"Viimeisen kahden kuukauden aikana olen koostanut yhteensä NELJÄ VALITUSTA! (kerron myöhemmin miksi näin monta) Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimeen Strasbourgiin. Olen joutunut perehtymään myös Hannun EIT-valitukseen ja sen liitteisiin, yhteensä melkein 5 kiloa tavaraa postiin!!"
http://oikeusmurhatut.blogspot.fi/
Tiina ahkerana
10
190
Vastaukset
- olisiko aika
Miksei kukaan lähiomainen ota puheeksi hänen kanssaan psykiatrille menemistä. Kyllähän tuollainen kirjoitus viittaa vahvasti harhaluuloisuushäiriöön.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00373 ” Elämmekö siis Oikeusvaltiossa vaiko Hullulassa?”
Tätä pohdin yhdessä Muiskun kanssa. Vai 5 kiloa paperia ja vieläpä lakimiehen avustuksella. Suo Herra minulle pitkämielisyyttä ja veronmaksukykyä.
”...joten on turha väittää, että WinCapita olisi kaatunut varojen puutteeseen tai konkurssiin.”
Muiskun Winkkaritarinahan oli kuin kiveen hakattua, aina siitä asti muuttumaton, kun varatuomari kahden viikon jälkeen astui alas Ounasvaaralta ja saneli Winkkarin lailliseksi liiketoiminnaksi.
Minä yritin lueskella, että olihan Muisku itsekin mukana pakomatkalla, kertoihan hän itsekin Hanskin lyöneen lapun klubin luukulle. Näkihän hän itse ihan omin silmin, että sepaattori on nyt lopullisesti nurin.
Mutta ei - ei mitään heikkoutta tarinassa. Tarina on ja pysyy. Viis siitä, että KKO lättäsi viimeisen ja lopullisen tuomion siitä, mitä Winkkari oli ja mitä se ei ollut.
Saa siinä EIT:n tuomarit katsella silmät pyöreinä 5 kilon paperikasaa. ;)))- raaka-ainekauppias
Nyt en ymmärrä. Jos siis moneybookers tilillä oli 5 miljoonaa euroa ja ne oli Wincapitan ainoat varat. Paljonko Wincapitä väitti asiakkaiden tileillä olevan varoja, tiliotteiden mukaan. Jos asiakkaiden varat olivat asiakkaiden omien tiliotteiden mukaan yhteensä 5 miljoonaa, silloin ei rikosta tapahtunut. Jos taas tileillä piti olla esim. 100 miljoonaa, ei tässä pitäisi olla mitään epäselvää...
Valaiskaa tietämätöntä- 00101001110101010011
Wincaputti esitti että tileillä olisi rahaa huomattavasti enemmän kuin 100 miljoonaa, mahdollisesti jopa miljardin verran.
Monihan on kertonut että ruudulla oli moninkertainen jopa monikymmenkertainen määrä kuin olivat caputtiin maksaneet. - tiinili muisku
Siinäpä tiinulille kysymys... jäsenillä sijoituksia ja tuottoja sisällä keskimäärin
a) 416€ / jäsen (12 000 jäsentä eli yhteensä 5 000 000)
b) enemmän
Jos vastaus on b) kuten korkein oikeus totesi niin eihän tässä ole mitään epäselvää, törkeä petos ja rahankeräysrikos. - VipJäsen
Ne oli monibookkersin VIP-jäsenen tilillä, luuletko, että Moneybookersin VIP-jäsenyyden saa yhtä helposti kuin K-plussakortin?
- raaka-ainekauppias
VipJäsen kirjoitti:
Ne oli monibookkersin VIP-jäsenen tilillä, luuletko, että Moneybookersin VIP-jäsenyyden saa yhtä helposti kuin K-plussakortin?
Miksi rahoja ei sitten ole palautettu WC:n jäsenille vai onko tämä VIP jäsen henkilö joka on varastanut rahat eli kyseessä on petos?
- raaka-ainekauppias
No silloinhan tässä ei ole mitään epäselvää. Petos mikä petos. Mistä nämä WC:n puolustajat vaahtoavat, mikä vääryys tässä on tapahtunut?
- helga bytterrstuit
asiaa....
- Kätevät käänsivät vä
Koskahan häviäjät pistääpi oikean rumpan päälle, loppuu näitten kätevien marinat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1625011Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1623419Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382917Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1072679Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky111789Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111502