Mulla on The Sims Lemmikit lisäosa. Vaihdoin uuden koneen, mutta ohjekirjaa sarjanumeroineen ei löydy tietenkään. Pistäkää yksi numerosarja, niin saan pelin toimimaan.
sims lemmikit sarjanumero
11
1933
Vastaukset
- Blue2
Sarjanumeroiden levittäminenhän on laitonta, mutta sarjanumerosi saat tietaa lataamalla tämän ohjelman:
http://www.killersims.com/restricted/members/TheSimsCDKey11020031106.zip- minna
se numero on 4514-9791398-0636462-3703 :)
- tuo ohjelma
oikein toimii? Ei tule mitään sarjanumeroita, vaikka kuinka yrittää.
- moi.....
Mulla on:
7ZLU-7X22-NGGQ-6AHS-5H9S :))
Toivottavasti toimii!- henna112
Onko toi siis Sims 3 lemmikkielämän, vai minkä? Koska minulla on sen tunnus hukassa. :/
- Kiitos123
kIITUS TÄÄ SARJAKOODI TOIMI MULLA SUUR KIITOS SULLE
- HereYouGo
Mikset sitte pyydä EA:lta uutta?
- minä
Kiitos sinulle "moi...."! Sain pelini toimimaan. Kiitti suuresti!
- mÄWAA
Juu kiitos sulle moi(: Peli alko toimiin(kadotin roskiin oman koodini) Niin olin jo kauan ettiny siihe toimiwaa koodii(::!! Ja sain sen joululahjaks nii oli aika tyhmää ku en oo voinu sit 6kk pelata sitä;D
- thesims3 pets
Kiitos kirjoittajalle: moi.....
ajattelin ettei ne toimi, että kaikissa peleissä on oma numero, mutta ei. Tuli kokeiltua yli 20 eri koodia, ja nyt se löyty, kiitos! auttoi hirveästi! - Lumihiutaleeeeeee
Kiitos moi...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275284
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333593Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533492Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263387Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232980Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322717Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint192403Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205- 412042