Mihin katosi osa veloista?

voi harmi

Minulla oli vielä kaksi kuukautta sitten ulosottovelkaa 11.000 euroa.Nyt tuli vuosittainen selvitys uo veloista ja lähes 2000 euroa on hävinnyt kuin pieru saharaan.
Oliskohan nää niitä laittomien firmojen saatavia ja käviköhän niille nyt näin ettei uo niitä peri?

13

1645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maanantaita

Kyseleppäs perään..

• ...

Älä hyvä ihminen mene kyselemään perään.

• Etsintä päälle.

Kiitos että paljastit IP osoitteesi.
      Selvitetäänpä tämä asia. Eihän ne velat katoa tuosta vaan kuin Malesialainen matkustajakone. Kyllä ne löytyy.

• jhjfjxngngn

Joku velkoja o voinut vetää hetkellisesti velat pois.
      Mutta ku tuomio on olemassa voi laittaa ne halutessaan takaisin.
      Vertaile edellisiin ilmoituksiin ja kuitteihin.
      Itsellän panttasivat 10000 velkaa yli vuoden tuomiosta ennen kun meni uohon.

• voi harmi

Sinulle kusipää:"etsintä päälle" rikollisfirman pomolle:
      Enhän minä nyt niin tyhmä ole että omalla koneella tänne kirjoittelen.Joten ihan vapaasti voit tiirailla IP osoitteita.
      Kerro sitten jos löytyy jotain.

• katoamaton

Minun veloistani iso osa on kanssa kadonnut. Kylläkin maksamalla ne... ettei ne nyt muutoin katoa, vanhentuneita siellä kait ei näy. Minulla määräaikaisilmoitus koski v. 2004 jälk tuomittuja, ja on vajaa 200 euroa. ennen kesää pienilläkin tuloilla vapaa ihminen sillä saralla- olo on jotakuinkin jo tyhjä. Mitä sitten, mitä rupeaisi ihan unelmoimaan, kun verottajaltakin on tulossa takaisin loppuvuodesta.
      Reissutako? Tuntuu turhalta. Säästää? Mihin? vai pyykkikone, tms. tuntuu nekin niin turhalta...

• voi harmi

Kyllä minäkin olen velkojani maksellut vaikka olenkin työtön.Viime vuonna(2013) 3800 euroa.Ei vapaa kuukausia vasta kun nyt ensi kuussa.
        Joten turha on kenenkään urputtaa että en veljojani maksele.
        Te täällä tiirailevat rikollisfirmojen pomot voitte ampua itsenne.

• haha:D
        voi harmi kirjoitti:

Kyllä minäkin olen velkojani maksellut vaikka olenkin työtön.Viime vuonna(2013) 3800 euroa.Ei vapaa kuukausia vasta kun nyt ensi kuussa.

Milläs keinolla olit aatellu että noi trollaajat sun IP osottees näkee? :D

• hahaittelles
        haha:D kirjoitti:

Milläs keinolla olit aatellu että noi trollaajat sun IP osottees näkee? :D

Itehän ne niin väittää.

• katoamaton
        voi harmi kirjoitti:

Maine seuraa mukana, kellä sitä on, mutta pieni ja ilman sitä mainetta makselee muutaman tonninkin velkaa kauan, kun palkat ei päätä huimaa. eikä osaa iloita kun on pääsemässä irti uo:sta. Näin minun kohdalla- ikää on tullut, ehkä tuleekin, mutta vuosia ei siirretä taaksepäin, kun tahti jo hidastuu.
        Trollien lisäksi täälläkin käy ihan oikeitakin eläviä...

• velkaaa

Minulla alkoi ulosotto 6/13. Veronpalautukset ulosmitattiin joulukuussa ja siinä tuli sen hetkinen kooste ulosotossa olevista veloista, mutta muuta koostetta ei ole tullut. Tuleeko se 'vuosittainen' kooste aina siinä kuussa,kun uo alkoi vai milloin ? Toki kerran kk tulee kuitti maksuista, joita palkasta ulosmitatuilla rahoilla on maksettu.

• iffoklff

Mä ymmärsin että tulee näillä main kaikille minulla on tullut aina maaliskuun alussa.
        Aluksi luuli että se o vuosittain samoihin aikoihin kun on alkanut uo.

• 9211
        iffoklff kirjoitti:

Mä ymmärsin että tulee näillä main kaikille minulla on tullut aina maaliskuun alussa.
        Aluksi luuli että se o vuosittain samoihin aikoihin kun on alkanut uo.

Pitä paikkansa.Maaliskuun alussa tulee/vuosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe