menkat tuli farkuista läpi koulussa

einäin

Mitä mä teen, tuli harmaista farkuista läpi menkat koulussa, ja kaikki nauro mulle koko tunnin ja huomasin vasta kotona syyn. Nyt en uskalla enää käyttää paitoja, joista näkyy takapuoli vähänkin ja oon tyttö, 13.v. ja en enää uskalla ees kattoo ketään, mun kaveritki on iha hiljaa mun kaa. Joo ja pitäis mainita, että oon maailman ujoin ihminen..

19

979

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvon

Opettajasi varmaan osaa laittaa luokan kuriin asian suhteen,jos ei
      laita vanhempasi asialle kouluun päin.

• Shhjsjdjddhjd

Hahah maailman surkein neuvo. Sillä se naureskelu varmaan loppuukin.
        Kuten joku jo sanoi, opettele nauramaan asialle. Ethän tehnyt mitään kiellettyä tai tahallista. Ei sitä muuten unohdeta...

• Hahahaaaa
        Shhjsjdjddhjd kirjoitti:

Hahah maailman surkein neuvo. Sillä se naureskelu varmaan loppuukin.
        Kuten joku jo sanoi, opettele nauramaan asialle. Ethän tehnyt mitään kiellettyä tai tahallista. Ei sitä muuten unohdeta...

Varmaan ajateltu että jos menee yleisen vihtuilun puolelle niin laitetaan leikki poikki.

• Älä jää miettimään

.
      Ota tilanne huumorin kannalta ja muista, että luonnollisille asioille ihminen ei vain voi mitään!
      .

• helper

Yritä ottaa se huumoril, kyl se siit =)

Ja koita vaik ajottaa vähän sitä millon käytät harmaita farkkuja yms. =)

Esim, yritä bähän ajoittaa sun ovulaation avulla.

• giiiiirl15

on meijänki koulus parille käyny noin ja unohtu aika nopeest(: kyl se siitä! ja vinkkinä et tampooni on aika kätevä(:

• Yoshi :)

En usko että toi on kovin vakavaa. Eihän se tietenkään nyt lohduta, mutta kuukautiset on naiselle ehkä maailman luonnollisin asia jolle ei ole mitän syytä nauraa. Minultakin vinkki: Burana kolme kertaa päivässä säännöllisin kelloväliajoin hillitsevät vuotoa hieman :)

• giiiiirl15

ainii unohtu sanoa! eli jos vuotoa on runsaasti tms kipui jne nii kannattaa hankkii e-pillerit(: ite hankin 14v ja autto tosi paljon! toki pitää lääkärin/gynen kanssa jutella et mikä on sopiva merkki jnejne(:

• einäin

Kaikenlisäksi lorahti kakka housuun...

• einäin

En ollu sitten toi, vaikka sen varmaan jo arvaakin

• 14+12

LOL!

• moi1

sama tääl. Mullekin on käyny noin mut onneks kukaan huomannu mitään (varmaan) siitä lähtien onn miettiny mitä laitan päälle kun on menkat.

• Koita pärjätä

Olipas lapsellista ja keskenkasvuista porukkaa kun nauroivat sulle tuollaisen takia :( Eikö muilla teidän luokkalaisilla oo viä menkkoja? Minkä ikäinen olet/mikä luokka? "Moka ei ole moka, jos siitä ei itse tee noloa" Eli älä välitä tai opettele nauramaan itsellesi :D
      Unohda koko juttu, jatka elämääsi kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kun muut huomaavat ettei sinua kiinnosta heidän pilkkansa, he tuskin jaksavat kauan enää muistutella siitä :)

• 23231541

Et oo ujoin ihminen. mäki oon sua ujompi koska mulla ei ole kavereita enkä juttele kellekkään ja häivyn heti jos joku tulee juttelee mulle. en kestä olla muitten seurassa.

• daaafff

Just ton takia käytän mustia farkkuja menkkojen aikana

• jlyjfvyjhigdhg

Juu ota vaan ihan rentsisti :) menkat kuuluu naisen elämään etkä varmasti oo ainoo kelle noin on käyny! Itelläni on ikävä kyllä ihan älyttömän runsas vuoto, ja pitää aina kattoo tarkasti että mitä sitä päälle pistää.. Mustat farkut koko viikon ehheh..

• kana&kala

Niin kauan kun et ole myöntänyt et ole mokannut. xD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe