Onko niinsanotut kakkukatsastukset vielä yleisiä,kun näin pääsee käymään.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288663722183.html?pos=ok-nln
Miksi täysperävaunu irtosi perästä?
4
560
Vastaukset
- tää on tätä
Taitaa olla.
Meillä on yksi kanja jäänyt jakariautoksi, kun kuskien kesken ollaan sovittu että sillä ei ennen remonttia perävaunuja vedetä. VBG niin väljä, että käsin voi liikuttaa viiden sentin liikettä. Koko pas...a repeää irti jos siihen painavan kärryn kytkee.
Auto leimattiin raskolla tammikuussa.- Kapitalistiriistäjä
Ja tämä tarina on TOSI!..hahahahah.. Kuskit päättää millä ne ajaa ja viisi senttiä väljää kidassa..just leimattu. Niin varmaan. Vilkas on tyypillä milikuvitus. Kymmenen pistettä kivasta iltasadusta.
- Kapitalistiriistäjä
Kapitalistiriistäjä kirjoitti:
Ja tämä tarina on TOSI!..hahahahah.. Kuskit päättää millä ne ajaa ja viisi senttiä väljää kidassa..just leimattu. Niin varmaan. Vilkas on tyypillä milikuvitus. Kymmenen pistettä kivasta iltasadusta.
Minun firmassa ei koskaa päästetä välystä yli kolmen senttimetrin! Senverran ylpeyttä on minullakin vaikka tratat juokseekin ja ahistaa.
- kommunisti nyyhky
Kapitalistiriistäjä kirjoitti:
Minun firmassa ei koskaa päästetä välystä yli kolmen senttimetrin! Senverran ylpeyttä on minullakin vaikka tratat juokseekin ja ahistaa.
me luottamusmiehen kanssa olemme kovia poikasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693