Saako Antabusta ilman reseptiä vai pitääkö koukata lääkärin kautta?Ja paljos maksaa? Kiitos ja anteeksi.
Antabus
7
254
Vastaukset
- Kokenut lääkäri
En suosittele antabusta, jos sitä syö, niin ryypätessä tulee tosi kamala olo! Antabus tuohoaa myös maksan nopeammin kuin viina.
- puliakka.
Häviää nautinto juomisesta. Eipä sekään minua estä juomasta. Täytyy nostaa annokset aika korkealle, niin on silloinkin paha olo. Tajuttoman väsynyt ja päässä hutera olo. Kolmena tai kahtena päivänä 4-4-2 joka viikko. Paskan maku suussa koko ajan.
Toi kamala olo on totta kun juo sen kanssa. Naama on punainen kun vappupallo ja sydämestä ottaa - tuntuu kun henki lähtee. Se on hyvä kainalosauva ja auttaa monia. Minua ei sekään auta. :(
Pitäis varmaan toi nimimerkki vaihtaa nätimmäksi. Tulee ihmiset vihaiseksi kun kirjoittelen tänne niin ja tuo mun muija.. Niin ja vielä bisse kaiken lisäksi tai melkeen 100% lepakko. Kaikki naisellisen naisen piirteet on poissa. Taidan olla aika vastenmielinen peikko täällä? En tiedä. Rikon tabuja kun "ajan naisten asemaa" tällä alkoholismin saralla kun se ainakin suomessa on kai enemmän miesten hallitsema laji. Ehkä naisena tuon väriä tähän harmaaseen massaan. No joo mutta suuttukaa jos siltä tuntuu. Pitää kai lopettaa nää kirjoittelut.
Muijalle pitää lähteä keittää ilta teetä. Niinhän tuo rakas mua on verrannut keski-ikäiseksi mieheksi luonteen perusteella. ;)
Ei tuo nimimerkki musta mairittelevaa kuvaa anna. ;D Mutta joo ollaan raittiina päivä kerrallaan. Ainakin minä yritän.
- deeku
tarttee reseptin, 100kaps purkki noin 90e.
- entinen teetypy
"deeku"asiallinen viesti joita harvoin täällä.
- Hoitaja5
Antabusta ei saa niin helposti.
Kokeet ja kontrolli tasaisin väliajoin sen jälkeen resepti.- puliakka.
Ei ne lääkärit enää multa kysele vaan kirjoittaa aika helposti. Lääkärin vastuu (Hammurabin lakiko velvottaa vai mikä se vala minkä ne vannoo kun pääsee lääkäriksi), hyöty ja haitta. Täys denso on niin saa reseptin. Totta tuokin maksakokeissa käynti ja kontrolli. Selvinpäin saa reseptin ei kännissä. Pari promillea kerran puhalsin..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924