Mulla on The Sims Lemmikit lisäosa. Vaihdoin uuden koneen, mutta ohjekirjaa sarjanumeroineen ei löydy tietenkään. Pistäkää yksi numerosarja, niin saan pelin toimimaan.
sims lemmikit sarjanumero
11
1936
Vastaukset
- Blue2
Sarjanumeroiden levittäminenhän on laitonta, mutta sarjanumerosi saat tietaa lataamalla tämän ohjelman:
http://www.killersims.com/restricted/members/TheSimsCDKey11020031106.zip- minna
se numero on 4514-9791398-0636462-3703 :)
- tuo ohjelma
oikein toimii? Ei tule mitään sarjanumeroita, vaikka kuinka yrittää.
- moi.....
Mulla on:
7ZLU-7X22-NGGQ-6AHS-5H9S :))
Toivottavasti toimii!- henna112
Onko toi siis Sims 3 lemmikkielämän, vai minkä? Koska minulla on sen tunnus hukassa. :/
- Kiitos123
kIITUS TÄÄ SARJAKOODI TOIMI MULLA SUUR KIITOS SULLE
- HereYouGo
Mikset sitte pyydä EA:lta uutta?
- minä
Kiitos sinulle "moi...."! Sain pelini toimimaan. Kiitti suuresti!
- mÄWAA
Juu kiitos sulle moi(: Peli alko toimiin(kadotin roskiin oman koodini) Niin olin jo kauan ettiny siihe toimiwaa koodii(::!! Ja sain sen joululahjaks nii oli aika tyhmää ku en oo voinu sit 6kk pelata sitä;D
- thesims3 pets
Kiitos kirjoittajalle: moi.....
ajattelin ettei ne toimi, että kaikissa peleissä on oma numero, mutta ei. Tuli kokeiltua yli 20 eri koodia, ja nyt se löyty, kiitos! auttoi hirveästi! - Lumihiutaleeeeeee
Kiitos moi...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1734302- 1313935
- 673912
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p162496