Tänään taas katselimme toisiamme käytävällä ;). Vaikka voin sinun silmistäsi vaikuttaa etäältä, olisin halunnut tulla juttelemaan.
Ihastukseni/kiinnostukseni
28
1004
Vastaukset
- isdsjhvb
missä käytävällä?
- eräällä käytävällä
Käytävät on hauskoja paikkoja, ja on tullut katseltua erästä ihmistä. Mutta en kuvittele (itsestäni liikoja), että tämä olisi mulle koska katsoin tänään vain hänen selkäänsä ja hän kenties minun, kun käveli takaani.
- ...
Missä päin suomee? Tuntomerkkejä?
- Juuri sinä
Koulun käytävällä
- isdsjhvb
Sitä koulun käytävää hainkin ;) Itse katselin kanssa koulun käytävällä.
- Juuri sinä
Kerrotko tuntomerkkejä ;) ?
- ------
Tuntomerkkejä kiitos! :)
- rohkaistukaa ny!
Pistäkääpä nyt kaipailijat vaikka ensi alkuun edes sukupuolet, kaupungit ja koulujen nimen, ei luulis olevan liian paljastavaa? Vaikka paljastuahan te oikeasti haluattekin...
Itseänihän tämä ei varmasti koske, sillä juttelin ihastusteni / kiinnostusten kohteideni kanssa tänään pariinkin otteeseen (ja selkien käännyttyä salaa tuijotin heidän herkkupeppujaan ;) ). M --> N (x3), OY. - Juuri Sinä
Etelä-Suomesta löytyy oma ihastukseni ja pojalta (mieheltä) tytölle (naiselle) menee tämä.
- isdsjhvb
Itse olen nainen. Kerro jokin tuntomerkki ulkonäöstäsi tai tavastasi :)
- Juuri sinä
Noh... Mulla on ruskeat hiukset ja pidän ruutupaitoja/huppareita.
- Ei voi olla totta
Lukiossa?
- Juuri sinä
Kyllä ;)
- Ei voi olla totta
Ollaanko abeja? :)
- isdsjhvb
ai lukio.. muuten olis natsannu
- Juuri sinä
Ei olla abeja :(
- Ei voi olla totta
Harmi :(
- hiljainen tyttö
Ollaanko me ensimmäisellä luokalla? Tuntomerkit täsmää :)
- Ehkä?
Minkä väriset silmät sun ihastuksella on? Entä hiukset? Ja minkä pituiset sun ihastuksen hiukset on?
- Juuri sinä
Kyllä ensimmäisellä luokalla ;). Normi pituset hiukset ja vaaleat. Silmien väristä en osaa sanoa?
- you5
up
- hiljainen tyttö
No en mä oikeesti tyksi susta, läbbä oli weli, älä itke, ota rusina
- muumipeikko1
Olen keltainen kukka
- hiljainen tyttö
Kirjoitin ensimmäisen viestini 16:05
- omena naali
Minun nimeni on kala nus
- kertoisitko?
Millä kirjaimella aloittaja nimesi alkaa? :)
- Juuri sinä
N kirjaimella ;)
- jjjjjj1
Uusimaa, toinen luokka ammattikoulu ja käytävä ;-o T: M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708