Auttakaa , kun mun hyvä selvännäkijä kuoli ja nyt tarve olisi uudelle !! Auttakaa. !!
Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää
18
497
Vastaukset
- karttakaa heitä
"Tietääkö kukaan hyvää selvännäkijää"
Jokunen vuosi sitten lueskelin selvänäkijöiden omia sepustuksia ahkerasti. Samoin muiden kirjoittelemia kokoomateoksia heistä.
Jossakin vaiheessa alkoi väsyttää. Kun se tietämisten määrä on noin samaa tasoa kuin lottonumeroiden arvaaminen. Korostetaan kyllä jotain onnekasta sattumusta, tyyliin, että "kylläpä silloin hyvin tiesin". Mutta mielestäni kannattaa kiinnittää huomio ensiksi niihin ennustuksiin, jotka selvänäkijöillä ovat menneet pieleen. Niitä ei tietysti juuri heitä kehuvissa kirjoissa ole. Mutta on toisiakin kirjoja, rehellisempiä. Selvänäkijän osaamisen mitta on hänen epäonnistumisissaan. Viisi hyvältä näyttävää ennustusta ei meinaa mitään, jos vanavedessä kulkee viisisataa pieleen mennyttä umpiarvausta. - meiju.
Nina Kallio on erittäin pätevä, vastailee lisäkysymyksiinkin ilmaiseksi eikä pyydä lisäveloitusta
- {°°}
Keskiyö/Tuntijasi
- Sari /
Mistä saan hänen yhteystiedot?
- sari7
Mistä saan yhtetystiedot?
- selainnainen
sari7 kirjoitti:
Mistä saan yhtetystiedot?
sekä Keskiyö / Tuntijasi että Nina Kallio löytyy googlaamalla
- selainnainen
selainnainen kirjoitti:
Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi
- selainnainen
selainnainen kirjoitti:
Tuntijalla ainakin on mielestäni Suomi24-profiili, löytyy sitä kautta, Tuntijasi tai Tuntianasi
tuntianasi on profiili, siitä saat Tuntijan s-postiosoitteen. Ninalla on ymmärtääkseni kotisivut
- Sari 7
selainnainen kirjoitti:
Kiitos kaikille !!
selainnainen kirjoitti:
Hei
huomasi tämän kirjoituksen vasta nyt. profiilini ei ole käytössä, mutta sähköposti on.
hyvää kevättä kaikille!
t. Keskiyö
- Onnellinen59
Maija H .Mirja ja Kaisa ovat minulle nähneet samallalailla ja tiesivät hyvin!!
- uskalla elää itse
Mihin sinä näkiää tarvit.
Mieti itse valitojasi ja ELÄ itse elämäsi.
Ei siihen tarvitse toisen ihmisen luotsausta.
Ja jos povari pyytää rahaa se on todellakin väärin. - Kymppi
Ottakaa vastuu elämästänne ja tunteistanne. Ei se oma elämä sillä muutu, että maksaa kakskymppiä jollekin korttipakan plärääjälle. Aikuisten leikkiä sellainen on ja sisimmässänne tiedätte sen. Toki ennustajille se ei ole leikkiä, vaan tienaamista.
- no joo niinpä
miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?
- Suffailen
no joo niinpä kirjoitti:
miksi itse liikut ennuspalstalla sitten? kun pidät tätä leikkinä?
Nähdäkseni sinäkin selailet muitakin sivustoja kun tämä . Riittääkö vai kerronko lisää ...
- Suosittu Selvänäkijä
Tiedän erittäin hyvän Selvänäkijä/Shamaani puhelin: 044 9642678 OTA YHTEYTTÄ
- tuuttuut
No minulla on tiedossa joka näkee mulle eli Kristallikello nimellä Anne Vesanen, ei tee minuuttimaksulla. Uskallan suositella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791866Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1081820
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91664Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241442