Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää

sari7

Auttakaa , kun mun hyvä selvännäkijä kuoli ja nyt tarve olisi uudelle !! Auttakaa. !!

18

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karttakaa heitä

      "Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää"

      Jokunen vuosi sitten lueskelin selvänäkijöiden omia sepustuksia ahkerasti. Samoin muiden kirjoittelemia kokoomateoksia heistä.

      Jossakin vaiheessa alkoi väsyttää. Kun se tietämisten määrä on noin samaa tasoa kuin lottonumeroiden arvaaminen. Korostetaan kyllä jotain onnekasta sattumusta, tyyliin, että "kylläpä silloin hyvin tiesin". Mutta mielestäni kannattaa kiinnittää huomio ensiksi niihin ennustuksiin, jotka selvänäkijöillä ovat menneet pieleen. Niitä ei tietysti juuri heitä kehuvissa kirjoissa ole. Mutta on toisiakin kirjoja, rehellisempiä. Selvänäkijän osaamisen mitta on hänen epäonnistumisissaan. Viisi hyvältä näyttävää ennustusta ei meinaa mitään, jos vanavedessä kulkee viisisataa pieleen mennyttä umpiarvausta.

    • meiju.

      Nina Kallio on erittäin pätevä, vastailee lisäkysymyksiinkin ilmaiseksi eikä pyydä lisäveloitusta

      • {°°}

        Keskiyö/Tuntijasi


      • Sari /

        Mistä saan hänen yhteystiedot?


      • sari7

        Mistä saan yhtetystiedot?


      • selainnainen
        sari7 kirjoitti:

        Mistä saan yhtetystiedot?

        sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla


      • selainnainen
        selainnainen kirjoitti:

        sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla

        Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi


      • selainnainen
        selainnainen kirjoitti:

        Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi

        tuntianasi on profiili, siitä saat Tuntijan s-postiosoitteen. Ninalla on ymmärtääkseni kotisivut


      • Sari 7
        selainnainen kirjoitti:

        sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla

        Kiitos kaikille !!


      • selainnainen kirjoitti:

        Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi

        Hei

        huomasi tämän kirjoituksen vasta nyt. profiilini ei ole käytössä, mutta sähköposti on.
        hyvää kevättä kaikille!

        t. Keskiyö


    • Onnellinen59

      Maija H .Mirja ja Kaisa ovat minulle nähneet samallalailla ja tiesivät hyvin!!

    • uskalla elää itse

      Mihin sinä näkiää tarvit.
      Mieti itse valitojasi ja ELÄ itse elämäsi.
      Ei siihen tarvitse toisen ihmisen luotsausta.
      Ja jos povari pyytää rahaa se on todellakin väärin.

    • Kymppi

      Ottakaa vastuu elämästänne ja tunteistanne. Ei se oma elämä sillä muutu, että maksaa kakskymppiä jollekin korttipakan plärääjälle. Aikuisten leikkiä sellainen on ja sisimmässänne tiedätte sen. Toki ennustajille se ei ole leikkiä, vaan tienaamista.

      • no joo niinpä

        miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?


      • Suffailen
        no joo niinpä kirjoitti:

        miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?

        Nähdäkseni sinäkin selailet muitakin sivustoja kun tämä . Riittääkö vai kerronko lisää ...


    • Suosittu Selvänäkijä

      Tiedän erittäin hyvän Selvänäkijä/Shamaani puhelin: 044 9642678 OTA YHTEYTTÄ

      • tuuttuut

        No minulla on tiedossa joka näkee mulle eli Kristallikello nimellä Anne Vesanen, ei tee minuuttimaksulla. Uskallan suositella.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe