sims lemmikit sarjanumero

simuna

Mulla on The Sims Lemmikit lisäosa. Vaihdoin uuden koneen, mutta ohjekirjaa sarjanumeroineen ei löydy tietenkään. Pistäkää yksi numerosarja, niin saan pelin toimimaan.

11

1901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blue2
      • minna

se numero on 4514-9791398-0636462-3703 :)

• tuo ohjelma

oikein toimii? Ei tule mitään sarjanumeroita, vaikka kuinka yrittää.

• moi.....

Mulla on:

7ZLU-7X22-NGGQ-6AHS-5H9S :))

Toivottavasti toimii!

• henna112

Onko toi siis Sims 3 lemmikkielämän, vai minkä? Koska minulla on sen tunnus hukassa. :/

• Kiitos123

kIITUS TÄÄ SARJAKOODI TOIMI MULLA SUUR KIITOS SULLE

• HereYouGo

Mikset sitte pyydä EA:lta uutta?

• minä

Kiitos sinulle "moi...."! Sain pelini toimimaan. Kiitti suuresti!

• mÄWAA

Juu kiitos sulle moi(: Peli alko toimiin(kadotin roskiin oman koodini) Niin olin jo kauan ettiny siihe toimiwaa koodii(::!! Ja sain sen joululahjaks nii oli aika tyhmää ku en oo voinu sit 6kk pelata sitä;D

• thesims3 pets

Kiitos kirjoittajalle: moi.....

ajattelin ettei ne toimi, että kaikissa peleissä on oma numero, mutta ei. Tuli kokeiltua yli 20 eri koodia, ja nyt se löyty, kiitos! auttoi hirveästi!

• Lumihiutaleeeeeee

Kiitos moi...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      158
      9884
    2. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      2
      9501
    3. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      130
      7980
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      261
      7508
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      123
      6167
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      87
      5967
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      53
      5779
    8. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      94
      4851
    9. Oikeistohallitusten aikaan saannokset.

Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja
      Maailman menoa
      14
      3917
    10. Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!

Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist
      Vain elämää
      54
      1454
    Aihe