Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää

sari7

Auttakaa , kun mun hyvä selvännäkijä kuoli ja nyt tarve olisi uudelle !! Auttakaa. !!

18

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karttakaa heitä

      "Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää"

      Jokunen vuosi sitten lueskelin selvänäkijöiden omia sepustuksia ahkerasti. Samoin muiden kirjoittelemia kokoomateoksia heistä.

      Jossakin vaiheessa alkoi väsyttää. Kun se tietämisten määrä on noin samaa tasoa kuin lottonumeroiden arvaaminen. Korostetaan kyllä jotain onnekasta sattumusta, tyyliin, että "kylläpä silloin hyvin tiesin". Mutta mielestäni kannattaa kiinnittää huomio ensiksi niihin ennustuksiin, jotka selvänäkijöillä ovat menneet pieleen. Niitä ei tietysti juuri heitä kehuvissa kirjoissa ole. Mutta on toisiakin kirjoja, rehellisempiä. Selvänäkijän osaamisen mitta on hänen epäonnistumisissaan. Viisi hyvältä näyttävää ennustusta ei meinaa mitään, jos vanavedessä kulkee viisisataa pieleen mennyttä umpiarvausta.

    • meiju.

      Nina Kallio on erittäin pätevä, vastailee lisäkysymyksiinkin ilmaiseksi eikä pyydä lisäveloitusta

      • {°°}

        Keskiyö/Tuntijasi


      • Sari /

        Mistä saan hänen yhteystiedot?


      • sari7

        Mistä saan yhtetystiedot?


      • selainnainen
        sari7 kirjoitti:

        Mistä saan yhtetystiedot?

        sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla


      • selainnainen
        selainnainen kirjoitti:

        sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla

        Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi


      • selainnainen
        selainnainen kirjoitti:

        Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi

        tuntianasi on profiili, siitä saat Tuntijan s-postiosoitteen. Ninalla on ymmärtääkseni kotisivut


      • Sari 7
        selainnainen kirjoitti:

        sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla

        Kiitos kaikille !!


      • selainnainen kirjoitti:

        Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi

        Hei

        huomasi tämän kirjoituksen vasta nyt. profiilini ei ole käytössä, mutta sähköposti on.
        hyvää kevättä kaikille!

        t. Keskiyö


    • Onnellinen59

      Maija H .Mirja ja Kaisa ovat minulle nähneet samallalailla ja tiesivät hyvin!!

    • uskalla elää itse

      Mihin sinä näkiää tarvit.
      Mieti itse valitojasi ja ELÄ itse elämäsi.
      Ei siihen tarvitse toisen ihmisen luotsausta.
      Ja jos povari pyytää rahaa se on todellakin väärin.

    • Kymppi

      Ottakaa vastuu elämästänne ja tunteistanne. Ei se oma elämä sillä muutu, että maksaa kakskymppiä jollekin korttipakan plärääjälle. Aikuisten leikkiä sellainen on ja sisimmässänne tiedätte sen. Toki ennustajille se ei ole leikkiä, vaan tienaamista.

      • no joo niinpä

        miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?


      • Suffailen
        no joo niinpä kirjoitti:

        miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?

        Nähdäkseni sinäkin selailet muitakin sivustoja kun tämä . Riittääkö vai kerronko lisää ...


    • Suosittu Selvänäkijä

      Tiedän erittäin hyvän Selvänäkijä/Shamaani puhelin: 044 9642678 OTA YHTEYTTÄ

      • tuuttuut

        No minulla on tiedossa joka näkee mulle eli Kristallikello nimellä Anne Vesanen, ei tee minuuttimaksulla. Uskallan suositella.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe