ruumiinosaan. Jos laihtuu, niin muuttuuko tatuointi rumaksi.
Voiko läskiperse ottaa?
4
81
Vastaukset
- where there is mill
Eikö tatuioinnin tunnelma pikemminkin tiivisty, jos läski laihtuu. Koska läskit ovat harvemmin laihtumaan päin, tunnelma voi tosin myös paisua. Joku sellainen kuva lienee suositeltavin, joka ei vaadi täysin sileää alustaa.
- ja muista viis
Entäs kun tulee vanhaksi ja iho alkaa roikkumaan tai jos lihoo tai laihtuu, kauheeta. Okei, mun läskiperseessäni on tatuointi eikä ole kyllä juolahtanut mieleenkään, että mitäs jos jos jos. Se muuttuu minun mukanani ja on aina yhtä hyvä. Minulle.
- tyylipoliisi
No useimmat hyvät ammattilaistatuoijat ei edes tee naisille tatuointeja paikkoihin jotka rupsahtaa (rinnat, vatsa tai peppu).
Varmimmat paikat tatuoinnille on sellaisissa paikoissa, jotka ei muutu isommin painon vaihdellessa kuten esim. niska tai nilkat.
Nolointa on ehkä just rintaan tehty tatuointi vanhalla ämmällä... rintakudos muuttuu ja myös rinnan iho on ohuempi ja harva vielä hoitaa ihoaan. Se vaan on niin karseeta kun rinnassa lukee jonkun exän lempinimi (pera tai make yleensä) punaisen sydämmen keskellä. Ja ne vielä ylpeänä käyttää avonaisia paitoja...
Mautonta, mutta valitettavasti sopii tyyliin... - ikävä tai ei
tatskat elävät ihon mukaan,ts pikxelit venyyy tai ryppyyntyy ihon mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474