Onko niinsanotut kakkukatsastukset vielä yleisiä,kun näin pääsee käymään.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288663722183.html?pos=ok-nln
Miksi täysperävaunu irtosi perästä?
4
553
Vastaukset
- tää on tätä
Taitaa olla.
Meillä on yksi kanja jäänyt jakariautoksi, kun kuskien kesken ollaan sovittu että sillä ei ennen remonttia perävaunuja vedetä. VBG niin väljä, että käsin voi liikuttaa viiden sentin liikettä. Koko pas...a repeää irti jos siihen painavan kärryn kytkee.
Auto leimattiin raskolla tammikuussa.- Kapitalistiriistäjä
Ja tämä tarina on TOSI!..hahahahah.. Kuskit päättää millä ne ajaa ja viisi senttiä väljää kidassa..just leimattu. Niin varmaan. Vilkas on tyypillä milikuvitus. Kymmenen pistettä kivasta iltasadusta.
- Kapitalistiriistäjä
Kapitalistiriistäjä kirjoitti:
Ja tämä tarina on TOSI!..hahahahah.. Kuskit päättää millä ne ajaa ja viisi senttiä väljää kidassa..just leimattu. Niin varmaan. Vilkas on tyypillä milikuvitus. Kymmenen pistettä kivasta iltasadusta.
Minun firmassa ei koskaa päästetä välystä yli kolmen senttimetrin! Senverran ylpeyttä on minullakin vaikka tratat juokseekin ja ahistaa.
- kommunisti nyyhky
Kapitalistiriistäjä kirjoitti:
Minun firmassa ei koskaa päästetä välystä yli kolmen senttimetrin! Senverran ylpeyttä on minullakin vaikka tratat juokseekin ja ahistaa.
me luottamusmiehen kanssa olemme kovia poikasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940