Auttakaa , kun mun hyvä selvännäkijä kuoli ja nyt tarve olisi uudelle !! Auttakaa. !!
Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää
18
527
Vastaukset
- karttakaa heitä
"Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää"
Jokunen vuosi sitten lueskelin selvänäkijöiden omia sepustuksia ahkerasti. Samoin muiden kirjoittelemia kokoomateoksia heistä.
Jossakin vaiheessa alkoi väsyttää. Kun se tietämisten määrä on noin samaa tasoa kuin lottonumeroiden arvaaminen. Korostetaan kyllä jotain onnekasta sattumusta, tyyliin, että "kylläpä silloin hyvin tiesin". Mutta mielestäni kannattaa kiinnittää huomio ensiksi niihin ennustuksiin, jotka selvänäkijöillä ovat menneet pieleen. Niitä ei tietysti juuri heitä kehuvissa kirjoissa ole. Mutta on toisiakin kirjoja, rehellisempiä. Selvänäkijän osaamisen mitta on hänen epäonnistumisissaan. Viisi hyvältä näyttävää ennustusta ei meinaa mitään, jos vanavedessä kulkee viisisataa pieleen mennyttä umpiarvausta. - meiju.
Nina Kallio on erittäin pätevä, vastailee lisäkysymyksiinkin ilmaiseksi eikä pyydä lisäveloitusta
- {°°}
Keskiyö/Tuntijasi
- Sari /
Mistä saan hänen yhteystiedot?
- sari7
Mistä saan yhtetystiedot?
- selainnainen
sari7 kirjoitti:
Mistä saan yhtetystiedot?
sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla
- selainnainen
selainnainen kirjoitti:
sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla
Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi
- selainnainen
selainnainen kirjoitti:
Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi
tuntianasi on profiili, siitä saat Tuntijan s-postiosoitteen. Ninalla on ymmärtääkseni kotisivut
- Sari 7
selainnainen kirjoitti:
sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla
Kiitos kaikille !!
selainnainen kirjoitti:
Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi
Hei
huomasi tämän kirjoituksen vasta nyt. profiilini ei ole käytössä, mutta sähköposti on.
hyvää kevättä kaikille!
t. Keskiyö
- Onnellinen59
Maija H .Mirja ja Kaisa ovat minulle nähneet samallalailla ja tiesivät hyvin!!
- uskalla elää itse
Mihin sinä näkiää tarvit.
Mieti itse valitojasi ja ELÄ itse elämäsi.
Ei siihen tarvitse toisen ihmisen luotsausta.
Ja jos povari pyytää rahaa se on todellakin väärin. - Kymppi
Ottakaa vastuu elämästänne ja tunteistanne. Ei se oma elämä sillä muutu, että maksaa kakskymppiä jollekin korttipakan plärääjälle. Aikuisten leikkiä sellainen on ja sisimmässänne tiedätte sen. Toki ennustajille se ei ole leikkiä, vaan tienaamista.
- no joo niinpä
miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?
- Suffailen
no joo niinpä kirjoitti:
miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?
Nähdäkseni sinäkin selailet muitakin sivustoja kun tämä . Riittääkö vai kerronko lisää ...
- Suosittu Selvänäkijä
Tiedän erittäin hyvän Selvänäkijä/Shamaani puhelin: 044 9642678 OTA YHTEYTTÄ
- tuuttuut
No minulla on tiedossa joka näkee mulle eli Kristallikello nimellä Anne Vesanen, ei tee minuuttimaksulla. Uskallan suositella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592