Suojelet

tytärtäsi,

sen voin kyllä ymmärtää. Heitän sinulle kuitenkin pallon ja kysyn:miltä suojelet ja mikä on todellinen motiivisi? Kysymys on osittain retorinen, riittää kun etsit vastaukset itsestäsi itsellesi.

P.S En aio taantua, enkä varmastikkaan luovuttaa asian suhteen - kuuntelen nyt sydäntäni.

26

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvitykseen

Tiedän itse enkä halua puhua asiasta enempää. Olen päätökseni tehnyt.

• ap tarkentaa;D

Kyse on siis asiasta, ei *asiasta*. Jos minulla on jotain sanottavaa, niin *asia* on sysätty toteutumattomien ja huonojen ideoiden joukkoon...

• selvennätkö vielä

Nyt en ymmärrä senkään vertaa :D

• ap.

Ei sitä voikkaan tietää, jos ei ole asioista hajulla..:D

• siis jumpata

Tykkään kovasti voikata,

• eivarmaanmulle...

Jotain hajua on, koska itsellä on tavallaan samanlainen tilanne.. Mä vaan tipuin :D

• ap. sekoilee
        eivarmaanmulle... kirjoitti:

Jotain hajua on, koska itsellä on tavallaan samanlainen tilanne.. Mä vaan tipuin :D

Hmm, tuossa voisi olla jotain. Ehkäpä liityt asiaan jollain tavalla...;)

• tilanteita on
        ap. sekoilee kirjoitti:

Hmm, tuossa voisi olla jotain. Ehkäpä liityt asiaan jollain tavalla...;)

Jaa´a.. Ei voi tietää. Ehkä olisi parempi ottaa yhteyttä jollain muulla tavalla..

• Tsemppiä sinne :)

Keneltäköhän tuota kyselet? Mieheltä vai naiselta?
      Aika luonnollista on että aikuiset ajattelevat lapsia ja yrittävät suojella heitä kaikelta pahalta varsinkin jos lapset ovat joutuneet kovia kokemaan.

Ihan inhimillistä ja silloin sinun pitää voittaa luottamus puolellesi ja huomioida kyseinen lapsi jotta se suojeleva aikuinenkin ymmärtää.

• Jopas nää

retoriset kysymykset on yhtäkkiä muodikkaita. Siis oikein tiedostetaan, että ne on retorisia (vaikka semmoisiahan ne on täällä oikeastaan aina mutenkin)

• Flame on Board ;))

Mielikuvitusta käyttäen voidaan ajatella, että ap haluaa purkaa ajatuksiaan ja kenties selkeyttää itselleen; miten sanoisi ajattelemansa eräälle vanhemmalle rouvalle...

• heitän pallon
        Flame on Board ;)) kirjoitti:

Mielikuvitusta käyttäen voidaan ajatella, että ap haluaa purkaa ajatuksiaan ja kenties selkeyttää itselleen; miten sanoisi ajattelemansa eräälle vanhemmalle rouvalle...

Rivien välistä ymmärsin,mitä tarkoitit. Olet oikeassa,muttei kannata
        käyttää lyömä aseena, jos ymmärrät.

• ap.
        heitän pallon kirjoitti:

Rivien välistä ymmärsin,mitä tarkoitit. Olet oikeassa,muttei kannata
        käyttää lyömä aseena, jos ymmärrät.

En aiokaan käyttää, yritän vain saada näkemään...

• vinkkinä
        ap. kirjoitti:

Ota yhteyttä oikeassa elämässä. Ei se muuten selviä

• Perinteistä

Joku käyttää sanaa tai sanontaa, kohta se on kaikkien huulilla.

• pallo sinne
        ap. kirjoitti:

mitä näkeään? kerro

• ehkä noin ehkä ei

Rehellisesti sanoen suojelen vähän kaikkia. En halua paljastaa omia juttujani kun joutuisin vähän kertomaan muutakin jotta koko juttu hahmottuisi. Ymmärsitkö? Pahoillani olen kaikesta hänelle aiheuttamastani, mutta ihmisen pitää maistaa omaa lääkettään, jotta voisi oppia kunnioittamaan toisia. Ihmettelen eniten sitä miksi hän jäi siihen, jos tiesi kuvion? Ettei paljastuisi oma epärehellisyyskö, mutta eikö silloin olisi ollut hyvä puhua? Ei se riitä, että puhuu rehellisyydestä toiselle vaan sen mukaan mitä opettaa. Eikös se näin mene? Vai?

Tytärtäni suojelen maailman loppuun asti ettei hän joutuisi samaa mitä olen itse kokenut.

• pallo sinne

miten sitä voi lääkettä maistaa jos ei ole kipuilua.kun ei ole haavoja
        toisen aiheuttamia, siis pettämistä suomeksic.ajatus taholla voi olla
        mut ei muuta. Hänestä en sanoisi niin, saattaa olla jotain mitä on ollu ja ehkä katuu.

• asian ei minulle

Kyllä. Mutta se/hän ei todellakaan ole ainoa ihminen ja asia, joita suojelen.

• Suojelen

häntä kaikelta siltä, mitä on joutunut näkemään aiemmin huonossa parisuhteessa. Ei enää kyyneliä, pelkoa, itkua, ja pettymyksiä.

• in my dreams

Olisipa tuollaisia suojelijoita olemassa.

• sinua kaikelta
    • totuussatuttaa

Lapsi ei ole peliväline. Jouduin tekemään raskaan päätöksen ja lopettamaan sairaan pelille. Pikkuisen on nyt parempi olla, eikä tarvitse enää olla ihmeissään. Kovasti häntä ikävöin, eikä hän koskaan unohdu. Olet rakas lapseni aina sydämessäni ja muistoissa

• ihan hyvä

aloitus, mutta pierupirkkis on jo ehtinyt miinustaa tämänkin asian käsittelyn :0

Aloittajalle: älä luovuta!

• en luvannut ruusutar

Ap. ketä sä olet uhraamassa ja kenen hyväksi. Ei kai hän uhkaa sinun
      tai kenenkään hyvinvointia eikä vaadi mitään jos on täällä jotain purkanut .Niin ihan kuin ap itsekin ajatuksiaan tuonu ulos.
      Tunteita vaan muttei tekoja.

• lukija sivusta

Niinpä, jos tänne vaan on kirjoitellut niin on vain ajatusten purkua ja käsittelyä.
        Eri asia tietenkin jos on suoraan jotain viestinyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe