paikalta. Miehelle oli tullut verta vuotavia vammoja muun muassa kasvoihin. Vammat eivät kuitenkaan vaatineet akuuttia sairaalahoitoa.

Tapauksen tutkinta on alkuvaiheissaan."

14

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä näin

Asiakasta on joskus opastettava käyttäytymään sääntöjen mukaisesti, joskus se vaatii perusteellisempaakin opetusta.

• näinpäs hyvä

Sääntöjen mukaisesti,yhteiskunnan,käräjille tuollaiset järjestyksenvalvojat.Sakkoa ja korvauksia ropisee ,hah hah haaa.........:D

• Miksi minä olen aina

Saanut asiallista palvelua, ja portsarit ovat hyvin asiallisia. Olisiko niin että asiakkaankin pitäisi katsoa peiliin. Tämä tuntuu olevan niitä jotka räksyttävät, ja kun käy huonosti menevät itkemään poliisille. Uskoisin että ketään ei syyttä paineta lattiaan.

• samis.....
        Miksi minä olen aina kirjoitti:

Saanut asiallista palvelua, ja portsarit ovat hyvin asiallisia. Olisiko niin että asiakkaankin pitäisi katsoa peiliin. Tämä tuntuu olevan niitä jotka räksyttävät, ja kun käy huonosti menevät itkemään poliisille. Uskoisin että ketään ei syyttä paineta lattiaan.

Sama juttu, ikinä ei ole ollut hankaluuksia portsareitten tai muunkaan ravintolahenkilökunnan kanssa.

• 65+95+

J-Pennanen joko heräsit junkkauksen rastuksesta tänne kirjoitteleen.

• joko taas jokki

Jokkijokki on herännyt tänään kello 14.10.

Kajaanin ainut henkilö jonka täytyy laittaa junkkaus-viestiään säännöllisesti tälle keskustelupalstalle. Luonnollisesti junkkaa samaan aikaan kun näpyttää tänne viestiään?

• Taidetta kansalle
    • kyselijä33

olikohan kyseessä etninen ravintola, eikä baari?

• pitsapaikkako?

Mikä niistä?

• Nöyrritittiinkö?
        pitsapaikkako? kirjoitti:

Mikä niistä?

Jälleen suomipoikaa???

• jock jock ojiginal

Eipä ollu jock jock. Missä mälli - siellä pennanen.

• Aki Räisänen

Joku vasuri oli kimpaantunut kun oli kuullut Vesa Kaikkosen menettäneen poikuutensa

• eespäin vassarit

Ottiko joku vassari "arhinmäet" ja henkilökunnan oli pitänyt kantaa nukkuva vassari pihalle?

• niin'on

Aina tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7454
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      129
      4190
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      29
      3542
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2908
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2503
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2452
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2050
    8. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      2040
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      373
      2022
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1958
    Aihe